Ja, dat weet ikquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:33 schreef bear87 het volgende:
Ps. Weet iemand de vanaf prijs bij We Are Replay broeken?
je ziet die 100e er niet vanafquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:08 schreef Stansfield het volgende:
Nudie Slim Jim Rich Blue (voorkant)
[ afbeelding ]
(achterkant)
[ afbeelding ]
Nudie Average Joe Old scraped indigo (voorkant)
[ afbeelding ]
(achterkan)
[ afbeelding ]
de leuke zo vanaf 280-300quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:33 schreef bear87 het volgende:
Ps. Weet iemand de vanaf prijs bij We Are Replay broeken?
Die goedkope zijn wel gruwelijk lelijk trouwens.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:28 schreef hmmmz het volgende:
[..]
de leuke zo vanaf 280-300
zelfs in de uitverkoop zijn ze nog 200 euri![]()
Best prijzig idd ja. Maar dan heb je ook wel een prachtbroek aan je aars hangenquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:10 schreef hmmmz het volgende:
die gionni is idd mooi, kzag 'm vorige week vrijdag nog liggen afgeprijst voor 200
Nou vooruitquote:Op zondag 23 maart 2008 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Morgen of dinsdag naar adam. Iemand nog leuke winkels met toffe jeans?
Hebben ze een We Are Replay winkel in de PC hooft?quote:Op zondag 23 maart 2008 14:27 schreef bear87 het volgende:
[..]
Nou vooruit![]()
-Bendorff: winkel met zeer veel variatie. Van Levi's tot Prps, Nudie, Diesel, Atelier la Durance, echt alles hebben ze daar.
-Maison de Bonneterie ; D&G Hugo Boss Armani Evisu etc.
-Bijenkorf kan leuk zijn.
-Diesel store ( heilige weg en pc hooftstraat )
-We Are winkel in de pc
Veel plezier, laat even weten wat je van de winkels vond waar je bent geweest
Ja, dat het prima kwaliteit is en dat ze heel mooi blijven. Is 1 van mijn favoriete jeansmerken. De broek die jij daar hebt liggen, hoe heet die? Is dat een hb 25,26, 31 of 83?quote:Op zondag 23 maart 2008 14:37 schreef mercurial3 het volgende:
ik ben echt verliefd geworden op deze hugo boss broek:
het model lijkt hier een beetje vaag maar hijs super vet, ga hem dan ook kopen bij de Bijenkorf denk ik
heeft iemand nog ervaring/tips met boss broeken?
[ afbeelding ]
Redelijk ja. Wellicht kan je een Prescott oid proberen, die valt minder wijd dan de rest geloof ik.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Die Atelier LaDurance broeken he? Die vallen toch best wijd ofniet?
Okequote:Op zondag 23 maart 2008 16:47 schreef bear87 het volgende:
[..]
Redelijk ja. Wellicht kan je een Prescott oid proberen, die valt minder wijd dan de rest geloof ik.
het is een Hugo Boss Dark Zip Fly Jeans (HB2)quote:Op zondag 23 maart 2008 16:46 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ja, dat het prima kwaliteit is en dat ze heel mooi blijven. Is 1 van mijn favoriete jeansmerken. De broek die jij daar hebt liggen, hoe heet die? Is dat een hb 25,26, 31 of 83?
En waar haal je dat plaatje vandaan, ik wil ook online wel ff wat bossjes bekijken![]()
Daar ga ik zeker even kijken, ziet er leuk uit. Iemand daar al geweest? Wel benieuwd wat een broekje daar kost danquote:Op zondag 23 maart 2008 18:48 schreef schatje het volgende:
290sqm.com
Filmpje Pop Up Store van Levi’s in A'dam, open tot 2 april.
Nou, ik zal het je morgen laten weten als ik terugbenquote:Op zondag 23 maart 2008 19:30 schreef bear87 het volgende:
[..]
Daar ga ik zeker even kijken, ziet er leuk uit. Iemand daar al geweest? Wel benieuwd wat een broekje daar kost dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |