Fuck! Serieus?quote:Op zondag 3 februari 2008 00:05 schreef vw_caddy het volgende:
Het deel waarbij Gordon wegloopt hebben ze weggeknipt op RTL Gemist.
En hoe was Pauline?quote:Op zondag 3 februari 2008 00:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nikki & Nigel.
Wat ongeveer 1500 man vond.
Oeh, doe je voorzichtig met Bink d'r fiancee?quote:Op zondag 3 februari 2008 00:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben van sjacherijn maar gaan uitwaaien met de Koek, maar die nam dat iets te letterlijk en is bijna de gracht ingewaaid![]()
Schatjes Ik werd vroeger vaak met die Akkemay, of hoe heet ze verward en dat vond ik me toch een belediging![]()
(ik vond het een vet lelijk mormel, als ik dat nu zie vind ik dat reuze meevallen)
Het was een kleine moeitequote:
Ja vele, vele, vele malen beter dan die andere paupersquote:
Godverquote:Op zondag 3 februari 2008 00:05 schreef vw_caddy het volgende:
Het deel waarbij Gordon wegloopt hebben ze weggeknipt op RTL Gemist.
Zien? Ah? Toe?quote:Op zondag 3 februari 2008 00:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb nog een paar foto's gemaakt jup
Ja, zo, een keer.quote:
Nee, het viel erg mee!quote:Op zondag 3 februari 2008 00:19 schreef Greys het volgende:
Dus het was niet zo akelig als je dacht MB?
Hebben jullie nog foto's gemaakt?
Ik snap NIETS van deze postquote:Op zondag 3 februari 2008 00:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, en het klappen dat Gordon wegging![]()
Oh dat begon in
Oh
Ik ook nietquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 00:27 schreef Greys het volgende:
Oh Re, ik had heel niet in de gaten dat jij gewoon daar vandaan zat te Fok!ken!![]()
Ik begin enorm emotioneel te worden nu.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:29 schreef Hockeylotje het volgende:
Trouwens even over dat Charlene 'arrogant' zou zijn of niet..
Haar reactie naar Pauline toe bewijst al van niet!
Tussen het gesnik door is duidelijk te horen: Nee dit kan niet, jij bent veel te goed, nee je mag niet weg ofzoiets!
Ja, ik ook!quote:Op zondag 3 februari 2008 00:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar! Het kwam erop neer dat Martijn zei dat Gordon weg was gegaan.
Dus ik begon te klappen.
En meer mensen met mij
Arrogante trutjes kunnen óók liegen hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 00:29 schreef Hockeylotje het volgende:
Trouwens even over dat Charlene 'arrogant' zou zijn of niet..
Haar reactie naar Pauline toe bewijst al van niet!
Tussen het gesnik door is duidelijk te horen: Nee dit kan niet, jij bent veel te goed, nee je mag niet weg ofzoiets!
* Greys werpt tissuesquote:Op zondag 3 februari 2008 00:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik begin enorm emotioneel te worden nu.
Geeft toch niet, dat houdt het juist leuk op een forum.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:35 schreef Hockeylotje het volgende:
Ach laat maar!
Ik ben 't iig niet met jullie eens, maar dat is al duidelijk volgens mij..
NEE!!!!???!!! ECHT!!!?!!?quote:
Hihiquote:Op zondag 3 februari 2008 00:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
NEE!!!!???!!! ECHT!!!?!!?
WOOOWWW
Ik voel een connectie![]()
Nee mijn avond eten was: "Snickers, gevulde koek & Pringles, dit alles met de verfijnde smaak van een flesje Cola om de boel weg te spoelenquote:
GMTAquote:Op zondag 3 februari 2008 00:41 schreef Re het volgende:
je kon daar geeneens vreten krijgen trouwens...
Jaaa, wrijf het er nog maar eens in...quote:Op zondag 3 februari 2008 00:47 schreef Greys het volgende:
Gelukkig werden jullie gevoed met de fantastische klanken van Neil...
Schiet je niets mee op want die DutchIdols4 download gewoon de video's van RTL gemist en upload ze dan naar YouTube. Kortom, daar zal het dan ook niet opstaan.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:14 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Fuck! Serieus?
Ah, nouja. Zo'n gast genaamd DutchIdols4 op youtube upload op dit moment alle optredens van de 7e liveshows. Morgen staat de afsluiting er wel bij.
Dus dat, die kon nog beter zingen dan Neilquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ze hadden Neil nooit door moeten laten. Dan nog liever Ivar.
Misschien omdat het gewoon een smakelijk hapje is?quote:Op zondag 3 februari 2008 01:20 schreef Chanty27 het volgende:
En John ik weet niet maar die man doet mij iets, hij is gewoon leuk
Ivar vergat misschien wel de hele tijd zijn tekst, maar hij heeft echt een geweldige stem.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Dus dat, die kon nog beter zingen dan Neil
Dat klopt veel betere stem heeft hijquote:Op zondag 3 februari 2008 01:23 schreef Chanty27 het volgende:
[..]
Ivar vergat misschien wel de hele tijd zijn tekst, maar hij heeft echt een geweldige stem.
Wat schat jij mij laag in zegquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:43 schreef alwaysthebest het volgende:
MissBliss ligt er vast te soppen daar.
Dat was ironie hè.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat schat jij mij laag in zeg [ afbeelding ]
quote:
Dat gekke nummer van Nigel dan?quote:Op zondag 3 februari 2008 01:59 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een baggerthema, geen enkel leuk nummer gehoord. Dieptepunten waren Neil enNathalie
.
Een jaar of 10 geleden of zo, toen ie was getrouwd met Ellemieke V. (waar ik in het geheel geen waarde-oordeel over vel overigensquote:Op zondag 3 februari 2008 01:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien omdat het gewoon een smakelijk hapje is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |