Mijn OP, wat doen ze? ;'(quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:49 schreef Richardfun het volgende:
Xrenity, wonderer had al een mooi nieuw OP plaatje gemaakt. Vervang het eerste plaatje in je op ff met deze.
-Edit-
Vet, ik krijg kudo's voor de OP in de OP
Vlegel, ik eis dat je er voor zorgt dat mijn naam in de OP komt.quote:
Wat ik begrepen had, had ze op een feestje van wat geldschieters (en die knul z'n oom was een geldschieter) met hem staan zoenen of zo, en House was daar ook. Hij had hem (volgens haar) onthouden om die reden, omdat hij nog steeds iets voor haar voelt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef Mavro het volgende:
Had nou Cuddy een keer met die gast gedate en herkende/droomde hij daarom over dat gezicht? Wel frappant trouwens dat in z'n droom ook iets met z'n been gebeurd. Tzal ook eens niet...
Oh, sorryquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:49 schreef Richardfun het volgende:
Xrenity, wonderer had al een mooi nieuw OP plaatje gemaakt. Vervang het eerste plaatje in je op ff met deze.
-Edit-
Vet, ik krijg kudo's voor de OP in de OP
Lol. Zit jij ook niet toevallig op LJ? In het East-Coast whiteboard werd de vraag 'waar is Wilson' op een gegeven moment ook wanhopig gesteldquote:Op woensdag 4 april 2007 16:01 schreef wonderer het volgende:
Straks krijgt Cuddy hem toch nog zo ver dat ie sperma afstaat voor een kind... *the horror*
Ik zat zowat drie kwartier lang "waar is Wilson??" en toen dat "Someone has to be Cuddy's Cuddy", ah ja, Wilson is Cuddy's Cuddy
Je hebt tegenwoordig portable printersquote:Op woensdag 4 april 2007 23:11 schreef wonderer het volgende:
Nope, geen LJ hier. Het viel me gewoon op. Maar ergens wel logisch, House deed voor de verandering eens niets verkeerd.
Ik vraag me eigenlijk enorm af hoe die mevrouw zomaar haar foto's kan laten afdrukken terwijl ze ligt dood te gaan. Dat wil ik ook wel kunnen (en allemaal in sepia, wow). Dat "He almost looks... caring" was wel weer heel cheesy. De schrijvers proberen House ineens wel erg menselijk te maken geloof ik.
House' regel was dan "I always glower" geweest
Dat was eerder een grap van de schrijvers dan een poging tot sympathie opwekken.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:11 schreef wonderer het volgende:
Dat "He almost looks... caring" was wel weer heel cheesy. De schrijvers proberen House ineens wel erg menselijk te maken geloof ik.
Ik weet niet hoor... Het was wel erg makkelijkquote:Op donderdag 5 april 2007 09:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig portable printers
Ik denk dat ze hem wilde belonen/bedanken, hem helpen om die knoop door te hakken waar hij heen zou gaan en dat ze hem een goede vakantie gunde.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:32 schreef Sc0tTy het volgende:
woei, weer erg leuke aflevering
erg genoten
hehe house met zn vakantie ideën
ksnap alleen nie wrom cuddy aan house een ticket gaf :/ maarjah zolang ze op het eind maar bij elkaar komen
Vooral als je net gegeten hebtquote:Op donderdag 12 april 2007 02:57 schreef Roolio het volgende:
Leuke aflevering!
wanneer je hetgene hebt wat die koreaanse knakker had , had hij allang dood geweest aangezien je dan lucht belletjes in je bloed krijgt en die naar je hersenen stijgen. je hebt inderdaad wel pijn in je gewrichten maar dit komt veel eerder , wat house vertelde dat hij de dag er voor was gaan duiken, had hij die dag nog een aanval gehad, maarjahquote:Op woensdag 11 april 2007 17:42 schreef octopussy het volgende:
goede epen ik wist meteen wat het was toen ze op de gewrichten zaten van die koreaan
![]()
Hoeft niet. Decompressieziekte kan best nog de dag na de duik optreden. Daarom mag je 24 uur na een duik niet gaan vliegen of de bergen ingaan. De drukvermindering kan dan alsnog voor weefseldecompressie zorgen. En aangezien deze gast zich al niets aantrok van de 24-no-fly tijd zal hij wel niet zo snugger zijn geweest om op te letten bij zijn duikopleiding wat de tekenen van decoziekte zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 03:18 schreef Sc0tTy het volgende:
woow erg goeie aflevering![]()
erg vetjes dat er 2 problemen waren
hmm en cameron en chase uit elkaar , ik denk dat hun weer bij elkaar komen hoor
ook van house en cuddy hoop ik het nog steeds
[..]
wanneer je hetgene hebt wat die koreaanse knakker had , had hij allang dood geweest aangezien je dan lucht belletjes in je bloed krijgt en die naar je hersenen stijgen. je hebt inderdaad wel pijn in je gewrichten maar dit komt veel eerder , wat house vertelde dat hij de dag er voor was gaan duiken, had hij die dag nog een aanval gehad, maarjah
kvond wel vet dat al die andere mensen alleen dachten dat ze ziek waren
woei en house zn meesterlijke line "Are you wheelchair accessable"
Caissonziekte misschien? Dat was mijn eerste ingeving...quote:Op donderdag 12 april 2007 03:05 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht trouwens dat die ziekte anders heette, maar ik kan er niet opkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |