Oww... dat is wel zuurquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een spontaan noodgeval in MIlaan. En dan huren ze een 'oude baas' in om het op te lossen.
Een database-beheerder van een bedrijf wist in hele korte tijd een 970 Gb database om zeep te helpen. En kennelijk waren er enige commerciele belangen bij leverancier om met bloedspoed externe assistentie in te huren om de zaak te herstellen........ Het al oude gevalletje van geen betrouwbare backup's van de laatste 3 maanden !
Is ook moeilijk.Maar we kunnen er gewoon niks tegen doen en moet je accepteren.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, het meten met twee maten. Amanda is één jaar in de Kooi en krijgt meteen
haar filmpje, Huub moet daar GVD weken op wachten ...... kindjes van God![]()
![]()
![]()
Die oneerlijkheid maakt het steeds moeilijker om te blijven streamen voor mijzelf.
Gemist. Hoe?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:18 schreef hetbabbelaartje het volgende:
OOOOOO. Hoe Huub naar Jaap keek, toen Claire hem aan het zoenen was.
Hoezo zuur ? ........ Mij hoor je niet klagen !quote:
Na de euforisch stoere verhalen van Huub volgt altijd weer dit wattige schijnheilige gegoedpraat.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:43 schreef Prospera het volgende:
Nu is Huub ook een watje
[ afbeelding ]
Is dit ontroerd ? of gewoon waanzinnig balen dat zijn (waardeloze) filmpje weken later pas kwam ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:40 schreef Prospera het volgende:
Jaarfilmpje van Amanda:
http://www.clipser.com/watch_video/84113
Huub was heel ontroerd en zelfs had Jaap had tranen in zijn ogen:
Nou euforische stoere verhalen van Huub, dacht het niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Na de euforisch stoere verhalen van Huub volgt altijd weer dit wattige schijnheilige gegoedpraat.
Dat noemen ze 'crybaby' .........quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ja, nu zal hij wel gaan janken, omdat hij Lieke Hedda zo mist.
Kijk het filmpje na, hij was oprecht ontroerdquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is dit ontroerd ? of gewoon waanzinnig balen dat zijn (waardeloze) filmpje weken later pas kwam ?
Die verhaaltjes vooraf over de vette optredens, z'n superbroertje, de supermuziek en zijn bitches vond ik anders euforisch stoer, niet om aan te horen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nou euforische stoere verhalen van Huub, dacht het niet.
Huub heeft alleen agressieve lijntjes, maar dit is wel weer lief.
Hou toch op. Lief?? Dit is zijn manier om Claire als zijn persoonlijke neukertje te houden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nou euforische stoere verhalen van Huub, dacht het niet.
Huub heeft alleen agressieve lijntjes, maar dit is wel weer lief.
Ja, ik had het filmpje al gezien ........ Jij denkt 'oprecht ontroerd'. En ik denk 'opgekropte woede' met een portie frustratie dat hij geen drank meer mag hebben. Bij gebrek aan alcohol wordt Huub heel snel 'narrow-minded' en vervalt hij in een soort 'woest om zich heen slaan' - zowel in emotie als in woorden als in daden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kijk het filmpje na, hij was oprecht ontroerd
Oy Roxanne, put on the red light.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Hou toch op. Lief?? Dit is zijn manier om Claire als zijn persoonlijke neukertje te houden.
Ik kan me niet voorstellen, dat dit doorzichtige gedrag van Huub niet gezien wordt.
Laat me niet lachen. Lief!!!!
Uberhaupt irritant dat ze zo vaak muziek zitten af te spelen ....... Daarvoor hebben we toch geen betaalde streams nodig ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:00 schreef Lobasca het volgende:
Rete-irritant dat ze telkens op de helft van een nr doorskippen..
Nu dan niet meer?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens mij had Hondekop vroeger best een leuk snuitje
Ah, er is weer zendtijd voor crimineeltjes?quote:
nee, dat negatief gezeik over Amanda & Brian als koppel steeds.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:23 schreef miesy het volgende:
al dat negatieve gezeik steeds over huub en clair als koppel.
het zijn anders wel de enige 2 mensen die vanaf het eerste moment echt klikken,
veel me elkaar gemeen hebben en veel plezier hebben in hun ellelange gesprekken.
dat dat na de huub en erik periode nog kan in die verotte kooi had ik niet meer verwacht!
zo, is dat er ook weer uit
ze neuken, naar mijn weten, niet standaart elke nacht.quote:
Maar je praat net zo, weet jequote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:26 schreef miesy het volgende:
[..]
het zijn geen brian en zijn snol, weet je.
Heftige uitspraak, eerst nog eens een spinnenpootje met knoflooksaus eten voordat ik dat zeker weet.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:23 schreef miesy het volgende:
al dat negatieve gezeik steeds over huub en clair als koppel.
het zijn anders wel de enige 2 mensen die vanaf het eerste moment echt klikken,
veel me elkaar gemeen hebben en veel plezier hebben in hun ellelange gesprekken.
dat dat na de huub en erik periode nog kan in die verotte kooi had ik niet meer verwacht!
zo, is dat er ook weer uit
maar waneer zijn brian en amanda nou gezellig met elkaar?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:25 schreef Yavido het volgende:
[..]
nee, dat negatief gezeik over Amanda & Brian als koppel steeds.
Dat zijn anders ook mensen die al een geruime tijd bij elkaar zijn. Oke, ondanks de para momentjes, het door de douchecabine gooien van je bitch, zijn ze nog steeds bij elkaar. En van dat soort momentjes hebben velen hier ook plezier.
Zo, dat je dat ook ff weet
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heftige uitspraak, eerst nog eens een spinnenpootje met knoflooksaus eten voordat ik dat zeker weet.
van de 5 die daar nog zijn,bedoel ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heftige uitspraak, eerst nog eens een spinnenpootje met knoflooksaus eten voordat ik dat zeker weet.
Mwa, vaak zat. Het is maar wat je wel en niet wilt zien. Nee, Huub is natuurlijk altijd gezellig! (not) met zijn vriendinnetjes.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:29 schreef miesy het volgende:
[..]
maar waneer zijn brian en amanda nou gezellig met elkaar?
dan roep je die negatieve shit toch op, met dat neppe gedrag.
ik ben er iig erg gevoelig voor
Neequote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heb ik dat nou alleen ?
Nee, jij niet alleen. Huub is één en al herhaling de laatste tijd helaas.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heb ik dat nou alleen ? Huub kan alleen maar praten over 'wat in het verleden is gebeurt' en hoe hij dat 'zo verschrikkelijk leuk' heeft gevonden ! Alle verhalen in de dertiende herhaling en maar hopen dat z'n nieuwe slachtoffer onder de indruk is ..........
Lieve miesy, er werd nog niet veel gezegd over Huub en Claire als koppelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:29 schreef miesy het volgende:
[..]
maar waneer zijn brian en amanda nou gezellig met elkaar?
dan roep je die negatieve shit toch op, met dat neppe gedrag.
ik ben er iig erg gevoelig voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |