Het staat zelfs in MED.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Inso zwanger.
Goh, een FOK!user is zwanger, wat schokkend.
Ben het 100% met je eensquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben nu helemaal voor de 3 N's, aka Nathalie, Nigel en Nikki,
Charlene mag vierde worden en dan een heeeeeel groot gat met Neil.
Wat heeft streberigheid met het atheneum/gymnasium te maken?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
begrijp niet waarom iedereen plotseling charlene zo onaangenaam vindt, het blijft gewoon een leuke meid, die inderdaad streberig is, zou me niet verbazen als ze atheneum of gymnasium doet, en ze wil proberen de beste te zijn, is dat een schande dan?
Mwuhmwuhmwuh, deze TT had beter voor Paulien kunnen zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:29 schreef BVO het volgende:
Ik vond m'n TT wel leuk. In potentie, hij's iets te lang. Even aan sleutelen dus.
Mijn vreugde over Nigel en Charlene is nu iets groter dan mijn fristratie van Paulinequote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mwuhmwuhmwuh, deze TT had beter voor Paulien kunnen zijn.
Direct niet heel veel, maar indirect wel! Ik zit zelf op atheneum en ken genoeg mensen die het met streberigheid gered hebben, terwijl ze toch echt havo advies hadden, maar ook mensen die makkelijk atheneum kunnen, die streberigheid missen en gewoon lui havo gaan doen, maar goed beetje off topic..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat heeft streberigheid met het atheneum/gymnasium te maken?
eigenlijk niets, ik kwm er op omdat hier iemand al naar verwees naar meisjes op het vwo die jankten als ze een onvoldoende kregen en zo.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat heeft streberigheid met het atheneum/gymnasium te maken?
Oh, ik vond het ook zeker de leukste ontknoping so far! Maar toch..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn vreugde over Nigel en Charlene is nu iets groter dan mijn fristratie van Pauline. Ik vind de exit van Pauline eigenlijk nog wel leuk, brengt tenminste wat leven erin. Nigel of Neil exit was zoooo voorspelbaar.
Nu hebbenw e een weglopende Gordon, hoop gegil, kussens bij Erik... feest alom.
Ik had vanavond voor het eerst gestemd. Op Nathalie en Nigelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:38 schreef Insomaniac het volgende:
Kan ik aannemen dat eigenlijk niemand van IDO stemt? Onze smaakt wijkt over grote lijnen echt zó erg af van 'het publiek'..
Ik zei dat ja. Ik heb op het VWO iets te vaak met dat soort types te maken gehad om ze nog aardig te kunnen vinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eigenlijk niets, ik kwm er op omdat hier iemand al naar verwees naar meisjes op het vwo die jankten als ze een onvoldoende kregen en zo.
ik ben dan geen meisje maar voel me ook kut als ik met slechte cijfers thuis kom.
Nathalie.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
Je kunt ook streberig zijn en de beste willen zijn ZONDER onsympathiek over te komen.
Charlene kan heel zuur kijken. En dat deed ze deze keer. Ze kan er zelf niets aan doen. Maar het komt niet sympathiek over.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
Je kunt ook streberig zijn en de beste willen zijn ZONDER onsympathiek over te komen.
hmm, zoals nathalie natuurlijk en dan nog met een fluisterend babystemmetjequote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik vond Making plans for Nigel wel leukquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:29 schreef BVO het volgende:
Ik vond m'n TT wel leuk. In potentie, hij's iets te lang. Even aan sleutelen dus.
Grappig, ik heb echt hele ander ervaringen. Mijn atheneum lichting was een stel lapzwansen met een paar strebers en de klasgenootjes van mijn vriendin uit de havo waren veel streberiger. Nou ja, het kan wenden en keren. Strebers en lapzwansen heb je immers overal.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik zei dat ja. Ik heb op het VWO iets te vaak met dat soort types te maken gehad om ze nog aardig te kunnen vinden.Ik had voornamelijk vriendinnen van de mavo / havo, daar kwam je zulke figuren totaal niet tegen.
Op zich niks tegen streberigheid, maar het moet je niet te kil maken.
dat doet zij bij mij.. Maar goedquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb dat nu dus ook. Nikki of Nathalie mogen van mij allebei winnen. Maar ik ben bang dat Neil in de finale komt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nathalie..
Al moet ik wel zeggen dat ze bij mij nu concurrentie van Nikki heeft! Voor het eerst in de Idols geschiedenis heb ik geen absolute favoriet. Zolang een van deze dames maar wint, ben ik tevree. Geen haat en nijd finale dus deze keer voor mij. (Behalve dus als door een bizarre wending van het lot (of stemmende kamperwijven) de samenstelling van de finale anders blijkt te zijn.)
Heb jij op Nigy gestemd!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had vanavond voor het eerst gestemd. Op Nathalie en Nigel
Conleche had ook voor het eerst gestemd. Op Pauline
Heb jij eigenlijk wel ogen in je hoofd?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
begrijp niet waarom iedereen plotseling charlene zo onaangenaam vindt, het blijft gewoon een leuke meid, die inderdaad streberig is, zou me niet verbazen als ze atheneum of gymnasium doet, en ze wil proberen de beste te zijn, is dat een schande dan?
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:40 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik vond Making plans for Nigel wel leuk(liedje van XTC, of ken je dat niet?)
Misschien moeten we maar een paar IDO-sms bommen gaan versturen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:41 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb dat nu dus ook. Nikki of Nathalie mogen van mij allebei winnen. Maar ik ben bang dat Neil in de finale komt.
of misschien te gierig zijn en rtl niet willen spekkenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:38 schreef Insomaniac het volgende:
Kan ik aannemen dat eigenlijk niemand van IDO stemt? Onze smaakt wijkt over grote lijnen echt zó erg af van 'het publiek'..
Ik heb gestemd voor Paulinequote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:38 schreef Insomaniac het volgende:
waarom ging hij op laatst opeens weg?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:37 schreef dwergplaneet het volgende:
Bij Idols 5 moet Gordon ook in de jury. Hij maakt Idols leuk met zijn uitvallen.
Ik kan niet anders dan het he-le-maal met je eens zijn!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nathalie..
Al moet ik wel zeggen dat ze bij mij nu concurrentie van Nikki heeft! Voor het eerst in de Idols geschiedenis heb ik geen absolute favoriet. Zolang een van deze dames maar wint, ben ik tevree. Geen haat en nijd finale dus deze keer voor mij. (Behalve dus als door een bizarre wending van het lot (of stemmende kamperwijven) de samenstelling van de finale anders blijkt te zijn.)
Ik heb nog nooit gestemd!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar een paar IDO-sms bommen gaan versturen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
POLL Laatste 5: Wie is jouw favoriet?!
Inso: 3 stemmen op Nigy vanavond.
Klopt! Het is echt per persoon verschillend, meestal is het wel zo dat de ''meisjes" wel wat streberiger zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Grappig, ik heb echt hele ander ervaringen. Mijn atheneum lichting was een stel lapzwansen met een paar strebers en de klasgenootjes van mijn vriendin uit de havo waren veel streberiger. Nou ja, het kan wenden en keren. Strebers en lapzwansen heb je immers overal.
quote:Gordon loopt woedend weg bij Idols
door onze redactie
AMSTERDAM - Gordon heeft zaterdag uit protest de Idols-uitzending verlaten. Het jurylid was diep verontwaardigd over de manier waarop het publiek stemde...
Het publiek stemde gisteravond Gordons coryfee Pauline weg en het jurylid baalde. Pauline had de jury ontroerd met haar versie van " Zij gelooft in mij" maar wist de minste stemmen in de wacht te slepen. Zij moest vertrekken ten bate van Neil en Charlene die een beduidend slechtere prestatie neerzetten.
"Ik kan er gewoon niet tegen", zei een woedende Gordon een paar minuten na afloop. "Echte muziekkwaliteit wordt niet gehoord. Die Neil had al veel eerder weggemoeten. En Pauline kan echt zingen. Daar gaat dit spelletje toch om?"
Het jurylid vindt dat behalve het publiek ook de jury een stem moet hebben in Idols. "Ik vind adviseren niet genoeg. Meebeslissen zou helpen een echte idol af te leveren."
Gordon is overigens niet van plan af te haken. "Maar ik zal mijn mening echt niet onder stoelen of banken steken."
Misschien dat Serge's vrienden kunnen helpen om het te regelen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar een paar IDO-sms bommen gaan versturen.
Zwanger als je bent, bedoel jequote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb jij op Nigy gestemd!. Maar goed, je hebt ook op Nathalie gestemd, dus ik vergeef je, ruimhartig als ik ben.
.
ben jij 1 persoon ofg meerdere? ik heb het toch niet over jou persoonlijk, neem even een lekker valiumpje in of zoquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:42 schreef Mirri het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel ogen in je hoofd?
Ik zei dat ik liever C. zag blijven van P. in tegenstelling tot de poster waar ik op reageerde. Daarom zei ik - als grapje - dat het is omdat C. uit Utrecht komt (nou ja studeert dan) . Ik kom er zelf ook niet vandaan nl.
Niets mis met langdradig.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan het he-le-maal met je eens zijn!
Nathalie was eerst alleen mijn favoriet, maar Nikki is daar zeker bijgekomen. Misschien vind ik zelfs Nikki nog wel een IETS betere zangeres, maar Nathalie vind ik gewoon een topper om naar te kijken met haar performance, schijt hebbend aan alles op dat moment. Maar haar bescheiden houding buiten haar optredens om is dus niet nep, ook John Ewbank zei vanavond dat ze een regelrechte schat is en haar medekandidaten lijken ook met haar weg te lopen. Dus je kunt idd ook streberig zijn zonder onaardig over te komen.
God, wat ben ik weer langdradig![]()
Gordon is tof. Het enige jurylid die eens emoties toont. Al was het een Jerney feestje vandaag, met al die C-artiesten in de spotlightquote:
Serge.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Misschien dat Serge's vrienden kunnen helpen om het te regelen?
Waarom quotte je mijn post dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:45 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ben jij 1 persoon ofg meerdere? ik heb het toch niet over jou persoonlijk, neem even een lekker valiumpje in of zo
Als dat de finale wordt zit ik de hele avond met mijn vingers in mijn oren La lalala laaaaa te gillen denk ik, omdat ik eigenlijk niet durf te kijken maar het toch doe. Doe ik ook als het Nederlands elftal penalties moet nemen, works like a charm!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niets mis met langdradig..
Nathalie heeft mijn hart gestolen, het is gewoon een schat. Maar Nikki is ook ontzettend sympathiek. Ik vind de stem van Nathalie fijner, maar Nikki is gewoon heel erg tof. Beiden terechte winnaressen dus en die finale durf ik denk ik niet eens te kijken omdat ik het ze allebei zooooooo gun om te winnen..
Niet dat het wat uitmaakt, want ze kunnen sowieso na Idols denk ik meteen de studio in.
Mweheehehe.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwanger als je bent, bedoel je
En ja, ik heb op Nigel gestemdGewoon een soort opwellende oer-mutserigheid, ineens, omdat ik het hem wel gunde dat hij eindelijk eens goed commentaar kreeg
Iemand die het snapt. behalve het stemmende publiekquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:47 schreef BVO het volgende:
Gordon: "Die Neil had al veel eerder weggemoeten"
Ze hadden Neil nooit door moeten laten. Dan nog liever Ivar.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:47 schreef BVO het volgende:
En weer 5000 extra sympathiestemmen vanuit het kamp.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:47 schreef BVO het volgende:
Kampersquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En weer 5000 extra sympathiestemmen vanuit het kamp..
Wheehhe, ben jij een kloon van mij? We kunnen ook samen kijken en tegen elkaar lalalalaaaaaaa brullen en door elkaars vingers heen naar het scherm kijken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dat de finale wordt zit ik de hele avond met mijn vingers in mijn oren La lalala laaaaa te gillen denk ik, omdat ik eigenlijk niet durf te kijken maar het toch doe. Doe ik ook als het Nederlands elftal penalties moet nemen, works like a charm!
Welnee, gewoon liefdevol knuffelen die lui en ze uitleggen wat echt talent is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kampershebben we geen mosterdgas ergens? Of een MoaB?
whatever, lekker belangrijk je reputatie op het fok-forum.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waarom quotte je mijn post dan?![]()
Maar goed, jouw reputatie is toch niet al te best hier, dus ik kan het wel hebben hoor
Alsof ze luisteren. Of uberhaupt normaal nederlands verstaanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Welnee, gewoon liefdevol knuffelen die lui en ze uitleggen wat echt talent is..
Dan doe ik mee. Ik heb wel de neiging om dan onder kussens weg te kruipen en met mijn hoofd tegen de muur te bonken,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wheehhe, ben jij een kloon van mij? We kunnen ook samen kijken en tegen elkaar lalalalaaaaaaa brullen en door elkaars vingers heen naar het scherm kijken..
Heb eens wat meer vertrouwen in je medemens. Als je ze met die houding benadert zal je altijd gelijk krijgen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof ze luisteren. Of uberhaupt normaal nederlands verstaan
Haal dat gebroed eens uit je. En laat het een opgevoerde brommer rijden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb eens wat meer vertrouwen in je medemens. Als je ze met die houding benadert zal je altijd gelijk krijgen.
What you give is what you get.
* Insomaniac strooit met bloemetjes
Gezellig! Knap dat je op Neil niveau kan zingen, Neil klinkt naast mij net zo goed als George Michael.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dan doe ik mee. Ik heb wel de neiging om dan onder kussens weg te kruipen en met mijn hoofd tegen de muur te bonken,
En ik zing mee op Neil-niveau.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wheehhe, ben jij een kloon van mij? We kunnen ook samen kijken en tegen elkaar lalalalaaaaaaa brullen en door elkaars vingers heen naar het scherm kijken..
Je laat het! Ik zou de buren niet meer onder ogen durven komen.quote:
Wheeheh ja! Maar wie had kunnen bedenken dat Gordon er zó in mee zou gaan, zo vol passie met de kandidaten mee zou leven? Eric is ook echt opgeleefd en John vind ik ook echt een verrijking. Ik ben soms een beetje op John.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:52 schreef Greys het volgende:
Stiekem erg leuk, dat Gordon eigenlijk al weggehoond werd uit de jury door het publiek op internet, nog voordat de boel van start ging. En nu zou bijna iedereen hem het liefst nooit meer uit de jury zien gaan!
Ik vind het echt heel tof, die jury zo. Geen ruzies, wel verschillen van mening, maar da's normaal. Niet dat irritante gesteggel tussen HJ Smits en Van Tijn. Echt leuk zo, die vier. Zelfs Jerney heeft het veel meer naar d'r zin dan voorgaande jaren heb ik het idee. Gordon's commentaar is goed, soms hard maar rechtvaardig. En hij zit er tot aan zijn oren in qua emotie. Heerlijk
Jij zingt ook volle zalen leeg?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:53 schreef Insomaniac het volgende:
Neil klinkt naast mij net zo goed als George Michael..
Volgens mij is mijn account gehacked, sorry.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Haal dat gebroed eens uit je. En laat het een opgevoerde brommer rijden.
* Insomaniac knikt trotsquote:
2x zelfs.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had vanavond voor het eerst gestemd. Op Nathalie en Nigel
Conleche had ook voor het eerst gestemd. Op Pauline
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gezellig! Knap dat je op Neil niveau kan zingen, Neil klinkt naast mij net zo goed als George Michael..
Nee, die beraamt een moordaanslag op Pa neil.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:57 schreef Greys het volgende:
Zou Gordon ook al aan het gedeelte 'verbroedering' toe zijn, na zijn frustraties en gescheld?
Ik wil hem wel helpenquote:Op zondag 3 februari 2008 00:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die beraamt een moordaanslag op Pa neil.
Dáár ben je! Ik was al bang dat je net als Gordon boos the building had geleftquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:58 schreef conleche het volgende:
[..]
2x zelfs.![]()
Nou doe ik het noooooooit meer.
Vast later te zien bij "Spoorloos"quote:Op zondag 3 februari 2008 00:05 schreef vw_caddy het volgende:
Het deel waarbij Gordon wegloopt hebben ze weggeknipt op RTL Gemist.
Zeg dan gewoon als RTL eerlijk dat je de boel zit te flessen.quote:
Dat vindt ie waarschijnlijk stoer.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:08 schreef Greys het volgende:
Ben ik trouwens een heel erg watje als ik het èrgens ook wel zielig vind voor Neil dat hij ziet dat Gordon (en John liet het ook wel erg merken) zo ontzettend boos is dat hij wegloopt? Dat moet ook geen fijn gevoel zijn
Ik ben van sjacherijn maar gaan uitwaaien met de Koek, maar die nam dat iets te letterlijk en is bijna de gracht ingewaaidquote:Op zondag 3 februari 2008 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dáár ben je! Ik was al bang dat je net als Gordon boos the building had geleft
We gaan met Inso de finale kijken, heb je dat gelezen?
Schatjes! op tv nu, jeugdsentiment![]()
![]()
Ik denk dat Pauline zich kutter voelt, ze heeft een goede stem en leuke persoonlijkheid en nu heeft ze minder stemmen dan een jim bakkum aftreksel die nooit zuiver zingt.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:08 schreef Greys het volgende:
Ben ik trouwens een heel erg watje als ik het èrgens ook wel zielig vind voor Neil dat hij ziet dat Gordon (en John liet het ook wel erg merken) zo ontzettend boos is dat hij wegloopt? Dat moet ook geen fijn gevoel zijn
Op de Idols website ook? Nee toch?quote:Op zondag 3 februari 2008 00:05 schreef vw_caddy het volgende:
Op de Idols website staat het (nog) niet, alleen bij RTL Gemist.quote:
Nikki & Nigel.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Wie klonk daar in de studio het beste???
Fuck! Serieus?quote:Op zondag 3 februari 2008 00:05 schreef vw_caddy het volgende:
En hoe was Pauline?quote:Op zondag 3 februari 2008 00:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nikki & Nigel.
Wat ongeveer 1500 man vond.
Oeh, doe je voorzichtig met Bink d'r fiancee?quote:Op zondag 3 februari 2008 00:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben van sjacherijn maar gaan uitwaaien met de Koek, maar die nam dat iets te letterlijk en is bijna de gracht ingewaaid![]()
Schatjes Ik werd vroeger vaak met die Akkemay, of hoe heet ze verward en dat vond ik me toch een belediging![]()
(ik vond het een vet lelijk mormel, als ik dat nu zie vind ik dat reuze meevallen)
Het was een kleine moeitequote:
Ja vele, vele, vele malen beter dan die andere paupersquote:
Godverquote:Op zondag 3 februari 2008 00:05 schreef vw_caddy het volgende:
Zien? Ah? Toe?quote:Op zondag 3 februari 2008 00:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb nog een paar foto's gemaakt jup
Ja, zo, een keer.quote:
Nee, het viel erg mee!quote:Op zondag 3 februari 2008 00:19 schreef Greys het volgende:
Dus het was niet zo akelig als je dacht MB?
Hebben jullie nog foto's gemaakt?
Ik snap NIETS van deze postquote:Op zondag 3 februari 2008 00:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, en het klappen dat Gordon wegging![]()
Oh dat begon in
Oh
Ik ook nietquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 00:27 schreef Greys het volgende:
Oh Re, ik had heel niet in de gaten dat jij gewoon daar vandaan zat te Fok!ken!![]()
Ik begin enorm emotioneel te worden nu.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:29 schreef Hockeylotje het volgende:
Trouwens even over dat Charlene 'arrogant' zou zijn of niet..
Haar reactie naar Pauline toe bewijst al van niet!
Tussen het gesnik door is duidelijk te horen: Nee dit kan niet, jij bent veel te goed, nee je mag niet weg ofzoiets!
Ja, ik ook!quote:Op zondag 3 februari 2008 00:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar! Het kwam erop neer dat Martijn zei dat Gordon weg was gegaan.
Dus ik begon te klappen.
En meer mensen met mij
Arrogante trutjes kunnen óók liegen hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 00:29 schreef Hockeylotje het volgende:
Trouwens even over dat Charlene 'arrogant' zou zijn of niet..
Haar reactie naar Pauline toe bewijst al van niet!
Tussen het gesnik door is duidelijk te horen: Nee dit kan niet, jij bent veel te goed, nee je mag niet weg ofzoiets!
* Greys werpt tissuesquote:Op zondag 3 februari 2008 00:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik begin enorm emotioneel te worden nu.
Geeft toch niet, dat houdt het juist leuk op een forum.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:35 schreef Hockeylotje het volgende:
Ach laat maar!
Ik ben 't iig niet met jullie eens, maar dat is al duidelijk volgens mij..
NEE!!!!???!!! ECHT!!!?!!?quote:
Hihiquote:Op zondag 3 februari 2008 00:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
NEE!!!!???!!! ECHT!!!?!!?
WOOOWWW
Ik voel een connectie![]()
Nee mijn avond eten was: "Snickers, gevulde koek & Pringles, dit alles met de verfijnde smaak van een flesje Cola om de boel weg te spoelenquote:
GMTAquote:Op zondag 3 februari 2008 00:41 schreef Re het volgende:
je kon daar geeneens vreten krijgen trouwens...
Jaaa, wrijf het er nog maar eens in...quote:Op zondag 3 februari 2008 00:47 schreef Greys het volgende:
Gelukkig werden jullie gevoed met de fantastische klanken van Neil...
Schiet je niets mee op want die DutchIdols4 download gewoon de video's van RTL gemist en upload ze dan naar YouTube. Kortom, daar zal het dan ook niet opstaan.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:14 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Fuck! Serieus?
Ah, nouja. Zo'n gast genaamd DutchIdols4 op youtube upload op dit moment alle optredens van de 7e liveshows. Morgen staat de afsluiting er wel bij.
Dus dat, die kon nog beter zingen dan Neilquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ze hadden Neil nooit door moeten laten. Dan nog liever Ivar.
Misschien omdat het gewoon een smakelijk hapje is?quote:Op zondag 3 februari 2008 01:20 schreef Chanty27 het volgende:
En John ik weet niet maar die man doet mij iets, hij is gewoon leuk
Ivar vergat misschien wel de hele tijd zijn tekst, maar hij heeft echt een geweldige stem.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Dus dat, die kon nog beter zingen dan Neil
Dat klopt veel betere stem heeft hijquote:Op zondag 3 februari 2008 01:23 schreef Chanty27 het volgende:
[..]
Ivar vergat misschien wel de hele tijd zijn tekst, maar hij heeft echt een geweldige stem.
Wat schat jij mij laag in zegquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:43 schreef alwaysthebest het volgende:
MissBliss ligt er vast te soppen daar.
Dat was ironie hè.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat schat jij mij laag in zeg [ afbeelding ]
quote:
Dat gekke nummer van Nigel dan?quote:Op zondag 3 februari 2008 01:59 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een baggerthema, geen enkel leuk nummer gehoord. Dieptepunten waren Neil enNathalie
.
Een jaar of 10 geleden of zo, toen ie was getrouwd met Ellemieke V. (waar ik in het geheel geen waarde-oordeel over vel overigensquote:Op zondag 3 februari 2008 01:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien omdat het gewoon een smakelijk hapje is?
het was een nummer wat nooit in mijn playlist zal voorkomen, maar hij gaf wel een performance weg waarbij de zaal geheel ontplofte, en dat was gewoon leuk om te zienquote:Op zondag 3 februari 2008 02:46 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat gekke nummer van Nigel dan?
Blijkbaar hoefde het deze avond geen bekend nummer te zijn? Nog nooit van gehoord.
Mee eensquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:44 schreef Pheno het volgende:
Nigel was gewoon goed dit keer. Eens kijken of hij dat kan volhouden. Terechte kans die hij krijgt. neil verneukt het elke keer weer, wat die gast daar doet is me nog steeds een raadsel
Ik ook hoor.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:05 schreef Cee het volgende:
* Cee heeft gisteren Idols niet kunnen zien dus heeft het net even bekeken en zitten janken tijdens het optreden van Nikki.
'quote:Op zondag 3 februari 2008 13:50 schreef shiNinG_staR het volgende:, Gordon zit serieus te overwegen om te stoppen met z'n rol in de jury..
Dit is uit de internetstream eruit geknipt...quote:Op zondag 3 februari 2008 12:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Heeft iemand een filmpje van dat Gordon wegloopt?
Mja, ik denk niet dat RTL dat toestaat.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:46 schreef Together het volgende:
Ik hoop dat ie het doet, en weer terugkomt als Neil eruit is. Wat een geweldig statement zou dat zijn.
Ik kijk eigenlijk vooral Idols vanwege Gordon (en sinds kort ook Nikki).quote:Op zondag 3 februari 2008 14:55 schreef Re het volgende:
nee hij moet erin blijven, ik wil hem zien vlammen tegen neil, ik wil hem ontroerd zien bij nikki... laat hem lekker die frustratie uitbeelden op tv, dat is toch klasse tv
Hier terug te horen: mms://media.radio538.nl/s(...)/20080203-gordon.wmaquote:Op zondag 3 februari 2008 14:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zei Gordon net zelf op 538.
Ja ik vind ook dat Neil allang weg had gemoeten, maar het is niet zijn schuld dat al die meisjes stemmen. Hij kan er ook niets aan doen dat hij een onzekere puber is zonder enig charisma.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:31 schreef Pheno het volgende:
Is Neil al dood aangetroffen? Oorzaak: een woedende menigte met hooivorken etc?
Waar?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:29 schreef vw_caddy het volgende:
Wegloopactie staat inmiddels op RTL Gemist!
Vanochtend stond ook alleen de uitslag op van 7 minuten...quote:Op zondag 3 februari 2008 16:49 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Link
Aan het einde van de video, vanaf 21:55.
Ja klopt, keek toevallig net even.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Vanochtend stond ook alleen de uitslag op van 7 minuten...
Na wat gezoek heb ik 'm hier gevonden!quote:Op zondag 3 februari 2008 16:54 schreef J-net het volgende:
BTW, heeft nog iemand het filmpje van Maud die Afscheid deed?
Hier (rtl.nl)quote:Op zondag 3 februari 2008 16:54 schreef J-net het volgende:
BTW, heeft nog iemand het filmpje van Maud die Afscheid deed?
Heb ze nu precies tegelijk aan staan en vind dat van maud toch mooier klinken!quote:
Kom op, in die van Maud zit toch véél minder emotie. Nikki is een echte artieste vergeleken bij dit.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:25 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Heb ze nu precies tegelijk aan staan en vind dat van maud toch mooier klinken!
Het lijkt btw trouwens net dat Nikki de tweede stem zingt!
Precies. En dat vind ik het manco aan veel deelnemers. Je ziet ze proberen. Quod non bij Nikki. Ik ben wel redelijk 'om' w.b. Nikkiquote:Op zondag 3 februari 2008 17:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom op, in die van Maud zit toch véél minder emotie. Nikki is een echte artieste vergeleken bij dit.
Maud is te netjes te veel bezig met een wedstrijd waarin ze goed zingen moet.
Ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:04 schreef Toeps het volgende:
Kijk het nu op YouTube, maarre, hebben ze maar één nummer gezongen?
Ik snapte het ook niet, maar waarschijnlijk denken John & Eric dat als ze negatief commentaar gaan geven, hij NOG meer stemmen krijgt!quote:Op zondag 3 februari 2008 19:45 schreef Svensational het volgende:
Charlene minder stemmen dan Neil![]()
![]()
! Volgende week toch maar weer eens stemmen dan
.
Wat was Neil allejezushoeren slecht trouwens, snapte echt niks van dat commentaar.
Je beantwoordt je eerste vraag met je tweede vraag eigenlijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom liep Gordon weg?
Waarom zit Neill er nog in?
Ah goedzo Gordonquote:Op zondag 3 februari 2008 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je beantwoordt je eerste vraag met je tweede vraag eigenlijk.
Omdat Pauline eruit moest, terwijl een kansloos iemand als Neil ronde na ronde door gaat.
Ja, ben het met je eens. De beruchte " nee, nee, nee" uithaal ging destijds bij Maud niet goed, maar over het algemeen hoor ik toch liever de versie van Maud dan die van Nikki. Neemt niet weg dat Nikki het prima doet natuurlijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:25 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Heb ze nu precies tegelijk aan staan en vind dat van maud toch mooier klinken!
Het lijkt btw trouwens net dat Nikki de tweede stem zingt!
Inderdaad! Qua zuiverheid was die van Nikki beter, maar ik vind die van Maud fijner in het gehoor liggen!quote:Op maandag 4 februari 2008 00:44 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja, ben het met je eens. De beruchte " nee, nee, nee" uithaal ging destijds bij Maud niet goed, maar over het algemeen hoor ik toch liever de versie van Maud dan die van Nikki. Neemt niet weg dat Nikki het prima doet natuurlijk.
Het wordt weer heerlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nigel doet Justin! Dat wordt weer een spetterend optreden met geile dancemoves
. Neil de BSB, dat wordt dus exit
. I'm outta love past erg goed bij Nathalie denk ik
.
Het staat er letterlijk hoor, twee liedjesquote:De getalenteerde Nikki, Nathalie, Charlene, Nigel en Neil treden zaterdag 9 februari voor het eerst op met twee liedjes.
Werd ook hoog tijd. Bij Idols III deden ze vanaf de Top 6 al 2 liedjes, maar afgelopen zaterdag was daar geen tijd voor vanwege alle propaganda voor het Nederlandstalig product die kennelijk zonodig in het programma moest van Jerney.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het staat er letterlijk hoor, twee liedjes.
IDO FB, zoals ik je al eerder zeiquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:51 schreef Zhenar het volgende:
Vanavond kan ik het weer niet zien. Hopelijk weet ik morgen de spoilers wél te vermijden voordat ik de uitzending via internet bekijk
Ik zal er aan denkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
IDO FB, zoals ik je al eerder zei.
Vanavond is het thema liefdequote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:29 schreef vw_caddy het volgende:
Is vanavond de uitzending met de big band, of is dat volgende week?
Tof.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:47 schreef Svensational het volgende:
FOK!Idols: Wie wordt FOK!'s eigen Raffaëla?
Bij mij hetzelfde. De uitslag kan ik waarschijnlijk wel live zien though.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:09 schreef J-net het volgende:
Kan misschien de show niet geheel live zien, komt visite
quote:Spannund!!! Weg met Nigel en Neil!!!
quote:
Ik ookquote:
Ohh ik wilde die voor mijn idols fok-kloon 5quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:37 schreef Together het volgende:
[..]
Dat deze username nog vrij was.
Ik stond er ook van te kijken iddquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:37 schreef Together het volgende:
[..]
Dat deze username nog vrij was.
Liefde, en ik kijk eigenlijk alleen uit naar Jerney in d'r pakkiequote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit er ook klaar voor, al heb ik er vandaag niet zo veel zin in gek genoeg. Wat is het thema?
Ik kijk alleen nog maar omdat het zo'n leuk avondvullend programma isquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit er ook klaar voor, al heb ik er vandaag niet zo veel zin in gek genoeg. Wat is het thema?
Je kan ook naar Uri Geller kijken hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog maar omdat het zo'n leuk avondvullend programma is
Jajajaja!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nigel doet Justin! Dat wordt weer een spetterend optreden met geile dancemoves
. Neil de BSB, dat wordt dus exit
. I'm outta love past erg goed bij Nathalie denk ik
.
Wie/wat is dat toch? Ik heb dat nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je kan ook naar Uri Geller kijken hoor
Dat is volgens mij een bug. Bij een nieuwe moet je gewoon in nieuwe topics kijken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe komt het trouwens dat de Idols-live topics heel vaak niet te zien zijn in de IDO-topicslijst? Dit weet jij wel Sven.
Dat is een bekend bugje in het forum. Je kan het beste het nieuwe topic opzoeken via de 'nieuwe topics'-pagina: http://forum.fok.nl/rde/list_new_topicsquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe komt het trouwens dat de Idols-live topics heel vaak niet te zien zijn in de IDO-topicslijst? Dit weet jij wel Sven.
Da's toch anders hoor... ik zit hier heel suf gezellig met de gourmetpannetjes en zoquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je kan ook naar Uri Geller kijken hoor
Gordonquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:02 schreef Tinkepink het volgende:
Wie is die zingerd?
Iemand met een piepstemmetje... Neil?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Wie zit er zo vals mee te zingen?
hahaha!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:05 schreef Cee het volgende:
Het is net zo'n pop uit de Fata Morgana!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |