Niets mis met langdradig.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan het he-le-maal met je eens zijn!
Nathalie was eerst alleen mijn favoriet, maar Nikki is daar zeker bijgekomen. Misschien vind ik zelfs Nikki nog wel een IETS betere zangeres, maar Nathalie vind ik gewoon een topper om naar te kijken met haar performance, schijt hebbend aan alles op dat moment. Maar haar bescheiden houding buiten haar optredens om is dus niet nep, ook John Ewbank zei vanavond dat ze een regelrechte schat is en haar medekandidaten lijken ook met haar weg te lopen. Dus je kunt idd ook streberig zijn zonder onaardig over te komen.
God, wat ben ik weer langdradig![]()
Gordon is tof. Het enige jurylid die eens emoties toont. Al was het een Jerney feestje vandaag, met al die C-artiesten in de spotlightquote:
Serge.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Misschien dat Serge's vrienden kunnen helpen om het te regelen?
Waarom quotte je mijn post dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:45 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ben jij 1 persoon ofg meerdere? ik heb het toch niet over jou persoonlijk, neem even een lekker valiumpje in of zo
Als dat de finale wordt zit ik de hele avond met mijn vingers in mijn oren La lalala laaaaa te gillen denk ik, omdat ik eigenlijk niet durf te kijken maar het toch doe. Doe ik ook als het Nederlands elftal penalties moet nemen, works like a charm!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Niets mis met langdradig..
Nathalie heeft mijn hart gestolen, het is gewoon een schat. Maar Nikki is ook ontzettend sympathiek. Ik vind de stem van Nathalie fijner, maar Nikki is gewoon heel erg tof. Beiden terechte winnaressen dus en die finale durf ik denk ik niet eens te kijken omdat ik het ze allebei zooooooo gun om te winnen..
Niet dat het wat uitmaakt, want ze kunnen sowieso na Idols denk ik meteen de studio in.
Mweheehehe.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zwanger als je bent, bedoel je
En ja, ik heb op Nigel gestemdGewoon een soort opwellende oer-mutserigheid, ineens, omdat ik het hem wel gunde dat hij eindelijk eens goed commentaar kreeg
Iemand die het snapt. behalve het stemmende publiekquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:47 schreef BVO het volgende:
Gordon: "Die Neil had al veel eerder weggemoeten"
Ze hadden Neil nooit door moeten laten. Dan nog liever Ivar.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:47 schreef BVO het volgende:
En weer 5000 extra sympathiestemmen vanuit het kamp.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:47 schreef BVO het volgende:
Kampersquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En weer 5000 extra sympathiestemmen vanuit het kamp..
Wheehhe, ben jij een kloon van mij? We kunnen ook samen kijken en tegen elkaar lalalalaaaaaaa brullen en door elkaars vingers heen naar het scherm kijken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dat de finale wordt zit ik de hele avond met mijn vingers in mijn oren La lalala laaaaa te gillen denk ik, omdat ik eigenlijk niet durf te kijken maar het toch doe. Doe ik ook als het Nederlands elftal penalties moet nemen, works like a charm!
Welnee, gewoon liefdevol knuffelen die lui en ze uitleggen wat echt talent is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kampershebben we geen mosterdgas ergens? Of een MoaB?
whatever, lekker belangrijk je reputatie op het fok-forum.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waarom quotte je mijn post dan?![]()
Maar goed, jouw reputatie is toch niet al te best hier, dus ik kan het wel hebben hoor
Alsof ze luisteren. Of uberhaupt normaal nederlands verstaanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Welnee, gewoon liefdevol knuffelen die lui en ze uitleggen wat echt talent is..
Dan doe ik mee. Ik heb wel de neiging om dan onder kussens weg te kruipen en met mijn hoofd tegen de muur te bonken,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wheehhe, ben jij een kloon van mij? We kunnen ook samen kijken en tegen elkaar lalalalaaaaaaa brullen en door elkaars vingers heen naar het scherm kijken..
Heb eens wat meer vertrouwen in je medemens. Als je ze met die houding benadert zal je altijd gelijk krijgen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof ze luisteren. Of uberhaupt normaal nederlands verstaan
Haal dat gebroed eens uit je. En laat het een opgevoerde brommer rijden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb eens wat meer vertrouwen in je medemens. Als je ze met die houding benadert zal je altijd gelijk krijgen.
What you give is what you get.
* Insomaniac strooit met bloemetjes
Gezellig! Knap dat je op Neil niveau kan zingen, Neil klinkt naast mij net zo goed als George Michael.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dan doe ik mee. Ik heb wel de neiging om dan onder kussens weg te kruipen en met mijn hoofd tegen de muur te bonken,
En ik zing mee op Neil-niveau.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wheehhe, ben jij een kloon van mij? We kunnen ook samen kijken en tegen elkaar lalalalaaaaaaa brullen en door elkaars vingers heen naar het scherm kijken..
Je laat het! Ik zou de buren niet meer onder ogen durven komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |