Ik vind Kutner juist het leukst van de drie.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:38 schreef Reddiablo het volgende:
Cutthroat Bitch, BLEEEERGH. Wilson, get real!
Hij wordt wel steeds bijdehandter en da's dan wel weer cool
Heb nog niet zoveel met Kutner en Taub
Hij deed het pas nog, het is alleen wel minder ja... Misschien hebben ze klachten gehad, dat het te duidelijk in beeld wasquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:49 schreef s0k het volgende:
Heb ik iets gemist? Want ik zie House de laatste tijd niet echt meer Vicodin poppen
Briljante scenequote:Op woensdag 6 februari 2008 21:48 schreef Dark_Prince het volgende:
Oh my god, you're sleeping with me![]()
edit:spuit11![]()
Hij is zo droog.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:46 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
Ik vind Kutner juist het leukst van de drie.
Vooral die knipoog deed het hemquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:35 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep, erg jammer dat het nu voorbij is
Die opmerking op het eind was wel briljant, "you do it both ways, right"
House knows now
quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:35 schreef Richardfun het volgende:
Toffe ep, erg jammer dat het nu voorbij is
Die opmerking op het eind was wel briljant, "you do it both ways, right"
House knows now
De afleveringen waren opquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:13 schreef kreischer2000 het volgende:
Helaas geen ep vandaag, zat al te zoeken op internet maar kon maar niets vinden
Ik denk eerder september pas. De scripts moeten eerst geschreven worden, en het lijkt me niet dat ze iets ingewikkelds als een medisch mysterie zo even uit hun mouw schudden. Dan opnemen, monteren, CGI maken etc...quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
De rest van seizoen 4 komt dan rond april toch pas weer op tv ofzo? Staking zijn net teneinde en nu moet heel die lopende band weer op gang gebracht worden.. dat duurt altijd wel weer even voordat ze iets op gang gezet hebben..
quote:House
Expected to shoot 4 to 6 new episodes to air in April/May.
Oh!quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:13 schreef kreischer2000 het volgende:
Helaas geen ep vandaag, zat al te zoeken op internet maar kon maar niets vinden
Sorry, ik belandde per ongeluk op pagina 1.quote:Op zondag 3 februari 2008 04:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Google...Deze is al redelijk oud, ik zou het echt niet meer weten.
Ik heb nog gezocht naar verse pics maar kon niks bruikbaar vinden helaas.
Dat was een mooie datum geweestquote:Op dinsdag 18 maart 2008 01:12 schreef Merkie het volgende:
7 juli.
haha ik weet niet waar ik het gevonden heb maar ik heb opstaan 21 aprilquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:11 schreef -Mo- het volgende:
28(29) april toch gewoon?
quote:But first, the news many have been waiting for: House will return with new episodes beginning April 28. The hospital drama, which bounced around the schedule during the strike, will take over Mondays at 9 p.m. with a repeat on April 21 before moving to brand-new episodes on April 28.
En dan een omgangsregeling treffen alsof het gescheiden ouders zijnquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:15 schreef Richardfun het volgende:
Vond hem best lachen eigenlijk, House die zich als een klein kind gedraagt omdat iemand z'n vriend heeft afgepakt
En dat hij 13 aan het begin 31 noemde: I figured you don't mind either way" of zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |