k zag het op de streamsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:05 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
hoogtepunt van de dag
heb je een linkje?
ik ben inmiddels al zover dat ik de streams de hele tijd op mute heb..volg alleen af en toe het nonverbale gebeuren...nog effe en ik ga echt afhaken.
misschien gaatie door de pijpgaatjes heenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:11 schreef petraa het volgende:
What the heck, Brian neukt met zijn onderbroek aan ?
Dat idee heb ik wel of zijn onderbroek op zijn knieenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:13 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
misschien gaatie door de pijpgaatjes heen![]()
jaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:56 schreef rooie3 het volgende:
Word wel een beetje moe van dat gezeik van Huub met mooie meiden.
Huub draaft teveel door.De roem stijgt hem naar de kop.Jaap blijft nuchter.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:58 schreef tipsch het volgende:
Huub had de avond van z'n leven kunnen hebben. Zoveel leuke meisjes.![]()
Jaap vind dat het in het kader van de teambuilding met Claire goed is dat er niets meer gebeurt op dat gebied.
Huub lult er zielig stoer overheen "Ik had me de hele avond gek kunnen bangen"![]()
Claire zit erbij.
Huub is op dit gebied nog altijd zo'n droeftoeter.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub draaft teveel door.De roem stijgt hem naar de kop.Jaap blijft nuchter.
Het zijn iedere keer dezelfde verhalen, niet meer leuk. Wat een saaie bedoening is DGK geworden. De afgelopen twee weken ben ik hoofdzakelijk in het buitenland geweest maar ik heb geen enkel moment -bij het nalezen- het gevoel iets gemist te hebben ......... DGK is niet dood maar wel bijna afgestorven.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:58 schreef tipsch het volgende:
Huub had de avond van z'n leven kunnen hebben. Zoveel leuke meisjes.![]()
Jaap vind dat het in het kader van de teambuilding met Claire goed is dat er niets meer gebeurt op dat gebied.
Huub lult er zielig stoer overheen "Ik had me de hele avond gek kunnen bangen"![]()
Claire zit erbij.
Hier ook, hij zou zich eens op zijn echte vijanden moeten concentreren en die eensquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:56 schreef rooie3 het volgende:
Word wel een beetje moe van dat gezeik van Huub met mooie meiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |