quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:07 schreef wonderer het volgende:
Als ik tijd heb, zal ik een nieuw plaatje voor de OP maken.
http://www.pogdesign.co.uk/cat/quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:30 schreef Richardfun het volgende:
Zondagavond wordt volgens mij weer een nieuwe uitgezonden.
Ok, maandag danquote:
Google...quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
2 nieuwe House afleveringen deze week![]()
http://community.livejournal.com/house_daily/
hier staan veel House plaatjes!!
Zat wel wat werk in, maar 'k vind het altijd wel leuk om te doenquote:Op maandag 4 februari 2008 14:45 schreef Richardfun het volgende:
Wow InTrePidIvity, daar zit wel wat werk in zo te zien, of heb je die kant&klaar gevonden ergens?
Ik ook niet, net zitten genieten. Heerlijke ep echtquote:Op maandag 4 februari 2008 14:47 schreef Xrenity het volgende:
Ik wist niet dat ep 11 vandaag al zou zijn
De laatstequote:Op maandag 4 februari 2008 16:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja en morgen wordt er weer een nieuwe aflevering uitgezonden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
De staking iddquote:Op maandag 4 februari 2008 23:12 schreef Wriggles het volgende:
Is die van morgen al de laatste van het seizoen? Of gewoon 'de laatste tot de schrijvers ophouden met hun staking'?
Hij vond het zelfs anders maar niks, want nu had hij iets over het hoofd gezien omdat ze haar sokken mocht aanhouden.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Leuke aflevering, hopelijk krijgen we morgen een echte knaller!!
Grappig dat het Amber bleek te zijn maar ik hoop niet dat het een storyline wordt.. Wilson en Amber..![]()
House vond iemand leuk!!!mss dat die nog ooit bij elkaar komen!!
Hij vond het zelfs anders maar niks, want nu had hij iets over het hoofd gezien omdat ze haar sokken mocht aanhouden.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Leuke aflevering, hopelijk krijgen we morgen een echte knaller!!
Grappig dat het Amber bleek te zijn maar ik hoop niet dat het een storyline wordt.. Wilson en Amber..![]()
House vond iemand leuk!!!mss dat die nog ooit bij elkaar komen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |