Ik ook!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:08 schreef Richardfun het volgende:
Heb er weer zin in!
Downloaden als je bent geland.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:11 schreef wonderer het volgende:
Kut, ik zit in het vliegtuig tijdens de premiere
Dat spreekt vanzelf, maar 't was leuk geweest als ik de eerste aflevering met mijn vent kon kijkenquote:
Nice. Ik moest alweer lachen.quote:
Ik sinds aflevering 8 van seizoen 3 eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:20 schreef About2Break het volgende:
Eindelijk, sinds ik het einde van seizoen 4 heb gezien zit ik hier al op te wachten.
Ze meldt net op Twitter dat ze in de aflevering van volgende week zit.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:47 schreef Breuls het volgende:
En Felicia Day doet een aflevering mee, ook niet mis.
Wat is Twitter en wie is Felicia Day?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ze meldt net op Twitter dat ze in de aflevering van volgende week zit.
Je kan er opzetten wat je aan het doen bent, via de site zelf, maar ook bijvoorbeeld via sms.quote:
Ik ook wel overigens. Vanavond maar weer de laptop op de tv aansluiten en er lekker voor gaan zitten.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:42 schreef -skippybal- het volgende:
Na school maar eens gaan kijken. Zin an!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |