Uberhaupt irritant dat ze zo vaak muziek zitten af te spelen ....... Daarvoor hebben we toch geen betaalde streams nodig ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:00 schreef Lobasca het volgende:
Rete-irritant dat ze telkens op de helft van een nr doorskippen..
Nu dan niet meer?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens mij had Hondekop vroeger best een leuk snuitje
Ah, er is weer zendtijd voor crimineeltjes?quote:
nee, dat negatief gezeik over Amanda & Brian als koppel steeds.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:23 schreef miesy het volgende:
al dat negatieve gezeik steeds over huub en clair als koppel.
het zijn anders wel de enige 2 mensen die vanaf het eerste moment echt klikken,
veel me elkaar gemeen hebben en veel plezier hebben in hun ellelange gesprekken.
dat dat na de huub en erik periode nog kan in die verotte kooi had ik niet meer verwacht!
zo, is dat er ook weer uit
ze neuken, naar mijn weten, niet standaart elke nacht.quote:
Maar je praat net zo, weet jequote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:26 schreef miesy het volgende:
[..]
het zijn geen brian en zijn snol, weet je.
Heftige uitspraak, eerst nog eens een spinnenpootje met knoflooksaus eten voordat ik dat zeker weet.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:23 schreef miesy het volgende:
al dat negatieve gezeik steeds over huub en clair als koppel.
het zijn anders wel de enige 2 mensen die vanaf het eerste moment echt klikken,
veel me elkaar gemeen hebben en veel plezier hebben in hun ellelange gesprekken.
dat dat na de huub en erik periode nog kan in die verotte kooi had ik niet meer verwacht!
zo, is dat er ook weer uit
maar waneer zijn brian en amanda nou gezellig met elkaar?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:25 schreef Yavido het volgende:
[..]
nee, dat negatief gezeik over Amanda & Brian als koppel steeds.
Dat zijn anders ook mensen die al een geruime tijd bij elkaar zijn. Oke, ondanks de para momentjes, het door de douchecabine gooien van je bitch, zijn ze nog steeds bij elkaar. En van dat soort momentjes hebben velen hier ook plezier.
Zo, dat je dat ook ff weet
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heftige uitspraak, eerst nog eens een spinnenpootje met knoflooksaus eten voordat ik dat zeker weet.
van de 5 die daar nog zijn,bedoel ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heftige uitspraak, eerst nog eens een spinnenpootje met knoflooksaus eten voordat ik dat zeker weet.
Mwa, vaak zat. Het is maar wat je wel en niet wilt zien. Nee, Huub is natuurlijk altijd gezellig! (not) met zijn vriendinnetjes.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:29 schreef miesy het volgende:
[..]
maar waneer zijn brian en amanda nou gezellig met elkaar?
dan roep je die negatieve shit toch op, met dat neppe gedrag.
ik ben er iig erg gevoelig voor
Neequote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heb ik dat nou alleen ?
Nee, jij niet alleen. Huub is één en al herhaling de laatste tijd helaas.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heb ik dat nou alleen ? Huub kan alleen maar praten over 'wat in het verleden is gebeurt' en hoe hij dat 'zo verschrikkelijk leuk' heeft gevonden ! Alle verhalen in de dertiende herhaling en maar hopen dat z'n nieuwe slachtoffer onder de indruk is ..........
Lieve miesy, er werd nog niet veel gezegd over Huub en Claire als koppelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:29 schreef miesy het volgende:
[..]
maar waneer zijn brian en amanda nou gezellig met elkaar?
dan roep je die negatieve shit toch op, met dat neppe gedrag.
ik ben er iig erg gevoelig voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |