k zag het op de streamsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:05 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
hoogtepunt van de dag
heb je een linkje?
ik ben inmiddels al zover dat ik de streams de hele tijd op mute heb..volg alleen af en toe het nonverbale gebeuren...nog effe en ik ga echt afhaken.
misschien gaatie door de pijpgaatjes heenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:11 schreef petraa het volgende:
What the heck, Brian neukt met zijn onderbroek aan ?
Dat idee heb ik wel of zijn onderbroek op zijn knieenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:13 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
misschien gaatie door de pijpgaatjes heen![]()
jaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:56 schreef rooie3 het volgende:
Word wel een beetje moe van dat gezeik van Huub met mooie meiden.
Huub draaft teveel door.De roem stijgt hem naar de kop.Jaap blijft nuchter.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:58 schreef tipsch het volgende:
Huub had de avond van z'n leven kunnen hebben. Zoveel leuke meisjes.![]()
Jaap vind dat het in het kader van de teambuilding met Claire goed is dat er niets meer gebeurt op dat gebied.
Huub lult er zielig stoer overheen "Ik had me de hele avond gek kunnen bangen"![]()
Claire zit erbij.
Huub is op dit gebied nog altijd zo'n droeftoeter.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub draaft teveel door.De roem stijgt hem naar de kop.Jaap blijft nuchter.
Het zijn iedere keer dezelfde verhalen, niet meer leuk. Wat een saaie bedoening is DGK geworden. De afgelopen twee weken ben ik hoofdzakelijk in het buitenland geweest maar ik heb geen enkel moment -bij het nalezen- het gevoel iets gemist te hebben ......... DGK is niet dood maar wel bijna afgestorven.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:58 schreef tipsch het volgende:
Huub had de avond van z'n leven kunnen hebben. Zoveel leuke meisjes.![]()
Jaap vind dat het in het kader van de teambuilding met Claire goed is dat er niets meer gebeurt op dat gebied.
Huub lult er zielig stoer overheen "Ik had me de hele avond gek kunnen bangen"![]()
Claire zit erbij.
Hier ook, hij zou zich eens op zijn echte vijanden moeten concentreren en die eensquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:56 schreef rooie3 het volgende:
Word wel een beetje moe van dat gezeik van Huub met mooie meiden.
Japie was gisteren goed bezig.Maar hij word altijd geremd door Huub.Weet zeker dat Jaap geen gevoel heeft voor Amanda en Brian.Denk nog dat we gaan schrikken van Jaap op het einde.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hier ook, hij zou zich eens op zijn echte vijanden moeten concentreren en die eens
aanpakken .... en geen grote verhalen zoals afgelopen week, maar eindelijk eens daden !!
Toen er een indringer was, was hij ook met Amanda bezig. Ook toen had hij zjin onderbroek nog aan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:11 schreef petraa het volgende:
What the heck, Brian neukt met zijn onderbroek aan ?
Mee eens, heb ook niet veel gestreamd de laatste paar dagen ... en als ik dan al iets zie,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zijn iedere keer dezelfde verhalen, niet meer leuk. Wat een saaie bedoening is DGK geworden. De afgelopen twee weken ben ik hoofdzakelijk in het buitenland geweest maar ik heb geen enkel moment -bij het nalezen- het gevoel iets gemist te hebben ......... DGK is niet dood maar wel bijna afgestorven.
Mee eens, het is weinig geïnspireerd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zijn iedere keer dezelfde verhalen, niet meer leuk. Wat een saiie bedoening is DGK geworden. De afgelopen twee weken ben ik hoofdzekelijk in het buitenland geweest maar ik heb geen enkel momen -bij het nalezen- het gevoel iets gemist te hebben ......... DGK is niet dood maar wel bijna afgestorven.
[ afbeelding ]
Waaromquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mee eens, het is weinig geïnspireerd.
Ik raak bovendien direct geïrriteerd als we weer eens op de buitenspelpositie van Brian en Amanda worden gewezen.
Welkom terug overigens.![]()
Waar zat jequote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio krijgt weer een dikke harde plasser (als dat al kan) bij het idee dat hij waanzinnig beroemd gaat worden en heel veel plaatjes gaat verkopen. Zijn eeuwige droom na DGK rijk te kunnen worden van zijn DGK-roem.
Hé afvallige,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom(=bye) ?
- Moet ik weer weg dan ?
Nee zeg, da's een welkomstzwaaiquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom(=bye) ?
- Moet ik weer weg dan ?
Er zullen vast nog mensen ontredderd zijn over de afgelopen ontslagronde, want wat was dat een blammagequote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Programma is echt aan het doodgaan, er was zelf gisteren (vrijdag) een
17+ uurs COS .......... zegt wel iets over de afnemende interesse denk ik.
Een spontaan noodgeval in MIlaan. En dan huren ze een 'oude baas' in om het op te lossen.quote:
Precies, het meten met twee maten. Amanda is één jaar in de Kooi en krijgt meteenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:17 schreef rooie3 het volgende:
Huub wil Amanda pesaten.Maar achter heeft al gezegd dat Huub dan alles tegen heeft omdat hij wat heeft gedronken.Amanda mag dus echt niks gebeuren.Word er strontziek van,wat eerlijke kansen.Ze liggen met hun luie reet op bed en andere maar de show dragen.
Kunnen we Peter R. niet eens vragen met de verborgen camera de vergaderingen van de FEBO te filmen. Dan hebben we bewijs ! En JdM kan die filmpjes vast ook wel aan ABC verkopen !quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, het meten met twee maten. Amanda is één jaar in de Kooi en krijgt meteen
haar filmpje, Huub moet daar GVD weken op wachten ...... kindjes van God![]()
![]()
![]()
Die oneerlijkheid maakt het steeds moeilijker om te blijven streamen voor mijzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |