quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:07 schreef wonderer het volgende:
Als ik tijd heb, zal ik een nieuw plaatje voor de OP maken.
http://www.pogdesign.co.uk/cat/quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:30 schreef Richardfun het volgende:
Zondagavond wordt volgens mij weer een nieuwe uitgezonden.
Ok, maandag danquote:
Google...quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
2 nieuwe House afleveringen deze week![]()
http://community.livejournal.com/house_daily/
hier staan veel House plaatjes!!
Zat wel wat werk in, maar 'k vind het altijd wel leuk om te doenquote:Op maandag 4 februari 2008 14:45 schreef Richardfun het volgende:
Wow InTrePidIvity, daar zit wel wat werk in zo te zien, of heb je die kant&klaar gevonden ergens?
Ik ook niet, net zitten genieten. Heerlijke ep echtquote:Op maandag 4 februari 2008 14:47 schreef Xrenity het volgende:
Ik wist niet dat ep 11 vandaag al zou zijn
De laatstequote:Op maandag 4 februari 2008 16:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja en morgen wordt er weer een nieuwe aflevering uitgezonden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
De staking iddquote:Op maandag 4 februari 2008 23:12 schreef Wriggles het volgende:
Is die van morgen al de laatste van het seizoen? Of gewoon 'de laatste tot de schrijvers ophouden met hun staking'?
Hij vond het zelfs anders maar niks, want nu had hij iets over het hoofd gezien omdat ze haar sokken mocht aanhouden.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Leuke aflevering, hopelijk krijgen we morgen een echte knaller!!
Grappig dat het Amber bleek te zijn maar ik hoop niet dat het een storyline wordt.. Wilson en Amber..![]()
House vond iemand leuk!!!mss dat die nog ooit bij elkaar komen!!
Hij vond het zelfs anders maar niks, want nu had hij iets over het hoofd gezien omdat ze haar sokken mocht aanhouden.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Leuke aflevering, hopelijk krijgen we morgen een echte knaller!!
Grappig dat het Amber bleek te zijn maar ik hoop niet dat het een storyline wordt.. Wilson en Amber..![]()
House vond iemand leuk!!!mss dat die nog ooit bij elkaar komen!!
Ik vind Kutner juist het leukst van de drie.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:38 schreef Reddiablo het volgende:
Cutthroat Bitch, BLEEEERGH. Wilson, get real!
Hij wordt wel steeds bijdehandter en da's dan wel weer cool
Heb nog niet zoveel met Kutner en Taub
Hij deed het pas nog, het is alleen wel minder ja... Misschien hebben ze klachten gehad, dat het te duidelijk in beeld wasquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:49 schreef s0k het volgende:
Heb ik iets gemist? Want ik zie House de laatste tijd niet echt meer Vicodin poppen
Briljante scenequote:Op woensdag 6 februari 2008 21:48 schreef Dark_Prince het volgende:
Oh my god, you're sleeping with me![]()
edit:spuit11![]()
Hij is zo droog.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:46 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
Ik vind Kutner juist het leukst van de drie.
Vooral die knipoog deed het hemquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:35 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep, erg jammer dat het nu voorbij is
Die opmerking op het eind was wel briljant, "you do it both ways, right"
House knows now
quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:35 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep, erg jammer dat het nu voorbij is
Die opmerking op het eind was wel briljant, "you do it both ways, right"
House knows now
De afleveringen waren opquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:13 schreef kreischer2000 het volgende:
Helaas geen ep vandaag, zat al te zoeken op internet maar kon maar niets vinden
Ik denk eerder september pas. De scripts moeten eerst geschreven worden, en het lijkt me niet dat ze iets ingewikkelds als een medisch mysterie zo even uit hun mouw schudden. Dan opnemen, monteren, CGI maken etc...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
De rest van seizoen 4 komt dan rond april toch pas weer op tv ofzo? Staking zijn net teneinde en nu moet heel die lopende band weer op gang gebracht worden.. dat duurt altijd wel weer even voordat ze iets op gang gezet hebben..
quote:House
Expected to shoot 4 to 6 new episodes to air in April/May.
Oh!quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:13 schreef kreischer2000 het volgende:
Helaas geen ep vandaag, zat al te zoeken op internet maar kon maar niets vinden
Sorry, ik belandde per ongeluk op pagina 1.quote:Op zondag 3 februari 2008 04:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Google...Deze is al redelijk oud, ik zou het echt niet meer weten.
Ik heb nog gezocht naar verse pics maar kon niks bruikbaar vinden helaas.
Dat was een mooie datum geweestquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:12 schreef Merkie het volgende:
7 juli.
haha ik weet niet waar ik het gevonden heb maar ik heb opstaan 21 aprilquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:11 schreef -Mo- het volgende:
28(29) april toch gewoon?
quote:But first, the news many have been waiting for: House will return with new episodes beginning April 28. The hospital drama, which bounced around the schedule during the strike, will take over Mondays at 9 p.m. with a repeat on April 21 before moving to brand-new episodes on April 28.
En dan een omgangsregeling treffen alsof het gescheiden ouders zijnquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:15 schreef Richardfun het volgende:
Vond hem best lachen eigenlijk, House die zich als een klein kind gedraagt omdat iemand z'n vriend heeft afgepakt
En dat hij 13 aan het begin 31 noemde: I figured you don't mind either way" of zoiets
Ik vind CB wel een leuke toevoeging.. Als teamlid vond ik haar wel minderquote:Op woensdag 30 april 2008 00:17 schreef wonderer het volgende:
Beetje rare case en ook jammer dat House niet de briljante ingeving kreeg. Maar verder wel prima. House/Wilson blijft genieten. Hoop wel dat CB het niet zo lang uithoudt.
Valt mij ook op. Hij moet weer wat meer terug naar het briljante. En niet steeds het team of iets dergelijks het laten doen. Wat nu al paar keer gebeurd is volgens mij. Teveel fouten maakt het slechter denk ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 14:56 schreef wonderer het volgende:
Ligt het aan mij of is House helemaal zo briljant niet meer als in het begin? Hij zit er wel erg vaak naast en het lijkt er ook niet op alsof het nog veel uitmaakt voor hem.
Hij is ook wel veranderd door wat er is gebeurd. Maar er zijn grenzen, vind ik. Die kidnapping en dat "He needs an MRI" past wel bij hem, als hij iets wil, dan gaat hij het halen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:25 schreef Merkie het volgende:
Ik vind House soms wel een beetje een karikatuur van zichzelf worden tegenwoordig. Hij doet dingen die ik hem 2 seizoenen geleden echt nooit had kunnen zien doen.
Vond ik wel een mooie actiequote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:27 schreef Liquidootje het volgende:
Hoezo? Ik-verkleed-mij-als-een-chauffeur-en-kidnap-zonder-problemen-een-soapster-om-
vervolgens-zijn-ziekte-te-genezen?
Dat wordt de verhaallijn voor de laatst ep, volgens mij. Ze heeft ook een ziekte, naast haar verwondingen. Zoiets meende ik uit de preview op te maken, tenminste, hoewel ze die dingen monteren tot er niks meer van klopt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:44 schreef Richardfun het volgende:
Damn, wat een ep. Maar heb ik nou iets gemist, of is er niet heel veel bijzonders aan Amber's 'condition'. Ze had toch gewoon een metalen pijp/buis door haar lijf ergens?
Ja, dat probeerde ik juist te vergeten...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:56 schreef Richardfun het volgende:
Oh, en niet te geloven dat niemand dit nog gezegd heeft: Cuddy stripping![]()
![]()
![]()
Was bestquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:04 schreef Richardfun het volgende:
Oh kom op wonderer, alleen omdat je een vrouw bent moet je proberen een strippende vrouw te vergeten?
Inderdaad, kunnen we samen van genietenquote:
Ik ben geen vrouwquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:04 schreef Richardfun het volgende:
Oh kom op wonderer, alleen omdat je een vrouw bent moet je proberen een strippende vrouw te vergeten?
Je overdrijft het nu wel heel erg. Wij hetero's mogen toch wel reageren op Cuddy's uitermate sexy paaldans in die bus, dat was gewoon onontkoombaarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:22 schreef wonderer het volgende:
Het gaat niet alleen om nu. Ik kan me een tijd herinneren waarin elke aflevering uitgebreid besproken werd, verhaallijn, karakters etc. Nu gaat het vooral over of een blonde Cameron lekkerder is dan een bruinharige en hoe diep het decollete van Cuddy deze keer was, bij wijze van spreken. Dat vind ik gewoon jammer. Ik vind het een geweldige serie, met interessante karakters en de relaties tussen hen, met bij vlagen geniale plotlijnen... Daar moet toch meer over te zeggen zijn dan "leuke ep, 13 is bi, w00t!"?
Amenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je overdrijft het nu wel heel erg. Wij hetero's mogen toch wel reageren op Cuddy's uitermate sexy paaldans in die bus, dat was gewoon onontkoombaar. En het gros van dit topic gaat gewoon over de episodes hoor
. Kan me trouwens herinneren dat jij na bijna elke epi ook een post plaatste waarin je verkondigde dat je Wilson en House zo graag samen zou zien. Beetje hypocriet wonderer
.
Season finale bestaat uit 2 delen. Deel 1 is nu geweest (en hij was brilliantquote:Op woensdag 14 mei 2008 07:56 schreef dapluiz het volgende:
Was dit topic ook een tijdje kwijtMaar zeker wel een hele goeie en aparte aflevering weer
Las ergens dat volgende week de season finale is ?
Ikweet niet hoe het heet, maar het is een bad waarmee je invloeden van buiten (geluid, licht, etc.) buitensluit.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:22 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Season finale bestaat uit 2 delen. Deel 1 is nu geweest (en hij was brilliant). Volgende week deel 2
.
Ik hoef hier niet te vertellen hoe geweldig de ep was. Maar weet iemand wat dat ding is waar House in ging liggen. Dat soort overdekte bad
Op tv.com wist men te melden dat zoiets medisch gezien wel het laatste is dat je moet doen. Foutje dus. Reamineren doen ze ook consequent verkeerd.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:51 schreef Mavro het volgende:
Toch vraag ik me af hoe House nog zo relatief normaal kon rondlopen als hij een gebroken schedel heeft. Bovendien vond ik het raar dat Cuddy hem naar huis stuurt als hij uit z'n oor bloed. Net alsof dat met een beetje slapen weer over gaat :S
Reanimeren (niet reaminerenquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:53 schreef TNA het volgende:
[..]
Op tv.com wist men te melden dat zoiets medisch gezien wel het laatste is dat je moet doen. Foutje dus. Reamineren doen ze ook consequent verkeerd.
Reanimeren, jaquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Reanimeren (niet reamineren) doen ze in vrijwel ELKE ziekenhuisserie fout, laat staan alle andere blunders die er op medisch gebied gemaakt worden in zo'n serie. Vaak is het zo dat de acteurs niet eens het kleinste idee hebben van wat ze zeggen
De helft van die 'diagnoses' die gesteld worden slaan echt kant nog wal of ze hebben een verschijningsfactor van 1 op de 1miljard ofzo
![]()
Maar al met al: House
In zo'n bad worden je zintuigen in feite niet gestimuleerd. Geen geluid, je ziet niks, hoort niks, en 'voelt' ook niks, omdat je in het water drijft.quote:Op woensdag 14 mei 2008 08:22 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Season finale bestaat uit 2 delen. Deel 1 is nu geweest (en hij was brilliant). Volgende week deel 2
.
Ik hoef hier niet te vertellen hoe geweldig de ep was. Maar weet iemand wat dat ding is waar House in ging liggen. Dat soort overdekte bad
Chillen ?quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:48 schreef merino het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sensory_deprivation
http://en.wikipedia.org/wiki/Isolation_tank
en de boeken van de pionier die onder invloed van ketamine en lsd in dat ding ging chillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik bedoelde het dan ook ironischquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Chillen ?
Volgens mij moet dat een moordende hersenstroom aan gedachten opleverenHij liever dan ik
Enig idee waar ik The Centre of the Cyclone kan bestellen (NL?), hij lijkt me erg interessant om eens te lezen!
en met Fred Durst als bartenderquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:16 schreef octopussy het volgende:
wow, ik ging hem kijken in de veronderstelling dat het een gewone ep zou zijn. Ik had echt wel een WTF!moment. Ik wist wel direct dat het om amber ging toen ik die ketting zag met de mug er in.
De actrice die de vrouw in zwart speelde kwam me al bekend voor, ze speelde in Chuck.
Ja maar als House zich niet had bezopen, had Amber hem niet op hoeven halen, had Amber niet in die buscrash gezeten, was er niks gebeurd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:26 schreef Richardfun het volgende:
Holy shit, wat een ep. Op het eind in die bus "I don't want to be miserable anymore", good stuff'. En dat z'n beste vriend hem dit kwalijk neemt, kweenie. Niet echt terecht.
En House leeft nog, terwijl Amber er niet meer is. Daar willen rouwende personen ook nog wel eens over vallen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:03 schreef Mavro het volgende:
[..]
Ja maar als House zich niet had bezopen, had Amber hem niet op hoeven halen, had Amber niet in die buscrash gezeten, was er niks gebeurd.
Ze ging dood door die pillen, door de reis in de bus heeft House alleen gezien waaraan ze dood zou gaan/ging. Niet zijn schuld dus. Wilson zal House ook echt niet verlaten, het is zijn beste vriend en verder heeft hij niemand waar hij terecht zou kunnen... of z'n ex mss?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:03 schreef Mavro het volgende:
[..]
Ja maar als House zich niet had bezopen, had Amber hem niet op hoeven halen, had Amber niet in die buscrash gezeten, was er niks gebeurd.
Dude, het hele laatste stuk heb ik lopen janken als kleine babyquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:26 schreef EvilMarc het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat de tranen me wel in de ogen sprongen toen House wakker werd en Wilson daar stond
Ze ging dood omdat de crash haar nieren had verkloot. Daardoor kon dat spul niet uit haar bloed gefilterd worden. Dus zonder die crash waren die pillen nooit dodelijk geweest.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:51 schreef Loire het volgende:
[..]
Ze ging dood door die pillen, door de reis in de bus heeft House alleen gezien waaraan ze dood zou gaan/ging. Niet zijn schuld dus. Wilson zal House ook echt niet verlaten, het is zijn beste vriend en verder heeft hij niemand waar hij terecht zou kunnen... of z'n ex mss?
[..]
Dude, het hele laatste stuk heb ik lopen janken als kleine baby
Geweldige aflevering, in mijn ogen de beste tot nu toe.quote:I don't want him to hate me
Ja, ok. House is de reden dat Amber dood is, maar is het dan ook zijn schuld? Als ik nu met een vriend afspreek ergens, en hij wordt onderweg naar waar we elkaar treffen doodgereden, dan is het toch zeker ook niet mijn schuld.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:03 schreef Mavro het volgende:
[..]
Mensen in verdriet denken nu eenmaal niet zo rationeel. Vooral als het gaat om de driekhoeks verhouding amber wilson house.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:15 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Ja, ok. House is de reden dat Amber dood is, maar is het dan ook zijn schuld? Als ik nu met een vriend afspreek ergens, en hij wordt onderweg naar waar we elkaar treffen doodgereden, dan is het toch zeker ook niet mijn schuld.
Bus is gewoon een metafoor voor de dood.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:37 schreef Xrenity het volgende:
Overigens zal de bus zelf ook wel een metafoor zijn voor vooruitgang oid.
Hmm samen met de vorige als een arch.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Niet de beste House ep ooit maar wel een geweldige mooie!!!
Voor mij: S02E01 ("Acceptance") en S03E03 ("Informed Consent"). Niet in de laatste plaats door de prachtige muziek en de filosofie achter beide afleveringen. Waarschijnlijk overbodig om te zeggen dat ik verder letterlijk iedere aflevering met plezier heb gekeken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hmm samen met de vorige als een arch.
Maar wat vind jij het wel mooiste? Ik wil namelijk wel een paar oude pareltjes bekijken.
Aflevering waarin House neergeschoten werd vind ik tot nu toe de bestequote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:33 schreef miss-scofield het volgende:
Ik vond de eps waar Foreman bijna dood ging spannender!!
Nou vorige week vond ik beter dan deze.. welke ik het aller beste vond zou ik zo niet meer wetenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:05 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hmm samen met de vorige als een arch.
Maar wat vind jij het wel mooiste? Ik wil namelijk wel een paar oude pareltjes bekijken.
quote:As with many of the series’ fans, Lerner and Friend also have missed those wonderful clinic beats. "Next season,” they promised, “we’re going to try to do more of those. And do more ‘classic’ House episodes. That’s something that got a little bit lost this year.”
Inderdaad een briljante finale, maar ik denk dat de bus eerder een metafoor voor de reis naar de dood is, waarvoor in de Griekse mythologie de boot over de rivier Styx gebruikt werd.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:48 schreef TC03 het volgende:
Goede finale.
[..]
Bus is gewoon een metafoor voor de dood.
Het was ook enorm sterk geacteerd!quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:02 schreef octopussy het volgende:
*slik*
ik heb geloof ik een beetje te veel inlevingsvermogen voor dit soort dingen
ik las laatst dat hij al die trucjes zelf bedenkt en leertquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:12 schreef EvilMarc het volgende:
off topic:
Weet iemand nog in welke aflevering House z'n wandelstok zo om z'n hand spon. Of hoe dat heet? Het kan een hele recente aflevering zijn geweest óf een oude. Ik vind het er zo vet uitzien
Ach, het is maar CB...quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:10 schreef TNA het volgende:
Volgens de kijkers op tv.com is de aflevering van vorige week (deel 1) de beste ooit, en die van afgelopen maandag (deel 2) de slechtste ooit. Toch de nodige Amberliefhebbers daar
Zelfde laken een pak.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:33 schreef Exterior het volgende:
[..]
Inderdaad een briljante finale, maar ik denk dat de bus eerder een metafoor voor de reis naar de dood is, waarvoor in de Griekse mythologie de boot over de rivier Styx gebruikt werd.
Ik zit op een house-community op LiveJournal en daar was het een half seizoen anti-CTB en toen ze met Wilson kreeg brak de hel los. De aflevering daarna vonden mensen haar ineens leuker en toen ze dood ging was het tranen met tuiten :Squote:Op woensdag 21 mei 2008 10:10 schreef TNA het volgende:
Volgens de kijkers op tv.com is de aflevering van vorige week (deel 1) de beste ooit, en die van afgelopen maandag (deel 2) de slechtste ooit. Toch de nodige Amberliefhebbers daar
Hey Janetquote:
Richard!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:30 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Hey Janet
Wist niet dat jij ook een House kijkert was
Denk dat Kumar wel blijft maar t viel me op dat t oude team weer veek samenkwamquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:21 schreef TNA het volgende:
Hoe denken jullie dat volgend seizoen eruit gaat zien? Ik twijfel zelf of het huidige team gaat blijven, het oude team kwam aan het einde van deze aflevering weer eens bij elkaar, hun namen staan nog netjes vooraan in het intro en Thirteen heeft met haar Huntington's ook een excuus om op te stappen. Wellicht wishfull thinking aangezien ik het nieuwe team niet erg interessant vind, hoewel het hele selectieproces seizoen 4 wel karakter gaf. Nog speculaties hier?
*meldt*quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:59 schreef on_air het volgende:
dramatisch, traumatisch, fantastisch. Mijn hemel.
Uit pure wanhoop blijf ik tegenwoordig weleens hangen op SBS6quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:43 schreef EvilMarc het volgende:
Ik keek net House.
Nu mis ik House.
House moet terugkomen
We zullen het 16 september merken, ik ben echt ontzettend benieuwdquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:57 schreef Danny het volgende:
Zo, topic bewust ontweken tot ik bij was met kijken. Dem wát een season finale!
En cutthroat bitch
Wat een zielige, fantastische KUTaflevering
geweldig!
Maar het betekent wel dat het nieuwe seizoen waarschijnlijk wat depri gaat beginnen.
hé kut.. ik dacht de 2e september?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:00 schreef TNA het volgende:
[..]
We zullen het 16 september merken, ik ben echt ontzettend benieuwd
Gelukkig is hij verslagen door een Brit die blijkbaar op een geschiktere Amerikaan leekquote:Op zondag 6 juli 2008 15:57 schreef PieterBas het volgende:
Ik was vanmorgen bij mijn oma en zat daar heel interessant de Libelle te lezenWat blijk nu dat Patrick "McDreamy" Dempsey ook auditie had gedaan voor dr House.. De gedachte al
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de link trouwens, recente video nog![]()
Done. Nu moeten we wel in spoilers gaan discussiërenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:16 schreef PeRi het volgende:
Gast gooi dat eens in een spoiler, niet iedereen wil weten wat er komen gaat.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:57 schreef Danny het volgende:
Zo, topic bewust ontweken tot ik bij was met kijken. Dem wát een season finale!
En cutthroat bitch
Wat een zielige, fantastische KUTaflevering
geweldig!
Maar het betekent wel dat het nieuwe seizoen waarschijnlijk wat depri gaat beginnen.
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:00 schreef TNA het volgende:
Nu het toch komkommertijd is, voor iedereen die Hugh Laurie eens met zijn oorspronkelijke accent wil horen praten
Ik ook!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:08 schreef Richardfun het volgende:
Heb er weer zin in!
Downloaden als je bent geland.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:11 schreef wonderer het volgende:
Kut, ik zit in het vliegtuig tijdens de premiere
Dat spreekt vanzelf, maar 't was leuk geweest als ik de eerste aflevering met mijn vent kon kijkenquote:
Nice. Ik moest alweer lachen.quote:
Ik sinds aflevering 8 van seizoen 3 eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:20 schreef About2Break het volgende:
Eindelijk, sinds ik het einde van seizoen 4 heb gezien zit ik hier al op te wachten.
Ze meldt net op Twitter dat ze in de aflevering van volgende week zit.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:47 schreef Breuls het volgende:
En Felicia Day doet een aflevering mee, ook niet mis.
Wat is Twitter en wie is Felicia Day?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ze meldt net op Twitter dat ze in de aflevering van volgende week zit.
Je kan er opzetten wat je aan het doen bent, via de site zelf, maar ook bijvoorbeeld via sms.quote:
Ik ook wel overigens. Vanavond maar weer de laptop op de tv aansluiten en er lekker voor gaan zitten.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:42 schreef -skippybal- het volgende:
Na school maar eens gaan kijken. Zin an!!
Dat is ook niet waar het om gaat.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind dat Twitter een beetje overdreven waarom zou ik elke 5 minuten over wat ik aan het doen ben op het internet posten, dat interesseert toch niemand..![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:03 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is er gebeurd. Is hij dood?
Ik heb geen zin om te kijken. Bij het skimmen zag ik dat die vrouw 37 moest zijn. House reageerde zo lauw en ik moest lachen. Toen verloor ik mijn interesse.
Is dit nu house of prison break?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:35 schreef TC03 het volgende:
[..]![]()
Ja hij is dood. Hij had Amber vergiftigd en werd twee weken na zijn veroordeling geëxecuteerd.
Ik denk dat de writers willen laten zien hoe House reageert op al deze BS.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |