abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 februari 2008 @ 23:28:53 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56490616
En Pauline niet!
Oh, vergeten we Idolsprono Liveshow 8! en POLL Laatste 5: Wie is jouw favoriet?! niet? .

[ Bericht 20% gewijzigd door BVO op 02-02-2008 23:48:15 ]
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_56490626
Te vroeg hebberd. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_56490638
Pauline .

Nigel .
  zaterdag 2 februari 2008 @ 23:29:56 #4
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56490642
Ik vond m'n TT wel leuk . In potentie, hij's iets te lang. Even aan sleutelen dus.
pi_56490658
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Inso zwanger.

Goh, een FOK!user is zwanger, wat schokkend.
Het staat zelfs in MED.
Meest onwaarschijnlijke zwangerschap ever.
Echte liefde!
pi_56490671
Hopelijk meer zang en minder reclame de volgende keer. Oh wacht, het is RTL4, nee laat maar.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_56490684
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben nu helemaal voor de 3 N's, aka Nathalie, Nigel en Nikki ,
Charlene mag vierde worden en dan een heeeeeel groot gat met Neil .
Ben het 100% met je eens
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_56490687
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:29 schreef robert2006 het volgende:

[..]

begrijp niet waarom iedereen plotseling charlene zo onaangenaam vindt, het blijft gewoon een leuke meid, die inderdaad streberig is, zou me niet verbazen als ze atheneum of gymnasium doet, en ze wil proberen de beste te zijn, is dat een schande dan?
Wat heeft streberigheid met het atheneum/gymnasium te maken?
Echte liefde!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 februari 2008 @ 23:32:06 #9
163650 Greys
pi_56490692
Voor LekkerSImpel:

En nou even 100% eerlijk antwoorden alsjeblieft...
Had je al van Nathalie gehoord vóór Idols?
Nee? Wij ook niet!
Dus die status valt wel mee.

Oh en BVO... Nathalie zingt óók over liefde hoor
Ik hoop dat Gordon dan weer terug is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 2 februari 2008 @ 23:32:12 #10
88233 Steve
Still the best.
pi_56490694
Pauline.
Neil.
Nathalie.
Nikki.
Charlene.
Nigel.

En Inso gefeliciteerd met dat ding in je.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_56490699
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:31 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ben het 100% met je eens
.
pi_56490701
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:29 schreef BVO het volgende:
Ik vond m'n TT wel leuk . In potentie, hij's iets te lang. Even aan sleutelen dus.
Mwuhmwuhmwuh, deze TT had beter voor Paulien kunnen zijn.
Echte liefde!
pi_56490715
Ohja idd Gordon ! Goed statement, maar nu kon hij geen afscheid nemen van Pauline .
pi_56490745
Gordon
  zaterdag 2 februari 2008 @ 23:35:20 #15
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56490756
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:32 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Mwuhmwuhmwuh, deze TT had beter voor Paulien kunnen zijn.
Mijn vreugde over Nigel en Charlene is nu iets groter dan mijn fristratie van Pauline . Ik vind de exit van Pauline eigenlijk nog wel leuk, brengt tenminste wat leven erin. Nigel of Neil exit was zoooo voorspelbaar.

Nu hebbenw e een weglopende Gordon, hoop gegil, kussens bij Erik... feest alom .
  zaterdag 2 februari 2008 @ 23:35:28 #16
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_56490761
Pauline
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_56490766
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:31 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Direct niet heel veel, maar indirect wel! Ik zit zelf op atheneum en ken genoeg mensen die het met streberigheid gered hebben, terwijl ze toch echt havo advies hadden, maar ook mensen die makkelijk atheneum kunnen, die streberigheid missen en gewoon lui havo gaan doen, maar goed beetje off topic..

Even inhakend op Robert, ik snap die heisa nu ook niet echt..
Ik snap haar wel, omdat ik van mezelf heel veel in haar herken (natuurlijk 'ken' ik haar niet, maar zoals ze op mij over komt..)! Een van de belangrijkste dingen die ik NIET in haar herken is natuurlijk de stem
pi_56490784
Bah, wat heb ik een hekel aan soppende kamppubertjes.
pi_56490785
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:31 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

eigenlijk niets, ik kwm er op omdat hier iemand al naar verwees naar meisjes op het vwo die jankten als ze een onvoldoende kregen en zo.
ik ben dan geen meisje maar voel me ook kut als ik met slechte cijfers thuis kom.
pi_56490801
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:35 schreef BVO het volgende:

[..]

Mijn vreugde over Nigel en Charlene is nu iets groter dan mijn fristratie van Pauline . Ik vind de exit van Pauline eigenlijk nog wel leuk, brengt tenminste wat leven erin. Nigel of Neil exit was zoooo voorspelbaar.

Nu hebbenw e een weglopende Gordon, hoop gegil, kussens bij Erik... feest alom .
Oh, ik vond het ook zeker de leukste ontknoping so far! Maar toch..
Echte liefde!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 februari 2008 @ 23:37:23 #21
163650 Greys
pi_56490804
Je kunt ook streberig zijn en de beste willen zijn ZONDER onsympathiek over te komen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56490806
Bij Idols 5 moet Gordon ook in de jury. Hij maakt Idols leuk met zijn uitvallen.
"The courtesy of your hall is somewhat lessened of late."
pi_56490821
Kan ik aannemen dat eigenlijk niemand van IDO stemt? Onze smaakt wijkt over grote lijnen echt zó erg af van 'het publiek'. .
Echte liefde!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 februari 2008 @ 23:39:17 #24
163650 Greys
pi_56490840
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:38 schreef Insomaniac het volgende:
Kan ik aannemen dat eigenlijk niemand van IDO stemt? Onze smaakt wijkt over grote lijnen echt zó erg af van 'het publiek'. .
Ik had vanavond voor het eerst gestemd. Op Nathalie en Nigel

Conleche had ook voor het eerst gestemd. Op Pauline
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56490847
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:36 schreef robert2006 het volgende:

[..]

eigenlijk niets, ik kwm er op omdat hier iemand al naar verwees naar meisjes op het vwo die jankten als ze een onvoldoende kregen en zo.
ik ben dan geen meisje maar voel me ook kut als ik met slechte cijfers thuis kom.
Ik zei dat ja. Ik heb op het VWO iets te vaak met dat soort types te maken gehad om ze nog aardig te kunnen vinden. Ik had voornamelijk vriendinnen van de mavo / havo, daar kwam je zulke figuren totaal niet tegen.

Op zich niks tegen streberigheid, maar het moet je niet te kil maken.
pi_56490851
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
Je kunt ook streberig zijn en de beste willen zijn ZONDER onsympathiek over te komen.
Nathalie. .

Al moet ik wel zeggen dat ze bij mij nu concurrentie van Nikki heeft! Voor het eerst in de Idols geschiedenis heb ik geen absolute favoriet. Zolang een van deze dames maar wint, ben ik tevree. Geen haat en nijd finale dus deze keer voor mij. (Behalve dus als door een bizarre wending van het lot (of stemmende kamperwijven ) de samenstelling van de finale anders blijkt te zijn.)
Echte liefde!
pi_56490854
quote:
Charlene kan heel zuur kijken. En dat deed ze deze keer. Ze kan er zelf niets aan doen. Maar het komt niet sympathiek over.
"The courtesy of your hall is somewhat lessened of late."
pi_56490857
quote:
hmm, zoals nathalie natuurlijk en dan nog met een fluisterend babystemmetje
pi_56490859
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:29 schreef BVO het volgende:
Ik vond Making plans for Nigel wel leuk (liedje van XTC, of ken je dat niet?)
pi_56490867
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:39 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik zei dat ja. Ik heb op het VWO iets te vaak met dat soort types te maken gehad om ze nog aardig te kunnen vinden. Ik had voornamelijk vriendinnen van de mavo / havo, daar kwam je zulke figuren totaal niet tegen.

Op zich niks tegen streberigheid, maar het moet je niet te kil maken.
Grappig, ik heb echt hele ander ervaringen. Mijn atheneum lichting was een stel lapzwansen met een paar strebers en de klasgenootjes van mijn vriendin uit de havo waren veel streberiger. Nou ja, het kan wenden en keren. Strebers en lapzwansen heb je immers overal.
Echte liefde!
pi_56490878
quote:
dat doet zij bij mij.. Maar goed

Ik vind deze manier van uitslag trouwens echt een naaistreek voor diegenen die denken door te zijn, maar het eigenlijk dan niet zijn! Voor Neil boeit 't me niet, maar Pauline, Charlene en vorig jaar Ellen vind ik 't zwaar lullig!
pi_56490880
Ik moet zeggen dat ik Nathalie steeds toffer begin te vinden. Dacht eerst dat die bescheidenheid gespeeld was, nu geloof ik dat dat Nathalie gewoon is. .
pi_56490885
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:39 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Nathalie. .

Al moet ik wel zeggen dat ze bij mij nu concurrentie van Nikki heeft! Voor het eerst in de Idols geschiedenis heb ik geen absolute favoriet. Zolang een van deze dames maar wint, ben ik tevree. Geen haat en nijd finale dus deze keer voor mij. (Behalve dus als door een bizarre wending van het lot (of stemmende kamperwijven ) de samenstelling van de finale anders blijkt te zijn.)
Ik heb dat nu dus ook. Nikki of Nathalie mogen van mij allebei winnen. Maar ik ben bang dat Neil in de finale komt.
pi_56490889
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb jij op Nigy gestemd! . Maar goed, je hebt ook op Nathalie gestemd, dus ik vergeef je, ruimhartig als ik ben. .
Echte liefde!
  zaterdag 2 februari 2008 @ 23:42:39 #35
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_56490910
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:29 schreef robert2006 het volgende:

[..]

begrijp niet waarom iedereen plotseling charlene zo onaangenaam vindt, het blijft gewoon een leuke meid, die inderdaad streberig is, zou me niet verbazen als ze atheneum of gymnasium doet, en ze wil proberen de beste te zijn, is dat een schande dan?
Heb jij eigenlijk wel ogen in je hoofd?

Ik zei dat ik liever C. zag blijven dan P. in tegenstelling tot de poster waar ik op reageerde. Daarom zei ik - als grapje - dat het is omdat C. uit Utrecht komt (nou ja studeert dan) . Ik kom er zelf ook niet vandaan nl.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 23:42:46 #36
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56490913
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:40 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ik vond Making plans for Nigel wel leuk (liedje van XTC, of ken je dat niet?)
Nooit van gehoord .

POLL Laatste 5: Wie is jouw favoriet?!

Inso: 3 stemmen op Nigy vanavond .
pi_56490915
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:41 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik heb dat nu dus ook. Nikki of Nathalie mogen van mij allebei winnen. Maar ik ben bang dat Neil in de finale komt.
Misschien moeten we maar een paar IDO-sms bommen gaan versturen.
Echte liefde!
pi_56490916
quote:
of misschien te gierig zijn en rtl niet willen spekken
pi_56490919
quote:
Ik heb gestemd voor Pauline .
pi_56490922
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:37 schreef dwergplaneet het volgende:
Bij Idols 5 moet Gordon ook in de jury. Hij maakt Idols leuk met zijn uitvallen.
waarom ging hij op laatst opeens weg?
of was dit al aangekondigd?
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 februari 2008 @ 23:43:11 #41
163650 Greys
pi_56490925
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:39 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Nathalie. .

Ik kan niet anders dan het he-le-maal met je eens zijn!
Nathalie was eerst alleen mijn favoriet, maar Nikki is daar zeker bijgekomen. Misschien vind ik zelfs Nikki nog wel een IETS betere zangeres, maar Nathalie vind ik gewoon een topper om naar te kijken met haar performance, schijt hebbend aan alles op dat moment. Maar haar bescheiden houding buiten haar optredens om is dus niet nep, ook John Ewbank zei vanavond dat ze een regelrechte schat is en haar medekandidaten lijken ook met haar weg te lopen. Dus je kunt idd ook streberig zijn zonder onaardig over te komen.

God, wat ben ik weer langdradig
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56490936
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:42 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gestemd!
pi_56490937
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:42 schreef BVO het volgende:

[..]

Nooit van gehoord .

POLL Laatste 5: Wie is jouw favoriet?!

Inso: 3 stemmen op Nigy vanavond .
. Nou ja, maar goed ook, anders had Neil niet eens in de gevarenzone gezeten.
Echte liefde!
pi_56490944
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:41 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Grappig, ik heb echt hele ander ervaringen. Mijn atheneum lichting was een stel lapzwansen met een paar strebers en de klasgenootjes van mijn vriendin uit de havo waren veel streberiger. Nou ja, het kan wenden en keren. Strebers en lapzwansen heb je immers overal.
Klopt! Het is echt per persoon verschillend, meestal is het wel zo dat de ''meisjes" wel wat streberiger zijn
pi_56490948
quote:
Gordon loopt woedend weg bij Idols
door onze redactie
AMSTERDAM - Gordon heeft zaterdag uit protest de Idols-uitzending verlaten. Het jurylid was diep verontwaardigd over de manier waarop het publiek stemde...

Het publiek stemde gisteravond Gordons coryfee Pauline weg en het jurylid baalde. Pauline had de jury ontroerd met haar versie van " Zij gelooft in mij" maar wist de minste stemmen in de wacht te slepen. Zij moest vertrekken ten bate van Neil en Charlene die een beduidend slechtere prestatie neerzetten.

"Ik kan er gewoon niet tegen", zei een woedende Gordon een paar minuten na afloop. "Echte muziekkwaliteit wordt niet gehoord. Die Neil had al veel eerder weggemoeten. En Pauline kan echt zingen. Daar gaat dit spelletje toch om?"

Het jurylid vindt dat behalve het publiek ook de jury een stem moet hebben in Idols. "Ik vind adviseren niet genoeg. Meebeslissen zou helpen een echte idol af te leveren."

Gordon is overigens niet van plan af te haken. "Maar ik zal mijn mening echt niet onder stoelen of banken steken."
pi_56490949
Nou zal ik wel de enige zijn, maar ik zie Charlene helemaal niet als streberig, wel als heel kritisch over zichzelf. Ze weet dat ze het deze week niet zo best heeft gedaan, ze is eerst heel blij omdat de kruk haar toch bespaard blijft, dan geschrokken, maar hee, Neil zit naast haar.. Oh.. shit.. Ze huilt niet omdat ze niet de beste was, ze was gewoon als de dood om eruit te gaan, lijkt me logisch Wat zou jij doen als je daar op de kruk zat met nog maar 1 persoon naast je die het beter heeft gedaan dan jij?
pi_56490950
Nigel was gewoon goed dit keer. Eens kijken of hij dat kan volhouden. Terechte kans die hij krijgt. neil verneukt het elke keer weer, wat die gast daar doet is me nog steeds een raadsel
  zaterdag 2 februari 2008 @ 23:44:51 #48
88233 Steve
Still the best.
pi_56490958
quote:

[..]

Misschien dat Serge's vrienden kunnen helpen om het te regelen?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 februari 2008 @ 23:45:02 #49
163650 Greys
pi_56490962
quote:

[..]

Heb jij op Nigy gestemd! . Maar goed, je hebt ook op Nathalie gestemd, dus ik vergeef je, ruimhartig als ik ben. .
Zwanger als je bent, bedoel je
En ja, ik heb op Nigel gestemd Gewoon een soort opwellende oer-mutserigheid, ineens, omdat ik het hem wel gunde dat hij eindelijk eens goed commentaar kreeg
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56490967
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:42 schreef Mirri het volgende:

[..]

Heb jij eigenlijk wel ogen in je hoofd?

Ik zei dat ik liever C. zag blijven van P. in tegenstelling tot de poster waar ik op reageerde. Daarom zei ik - als grapje - dat het is omdat C. uit Utrecht komt (nou ja studeert dan) . Ik kom er zelf ook niet vandaan nl.
ben jij 1 persoon ofg meerdere? ik heb het toch niet over jou persoonlijk, neem even een lekker valiumpje in of zo
pi_56490974
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kan niet anders dan het he-le-maal met je eens zijn!
Nathalie was eerst alleen mijn favoriet, maar Nikki is daar zeker bijgekomen. Misschien vind ik zelfs Nikki nog wel een IETS betere zangeres, maar Nathalie vind ik gewoon een topper om naar te kijken met haar performance, schijt hebbend aan alles op dat moment. Maar haar bescheiden houding buiten haar optredens om is dus niet nep, ook John Ewbank zei vanavond dat ze een regelrechte schat is en haar medekandidaten lijken ook met haar weg te lopen. Dus je kunt idd ook streberig zijn zonder onaardig over te komen.

God, wat ben ik weer langdradig
Niets mis met langdradig. .
Nathalie heeft mijn hart gestolen, het is gewoon een schat. Maar Nikki is ook ontzettend sympathiek. Ik vind de stem van Nathalie fijner, maar Nikki is gewoon heel erg tof. Beiden terechte winnaressen dus en die finale durf ik denk ik niet eens te kijken omdat ik het ze allebei zooooooo gun om te winnen. .

Niet dat het wat uitmaakt, want ze kunnen sowieso na Idols denk ik meteen de studio in.
Echte liefde!
pi_56490982
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:44 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]
Gordon is tof. Het enige jurylid die eens emoties toont. Al was het een Jerney feestje vandaag, met al die C-artiesten in de spotlight Ze glunderde
pi_56490993
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:44 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Misschien dat Serge's vrienden kunnen helpen om het te regelen?
Serge. . . . Bwuuuuuuuuh! Ik was dat addergebroed alweer vergeten! . .
Alice! . . . Mwuhmwuh! * Insomaniac kotst hartstochtelijk

We moeten de vrienden van Serge en Alice inderdaad hebben, die hebben immers al eerder voor wonderen gezorgd.
Echte liefde!
  zaterdag 2 februari 2008 @ 23:47:30 #54
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56490998
Gordon: "Die Neil had al veel eerder weggemoeten"
  zaterdag 2 februari 2008 @ 23:47:41 #55
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_56491004
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:45 schreef robert2006 het volgende:

[..]

ben jij 1 persoon ofg meerdere? ik heb het toch niet over jou persoonlijk, neem even een lekker valiumpje in of zo
Waarom quotte je mijn post dan?

Maar goed, jouw reputatie is toch niet al te best hier, dus ik kan het wel hebben hoor
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 februari 2008 @ 23:48:15 #56
163650 Greys
pi_56491020
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:45 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Niets mis met langdradig. .
Nathalie heeft mijn hart gestolen, het is gewoon een schat. Maar Nikki is ook ontzettend sympathiek. Ik vind de stem van Nathalie fijner, maar Nikki is gewoon heel erg tof. Beiden terechte winnaressen dus en die finale durf ik denk ik niet eens te kijken omdat ik het ze allebei zooooooo gun om te winnen. .

Niet dat het wat uitmaakt, want ze kunnen sowieso na Idols denk ik meteen de studio in.
Als dat de finale wordt zit ik de hele avond met mijn vingers in mijn oren La lalala laaaaa te gillen denk ik, omdat ik eigenlijk niet durf te kijken maar het toch doe. Doe ik ook als het Nederlands elftal penalties moet nemen, works like a charm!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56491030
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Zwanger als je bent, bedoel je
En ja, ik heb op Nigel gestemd Gewoon een soort opwellende oer-mutserigheid, ineens, omdat ik het hem wel gunde dat hij eindelijk eens goed commentaar kreeg
Mweheehehe.
Echte liefde!
  zaterdag 2 februari 2008 @ 23:48:48 #58
88233 Steve
Still the best.
pi_56491033
De jury heeft echt een perfecte samenstelling deze Idols. Eric weet deze editie goed commentaar te leveren, John is inhoudelijk goed bezig, Jerney is heerlijk droog, Gordon is meegaand en grappig (al vond ik dat bij de audities niet). En ze maken samen ook leuke één-tweetjes aan grappen. Leuke jury.
pi_56491034
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:47 schreef BVO het volgende:
Iemand die het snapt. behalve het stemmende publiek
pi_56491038
"Ik kan er gewoon niet tegen", zei een woedende Gordon een paar minuten na afloop. "Echte muziekkwaliteit wordt niet gehoord. Die Neil had al veel eerder weggemoeten. En Pauline kan echt zingen. Daar gaat dit spelletje toch om?"

http://www.telegraaf.nl/p(...)j_Idols__.html?p=1,1
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_56491039
quote:
Ze hadden Neil nooit door moeten laten. Dan nog liever Ivar.
pi_56491045
quote:
En weer 5000 extra sympathiestemmen vanuit het kamp. .
Echte liefde!
pi_56491055
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:49 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

En weer 5000 extra sympathiestemmen vanuit het kamp. .
Kampers hebben we geen mosterdgas ergens? Of een MoaB?
pi_56491061
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Als dat de finale wordt zit ik de hele avond met mijn vingers in mijn oren La lalala laaaaa te gillen denk ik, omdat ik eigenlijk niet durf te kijken maar het toch doe. Doe ik ook als het Nederlands elftal penalties moet nemen, works like a charm!
Wheehhe, ben jij een kloon van mij? We kunnen ook samen kijken en tegen elkaar lalalalaaaaaaa brullen en door elkaars vingers heen naar het scherm kijken. .
Echte liefde!
pi_56491069
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:50 schreef Pheno het volgende:

[..]

Kampers hebben we geen mosterdgas ergens? Of een MoaB?
Welnee, gewoon liefdevol knuffelen die lui en ze uitleggen wat echt talent is. .
Echte liefde!
pi_56491083
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:47 schreef Mirri het volgende:

[..]

Waarom quotte je mijn post dan?

Maar goed, jouw reputatie is toch niet al te best hier, dus ik kan het wel hebben hoor
whatever, lekker belangrijk je reputatie op het fok-forum.
alleen omdat ik nathalie had vergeleken met iets waar ze me aan deed denken..
pi_56491090
Ik wil een molotov-cocktail invasion op het kamp van Neil .
pi_56491091
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:50 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Welnee, gewoon liefdevol knuffelen die lui en ze uitleggen wat echt talent is. .
Alsof ze luisteren. Of uberhaupt normaal nederlands verstaan
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 februari 2008 @ 23:52:40 #69
163650 Greys
pi_56491113
Stiekem erg leuk, dat Gordon eigenlijk al weggehoond werd uit de jury door het publiek op internet, nog voordat de boel van start ging. En nu zou bijna iedereen hem het liefst nooit meer uit de jury zien gaan!
Ik vind het echt heel tof, die jury zo. Geen ruzies, wel verschillen van mening, maar da's normaal. Niet dat irritante gesteggel tussen HJ Smits en Van Tijn. Echt leuk zo, die vier. Zelfs Jerney heeft het veel meer naar d'r zin dan voorgaande jaren heb ik het idee. Gordon's commentaar is goed, soms hard maar rechtvaardig. En hij zit er tot aan zijn oren in qua emotie. Heerlijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56491117
quote:

[..]

Wheehhe, ben jij een kloon van mij? We kunnen ook samen kijken en tegen elkaar lalalalaaaaaaa brullen en door elkaars vingers heen naar het scherm kijken. .
Dan doe ik mee. Ik heb wel de neiging om dan onder kussens weg te kruipen en met mijn hoofd tegen de muur te bonken,

En ik zing mee op Neil-niveau.
pi_56491123
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Alsof ze luisteren. Of uberhaupt normaal nederlands verstaan
Heb eens wat meer vertrouwen in je medemens. Als je ze met die houding benadert zal je altijd gelijk krijgen.

What you give is what you get.

* Insomaniac strooit met bloemetjes
Echte liefde!
pi_56491133
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:53 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Heb eens wat meer vertrouwen in je medemens. Als je ze met die houding benadert zal je altijd gelijk krijgen.

What you give is what you get.

* Insomaniac strooit met bloemetjes
Haal dat gebroed eens uit je. En laat het een opgevoerde brommer rijden.
pi_56491135
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:52 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Dan doe ik mee. Ik heb wel de neiging om dan onder kussens weg te kruipen en met mijn hoofd tegen de muur te bonken,

Gezellig! Knap dat je op Neil niveau kan zingen, Neil klinkt naast mij net zo goed als George Michael. .
Echte liefde!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 februari 2008 @ 23:54:10 #74
163650 Greys
pi_56491141
quote:

[..]

Goed plan, maar dan wel met Conleche er bij, want dat is ons verloren gewaande drielingzusje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56491145
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:52 schreef _Arual_ het volgende:

Je laat het! Ik zou de buren niet meer onder ogen durven komen.
pi_56491159
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:52 schreef Greys het volgende:
Stiekem erg leuk, dat Gordon eigenlijk al weggehoond werd uit de jury door het publiek op internet, nog voordat de boel van start ging. En nu zou bijna iedereen hem het liefst nooit meer uit de jury zien gaan!
Ik vind het echt heel tof, die jury zo. Geen ruzies, wel verschillen van mening, maar da's normaal. Niet dat irritante gesteggel tussen HJ Smits en Van Tijn. Echt leuk zo, die vier. Zelfs Jerney heeft het veel meer naar d'r zin dan voorgaande jaren heb ik het idee. Gordon's commentaar is goed, soms hard maar rechtvaardig. En hij zit er tot aan zijn oren in qua emotie. Heerlijk
Wheeheh ja! Maar wie had kunnen bedenken dat Gordon er zó in mee zou gaan, zo vol passie met de kandidaten mee zou leven? Eric is ook echt opgeleefd en John vind ik ook echt een verrijking. Ik ben soms een beetje op John. .
Echte liefde!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 februari 2008 @ 23:55:10 #77
163650 Greys
pi_56491161
quote:

Neil klinkt naast mij net zo goed als George Michael. .
Jij zingt ook volle zalen leeg?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56491169
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:53 schreef Pheno het volgende:

[..]

Haal dat gebroed eens uit je. En laat het een opgevoerde brommer rijden.
Volgens mij is mijn account gehacked, sorry.
Echte liefde!
pi_56491182
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Jij zingt ook volle zalen leeg?
* Insomaniac knikt trots

En mijn grootste hobby is Singstar. . Laatst nog een karaokebar helemaal leeg gekregen, maar ik had het reuze naar m'n zin.
Echte liefde!
pi_56491191
Ouderwets gezellige IDO-avond, met dank aan Neil. Eerst frustraties en gescheld en dan verbroedering. .
Echte liefde!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 februari 2008 @ 23:57:54 #81
163650 Greys
pi_56491208
Zou Gordon ook al aan het gedeelte 'verbroedering' toe zijn, na zijn frustraties en gescheld?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56491219
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:39 schreef Greys het volgende:

[..]

2x zelfs.

Nou doe ik het noooooooit meer.
pi_56491248
quote:

[..]

Gezellig! Knap dat je op Neil niveau kan zingen, Neil klinkt naast mij net zo goed als George Michael. .
pi_56491258
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:57 schreef Greys het volgende:
Zou Gordon ook al aan het gedeelte 'verbroedering' toe zijn, na zijn frustraties en gescheld?
Nee, die beraamt een moordaanslag op Pa neil.
pi_56491279
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:01 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee, die beraamt een moordaanslag op Pa neil.
Ik wil hem wel helpen
pi_56491291
Kut-Neil. Kut-Nederland. Kut-stemming.
voyeurism is participation
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 februari 2008 @ 00:04:47 #87
163650 Greys
pi_56491307
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:58 schreef conleche het volgende:

[..]

2x zelfs.

Nou doe ik het noooooooit meer.
Dáár ben je! Ik was al bang dat je net als Gordon boos the building had geleft

We gaan met Inso de finale kijken, heb je dat gelezen?

Schatjes! op tv nu, jeugdsentiment
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56491316
Het deel waarbij Gordon wegloopt hebben ze weggeknipt op RTL Gemist.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_56491341
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:05 schreef vw_caddy het volgende:
Vast later te zien bij "Spoorloos"
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 februari 2008 @ 00:08:09 #90
163650 Greys
pi_56491369
Ben ik trouwens een heel erg watje als ik het èrgens ook wel zielig vind voor Neil dat hij ziet dat Gordon (en John liet het ook wel erg merken) zo ontzettend boos is dat hij wegloopt? Dat moet ook geen fijn gevoel zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56491404
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

Vast later te zien bij "Spoorloos"
Zeg dan gewoon als RTL eerlijk dat je de boel zit te flessen.
pi_56491430
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:08 schreef Greys het volgende:
Ben ik trouwens een heel erg watje als ik het èrgens ook wel zielig vind voor Neil dat hij ziet dat Gordon (en John liet het ook wel erg merken) zo ontzettend boos is dat hij wegloopt? Dat moet ook geen fijn gevoel zijn
Dat vindt ie waarschijnlijk stoer.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 00:11:01 #93
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56491432
Ha ik was daar.

Neil
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_56491444
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Dáár ben je! Ik was al bang dat je net als Gordon boos the building had geleft

We gaan met Inso de finale kijken, heb je dat gelezen?

Schatjes! op tv nu, jeugdsentiment
Ik ben van sjacherijn maar gaan uitwaaien met de Koek, maar die nam dat iets te letterlijk en is bijna de gracht ingewaaid

Schatjes Ik werd vroeger vaak met die Akkemay, of hoe heet ze verward en dat vond ik me toch een belediging
(ik vond het een vet lelijk mormel, als ik dat nu zie vind ik dat reuze meevallen )
pi_56491451
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:08 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Pauline zich kutter voelt, ze heeft een goede stem en leuke persoonlijkheid en nu heeft ze minder stemmen dan een jim bakkum aftreksel die nooit zuiver zingt.
Nee.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 februari 2008 @ 00:12:16 #96
163650 Greys
pi_56491458
quote:
Op de Idols website ook? Nee toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 februari 2008 @ 00:12:48 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56491464
Gordon heeft gelijk.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56491477
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ha ik was daar.

Neil
Wie klonk daar in de studio het beste???
pi_56491482
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Op de Idols website ook? Nee toch?
Op de Idols website staat het (nog) niet, alleen bij RTL Gemist.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 00:13:40 #100
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56491485
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Wie klonk daar in de studio het beste???
Nikki & Nigel.

Wat ongeveer 1500 man vond.
pi_56491493
quote:
Fuck! Serieus?

Ah, nouja. Zo'n gast genaamd DutchIdols4 op youtube upload op dit moment alle optredens van de 7e liveshows. Morgen staat de afsluiting er wel bij.
Nee.
pi_56491495
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ha ik was daar.

Neil
Het boe-geroep was tof
pi_56491499
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:13 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Nikki & Nigel.

Wat ongeveer 1500 man vond.
En hoe was Pauline?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 februari 2008 @ 00:15:26 #104
163650 Greys
pi_56491522
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben van sjacherijn maar gaan uitwaaien met de Koek, maar die nam dat iets te letterlijk en is bijna de gracht ingewaaid

Schatjes Ik werd vroeger vaak met die Akkemay, of hoe heet ze verward en dat vond ik me toch een belediging
(ik vond het een vet lelijk mormel, als ik dat nu zie vind ik dat reuze meevallen )
Oeh, doe je voorzichtig met Bink d'r fiancee?
Met Bink kan je ook zo leuk vliegeren als het hard waait, die heeft hele grote oren

Ik vind die dochter helemaal niet lelijk

Ben echt heel benieuwd wat de finale van deze Idols gaat worden!
En wat Gordon volgende week te melden heeft
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 00:16:03 #105
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56491536
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:14 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Het boe-geroep was tof
Het was een kleine moeite
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:14 schreef conleche het volgende:

[..]

En hoe was Pauline?
Ja vele, vele, vele malen beter dan die andere paupers
pi_56491542
Nikki's liveshow staat online.

http://www.youtube.com/watch?v=TTarb36vjMY
Nee.
  zondag 3 februari 2008 @ 00:17:18 #107
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56491562
quote:
Godver
Dat had ik nou willen zien

In de studio was het leuk alleen het einde was een enorme anticlimax Bah.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 februari 2008 @ 00:19:43 #108
163650 Greys
pi_56491620
Dus het was niet zo akelig als je dacht MB?

Hebben jullie nog foto's gemaakt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56491657
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:14 schreef conleche het volgende:

[..]

En hoe was Pauline?
Zo.
http://www.youtube.com/watch?v=fR40kQkFaFI
Nee.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 00:22:28 #110
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56491674
Ik heb nog een paar foto's gemaakt jup
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 februari 2008 @ 00:23:17 #111
163650 Greys
pi_56491688
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb nog een paar foto's gemaakt jup
Zien? Ah? Toe?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 00:23:54 #112
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56491699
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Zien? Ah? Toe?
Ja, zo, een keer.
  zondag 3 februari 2008 @ 00:24:03 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56491703
zo... ff een biertje
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 00:24:44 #114
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56491717
Ja bedankt nog Re
  zondag 3 februari 2008 @ 00:24:49 #115
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56491718
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:19 schreef Greys het volgende:
Dus het was niet zo akelig als je dacht MB?

Hebben jullie nog foto's gemaakt?
Nee, het viel erg mee!
De publieksopwarmer tijdens de reclame was nog het vervelendst eigenlijk
Ik heb geen foto's gemaakt, we zaten ook vrij ver weg van het podium trouwens.

Ik bedenk me ineens dat het Gordon-moment wel op onze hd-recorder staat
Net de opening even gekeken en dat was leuk Had ik vrij weinig van meegekregen, eerst onder die vlag en later met een enorm spandoek voor ons.
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zondag 3 februari 2008 @ 00:25:22 #116
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56491730
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:14 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Het boe-geroep was tof
...
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 00:27:01 #117
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56491764
Hehe, en het klappen dat Gordon wegging

Oh dat begon in

Oh
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 februari 2008 @ 00:27:07 #118
163650 Greys
pi_56491766
Oh Re, ik had heel niet in de gaten dat jij gewoon daar vandaan zat te Fok!ken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 februari 2008 @ 00:27:51 #119
163650 Greys
pi_56491788
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, en het klappen dat Gordon wegging

Oh dat begon in

Oh
Ik snap NIETS van deze post
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 00:28:26 #120
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56491800
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap NIETS van deze post
Ik ook niet

Maar! Het kwam erop neer dat Martijn zei dat Gordon weg was gegaan.

Dus ik begon te klappen.

En meer mensen met mij
pi_56491829
Trouwens even over dat Charlene 'arrogant' zou zijn of niet..
Haar reactie naar Pauline toe bewijst al van niet!
Tussen het gesnik door is duidelijk te horen: Nee dit kan niet, jij bent veel te goed, nee je mag niet weg ofzoiets!
  zondag 3 februari 2008 @ 00:29:51 #122
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56491838
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:27 schreef Greys het volgende:
Oh Re, ik had heel niet in de gaten dat jij gewoon daar vandaan zat te Fok!ken!
die backstage show was toch saai
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 00:30:25 #123
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56491849
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:29 schreef Hockeylotje het volgende:
Tussen het gesnik door is duidelijk te horen: Nee dit kan niet, jij bent veel te goed, nee je mag niet weg ofzoiets!
Ik begin enorm emotioneel te worden nu.

zondag 3 februari 2008 @ 00:32:30 #124
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56491911
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:28 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik ook niet

Maar! Het kwam erop neer dat Martijn zei dat Gordon weg was gegaan.

Dus ik begon te klappen.

En meer mensen met mij
Ja, ik ook!
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 februari 2008 @ 00:33:34 #125
163650 Greys
pi_56491940
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:29 schreef Hockeylotje het volgende:
Arrogante trutjes kunnen óók liegen hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 februari 2008 @ 00:34:16 #126
163650 Greys
pi_56491953
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:30 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ik begin enorm emotioneel te worden nu.

* Greys werpt tissues
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56491979
Ach laat maar!
Ik ben 't iig niet met jullie eens, maar dat is al duidelijk volgens mij..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 februari 2008 @ 00:36:22 #128
163650 Greys
pi_56492005
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:35 schreef Hockeylotje het volgende:
Ach laat maar!
Ik ben 't iig niet met jullie eens, maar dat is al duidelijk volgens mij..
Geeft toch niet, dat houdt het juist leuk op een forum.
Zou maar een saaie rotboel zijn als we het allemaal met elkaar eens waren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 00:38:08 #129
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56492034
Ik ben het met iedereen eens.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 00:38:33 #130
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56492046
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:32 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja, ik ook!
NEE!!!!???!!! ECHT!!!?!!?

WOOOWWW

Ik voel een connectie

zondag 3 februari 2008 @ 00:39:28 #131
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56492062
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:38 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

NEE!!!!???!!! ECHT!!!?!!?

WOOOWWW

Ik voel een connectie

Hihi
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 februari 2008 @ 00:40:37 #132
163650 Greys
pi_56492091
D-A, heb je gezopen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 00:41:26 #133
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56492103
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:40 schreef Greys het volgende:
D-A, heb je gezopen?
Nee mijn avond eten was: "Snickers, gevulde koek & Pringles, dit alles met de verfijnde smaak van een flesje Cola om de boel weg te spoelen

Echt eten, ho maar daar
  zondag 3 februari 2008 @ 00:41:55 #134
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56492116
je kon daar geeneens vreten krijgen trouwens ...
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 00:42:39 #135
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56492129
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:41 schreef Re het volgende:
je kon daar geeneens vreten krijgen trouwens ...
GMTA
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 februari 2008 @ 00:47:09 #136
163650 Greys
pi_56492220
Gelukkig werden jullie gevoed met de fantastische klanken van Neil...

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 3 februari 2008 @ 00:47:47 #137
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56492243
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:47 schreef Greys het volgende:
Gelukkig werden jullie gevoed met de fantastische klanken van Neil...

Jaaa, wrijf het er nog maar eens in...
Ziggy played guitar
pi_56492503
quote:
Op zondag 3 februari 2008 00:14 schreef Jelleee het volgende:

[..]

Fuck! Serieus?

Ah, nouja. Zo'n gast genaamd DutchIdols4 op youtube upload op dit moment alle optredens van de 7e liveshows. Morgen staat de afsluiting er wel bij.
Schiet je niets mee op want die DutchIdols4 download gewoon de video's van RTL gemist en upload ze dan naar YouTube. Kortom, daar zal het dan ook niet opstaan.
pi_56492919
Neil
Nigel
Charlene Ze moet zo echt niet meer kijken, ze stelt zich (misschien onbedoeld)arogant op, moet ze heel erg mee oppassen.

Nikki

Nathalie Die meid is echt ongelofelijk geweldig. Ik ben een enorme fan van haar.

Pauline echt zo klote dat ze eruit is.

Ik vindt de Jury echt ontzettend leuk. Gordon maakt idols nog leuker
En John ik weet niet maar die man doet mij iets, hij is gewoon leuk
  zondag 3 februari 2008 @ 01:21:20 #140
189430 Anonymousz
pi_56492935
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:49 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ze hadden Neil nooit door moeten laten. Dan nog liever Ivar.
Dus dat, die kon nog beter zingen dan Neil
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 februari 2008 @ 01:23:02 #141
163650 Greys
pi_56492957
quote:
Op zondag 3 februari 2008 01:20 schreef Chanty27 het volgende:
En John ik weet niet maar die man doet mij iets, hij is gewoon leuk
Misschien omdat het gewoon een smakelijk hapje is?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56492963
quote:
Op zondag 3 februari 2008 01:21 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Dus dat, die kon nog beter zingen dan Neil
Ivar vergat misschien wel de hele tijd zijn tekst, maar hij heeft echt een geweldige stem.
  zondag 3 februari 2008 @ 01:32:44 #143
189430 Anonymousz
pi_56493081
quote:
Op zondag 3 februari 2008 01:23 schreef Chanty27 het volgende:

[..]

Ivar vergat misschien wel de hele tijd zijn tekst, maar hij heeft echt een geweldige stem.
Dat klopt veel betere stem heeft hij
  zondag 3 februari 2008 @ 01:34:08 #144
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56493099
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 20:43 schreef alwaysthebest het volgende:
MissBliss ligt er vast te soppen daar.
Wat schat jij mij laag in zeg
Ziggy played guitar
  zondag 3 februari 2008 @ 01:41:44 #145
88233 Steve
Still the best.
pi_56493196
quote:
Op zondag 3 februari 2008 01:34 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Wat schat jij mij laag in zeg [ afbeelding ]
Dat was ironie hè.
.
  zondag 3 februari 2008 @ 01:42:27 #146
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56493207
quote:
Op zondag 3 februari 2008 01:41 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Dat was ironie hè.
.
Ziggy played guitar
  zondag 3 februari 2008 @ 01:59:06 #147
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_56493431
Wat een baggerthema, geen enkel leuk nummer gehoord. Dieptepunten waren Neil en Nathalie .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 3 februari 2008 @ 02:46:38 #148
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56493852
quote:
Op zondag 3 februari 2008 01:59 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een baggerthema, geen enkel leuk nummer gehoord. Dieptepunten waren Neil en Nathalie .
Dat gekke nummer van Nigel dan?

Blijkbaar hoefde het deze avond geen bekend nummer te zijn? Nog nooit van gehoord.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_56495159
quote:
Op zondag 3 februari 2008 01:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien omdat het gewoon een smakelijk hapje is?
Een jaar of 10 geleden of zo, toen ie was getrouwd met Ellemieke V. (waar ik in het geheel geen waarde-oordeel over vel overigens ) Anywayz, toen was het niet alleen een "lekker hapje". Toen was het echt een héle mooie jongen!! (Ik probeerde ff een foto te googelen, maar dan grijnst ipv de mooie Ewbank de hele tijd die sarcastische kop van Gordon me aan zo op de vroege zondagmorgen )
pi_56495835
Is de wegloopscene van Gordon al gespot?
  zondag 3 februari 2008 @ 11:33:45 #151
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56495901
quote:
Op zondag 3 februari 2008 02:46 schreef soylent het volgende:

[..]

Dat gekke nummer van Nigel dan?

Blijkbaar hoefde het deze avond geen bekend nummer te zijn? Nog nooit van gehoord.
het was een nummer wat nooit in mijn playlist zal voorkomen, maar hij gaf wel een performance weg waarbij de zaal geheel ontplofte, en dat was gewoon leuk om te zien (in de studio zag het er trouwens toffer uit dan op tv)
pi_56496057
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:44 schreef Pheno het volgende:
Nigel was gewoon goed dit keer. Eens kijken of hij dat kan volhouden. Terechte kans die hij krijgt. neil verneukt het elke keer weer, wat die gast daar doet is me nog steeds een raadsel
Mee eens
pi_56496154
Ik krijg goede herrinneringen aan het 'love' thema van vorig jaar! Serge verpestte week na week zijn optredens en was duidelijk de slechtste en hij ging EXIT!

Ik hoop op een herhaling, dit keer met Neil!
  ESF Reporter zondag 3 februari 2008 @ 12:05:07 #154
87554 Cee
Welluk?
pi_56496348
* Cee heeft gisteren Idols niet kunnen zien dus heeft het net even bekeken en zitten janken tijdens het optreden van Nikki.

Ik dacht ik meld het even.

Oh, en Nigel was goed en Nathalie was okay en Charlene ook en Pauline kon ik dit keer eindelijk verdragen en zelfs Neil, ja Neil!
pi_56496526
Heeft iemand een filmpje van dat Gordon wegloopt?
pi_56497326
Waarom hebben ze nou alles eruitgeknipt behalve dta "good night sweetheart" van Pauline zelfs dat stukje dat Gorden daar met dat kussen over z'n hoofd zat, en de 'omgekeerde' krukken.

Edit: op RTLgemist is het wel, en op de idols site niet
pi_56497362
Ja, ik ben ook wel benieuwd. Ik heb de uitslag helaas gemist.
pi_56497625
quote:
Op zondag 3 februari 2008 12:05 schreef Cee het volgende:
* Cee heeft gisteren Idols niet kunnen zien dus heeft het net even bekeken en zitten janken tijdens het optreden van Nikki.
Ik ook hoor.

Nu maar even het exitinterview met Pauline bekijken.
  zondag 3 februari 2008 @ 13:40:14 #159
189430 Anonymousz
pi_56498697
Ik vind de jury mogen beslissen en niet die jonge pubers van 13, 14 of 15 jaar
pi_56498960
, Gordon zit serieus te overwegen om te stoppen met z'n rol in de jury..
pi_56499580
quote:
Op zondag 3 februari 2008 13:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
, Gordon zit serieus te overwegen om te stoppen met z'n rol in de jury..
'

Dat zou ik heel zwak van 'm vinden, want dan geeft ie indirect de 'meisjes' gelijk!

maar waar staat dat?
pi_56499616
Zei Gordon net zelf op 538.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 3 februari 2008 @ 14:30:55 #163
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56500091
Ik geef hem groot gelijk.
pi_56500418
Wow, valt me mee van hem dat hij consequent blijft. Ik had er gisteravond wel even aan gedacht, dat hij misschien zou stoppen, maar niet echt serieus verwacht dat hij het echt zou gaan doen.
  zondag 3 februari 2008 @ 14:46:25 #165
134538 chansadres
Black & White
pi_56500459
quote:
Op zondag 3 februari 2008 12:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Heeft iemand een filmpje van dat Gordon wegloopt?
Dit is uit de internetstream eruit geknipt...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_56500460
Ik hoop dat ie het doet, en weer terugkomt als Neil eruit is. Wat een geweldig statement zou dat zijn.
  zondag 3 februari 2008 @ 14:52:27 #167
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56500585
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:46 schreef Together het volgende:
Ik hoop dat ie het doet, en weer terugkomt als Neil eruit is. Wat een geweldig statement zou dat zijn.
Mja, ik denk niet dat RTL dat toestaat.
Ziggy played guitar
  zondag 3 februari 2008 @ 14:53:25 #168
88233 Steve
Still the best.
pi_56500599
Ik neem aan dat hij contractueel gebonden is deze serie af te maken.
  zondag 3 februari 2008 @ 14:55:12 #169
262 Re
Kiss & Swallow
pi_56500634
nee hij moet erin blijven, ik wil hem zien vlammen tegen neil, ik wil hem ontroerd zien bij nikki... laat hem lekker die frustratie uitbeelden op tv, dat is toch klasse tv
  zondag 3 februari 2008 @ 15:03:09 #170
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_56500805
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:55 schreef Re het volgende:
nee hij moet erin blijven, ik wil hem zien vlammen tegen neil, ik wil hem ontroerd zien bij nikki... laat hem lekker die frustratie uitbeelden op tv, dat is toch klasse tv
Ik kijk eigenlijk vooral Idols vanwege Gordon (en sinds kort ook Nikki).

De derde keer kreeg ik echt kippenvel bij haar optreden gisteravond, want toen begreep ik de structuur van het nummer pas. Daarvoor kon ik niet echt een touw vastknopen aan het einde (vanaf "nooit meer zal ik voelen blabla"), maar het is werkelijk prachtig. Ik kende het liedje ook niet echt goed eigenlijk.

Nikki praat met een Brabants accent en dat doet het 'm ook. Die zachte g's waren echt ontroerend

[ Bericht 17% gewijzigd door Mirri op 03-02-2008 15:09:33 ]
pi_56502390
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zei Gordon net zelf op 538.
Hier terug te horen: mms://media.radio538.nl/s(...)/20080203-gordon.wma
pi_56502604
Wegloopactie staat inmiddels op RTL Gemist!
pi_56502643
Is Neil al dood aangetroffen? Oorzaak: een woedende menigte met hooivorken etc?
  zondag 3 februari 2008 @ 16:38:14 #174
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_56502830
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:31 schreef Pheno het volgende:
Is Neil al dood aangetroffen? Oorzaak: een woedende menigte met hooivorken etc?
Ja ik vind ook dat Neil allang weg had gemoeten, maar het is niet zijn schuld dat al die meisjes stemmen. Hij kan er ook niets aan doen dat hij een onzekere puber is zonder enig charisma.
  zondag 3 februari 2008 @ 16:40:44 #175
134538 chansadres
Black & White
pi_56502887
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:29 schreef vw_caddy het volgende:
Wegloopactie staat inmiddels op RTL Gemist!
Waar?
Steppin out tonight
pi_56502891
Hij kan nu ook zeggen: "blijf er maar in Pauline, ik hoor hier niet". Oh nee, dan is een familiedrama het nieuws diezelfde avond nog
pi_56503074
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:40 schreef chansadres het volgende:

[..]

Waar?
Link

Aan het einde van de video, vanaf 21:55.
  zondag 3 februari 2008 @ 16:50:00 #178
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56503085
Gordon heeft een contract dus ik denk dat hij wel weer moet volgende week
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 3 februari 2008 @ 16:52:30 #179
134538 chansadres
Black & White
pi_56503134
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:49 schreef vw_caddy het volgende:

[..]

Link

Aan het einde van de video, vanaf 21:55.
Vanochtend stond ook alleen de uitslag op van 7 minuten...
Steppin out tonight
pi_56503166
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:52 schreef chansadres het volgende:

[..]

Vanochtend stond ook alleen de uitslag op van 7 minuten...
Ja klopt, keek toevallig net even.
  zondag 3 februari 2008 @ 16:54:42 #181
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56503185
BTW, heeft nog iemand het filmpje van Maud die Afscheid deed?
pi_56503688
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:54 schreef J-net het volgende:
Na wat gezoek heb ik 'm hier gevonden!
  zondag 3 februari 2008 @ 17:21:17 #183
88233 Steve
Still the best.
pi_56503698
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:54 schreef J-net het volgende:
Hier (rtl.nl)
pi_56503789
quote:
Op zondag 3 februari 2008 17:21 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Hier (rtl.nl)
Heb ze nu precies tegelijk aan staan en vind dat van maud toch mooier klinken!

Het lijkt btw trouwens net dat Nikki de tweede stem zingt!
  zondag 3 februari 2008 @ 17:37:04 #185
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56504021
quote:
Op zondag 3 februari 2008 17:25 schreef Hockeylotje het volgende:

[..]

Kom op, in die van Maud zit toch véél minder emotie. Nikki is een echte artieste vergeleken bij dit.

Maud is te netjes te veel bezig met een wedstrijd waarin ze goed zingen moet.
  zondag 3 februari 2008 @ 17:39:58 #186
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56504084
quote:
Op zondag 3 februari 2008 17:37 schreef BVO het volgende:

[..]

Kom op, in die van Maud zit toch véél minder emotie. Nikki is een echte artieste vergeleken bij dit.

Maud is te netjes te veel bezig met een wedstrijd waarin ze goed zingen moet.
Precies. En dat vind ik het manco aan veel deelnemers. Je ziet ze proberen. Quod non bij Nikki. Ik ben wel redelijk 'om' w.b. Nikki
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 3 februari 2008 @ 18:17:24 #187
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56504790
En die eerste 2 nee's van Maud zijn best wel vals :S

Nikki is velen malen beter
pi_56505696
Kijk het nu op YouTube, maarre, hebben ze maar één nummer gezongen?
  zondag 3 februari 2008 @ 19:08:22 #189
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56505764
pi_56505780
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:08 schreef soylent het volgende:
Tssssk
  zondag 3 februari 2008 @ 19:16:46 #191
88233 Steve
Still the best.
pi_56505903
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:04 schreef Toeps het volgende:
Kijk het nu op YouTube, maarre, hebben ze maar één nummer gezongen?
Ja.
pi_56506417
Charlene minder stemmen dan Neil ! Volgende week toch maar weer eens stemmen dan .

Wat was Neil allejezushoeren slecht trouwens, snapte echt niks van dat commentaar .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_56506670
Ik vind gewoon dat er gestemd moet worden zoals nu, maar dat de jury het eindwoord heeft om één iemand van de kruk naar huis mag sturen.
Zo heeft de jury nog inspraak.
pi_56508650
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:45 schreef Svensational het volgende:
Charlene minder stemmen dan Neil ! Volgende week toch maar weer eens stemmen dan .

Wat was Neil allejezushoeren slecht trouwens, snapte echt niks van dat commentaar .
Ik snapte het ook niet, maar waarschijnlijk denken John & Eric dat als ze negatief commentaar gaan geven, hij NOG meer stemmen krijgt!
pi_56509091
Waarom liep Gordon weg?
Waarom zit Neill er nog in?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 3 februari 2008 @ 21:45:20 #196
88233 Steve
Still the best.
pi_56509254
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom liep Gordon weg?
Waarom zit Neill er nog in?
Je beantwoordt je eerste vraag met je tweede vraag eigenlijk.

Omdat Pauline eruit moest, terwijl een kansloos iemand als Neil ronde na ronde door gaat.
pi_56509383
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Je beantwoordt je eerste vraag met je tweede vraag eigenlijk.

Omdat Pauline eruit moest, terwijl een kansloos iemand als Neil ronde na ronde door gaat.
Ah goedzo Gordon
Neill
Ik wist trouwens niet dat kamperend nederland zoveel geld over had om op die kneus te stemmen..met 10 smsjes je maandloon uitgeven aan een idolsnerd
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_56516414
quote:
Op zondag 3 februari 2008 17:25 schreef Hockeylotje het volgende:

[..]

Ja, ben het met je eens. De beruchte " nee, nee, nee" uithaal ging destijds bij Maud niet goed, maar over het algemeen hoor ik toch liever de versie van Maud dan die van Nikki. Neemt niet weg dat Nikki het prima doet natuurlijk.
pi_56546796
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:44 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ja, ben het met je eens. De beruchte " nee, nee, nee" uithaal ging destijds bij Maud niet goed, maar over het algemeen hoor ik toch liever de versie van Maud dan die van Nikki. Neemt niet weg dat Nikki het prima doet natuurlijk.
Inderdaad! Qua zuiverheid was die van Nikki beter, maar ik vind die van Maud fijner in het gehoor liggen!
  dinsdag 5 februari 2008 @ 21:49:25 #200
189430 Anonymousz
pi_56550035
Juryleden spelen 'hoofdrol' bij liveshow Idols

Hilversum - De veelbesproken juryleden van het RTL 4-programma ‘Idols’ spelen komende zaterdag de muzikale hoofdrol in de opening van de achtste liveshow met het thema ‘Love’. In een romantische setting begeleiden Eric van Tijn en John Ewbank Gordon op de vleugel, terwijl hij op het ‘Idols’-podium zijn hit ‘Ik Hou Van Jou’ zingt. Jerney Kaagman hijst zich speciaal voor deze gelegenheid weer éénmalig in haar wereldberoemde blauwe pak uit de tijd van Earth & Fire en brengt het nummer ‘Weekend’ ten gehore.

En wie herinnert zich niet CB Milton’s grote hit ‘Send Me An Angel?’ De Surinaamse zanger die op jeugdige leeftijd doorbrak, sluit de spectaculaire opening van deze liveshow in stijl af en treedt ook op in
‘Idols Backstage’ bij RTL 5.

Er zijn op dit moment nog vijf kandidaten in de race om het Idool van 2008 te worden. De getalenteerde Nikki, Nathalie, Charlene, Nigel en Neil treden zaterdag 9 februari voor het eerst op met twee liedjes. Nikki zingt onder andere het nummer ‘River Deep, Mountain High’ in de uitvoering van Celine Dion, Nathalie ‘I’m Outta Love’ van Anastacia, Charlene ‘Run To You’ van Withney Houston, Nigel ‘My Love’ van Justin Timberlake en Neil zingt onder andere het nummer van de Backstreet Boys ‘I Want It That Way’.
pi_56550202
Nigel doet Justin ! Dat wordt weer een spetterend optreden met geile dancemoves . Neil de BSB, dat wordt dus exit . I'm outta love past erg goed bij Nathalie denk ik .
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:00:35 #202
88233 Steve
Still the best.
pi_56550225
Backstreet Boys.

En Nikky, waarom Celine Dions versie nou?
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:06:08 #203
189430 Anonymousz
pi_56550319
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 21:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nigel doet Justin ! Dat wordt weer een spetterend optreden met geile dancemoves . Neil de BSB, dat wordt dus exit . I'm outta love past erg goed bij Nathalie denk ik .
Het wordt weer heerlijk
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:17:33 #204
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56550525
Zo dan.... das geen makkelijk nummer voor Nigel, maar als hij er lekker inzit wordt dat gewoon weer briljant . Leuke goede en gewaagde keuze.

Maareh, onder andere... twee liedjes dus?
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:19:48 #205
88233 Steve
Still the best.
pi_56550572
Nigels moet gewoon weer van die hippe dansmoves doen, dan zit het wel goed.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:20:30 #206
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56550591
Als hij maar niet gaat proberen zo hoog te zingen .
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:24:27 #207
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56550666
Dat gaat hem wel liggen
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:41:17 #208
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56551006
Maar er staat onder andere, dat zou toch moeten betekenen dat ze twee nummers zingen. Ik mag het wel hopen anders is het echt te erg.
En ik hoop ook dat ze dit keer maar 1 bank neerzetten want met zijn zessen op een bank waar ze iets van 7 weken geleden nog met zijn achttienen opzaten is wel erg.
pi_56551050
quote:
De getalenteerde Nikki, Nathalie, Charlene, Nigel en Neil treden zaterdag 9 februari voor het eerst op met twee liedjes.
Het staat er letterlijk hoor, twee liedjes .
pi_56553505
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 22:42 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Het staat er letterlijk hoor, twee liedjes .
Werd ook hoog tijd. Bij Idols III deden ze vanaf de Top 6 al 2 liedjes, maar afgelopen zaterdag was daar geen tijd voor vanwege alle propaganda voor het Nederlandstalig product die kennelijk zonodig in het programma moest van Jerney.
  woensdag 6 februari 2008 @ 08:05:13 #211
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56555069
Lekker opgelet, sorry!

Ja werd inderdaad tijd voor 2 liedjes.
  woensdag 6 februari 2008 @ 11:39:01 #212
134538 chansadres
Black & White
pi_56558255
Benieuwd!
Steppin out tonight
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 9 februari 2008 @ 12:43:23 #213
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56621055
Ik heb d'r zin an
  zaterdag 9 februari 2008 @ 13:51:03 #214
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_56622047
Vanavond kan ik het weer niet zien. Hopelijk weet ik morgen de spoilers wél te vermijden voordat ik de uitzending via internet bekijk
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_56622120
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 13:51 schreef Zhenar het volgende:
Vanavond kan ik het weer niet zien. Hopelijk weet ik morgen de spoilers wél te vermijden voordat ik de uitzending via internet bekijk
IDO FB, zoals ik je al eerder zei .
  zaterdag 9 februari 2008 @ 14:01:45 #216
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_56622181
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 13:57 schreef Svensational het volgende:

[..]

IDO FB, zoals ik je al eerder zei .
Ik zal er aan denken
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_56622584
Is vanavond de uitzending met de big band, of is dat volgende week?
  zaterdag 9 februari 2008 @ 14:46:38 #218
134538 chansadres
Black & White
pi_56622856
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 14:29 schreef vw_caddy het volgende:
Is vanavond de uitzending met de big band, of is dat volgende week?
Vanavond is het thema liefde
Volgende week dus de Big Band
Steppin out tonight
  zaterdag 9 februari 2008 @ 16:09:52 #219
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_56624121
Kan misschien de show niet geheel live zien, komt visite, maar wel handig als die weg zijn meteen de opname aanzetten (windows media center) dus met al die reclames moet ik voor de uitslag al wel weer bij zijn

Spannund!!! Weg met Nigel en Neil!!! (hoewel Nigel nog 1 keer moet blijven voor mn total prono had m op 4 gezet namelijk)
pi_56624276
Gordon is weer met z'n radioshow in de studio's, net was Sandy te gast en ze zong een stukje. En haar favoriete kandidaat is Nigel ! en Neil, maargoed
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 februari 2008 @ 16:29:37 #221
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56624390
heb zin an
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 9 februari 2008 @ 18:37:08 #222
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56626525
Zin in, zin in, zin in, zin in
  zaterdag 9 februari 2008 @ 18:46:25 #223
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56626711
Even inzingen allemaal .

Because, I can see us holding hands
Walking on the beach our toes in the sand
I can see us in the country side
Sitting in the grass laying side by side
You can be my baby
Gonna make you my lady
Girl you amaze me
Ain't gotta do nothin crazy
See all I want you to do is be my love

My love
My love
pi_56626736
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 februari 2008 @ 18:48:42 #225
163650 Greys
pi_56626764
Ik heb er zin in!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 februari 2008 @ 18:52:22 #226
205708 Idols
FOK!Idols!
pi_56627841
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 18:52 schreef Idols het volgende:

[..]

Tof.
Dat deze username nog vrij was .
pi_56627962
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 16:09 schreef J-net het volgende:
Kan misschien de show niet geheel live zien, komt visite
Bij mij hetzelfde. De uitslag kan ik waarschijnlijk wel live zien though.
quote:
Spannund!!! Weg met Nigel en Neil!!!
  zaterdag 9 februari 2008 @ 19:45:48 #229
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56628044
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 18:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zin in, zin in, zin in, zin in
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 18:48 schreef Greys het volgende:
Ik heb er zin in!
Ik ook
Ziggy played guitar
pi_56628098
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 19:37 schreef Together het volgende:

[..]

Ohh ik wilde die voor mijn idols fok-kloon 5
A little bit hateful
pi_56628136
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 19:37 schreef Together het volgende:

[..]

Ik stond er ook van te kijken idd !
  zaterdag 9 februari 2008 @ 19:51:17 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_56628181
Ik zit er ook klaar voor, al heb ik er vandaag niet zo veel zin in gek genoeg. Wat is het thema?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_56628240
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 19:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit er ook klaar voor, al heb ik er vandaag niet zo veel zin in gek genoeg. Wat is het thema?
Liefde, en ik kijk eigenlijk alleen uit naar Jerney in d'r pakkie . Anyway, ik ben er na het eerste reclameblok .
  zaterdag 9 februari 2008 @ 19:54:40 #234
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56628287
Heb er zin in, ook al zal ik door verjaardag weinig kunnen zien en af en toe naar boven rennen. In ieder geval Nigel even live zien en op hem stemmen. Viva la Nigel, op naar de laatste 4 . Het is eigenlijk net Anja, die kwam ook miraculeus steeds een ronde verder .
pi_56628315
Ik heb trouwens alweer gedroomd dat er iemand exit ging, dit keer Neil . Alleen vorige keer droomde ik dit over Nigel en dat kwam toen niet uit. Hopelijk was dit wel een voorspellende droom .
  zaterdag 9 februari 2008 @ 19:55:44 #236
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_56628317
Vandaag Neil eruit aub
Drink ik.
pi_56628322
Nog 5 minuten
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 19:56:34 #238
88233 Steve
Still the best.
pi_56628336
Ik heb RTL4 maar vast aangezet, anders vergeet ik het weer en is het weer kwart over 8 voordat ik inschakel.
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2008 @ 19:56:55 #239
43556 miss_dynastie
pi_56628345
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 19:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kijk alleen nog maar omdat het zo'n leuk avondvullend programma is
pi_56628380
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik kijk alleen nog maar omdat het zo'n leuk avondvullend programma is
Je kan ook naar Uri Geller kijken hoor
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 9 februari 2008 @ 19:58:17 #241
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56628394
Zo ik zit!
pi_56628408
Ik zit er klaar voor.
pi_56628419
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 21:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jajajaja!
Nigel rrrrrrrrrrr
Neil
Nathalie gaat er zeker weten weer een heftige show van maken
pi_56628424
Hoe komt het trouwens dat de Idols-live topics heel vaak niet te zien zijn in de IDO-topicslijst? Dit weet jij wel Sven.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 19:59:10 #245
13973 ranja
image means nothing
pi_56628428
Krijgen we nou vanavond 2 keer Nigel
en 2 keer Neil
  zaterdag 9 februari 2008 @ 19:59:24 #246
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_56628436
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 19:57 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Wie/wat is dat toch? Ik heb dat nog nooit gezien.
  ESF Reporter zaterdag 9 februari 2008 @ 19:59:34 #247
87554 Cee
Welluk?
pi_56628443
Ik zit er ook klaar voor. Jongens, help me door de ellende heen.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 19:59:47 #248
88233 Steve
Still the best.
pi_56628453
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 19:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe komt het trouwens dat de Idols-live topics heel vaak niet te zien zijn in de IDO-topicslijst? Dit weet jij wel Sven.
Dat is volgens mij een bug. Bij een nieuwe moet je gewoon in nieuwe topics kijken.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:00:04 #249
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_56628464
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 19:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat is een bekend bugje in het forum. Je kan het beste het nieuwe topic opzoeken via de 'nieuwe topics'-pagina: http://forum.fok.nl/rde/list_new_topics

De jury gaat zingen, dat wordt een hele goede avond voor glazenzetters.
pi_56628467
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 19:59 schreef ranja het volgende:
Heerlijk toch?
pi_56628498
Ok, thanx atb en Sirolf .
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:01:11 #252
13973 ranja
image means nothing
pi_56628512
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 20:00 schreef shiNinG_staR het volgende:

Heerlijk toch?
Nee

2 keer Pauline of Miriam was een stuk beter gweest
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 9 februari 2008 @ 20:01:28 #253
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56628523
Ik heb mijn notebook ook maar op schoot genomen
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:01:45 #254
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_56628532
En... START!
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:01:57 #255
88233 Steve
Still the best.
pi_56628537
!
pi_56628547
Net op tijd
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:02:35 #257
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56628552
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 19:59 schreef ranja het volgende:
Mee eens, liever 5x2 keer Nigel.
  ESF Reporter zaterdag 9 februari 2008 @ 20:02:44 #258
87554 Cee
Welluk?
pi_56628559
CB fucking Milton
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:02:50 #259
88233 Steve
Still the best.
pi_56628561
Ze hebben die bloemen weer uit de archieven getrokken.
pi_56628564
Zo leeft hij ook nog
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:02:55 #261
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_56628567
Wie is die zingerd?
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2008 @ 20:03:20 #262
43556 miss_dynastie
pi_56628576
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 19:57 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Da's toch anders hoor... ik zit hier heel suf gezellig met de gourmetpannetjes en zo
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 9 februari 2008 @ 20:03:22 #263
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56628578
Ik wacht op Jerney
  ESF Reporter zaterdag 9 februari 2008 @ 20:03:26 #264
87554 Cee
Welluk?
pi_56628579
Wel een leuk decor met die bloemen. Ik hoop dat Neil zwaar allergisch voor stuifmeel is.
pi_56628588
Ik ben nerveus voor Jerney !
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:03:37 #266
135333 SpaRood
pi_56628589
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 20:02 schreef Tinkepink het volgende:
Wie is die zingerd?
Gordon
Drink ik.
pi_56628590
Leuk om te zien dat erick en john eigenlijk heel erg muzikaal zijn

en moest gordon nou dat liedje zingen
A little bit hateful
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:03:41 #268
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56628592
in een wereld zonder jou....
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_56628594
playback!!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † zaterdag 9 februari 2008 @ 20:03:53 #270
43556 miss_dynastie
pi_56628602
Wie zit er zo vals mee te zingen ?
  ESF Reporter zaterdag 9 februari 2008 @ 20:04:13 #271
87554 Cee
Welluk?
pi_56628610
Zo dat klinkt even als een duet tussen Hitler en Ghandi. Het kán gewoon niet samen!
pi_56628612
Nee!
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:04:15 #273
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_56628613
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:04:20 #274
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56628618
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Wie zit er zo vals mee te zingen ?
Iemand met een piepstemmetje... Neil?
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:04:23 #275
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_56628621
Gordon kan wel zingen hoor.
Maar wat klinkkt dit vals!!!!!!!
  ESF Reporter zaterdag 9 februari 2008 @ 20:04:33 #276
87554 Cee
Welluk?
pi_56628623
OMG RAAP ME OP
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:04:38 #277
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56628626
Playback.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:04:39 #278
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_56628627
AAHAHAHAHHA JERNEY!
pi_56628628
haaaaaaaaaahahhahahahahahaha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:04:41 #280
88233 Steve
Still the best.
pi_56628629
Jerney!
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 9 februari 2008 @ 20:04:42 #281
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56628630
Ze zien er stijlvol uit vanavond

JERNEEEEEEEEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
pi_56628631
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:04:43 #283
135333 SpaRood
pi_56628632
JERNEY
Drink ik.
pi_56628634
Haha yerny. Ze beweegd ook als een houtje

Ze playbackt?
A little bit hateful
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:04:50 #285
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56628636
Jerneeeey
pi_56628637
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:04:53 #287
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_56628639
vals

en jerney ik ga vannacht dromen, daarnaast playbackt ze
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:04:55 #288
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_56628641
Ze zit ook nog eens te playbacken HAHAHAHAHHAHAHAHAHAA
pi_56628642
Oh neeeeeeee Jerney
het bewegen gaat niet bepaald soepeltjes meer zie ik
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:04:58 #290
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_56628643
OMG Jerney
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  ESF Reporter zaterdag 9 februari 2008 @ 20:05:00 #291
87554 Cee
Welluk?
pi_56628644
Het is net zo'n pop uit de Fata Morgana!
pi_56628646
OH! Nee Jerney toch
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 9 februari 2008 @ 20:05:07 #293
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56628648
pi_56628649
omg ze bewoog nauweljiks !
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:05:13 #295
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_56628650
Heeft Jerney een ongeluk gehad dat ze zich niet kan bewegen? Het lijkt wel of ze een ijzeren staaf in haar rug heeft.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:05:16 #296
88233 Steve
Still the best.
pi_56628651
Ze zong volgens mij niet eens.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 9 februari 2008 @ 20:05:21 #297
163650 Greys
pi_56628654
Gordon, wat een klotegeluid! Er zong iemand heel vals doorheen!

En Jerney... oh my....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:05:26 #298
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_56628656
Jerney
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_56628659
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 20:05 schreef Cee het volgende:
Het is net zo'n pop uit de Fata Morgana!
hahaha!
  zaterdag 9 februari 2008 @ 20:05:48 #300
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56628663
Nigel als eerst, mooi zo, kan ik gelijk weer weg.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 9 februari 2008 @ 20:05:48 #301
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56628664
Volgende topic?
pi_56628665
kunnn nu de echte artiesten beginnen?
Damn, wat erg!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties