het was een nummer wat nooit in mijn playlist zal voorkomen, maar hij gaf wel een performance weg waarbij de zaal geheel ontplofte, en dat was gewoon leuk om te zienquote:Op zondag 3 februari 2008 02:46 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat gekke nummer van Nigel dan?
Blijkbaar hoefde het deze avond geen bekend nummer te zijn? Nog nooit van gehoord.
Mee eensquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:44 schreef Pheno het volgende:
Nigel was gewoon goed dit keer. Eens kijken of hij dat kan volhouden. Terechte kans die hij krijgt. neil verneukt het elke keer weer, wat die gast daar doet is me nog steeds een raadsel
Ik ook hoor.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:05 schreef Cee het volgende:
* Cee heeft gisteren Idols niet kunnen zien dus heeft het net even bekeken en zitten janken tijdens het optreden van Nikki.
'quote:Op zondag 3 februari 2008 13:50 schreef shiNinG_staR het volgende:, Gordon zit serieus te overwegen om te stoppen met z'n rol in de jury..
Dit is uit de internetstream eruit geknipt...quote:Op zondag 3 februari 2008 12:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Heeft iemand een filmpje van dat Gordon wegloopt?
Mja, ik denk niet dat RTL dat toestaat.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:46 schreef Together het volgende:
Ik hoop dat ie het doet, en weer terugkomt als Neil eruit is. Wat een geweldig statement zou dat zijn.
Ik kijk eigenlijk vooral Idols vanwege Gordon (en sinds kort ook Nikki).quote:Op zondag 3 februari 2008 14:55 schreef Re het volgende:
nee hij moet erin blijven, ik wil hem zien vlammen tegen neil, ik wil hem ontroerd zien bij nikki... laat hem lekker die frustratie uitbeelden op tv, dat is toch klasse tv
Hier terug te horen: mms://media.radio538.nl/s(...)/20080203-gordon.wmaquote:Op zondag 3 februari 2008 14:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zei Gordon net zelf op 538.
Ja ik vind ook dat Neil allang weg had gemoeten, maar het is niet zijn schuld dat al die meisjes stemmen. Hij kan er ook niets aan doen dat hij een onzekere puber is zonder enig charisma.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:31 schreef Pheno het volgende:
Is Neil al dood aangetroffen? Oorzaak: een woedende menigte met hooivorken etc?
Waar?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:29 schreef vw_caddy het volgende:
Wegloopactie staat inmiddels op RTL Gemist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |