Het staat zelfs in MED.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Inso zwanger.
Goh, een FOK!user is zwanger, wat schokkend.
Ben het 100% met je eensquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben nu helemaal voor de 3 N's, aka Nathalie, Nigel en Nikki,
Charlene mag vierde worden en dan een heeeeeel groot gat met Neil.
Wat heeft streberigheid met het atheneum/gymnasium te maken?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
begrijp niet waarom iedereen plotseling charlene zo onaangenaam vindt, het blijft gewoon een leuke meid, die inderdaad streberig is, zou me niet verbazen als ze atheneum of gymnasium doet, en ze wil proberen de beste te zijn, is dat een schande dan?
Mwuhmwuhmwuh, deze TT had beter voor Paulien kunnen zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:29 schreef BVO het volgende:
Ik vond m'n TT wel leuk. In potentie, hij's iets te lang. Even aan sleutelen dus.
Mijn vreugde over Nigel en Charlene is nu iets groter dan mijn fristratie van Paulinequote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mwuhmwuhmwuh, deze TT had beter voor Paulien kunnen zijn.
Direct niet heel veel, maar indirect wel! Ik zit zelf op atheneum en ken genoeg mensen die het met streberigheid gered hebben, terwijl ze toch echt havo advies hadden, maar ook mensen die makkelijk atheneum kunnen, die streberigheid missen en gewoon lui havo gaan doen, maar goed beetje off topic..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat heeft streberigheid met het atheneum/gymnasium te maken?
eigenlijk niets, ik kwm er op omdat hier iemand al naar verwees naar meisjes op het vwo die jankten als ze een onvoldoende kregen en zo.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat heeft streberigheid met het atheneum/gymnasium te maken?
Oh, ik vond het ook zeker de leukste ontknoping so far! Maar toch..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn vreugde over Nigel en Charlene is nu iets groter dan mijn fristratie van Pauline. Ik vind de exit van Pauline eigenlijk nog wel leuk, brengt tenminste wat leven erin. Nigel of Neil exit was zoooo voorspelbaar.
Nu hebbenw e een weglopende Gordon, hoop gegil, kussens bij Erik... feest alom.
Ik had vanavond voor het eerst gestemd. Op Nathalie en Nigelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:38 schreef Insomaniac het volgende:
Kan ik aannemen dat eigenlijk niemand van IDO stemt? Onze smaakt wijkt over grote lijnen echt zó erg af van 'het publiek'..
Ik zei dat ja. Ik heb op het VWO iets te vaak met dat soort types te maken gehad om ze nog aardig te kunnen vinden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eigenlijk niets, ik kwm er op omdat hier iemand al naar verwees naar meisjes op het vwo die jankten als ze een onvoldoende kregen en zo.
ik ben dan geen meisje maar voel me ook kut als ik met slechte cijfers thuis kom.
Nathalie.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
Je kunt ook streberig zijn en de beste willen zijn ZONDER onsympathiek over te komen.
Charlene kan heel zuur kijken. En dat deed ze deze keer. Ze kan er zelf niets aan doen. Maar het komt niet sympathiek over.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
Je kunt ook streberig zijn en de beste willen zijn ZONDER onsympathiek over te komen.
hmm, zoals nathalie natuurlijk en dan nog met een fluisterend babystemmetjequote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik vond Making plans for Nigel wel leukquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:29 schreef BVO het volgende:
Ik vond m'n TT wel leuk. In potentie, hij's iets te lang. Even aan sleutelen dus.
Grappig, ik heb echt hele ander ervaringen. Mijn atheneum lichting was een stel lapzwansen met een paar strebers en de klasgenootjes van mijn vriendin uit de havo waren veel streberiger. Nou ja, het kan wenden en keren. Strebers en lapzwansen heb je immers overal.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:39 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik zei dat ja. Ik heb op het VWO iets te vaak met dat soort types te maken gehad om ze nog aardig te kunnen vinden.Ik had voornamelijk vriendinnen van de mavo / havo, daar kwam je zulke figuren totaal niet tegen.
Op zich niks tegen streberigheid, maar het moet je niet te kil maken.
dat doet zij bij mij.. Maar goedquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb dat nu dus ook. Nikki of Nathalie mogen van mij allebei winnen. Maar ik ben bang dat Neil in de finale komt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nathalie..
Al moet ik wel zeggen dat ze bij mij nu concurrentie van Nikki heeft! Voor het eerst in de Idols geschiedenis heb ik geen absolute favoriet. Zolang een van deze dames maar wint, ben ik tevree. Geen haat en nijd finale dus deze keer voor mij. (Behalve dus als door een bizarre wending van het lot (of stemmende kamperwijven) de samenstelling van de finale anders blijkt te zijn.)
Heb jij op Nigy gestemd!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had vanavond voor het eerst gestemd. Op Nathalie en Nigel
Conleche had ook voor het eerst gestemd. Op Pauline
Heb jij eigenlijk wel ogen in je hoofd?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
begrijp niet waarom iedereen plotseling charlene zo onaangenaam vindt, het blijft gewoon een leuke meid, die inderdaad streberig is, zou me niet verbazen als ze atheneum of gymnasium doet, en ze wil proberen de beste te zijn, is dat een schande dan?
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:40 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik vond Making plans for Nigel wel leuk(liedje van XTC, of ken je dat niet?)
Misschien moeten we maar een paar IDO-sms bommen gaan versturen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:41 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb dat nu dus ook. Nikki of Nathalie mogen van mij allebei winnen. Maar ik ben bang dat Neil in de finale komt.
of misschien te gierig zijn en rtl niet willen spekkenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:38 schreef Insomaniac het volgende:
Kan ik aannemen dat eigenlijk niemand van IDO stemt? Onze smaakt wijkt over grote lijnen echt zó erg af van 'het publiek'..
Ik heb gestemd voor Paulinequote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:38 schreef Insomaniac het volgende:
waarom ging hij op laatst opeens weg?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:37 schreef dwergplaneet het volgende:
Bij Idols 5 moet Gordon ook in de jury. Hij maakt Idols leuk met zijn uitvallen.
Ik kan niet anders dan het he-le-maal met je eens zijn!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nathalie..
Al moet ik wel zeggen dat ze bij mij nu concurrentie van Nikki heeft! Voor het eerst in de Idols geschiedenis heb ik geen absolute favoriet. Zolang een van deze dames maar wint, ben ik tevree. Geen haat en nijd finale dus deze keer voor mij. (Behalve dus als door een bizarre wending van het lot (of stemmende kamperwijven) de samenstelling van de finale anders blijkt te zijn.)
Ik heb nog nooit gestemd!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar een paar IDO-sms bommen gaan versturen.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
POLL Laatste 5: Wie is jouw favoriet?!
Inso: 3 stemmen op Nigy vanavond.
Klopt! Het is echt per persoon verschillend, meestal is het wel zo dat de ''meisjes" wel wat streberiger zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Grappig, ik heb echt hele ander ervaringen. Mijn atheneum lichting was een stel lapzwansen met een paar strebers en de klasgenootjes van mijn vriendin uit de havo waren veel streberiger. Nou ja, het kan wenden en keren. Strebers en lapzwansen heb je immers overal.
quote:Gordon loopt woedend weg bij Idols
door onze redactie
AMSTERDAM - Gordon heeft zaterdag uit protest de Idols-uitzending verlaten. Het jurylid was diep verontwaardigd over de manier waarop het publiek stemde...
Het publiek stemde gisteravond Gordons coryfee Pauline weg en het jurylid baalde. Pauline had de jury ontroerd met haar versie van " Zij gelooft in mij" maar wist de minste stemmen in de wacht te slepen. Zij moest vertrekken ten bate van Neil en Charlene die een beduidend slechtere prestatie neerzetten.
"Ik kan er gewoon niet tegen", zei een woedende Gordon een paar minuten na afloop. "Echte muziekkwaliteit wordt niet gehoord. Die Neil had al veel eerder weggemoeten. En Pauline kan echt zingen. Daar gaat dit spelletje toch om?"
Het jurylid vindt dat behalve het publiek ook de jury een stem moet hebben in Idols. "Ik vind adviseren niet genoeg. Meebeslissen zou helpen een echte idol af te leveren."
Gordon is overigens niet van plan af te haken. "Maar ik zal mijn mening echt niet onder stoelen of banken steken."
Misschien dat Serge's vrienden kunnen helpen om het te regelen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar een paar IDO-sms bommen gaan versturen.
Zwanger als je bent, bedoel jequote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb jij op Nigy gestemd!. Maar goed, je hebt ook op Nathalie gestemd, dus ik vergeef je, ruimhartig als ik ben.
.
ben jij 1 persoon ofg meerdere? ik heb het toch niet over jou persoonlijk, neem even een lekker valiumpje in of zoquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:42 schreef Mirri het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel ogen in je hoofd?
Ik zei dat ik liever C. zag blijven van P. in tegenstelling tot de poster waar ik op reageerde. Daarom zei ik - als grapje - dat het is omdat C. uit Utrecht komt (nou ja studeert dan) . Ik kom er zelf ook niet vandaan nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |