Fuck! Serieus?quote:Op zondag 3 februari 2008 00:05 schreef vw_caddy het volgende:
Het deel waarbij Gordon wegloopt hebben ze weggeknipt op RTL Gemist.
En hoe was Pauline?quote:Op zondag 3 februari 2008 00:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nikki & Nigel.
Wat ongeveer 1500 man vond.
Oeh, doe je voorzichtig met Bink d'r fiancee?quote:Op zondag 3 februari 2008 00:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben van sjacherijn maar gaan uitwaaien met de Koek, maar die nam dat iets te letterlijk en is bijna de gracht ingewaaid![]()
Schatjes Ik werd vroeger vaak met die Akkemay, of hoe heet ze verward en dat vond ik me toch een belediging![]()
(ik vond het een vet lelijk mormel, als ik dat nu zie vind ik dat reuze meevallen)
Het was een kleine moeitequote:
Ja vele, vele, vele malen beter dan die andere paupersquote:
Godverquote:Op zondag 3 februari 2008 00:05 schreef vw_caddy het volgende:
Het deel waarbij Gordon wegloopt hebben ze weggeknipt op RTL Gemist.
Zien? Ah? Toe?quote:Op zondag 3 februari 2008 00:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb nog een paar foto's gemaakt jup
Ja, zo, een keer.quote:
Nee, het viel erg mee!quote:Op zondag 3 februari 2008 00:19 schreef Greys het volgende:
Dus het was niet zo akelig als je dacht MB?
Hebben jullie nog foto's gemaakt?
Ik snap NIETS van deze postquote:Op zondag 3 februari 2008 00:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, en het klappen dat Gordon wegging![]()
Oh dat begon in
Oh
Ik ook nietquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 00:27 schreef Greys het volgende:
Oh Re, ik had heel niet in de gaten dat jij gewoon daar vandaan zat te Fok!ken!![]()
Ik begin enorm emotioneel te worden nu.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:29 schreef Hockeylotje het volgende:
Trouwens even over dat Charlene 'arrogant' zou zijn of niet..
Haar reactie naar Pauline toe bewijst al van niet!
Tussen het gesnik door is duidelijk te horen: Nee dit kan niet, jij bent veel te goed, nee je mag niet weg ofzoiets!
Ja, ik ook!quote:Op zondag 3 februari 2008 00:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar! Het kwam erop neer dat Martijn zei dat Gordon weg was gegaan.
Dus ik begon te klappen.
En meer mensen met mij
Arrogante trutjes kunnen óók liegen hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 00:29 schreef Hockeylotje het volgende:
Trouwens even over dat Charlene 'arrogant' zou zijn of niet..
Haar reactie naar Pauline toe bewijst al van niet!
Tussen het gesnik door is duidelijk te horen: Nee dit kan niet, jij bent veel te goed, nee je mag niet weg ofzoiets!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |