Maakt me ook niks uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:08 schreef petraa het volgende:
hehe, ik had er ook een gemaakt, ik heb geen zin om te kijken wie eerder was, dus hier gewoon lekker verder ouwehoeren.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:10 schreef rooie3 het volgende:
Ik denk jaap.Hij is het minst agressief en zal daar geen fouten in maken.
Ik denk dat Jaap ook wel het beste met de prijs om zou kunnen gaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:10 schreef rooie3 het volgende:
Ik denk jaap.Hij is het minst agressief en zal daar geen fouten in maken.
Maar ik weet niet hoe de finale zal gaan en wat de winnaar in de toekomst moet betekenen voor ome John.quote:
Inhaken, je hebt niks gemist.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:18 schreef chufi het volgende:
Ben net thuis! Moet ik bijlezen of mag ik gewoon inhaken ?
Als ze daar iets van opsteekt spreekt dat voor haar, zo niet dan eh .. niet dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:18 schreef Lobasca het volgende:
Mike verteld aan Claire dat Huub buiten de hoer van dgk wordt genoemd!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Of het zo is gegaan weet ik natuurlijk niet, maar er is wel iets wat volgens mij niet helemaal door de beugel kan. Ik vind het ook allemaal een beetje een raar en vaag gaan. Tot nog toe kan ik ook de oprechtheid niet helemaal ondekken.
Overigens vind ik het nog steeds een blunder, van RTL om er nu nog een nieuwe miljonair in te zetten.
Het zal toch helemaal van de zotte zijn als Claire nog echt de kans zou hebben die villa te winnen? Er zitten vier mensen die er al een jaar en ruim een jaar in zitten. Iedereen heeft al boetes opgelopen in het heetst van de strijd. En dan zal er even zomaar iemand ingezet worden, nu het spel al bijna uitgespeeld is, die dan zomaar die villa kan winnen, zelfs nog zonder boetes....
Ze wist het alquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze daar iets van opsteekt spreekt dat voor haar, zo niet dan eh .. niet dus
Thx Ik weet dat Hans i s geweest, Carlos en daarna zal er wel post zijn gekomen en is er gegeten , Jaap en Huub op toernee .... Wat draait er morgen ?quote:
Hoi chufi, niks gemist. Join and place some capsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:18 schreef chufi het volgende:
Ben net thuis! Moet ik bijlezen of mag ik gewoon inhaken ?
Uitslapen.Jaap hele middag,avond en nacht weg.Idols kijken en weer naar bed.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Thx Ik weet dat Hans i s geweest, Carlos en daarna zal er wel post zijn gekomen en is er gegeten , Jaap en Huub op toernee .... Wat draait er morgen ?
En Slène is wegquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Thx Ik weet dat Hans i s geweest, Carlos en daarna zal er wel post zijn gekomen en is er gegeten , Jaap en Huub op toernee .... Wat draait er morgen ?
"quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En Slène is wegMaar komt zondag terug
Een dag later.Maandagmiddag is die lieverd er weer.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan ookquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:29 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Maandag toch? Aub. Laat dat waar zijn.
Yieppie ! Ole Ole hasta nunca jamas Ole Olequote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom ging ze eigenlijk weg? Om carnaval te vieren? Ons feestbeestquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Een dag later.Maandagmiddag is die lieverd er weer.
Als ik haar tegenkom, ergens in het zuiden tijdens carnaval...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom ging ze eigenlijk weg? Om carnaval te vieren? Ons feestbeest
Mijn Spaans is net zo klote als mijn Poolsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Yieppie ! Ole Ole hasta nunca jamas Ole Ole![]()
![]()
Ze speelt enkel wat er in het script staatquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik haar tegenkom, ergens in het zuiden tijdens carnaval...Ga ik haar oortjes wassen. GVD, mooi om te zien, maar wat een kutwijf
Ook over het volgen van scriptjes is de persoolijke inbreng niet meer uit te vlakken. Trustequote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze speelt enkel wat er in het script staat
Trusten Ruud!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste Fok!
Het was aangenaam vertoeven.![]()
![]()
![]()
Trustels Ruud!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook over het volgen van scriptjes is de persoolijke inbreng niet meer uit te vlakken. Truste![]()
Thnxquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Neem ik toch even mijn petje af voor Leandra voor de OP van de vorige CosKan ik niet aan tippen.
![]()
Ze draaide van haar buik naar haar rug, maar haar armen liggen echt als een dooie naast haar.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Aan Amanda haar gezicht daarnet, zag je dat zij Brain wilde 'ontvangen'.![]()
![]()
hoogtepunt van de dagquote:
k zag het op de streamsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:05 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
hoogtepunt van de dag
heb je een linkje?
ik ben inmiddels al zover dat ik de streams de hele tijd op mute heb..volg alleen af en toe het nonverbale gebeuren...nog effe en ik ga echt afhaken.
misschien gaatie door de pijpgaatjes heenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:11 schreef petraa het volgende:
What the heck, Brian neukt met zijn onderbroek aan ?
Dat idee heb ik wel of zijn onderbroek op zijn knieenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:13 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
misschien gaatie door de pijpgaatjes heen![]()
jaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:56 schreef rooie3 het volgende:
Word wel een beetje moe van dat gezeik van Huub met mooie meiden.
Huub draaft teveel door.De roem stijgt hem naar de kop.Jaap blijft nuchter.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:58 schreef tipsch het volgende:
Huub had de avond van z'n leven kunnen hebben. Zoveel leuke meisjes.![]()
Jaap vind dat het in het kader van de teambuilding met Claire goed is dat er niets meer gebeurt op dat gebied.
Huub lult er zielig stoer overheen "Ik had me de hele avond gek kunnen bangen"![]()
Claire zit erbij.
Huub is op dit gebied nog altijd zo'n droeftoeter.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub draaft teveel door.De roem stijgt hem naar de kop.Jaap blijft nuchter.
Het zijn iedere keer dezelfde verhalen, niet meer leuk. Wat een saaie bedoening is DGK geworden. De afgelopen twee weken ben ik hoofdzakelijk in het buitenland geweest maar ik heb geen enkel moment -bij het nalezen- het gevoel iets gemist te hebben ......... DGK is niet dood maar wel bijna afgestorven.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:58 schreef tipsch het volgende:
Huub had de avond van z'n leven kunnen hebben. Zoveel leuke meisjes.![]()
Jaap vind dat het in het kader van de teambuilding met Claire goed is dat er niets meer gebeurt op dat gebied.
Huub lult er zielig stoer overheen "Ik had me de hele avond gek kunnen bangen"![]()
Claire zit erbij.
Hier ook, hij zou zich eens op zijn echte vijanden moeten concentreren en die eensquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:56 schreef rooie3 het volgende:
Word wel een beetje moe van dat gezeik van Huub met mooie meiden.
Japie was gisteren goed bezig.Maar hij word altijd geremd door Huub.Weet zeker dat Jaap geen gevoel heeft voor Amanda en Brian.Denk nog dat we gaan schrikken van Jaap op het einde.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hier ook, hij zou zich eens op zijn echte vijanden moeten concentreren en die eens
aanpakken .... en geen grote verhalen zoals afgelopen week, maar eindelijk eens daden !!
Toen er een indringer was, was hij ook met Amanda bezig. Ook toen had hij zjin onderbroek nog aan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:11 schreef petraa het volgende:
What the heck, Brian neukt met zijn onderbroek aan ?
Mee eens, heb ook niet veel gestreamd de laatste paar dagen ... en als ik dan al iets zie,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zijn iedere keer dezelfde verhalen, niet meer leuk. Wat een saaie bedoening is DGK geworden. De afgelopen twee weken ben ik hoofdzakelijk in het buitenland geweest maar ik heb geen enkel moment -bij het nalezen- het gevoel iets gemist te hebben ......... DGK is niet dood maar wel bijna afgestorven.
Mee eens, het is weinig geïnspireerd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zijn iedere keer dezelfde verhalen, niet meer leuk. Wat een saiie bedoening is DGK geworden. De afgelopen twee weken ben ik hoofdzekelijk in het buitenland geweest maar ik heb geen enkel momen -bij het nalezen- het gevoel iets gemist te hebben ......... DGK is niet dood maar wel bijna afgestorven.
[ afbeelding ]
Waaromquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mee eens, het is weinig geïnspireerd.
Ik raak bovendien direct geïrriteerd als we weer eens op de buitenspelpositie van Brian en Amanda worden gewezen.
Welkom terug overigens.![]()
Waar zat jequote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio krijgt weer een dikke harde plasser (als dat al kan) bij het idee dat hij waanzinnig beroemd gaat worden en heel veel plaatjes gaat verkopen. Zijn eeuwige droom na DGK rijk te kunnen worden van zijn DGK-roem.
Hé afvallige,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom(=bye) ?
- Moet ik weer weg dan ?
Nee zeg, da's een welkomstzwaaiquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom(=bye) ?
- Moet ik weer weg dan ?
Er zullen vast nog mensen ontredderd zijn over de afgelopen ontslagronde, want wat was dat een blammagequote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Programma is echt aan het doodgaan, er was zelf gisteren (vrijdag) een
17+ uurs COS .......... zegt wel iets over de afnemende interesse denk ik.
Een spontaan noodgeval in MIlaan. En dan huren ze een 'oude baas' in om het op te lossen.quote:
Precies, het meten met twee maten. Amanda is één jaar in de Kooi en krijgt meteenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:17 schreef rooie3 het volgende:
Huub wil Amanda pesaten.Maar achter heeft al gezegd dat Huub dan alles tegen heeft omdat hij wat heeft gedronken.Amanda mag dus echt niks gebeuren.Word er strontziek van,wat eerlijke kansen.Ze liggen met hun luie reet op bed en andere maar de show dragen.
Kunnen we Peter R. niet eens vragen met de verborgen camera de vergaderingen van de FEBO te filmen. Dan hebben we bewijs ! En JdM kan die filmpjes vast ook wel aan ABC verkopen !quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, het meten met twee maten. Amanda is één jaar in de Kooi en krijgt meteen
haar filmpje, Huub moet daar GVD weken op wachten ...... kindjes van God![]()
![]()
![]()
Die oneerlijkheid maakt het steeds moeilijker om te blijven streamen voor mijzelf.
Oww... dat is wel zuurquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een spontaan noodgeval in MIlaan. En dan huren ze een 'oude baas' in om het op te lossen.
Een database-beheerder van een bedrijf wist in hele korte tijd een 970 Gb database om zeep te helpen. En kennelijk waren er enige commerciele belangen bij leverancier om met bloedspoed externe assistentie in te huren om de zaak te herstellen........ Het al oude gevalletje van geen betrouwbare backup's van de laatste 3 maanden !
Is ook moeilijk.Maar we kunnen er gewoon niks tegen doen en moet je accepteren.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, het meten met twee maten. Amanda is één jaar in de Kooi en krijgt meteen
haar filmpje, Huub moet daar GVD weken op wachten ...... kindjes van God![]()
![]()
![]()
Die oneerlijkheid maakt het steeds moeilijker om te blijven streamen voor mijzelf.
Gemist. Hoe?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:18 schreef hetbabbelaartje het volgende:
OOOOOO. Hoe Huub naar Jaap keek, toen Claire hem aan het zoenen was.
Hoezo zuur ? ........ Mij hoor je niet klagen !quote:
Na de euforisch stoere verhalen van Huub volgt altijd weer dit wattige schijnheilige gegoedpraat.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:43 schreef Prospera het volgende:
Nu is Huub ook een watje
[ afbeelding ]
Is dit ontroerd ? of gewoon waanzinnig balen dat zijn (waardeloze) filmpje weken later pas kwam ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:40 schreef Prospera het volgende:
Jaarfilmpje van Amanda:
http://www.clipser.com/watch_video/84113
Huub was heel ontroerd en zelfs had Jaap had tranen in zijn ogen:
Nou euforische stoere verhalen van Huub, dacht het niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Na de euforisch stoere verhalen van Huub volgt altijd weer dit wattige schijnheilige gegoedpraat.
Dat noemen ze 'crybaby' .........quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ja, nu zal hij wel gaan janken, omdat hij Lieke Hedda zo mist.
Kijk het filmpje na, hij was oprecht ontroerdquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is dit ontroerd ? of gewoon waanzinnig balen dat zijn (waardeloze) filmpje weken later pas kwam ?
Die verhaaltjes vooraf over de vette optredens, z'n superbroertje, de supermuziek en zijn bitches vond ik anders euforisch stoer, niet om aan te horen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nou euforische stoere verhalen van Huub, dacht het niet.
Huub heeft alleen agressieve lijntjes, maar dit is wel weer lief.
Hou toch op. Lief?? Dit is zijn manier om Claire als zijn persoonlijke neukertje te houden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nou euforische stoere verhalen van Huub, dacht het niet.
Huub heeft alleen agressieve lijntjes, maar dit is wel weer lief.
Ja, ik had het filmpje al gezien ........ Jij denkt 'oprecht ontroerd'. En ik denk 'opgekropte woede' met een portie frustratie dat hij geen drank meer mag hebben. Bij gebrek aan alcohol wordt Huub heel snel 'narrow-minded' en vervalt hij in een soort 'woest om zich heen slaan' - zowel in emotie als in woorden als in daden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kijk het filmpje na, hij was oprecht ontroerd
Oy Roxanne, put on the red light.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Hou toch op. Lief?? Dit is zijn manier om Claire als zijn persoonlijke neukertje te houden.
Ik kan me niet voorstellen, dat dit doorzichtige gedrag van Huub niet gezien wordt.
Laat me niet lachen. Lief!!!!
Uberhaupt irritant dat ze zo vaak muziek zitten af te spelen ....... Daarvoor hebben we toch geen betaalde streams nodig ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:00 schreef Lobasca het volgende:
Rete-irritant dat ze telkens op de helft van een nr doorskippen..
Nu dan niet meer?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens mij had Hondekop vroeger best een leuk snuitje
Ah, er is weer zendtijd voor crimineeltjes?quote:
nee, dat negatief gezeik over Amanda & Brian als koppel steeds.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:23 schreef miesy het volgende:
al dat negatieve gezeik steeds over huub en clair als koppel.
het zijn anders wel de enige 2 mensen die vanaf het eerste moment echt klikken,
veel me elkaar gemeen hebben en veel plezier hebben in hun ellelange gesprekken.
dat dat na de huub en erik periode nog kan in die verotte kooi had ik niet meer verwacht!
zo, is dat er ook weer uit
ze neuken, naar mijn weten, niet standaart elke nacht.quote:
Maar je praat net zo, weet jequote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:26 schreef miesy het volgende:
[..]
het zijn geen brian en zijn snol, weet je.
Heftige uitspraak, eerst nog eens een spinnenpootje met knoflooksaus eten voordat ik dat zeker weet.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:23 schreef miesy het volgende:
veel me elkaar gemeen hebben en veel plezier hebben in hun ellelange gesprekken.
dat dat na de huub en erik periode nog kan in die verotte kooi had ik niet meer verwacht!
maar waneer zijn brian en amanda nou gezellig met elkaar?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:25 schreef Yavido het volgende:
[..]
nee, dat negatief gezeik over Amanda & Brian als koppel steeds.
Dat zijn anders ook mensen die al een geruime tijd bij elkaar zijn. Oke, ondanks de para momentjes, het door de douchecabine gooien van je bitch, zijn ze nog steeds bij elkaar. En van dat soort momentjes hebben velen hier ook plezier.
Zo, dat je dat ook ff weet
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heftige uitspraak, eerst nog eens een spinnenpootje met knoflooksaus eten voordat ik dat zeker weet.
van de 5 die daar nog zijn,bedoel ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heftige uitspraak, eerst nog eens een spinnenpootje met knoflooksaus eten voordat ik dat zeker weet.
Mwa, vaak zat. Het is maar wat je wel en niet wilt zien. Nee, Huub is natuurlijk altijd gezellig! (not) met zijn vriendinnetjes.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:29 schreef miesy het volgende:
[..]
maar waneer zijn brian en amanda nou gezellig met elkaar?
dan roep je die negatieve shit toch op, met dat neppe gedrag.
ik ben er iig erg gevoelig voor
Neequote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heb ik dat nou alleen ?
Nee, jij niet alleen. Huub is één en al herhaling de laatste tijd helaas.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heb ik dat nou alleen ? Huub kan alleen maar praten over 'wat in het verleden is gebeurt' en hoe hij dat 'zo verschrikkelijk leuk' heeft gevonden ! Alle verhalen in de dertiende herhaling en maar hopen dat z'n nieuwe slachtoffer onder de indruk is ..........
Lieve miesy, er werd nog niet veel gezegd over Huub en Claire als koppelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:29 schreef miesy het volgende:
[..]
maar waneer zijn brian en amanda nou gezellig met elkaar?
dan roep je die negatieve shit toch op, met dat neppe gedrag.
ik ben er iig erg gevoelig voor
Klik ? ........ Tot nu toe heeft Huub alleen zaadvragende dames achter gelaten - triest en alleen. Ze zijn allemaal vertroken !!! Huub is een unieke kabouter ..... hij stort immers in voordat hij klaarkomt !quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:32 schreef miesy het volgende:
[..]
van de 5 die daar nog zijn,bedoel ik.
of merk jij die klik tussen hen niet op?
valt het je niet op hoe vaak brian zich aan haar irriteert?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:32 schreef Yavido het volgende:
[..]
Mwa, vaak zat. Het is maar wat je wel en niet wilt zien. Nee, Huub is natuurlijk altijd gezellig! (not) met zijn vriendinnetjes.
Ik haat dat voordurend terugblikken, ook. Zeker de manier waarop.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heb ik dat nou alleen ? Huub kan alleen maar praten over 'wat in het verleden is gebeurt' en hoe hij dat 'zo verschrikkelijk leuk' heeft gevonden ! Alle verhalen in de dertiende herhaling en maar hopen dat z'n nieuwe slachtoffer onder de indruk is ..........
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is een unieke kabouter ..... hij stort immers in voordat hij klaarkomt !
dat word een beetje oud, ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In elke relatie is er wel wat, dat krijg je toch wel na verloop van tijd. Dus dat zegt verder niets!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:38 schreef miesy het volgende:
[..]
valt het je niet op hoe vaak brian zich aan haar irriteert?
dat zegt toch genoeg over de basis van hun "vriendschappelijke relatie"?
Dat laaste valt denk ik wel mee.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:40 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zijn beginperiode is te vergelijken met Calimero 'zij zijn groot....' Nu issie meer te vergelijken met iemand als Vanilla Ice![]()
Denkt nog zeer succesvol te zijn, maar iedereen lacht of kotst 'm uit... Jammer, next!
eh?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klik ? ........ Tot nu toe heeft Huub alleen zaadvragende dames achter gelaten - triest en alleen. Ze zijn allemaal vertroken !!! Huub is een unieke kabouter ..... hij stort immers in voordat hij klaarkomt !
Vanilla & Calimero, helden uit de vorige eeuwquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat laaste valt denk ik wel mee. Dat eerste ben ik met je eens. En ik kijk graag naar die toch pientere Calimero.
Vanilla Ice![]()
klopt, alleen maar door 2 mensen, maar met een slokje op,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieve miesy, er werd nog niet veel gezegd over Huub en Claire als koppel![]()
In mijn ogen was Huub vanacht gewoon reteirritant stoer. Heeft hij zich gedragen als een zielig klein patsertje die absoluut niet meer met beide benen op deze aartkloot staat.
Dat kan zijn, maar ik denk niet echt dat het om durven gaat.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:44 schreef Yavido het volgende:
[..]
Vanilla & Calimero, helden uit de vorige eeuw![]()
Ik merk toch wel dat steeds meer mensen zich afkeren van Huub, maar nog niet helemaal hun comming out durven te maken. Op sommige forums staat daar zelfs een straf op!
awww, lieverdquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:46 schreef miesy het volgende:
[..]
klopt, alleen maar door 2 mensen, maar met een slokje op,
gecombineert met pms, neig je er meer van te maken.
huub en lieke botste al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:41 schreef Yavido het volgende:
[..]
In elke relatie is er wel wat, dat krijg je toch wel na verloop van tijd. Dus dat zegt verder niets!
Sterker nog, de irritaties zijn stukken minder dan destijds tussen Lieke & Huub. Dat was elke tijd van de dag constant geschreeuw.
hehehe, daar weet ik niets van...of misschien penopauze...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
awww, lieverd![]()
Volgens mij ben ik ook ongesteld, als man. Dat kan, toch?
Op 31-jarige leeftijd?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:53 schreef miesy het volgende:
[..]
hehehe, daar weet ik niets van...of misschien penopauze...
Luc doet me ook erg aan Vanilla Ice denkenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar ik denk niet echt dat het om durven gaat.
Het is prettig om een favoriet te hebben. Naar mijn mening zit er nog niets beters en heeft Huub ooit in een ver verleden flink wat sporen verdiend. Hoop op beterschap, zoiets.
"Ice Ice Baby", smerige jattert was het, die Vanilla![]()
kan toch?quote:
Nou mooi, dat komt dan toch maar 1 keer voor in een mensenleven?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:03 schreef miesy het volgende:
[..]
kan toch?
freaks of nature moeten er ook zijn.
niet dat daar iets mis mee is, zo hebben we allemaal wel wat
Topquote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, vond deze twee caps nog van vanavond .....
Jaap en Selene maken een wandeling in de tuin
[ afbeelding ]
Jaap en Selene in dat vreemde autotootje vande bouwvakkers
[ afbeelding ]
huub heeft zijn dieptepunt (met lieke) wel bereikt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:00 schreef Yavido het volgende:
[..]
Luc doet me ook erg aan Vanilla Ice denkennet zo nep.
Tuurlijk heeft Huub zijn sporen verdiend destijds. Maar tijden veranderen, en nu hij in een andere rol zit zie je toch een hele andere kant. Ik denk dat het voornamelijk aan die rol ligt. Ik neem het (zoals so-riri-mmigen wel doen) hem ook niet persoonlijk kwalijk. Maar voor het spel heeft ie gewoon afgedaan.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou mooi, dat komt dan toch maar 1 keer voor in een mensenleven?
Heb ik dat alvast gehadIk ben ook altijd overal veel te vroeg bij he
Ik zie het niet meer gebeuren dat Huub zich nederiger zal gaan opstellen en gefatsoeneerd rustige discussies gaat voeren.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:11 schreef miesy het volgende:
[..]
huub heeft zijn dieptepunt (met lieke) wel bereikt.
hij loopt ook duidelijk tegen de muren op daar.
clair doet hem veel goed, zoals hij zelf zegt, en hopelijk kan zij zijn koppie een beetje opfrissen,
al betwijfel ik dat zelf ook.
wel als hij de respect voor clair kan opbrengen als die hij voor silvia had.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie het niet meer gebeuren dat Huub zich nederiger zal gaan opstellen en gefatsoeneerd rustige discussies gaat voeren.
Mijn hoop is gevestigd op Jaap die een uitgesproken tegenstander wordt van Brian
Hij moet er even het lef voor krijgen. Volgens mij zijn alle bewoners inlcusief de redactie bang voor de dreigende Brian. Bang voor de gevolgen als hij door het lint zal gaan, wat het einde van DGK zou kunnen betekenen (waarom dat zo zijn, is voor mij niet logisch, maar het is duidelijk gemaakt op de streams)..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:21 schreef miesy het volgende:
[..]
en dat van jaap, dat zie ik graag gebeuren!![]()
Ja, Huub dus. Wie is Claire?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:21 schreef miesy het volgende:
[..]
wel als hij de respect voor clair kan opbrengen als die hij voor silvia had.
maar ja, met silvia had hij geen sex, dus dat zou flink in de weg kunnen staan.
huub is erg stom wat dat betreft.
en dat van jaap, dat zie ik graag gebeuren!![]()
edit, je had het niet over huub en clair, maar huub in het algemeen...![]()
tijd voor mij om naar bed te gaan![]()
Luc was snel vertrokken toen hij door Jaap en Huub vóór Jaap en Huub bij het spel werd betrokkenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:00 schreef Yavido het volgende:
[..]
Luc doet me ook erg aan Vanilla Ice denkennet zo nep.
Tuurlijk heeft Huub zijn sporen verdiend destijds. Maar tijden veranderen, en nu hij in een andere rol zit zie je toch een hele andere kant. Ik denk dat het voornamelijk aan die rol ligt. Ik neem het (zoals so-riri-mmigen wel doen) hem ook niet persoonlijk kwalijk. Maar voor het spel heeft ie gewoon afgedaan.
en DAT is wat DGK heeft genekt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij moet er even het lef voor krijgen. Volgens mij zijn alle bewoners bang voor de dreigende Brian. Bang voor de gevolgen als hij door het lint zal gaan, wat het einde van DGK zou kunnen betekenen (waarom dat zo zijn, is voor mij niet logisch, maar het is duidelijk gemaakt op de streams)
Truste kanjerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:33 schreef miesy het volgende:
[..]
en DAT is wat DGK heeft genekt.
de spanning is eruit, want met "sommige bewoners" mag niet gespeeld worden.
een eeuwige zonde, want toen het nog wel mocht was het zo leuk.
weltrusten tipsch
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:52 schreef Prospera het volgende:
En over 2 maanden vraagt iedereen zich af wie Lieke/Lieske/Hieke ook alweer was/waren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier ben ik het zo mee eens.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:23 schreef miesy het volgende:
Maar de FEBO denkt dat de TV kijkers,graag naar die RAT en die siliconesnol kijken,ongelovelijk misselijk wordt je er vanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is ook moeilijk.Maar we kunnen er gewoon niks tegen doen en moet je accepteren.
Wedden dat ze er over een paar dagen iemand ingooien,waar Huub en Jaap op los mogen.Brian en Amanda die persoon weer helpen en Huub en Jaap verliezen weer in de ogen van de kijkers.
Oh geweldig.. als je dan 1 en 1 bij elkaar optelt dan zou de uitkomst moeten zijn dat Amanda de verrassing is??quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:49 schreef beequeen het volgende:
Ach, RTL heeft de agenda van Jaap aangepast. Stond er eerder "Jaap en Amanda" nu staat er dit.
Wel goed geschreven deze keer Cc.![]()
8 feb. Jaap & -verrassing- - 22:30 uur: Boogie Bar, Emmen
- 00:30 uur: Dancing Quatrebras, Noordbergum
Brian had vannacht ook al een kussen tussen hem en amanda ingepropt. Hij is nu aan de andere kant gaan liggen. Volgens mij meurt Amanda enorm uit haar giegeltje.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:56 schreef Leandra het volgende:
Alles in diepe rust, alleen Brian en Amanda zijn van positie gewisseld...
[ afbeelding ]
Op zich wel weer grappig. Jaap zingt "Focking niet normaal" en Amanda staat met een paal tussen haar benen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:58 schreef Leandra het volgende:
Zou de Carnavalskraker van Jaap nu ook al voorzien worden van een "paaldans-act"??![]()
Ik heb geen idee, sorry.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:19 schreef blomst het volgende:
waar is Jaap? aan het sporten?
Jaap moet om drie uur in Amsterdam optreden.En vanavond nog twee keer.Dus word weer een saaie streamdag.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:19 schreef blomst het volgende:
waar is Jaap? aan het sporten?
Mocht niet anders zou Amanda flippen en had Huub alles tegen omdat hij iets gedronken had.Ook mochten ze dan zondag maar een uurtje Peter R de Vries kijken.En Jaap wil dat zo graag zien.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 08:23 schreef Desii het volgende:
Er waren plannen voor een headbangsessie door hardrockers en het opmaken van de tv-tijd
Helaas pindakaas weer geen reuring....
JALOERS OP DIE MEID UIT DE GROTE STAD TILBURG ??????quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:24 schreef kit2u het volgende:
ordiclair's broer zat in BB4 , wat zijn dat toch voor achterlijke mensen die met alle geweld de tv op willen?
Provincialen uiteraard , maar heb je daardoor vanzelf een minderwaardigheidsgevoel?
Kan toch ook heel leuk zijn om ergens te wonen met 1 winkelstraat (blokker/etos/bakkerbart) en een harmonie orkest .
Nee hoor, Ons marieke goa noar de grote stadt desnoods de hoewr speuluh maar weg zal se.
Of up de teulevisie zoon talantenjaght is moooi man, wah wah.
Ja, stel je voor Amanda gaat flippen, dat kunnen we natuurlijk niet hebben want dan volgt Brian vanzelf.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:10 schreef rooie3 het volgende:
Mocht niet anders zou Amanda flippen en had Huub alles tegen omdat hij iets gedronken had.Ook mochten ze dan zondag maar een uurtje Peter R de Vries kijken.En Jaap wil dat zo graag zien.
Gewoon bullshit dus weer van achter.Want vanavond kunnen ze gewoon idols kijken en hebben dan ook nog morgen tijd zat.Maar keken ze vannacht tv dan ging Idols niet door en hadden ze zondag ook niet genoeg.snap jij het nog
Het waren vanaf het begin ook idd mediageile provincialen die in DGK zaten:quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:24 schreef kit2u het volgende:
ordiclair's broer zat in BB4 , wat zijn dat toch voor achterlijke mensen die met alle geweld de tv op willen?
Provincialen uiteraard , maar heb je daardoor vanzelf een minderwaardigheidsgevoel?
Kan toch ook heel leuk zijn om ergens te wonen met 1 winkelstraat (blokker/etos/bakkerbart) en een harmonie orkest .
Nee hoor, Ons marieke goa noar de grote stadt desnoods de hoewr speuluh maar weg zal se.
Of up de teulevisie zoon talantenjaght is moooi man, wah wah.
Annemieke = Angeliquequote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het waren vanaf het begin ook idd mediageile provincialen die in DGK zaten:Annemieke: Almere (je weet wel, die vinex-wijk van Amsterdam) Bart: Amsterdam (dat dorpje op palen) Brian: Almere (je weet wel, die vinex-wijk van Amsterdam) Eveline: Ermelo (idd.. provinciaaltje, erger dan wonend in Ermelo en werkend in Urk kun je ze niet vinden) Ilona: Amsterdam (dat dorpje op palen) Natasia: Almere (je weet wel, die vinex-wijk van Amsterdam) Nena: Landsmeer (suburb van Amsterdam) Nicolaas: Amsterdam (dat dorpje op palen) Sylvia: Barcelona (idd, dorpje in t buitenland) en Oosterhout (okee, het 2de provinciaaltje in de lijst) Stephan: Huizen/Naarden/Bussum.. een van die dorpjes in t Gooi.. waar iedereen woont omdat het zo lekker dicht bij Amsterdam is maar toch wat ruimtelijker, daarbij beduidend minder plebs dan in Amsterdam.
Daarna werd het nog aangevuld met Nathanael (Amsterdam), Huub (Oldenzaal), Amanda (Amsterdam), Jaap (Brielle), Lieke (Alphen/Hilversum), Dennis (Alphen), Nadia (Nijmegen/Amsterdam) en tot slot Claire...
Het lijkt me idd overduidelijk dat een gemiddelde DGK bewoner een simpel mediageil provinciaaltje is
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:25 schreef Leandra het volgende:
Het lijkt me idd overduidelijk dat een gemiddelde DGK bewoner een simpel mediageil provinciaaltje is
Thnx... dat is nou volgens mij al de 2de keer dat ik dezelfde fout maak...quote:
Thnx... ik kon maar niet bedenken wie ik vergeten was.... gaat ook ff mee in de editquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Kleine aanvulling: Eric uit Leiden,( je weet wel, dat studentendorp).
Ik ook, maar ik had geen zin m te gaan zoeken....... daarbij was het wel een leuke uitdaging om ff te zien wat ik zo zelf nog wist op de "vroege" zaterdagochtendquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:44 schreef beequeen het volgende:
@ Leandra, ik maak altijd gebruik van deze site.
Wikipedia DGK.
Edit: Het is een wonder, 12.45 uur en iedereen is wakker behalve Mikey maar hij was dan ook dronken vannacht.
Lijkt net Syl zoquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:02 schreef Leandra het volgende:
Wat een activiteit op de vroege zaterdagmiddag..
[ afbeelding ]
Ja, leuk hè?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:04 schreef Leandra het volgende:
Er gaat weer een ontharingsbehandeling volgen?
In het AD van vanmorgen staat een advertentie over Reeuwijk en Jaap + nog een bewoner van dgk.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap treedt vanavond alleen op , Huub gaat straks vragen of hij mee mag
naar Hengelo en Reeuwijk.
Amanda wil lingerie ontwerpen.
Zou wel tof zijn als Huub naar Hengelo mag.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap treedt vanavond alleen op , Huub gaat straks vragen of hij mee mag naar Hengelo en Reeuwijk.
Denk dat we allemaal het antwoord al weten .....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap treedt vanavond alleen op , Huub gaat straks vragen of hij mee mag
naar Hengelo en Reeuwijk.
Tot nooitquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:08 schreef riri het volgende:
- Hoop riri-gezeik zoals altijd-
Wat ik niet begrijp: Brian vertelt dat zijn moeder op Bonaire ook altijd naar beautysalons en schoonheidsspecialisten ging.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En mamma Netty wordt ook uitgenodigd voor een gratis behandeling,
die zal morgen dus wel voor de deur staan ....
Misschien zorgde Brian en Kenneth altijd voor de juiste vriendinnetjesquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp: Brian vertelt dat zijn moeder op Bonaire ook altijd naar beautysalons en schoonheidsspecialisten ging.
Ze hadden toch geen cent te makken en moesten eten in de keuken van familieleden????
Dat was die vast even vergeten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp: Brian vertelt dat zijn moeder op Bonaire ook altijd naar beautysalons en schoonheidsspecialisten ging.
Ze hadden toch geen cent te makken en moesten eten in de keuken van familieleden????
Ik denk dat Brian gewoon liegt over alles.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:23 schreef Kaleddis het volgende:
Misschien zorgde Brian en Kenneth altijd voor de juiste vriendinnetjes
Kloon?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:28 schreef biancaa het volgende:
Zolang Huub het maar niet is, mag iedereen het van mij winnen!
Huub is zo'n sukkel!
Jaap is goed bezig!:D.. en Brian en Amanda vormen ook een goed koppel!
Claire zie ik hem absoluut niet winnen
Viel wel mee hoor ...........quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:22 schreef Kaleddis het volgende:
Mag dat wel van Brian??? Amanda d'r bikinilijn gaat er nu aan, straks zien we per ongeluk
nog een lipje
tot straksquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:08 schreef riri het volgende:
ben weer weg...heb leukere dingen te doen
veel plezier met het kijken naar een programma waarvan niets meer wat het ooit is geweest nog over is.
Tegen die tijd woont ze misschien in Amerika,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:29 schreef beequeen het volgende:
Als Amanda ooit een kind moet baren denkt
de omgeving dat het luchtalarm afgaat,
mijn hemel wat een geschreeuw.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Tegen die tijd woont ze misschien in Amerika,
buurvrouw van Victoria, Estelle,
en kan de bevalling verlopen zonder pijn...............
Good for you maar dit hoort dus niet in een cos thuis. Niet doen dus want het levert alleen maar een stroom offtopic-berichten op en als je besluit ze wel weer aan te slingeren dan word je er weer op aangesproken wat in mijn optiek nu logisch is en kan een mod weer ingrijpen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:08 schreef riri het volgende:
ben weer weg...heb leukere dingen te doen
veel plezier met het kijken naar een programma waarvan niets meer wat het ooit is geweest nog over is.
Ik ook niet, maar vannacht gaf iemand het advies om je er gewoon maar bij neer te leggen,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:11 schreef beequeen het volgende:
Blijkbaar vindt iedereen het hier inmiddels normaal dat Brian weer vertrekt naar de
sportschool van Hondenkop in Beverwijk???? Ik namelijk niet.
Zoals ik de vorige keer ook al zei, zie het vanaf de positieve kant.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:11 schreef beequeen het volgende:
Blijkbaar vindt iedereen het hier inmiddels normaal dat Brian weer vertrekt naar de sportschool van Hondenkop in Beverwijk???? Ik namelijk niet.
Triest..dat rare gesleutel aan die opgepompte kleuterquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:01 schreef Kinga het volgende:
Damn, haar armen worden ook gedaan?
heeeeel positiefquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:17 schreef Liess het volgende:
[..]
Zoals ik de vorige keer ook al zei, zie het vanaf de positieve kant.
Brian niet op de streams?
Wat dan toch wel jammer is dat Amanda ondertussen zo bezig gehouden word. Had liever gezien dat Huub en Jaap eens flink los gingen op Amanda. Bij terugkomst van Brian, Brian helemaal para en het begin van een nieuwe oorlog. Dat is toch wel waar ik op zit te wachten...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:17 schreef Liess het volgende:
[..]
Zoals ik de vorige keer ook al zei, zie het vanaf de positieve kant.
Brian niet op de streams?
1: Precies, ze hebben een fitness in dat hok, nergens voor nodig dus.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik vind het niet vanzelfsprekend dat Brian naar Beverwijk mag
om te trainen in de sportzaal van Hans .
Ook niet dat Jaap nu op de Kalverstraat bij platenzaak Fame is, maar ik gun het hem wel.
Denk niet dat Huub mee mag met Jaap naar Empire, New York en naar de City life, Boogiebar.
(15 November 2008 weer jarig)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Amanda valt door de mand.
Uit betrouwbare bron had ik al tijden geleden gemeld dat ze 23 was en ze is een keer jarig geweest.
Nu verspreekt ze zichzelf... "Als ik straks 25 ben...."
Dus de bron was echt betrouwbaar, Amanda is gewoon 24 en geen 20
Haar geestelijk vermogen zal wel liggen bij een puber van 16 en daarom hebben ze de gulden middenweg gekozen om haar 19 jaar te maken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(15 November 2008 weer jarig)
LS, ik heb het niet gehoord dat Amanda zei, als ik straks 25 ben.
Ik snap de reden niet dat zij de Benjamin van de villa moet of wil zijn.
Ze zat wel met 20 jarige Nena op school, niet in dezelfde klas, maar hoger of lager,
wordt Nena 21 in April?
Wie is Natasja?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:05 schreef beequeen het volgende:
Ik word kotsmisselijk van Charlotte en haar adoratie voor Amanda.
Het is Aman voor en na, mooi haar, mooie matten, mooie kleur, mooie huid......nog even een er volgt een slijmspoor.
Charlotte vindt Natasja ook zo'n mooie vrouw.......ik zal wat caps van die zwarte heks naar haar mailen.
De eerste keer op woensdag 21 november dat Charlotte kwam met Dr. Sanchezquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:05 schreef beequeen het volgende:
Ik word kotsmisselijk van Charlotte en haar adoratie voor Amanda.
Amanda is 15 december weer jarig en wordt dan 21, Nena wordt 22 jaar op, dacht ik, 31 maart 2008quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(15 November 2008 weer jarig)
LS, ik heb het niet gehoord dat Amanda zei, als ik straks 25 ben.
Ik snap de reden niet dat zij de Benjamin van de villa moet of wil zijn.
Ze zat wel met 20 jarige Nena op school, niet in dezelfde klas, maar hoger of lager,
wordt Nena 21 in April?
Ik ook, maar ik kom vanavond nog wel even kijken en John je hebt dit lekker verneukt voor een heleboel mensen die veel plezier beleefden aan het streamen en hier bovendien dik voor betaalden..........quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:42 schreef tipsch het volgende:
Maar niet streamen vandaag? Is het B&A verwendag #200?
Edit:Brian wéér naar die sportschool?![]()
Wéér bezoek voor Amanda?![]()
Ik ben al weer vertrokken![]()
Hier nog 1quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:42 schreef tipsch het volgende:
Maar niet streamen vandaag? Is het B&A verwendag #200?
Edit:Brian wéér naar die sportschool?![]()
Wéér bezoek voor Amanda?![]()
Ik ben al weer vertrokken![]()
Nena is van 15 maart 1987 dus wordt dit jaar 21 but who cares.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:33 schreef CHAOS_ het volgende:
Amanda is 15 december weer jarig en wordt dan 21, Nena wordt 22 jaar op, dacht ik, 31 maart 2008
40, 50 man, zelfs hier in Ede waren het er veeeel meer!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:14 schreef tuinfluiter het volgende:
(Fame Kalverstraat, Amsterdam)
Zo'n 40, 50 mensen, geluid viel weg, Jaap vond het slecht geregeld en
vroeg om een schadevergoeding die hij kreeg , voor 100 euro aan DVD's
Ze liepen in en uit, zullen er in totaal wel meer geweest zijn,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:15 schreef Liess het volgende:
40, 50 man, zelfs hier in Ede waren het er veeeel meer!!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:14 schreef tuinfluiter het volgende:
(Fame, Kalverstraat Amsterdam)
Zo'n 40 , 50 mensen,geluid viel weg, Jaap vond het slecht geregeld en
vroeg om een schadevergoeding die hij kreeg, voor 100 euro aan DVD's
Ik had hier gewoon in de gaten gehouden waar de gasten van de regie liepen, en waar de meeste mediamarktbeveiligingenzo liep, dus ben toen die aan het zingen was al bij de tafel gaan staan...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ze liepen in en uit, zullen er in totaal wel meer geweest zijn,
150 singles verkocht.........ja, ik snap het niet en vind het jammer
dat ik niet gegaan ben, voor de drukte ging ik niet, ik zag dat bij jou in Ede,
en had niet verwacht op de drukke Kalverstraat bij Fame dan foto's te kunnen maken
of even te kunnen praten met Jaap.......nou de volgende keer dan maar,
quote:za 02 feb 2008, 17:04
'Gouden Kooi' Huub belaagd door fans
door onze redactie
AMSTERDAM - Huub mocht vrijdagavond eventjes De Gouden Kooi verlaten. En dat heeft hij geweten...
Samen met zijn terrorvriend Jaap gaf de Oldenzaler voor 13.000 man een carnavalsoptreden in Kaatsheuvel. Huub werd daarna bestormd door vrouwelijke fans.
Bij thuiskomst in de miljoenenvilla waren de sterke verhalen niet van de lucht... Jaap beweerde dat hij Huub ervan heeft weerhouden een groupie mee te nemen.
Thnx BSOL.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Telegraaf :
Ik liep er vanmiddag nog langs, was niks van te merken dat er een optreden wasquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ze liepen in en uit, zullen er in totaal wel meer geweest zijn,
150 singles verkocht.........ja, ik snap het niet en vind het jammer
dat ik niet gegaan ben, voor de drukte ging ik niet, ik zag dat bij jou in Ede,
en had niet verwacht op de drukke Kalverstraat bij Fame dan foto's te kunnen maken
of even te kunnen praten met Jaap.......nou de volgende keer dan maar,
ik kom regelmatig bij Fame , het is best groot, de mensen verspreiden zich.
Sjeetje.... 13.000 man vrouw tienermeisjesquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Telegraaf :
[..]
[ afbeelding ]
Zie http://www.telegraaf.nl/p(...)or_fans__.html?p=1,1
Het pannenkoekdeeg pruttelt ook zo lekker.......quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:24 schreef Leandra het volgende:
Is de brandweer Eemnes stand-by?? Amanda in de keuken.. bij het fornuis![]()
![]()
[ afbeelding ]
Goeiemorgen, hier zijn Nena, Brian, Huub en Amanda niks bij.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:27 schreef mazaru het volgende:
Geen idee waar het over gaat, maar de russische big brother is echt een stuk leuker dan onze gouden kooi
http://www.vkmag.com/vide(...)usland_erg_gezellig/
Geweldigquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:27 schreef OudFruit het volgende:
Nieuwe COS staat klaer!
Jaap zit zichzelf gewoon gek te maken waardoor de pijn nog erger lijkt dat het is... hij focust volgens mij op de pijn, hij zou op een vrolijk zandstrand moeten focussen waarbij hij door een schattig meisje geaaid wordt op de plek waar hij behandeld wordt..... dan is de "pijn" al snel lekkerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:26 schreef coldstar het volgende:
Ik wilde net schrijven dat hij uit moet kijken dat hij gaat hyperventileren....hij was n.l. net erg duizelig. Ik denk dat dit komt da thij door de pijn heel erg zwaar adem gaat halen, waardoor hij gaat hyperventileren.
Zou het ook met een "tv momentje" te maken kunnen hebben?quote:[b]Op zaterdag 2 februari 2008 18:38 schreef Leandra het volgende:[/]
Jaap zit zichzelf gewoon gek te maken waardoor de pijn nog erger lijkt dat het is... hij focust volgens mij op de pijn, hij zou op een vrolijk zandstrand moeten focussen waarbij hij door een schattig meisje geaaid wordt op de plek waar hij behandeld wordt..... dan is de "pijn" al snel lekker
[COS#3245] 1 theelepel suiker en 2 rode paprika'squote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:35 schreef Leandra het volgende:
Geweldig![]()
Linkje?? Deze is toch bijna vol, en anders maken we m ff vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |