Het wordt weer heerlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nigel doet Justin! Dat wordt weer een spetterend optreden met geile dancemoves
. Neil de BSB, dat wordt dus exit
. I'm outta love past erg goed bij Nathalie denk ik
.
Het staat er letterlijk hoor, twee liedjesquote:De getalenteerde Nikki, Nathalie, Charlene, Nigel en Neil treden zaterdag 9 februari voor het eerst op met twee liedjes.
Werd ook hoog tijd. Bij Idols III deden ze vanaf de Top 6 al 2 liedjes, maar afgelopen zaterdag was daar geen tijd voor vanwege alle propaganda voor het Nederlandstalig product die kennelijk zonodig in het programma moest van Jerney.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Het staat er letterlijk hoor, twee liedjes.
IDO FB, zoals ik je al eerder zeiquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:51 schreef Zhenar het volgende:
Vanavond kan ik het weer niet zien. Hopelijk weet ik morgen de spoilers wél te vermijden voordat ik de uitzending via internet bekijk
Ik zal er aan denkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
IDO FB, zoals ik je al eerder zei.
Vanavond is het thema liefdequote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:29 schreef vw_caddy het volgende:
Is vanavond de uitzending met de big band, of is dat volgende week?
Tof.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:47 schreef Svensational het volgende:
FOK!Idols: Wie wordt FOK!'s eigen Raffaëla?
Bij mij hetzelfde. De uitslag kan ik waarschijnlijk wel live zien though.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:09 schreef J-net het volgende:
Kan misschien de show niet geheel live zien, komt visite
quote:Spannund!!! Weg met Nigel en Neil!!!
quote:
Ik ookquote:
Ohh ik wilde die voor mijn idols fok-kloon 5quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:37 schreef Together het volgende:
[..]
Dat deze username nog vrij was.
Ik stond er ook van te kijken iddquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:37 schreef Together het volgende:
[..]
Dat deze username nog vrij was.
Liefde, en ik kijk eigenlijk alleen uit naar Jerney in d'r pakkiequote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit er ook klaar voor, al heb ik er vandaag niet zo veel zin in gek genoeg. Wat is het thema?
Ik kijk alleen nog maar omdat het zo'n leuk avondvullend programma isquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:51 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit er ook klaar voor, al heb ik er vandaag niet zo veel zin in gek genoeg. Wat is het thema?
Je kan ook naar Uri Geller kijken hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog maar omdat het zo'n leuk avondvullend programma is
Jajajaja!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nigel doet Justin! Dat wordt weer een spetterend optreden met geile dancemoves
. Neil de BSB, dat wordt dus exit
. I'm outta love past erg goed bij Nathalie denk ik
.
Wie/wat is dat toch? Ik heb dat nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je kan ook naar Uri Geller kijken hoor
Dat is volgens mij een bug. Bij een nieuwe moet je gewoon in nieuwe topics kijken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe komt het trouwens dat de Idols-live topics heel vaak niet te zien zijn in de IDO-topicslijst? Dit weet jij wel Sven.
Dat is een bekend bugje in het forum. Je kan het beste het nieuwe topic opzoeken via de 'nieuwe topics'-pagina: http://forum.fok.nl/rde/list_new_topicsquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe komt het trouwens dat de Idols-live topics heel vaak niet te zien zijn in de IDO-topicslijst? Dit weet jij wel Sven.
Da's toch anders hoor... ik zit hier heel suf gezellig met de gourmetpannetjes en zoquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je kan ook naar Uri Geller kijken hoor
Gordonquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:02 schreef Tinkepink het volgende:
Wie is die zingerd?
Iemand met een piepstemmetje... Neil?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Wie zit er zo vals mee te zingen?
hahaha!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:05 schreef Cee het volgende:
Het is net zo'n pop uit de Fata Morgana!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |