(15 November 2008 weer jarig)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Amanda valt door de mand.
Uit betrouwbare bron had ik al tijden geleden gemeld dat ze 23 was en ze is een keer jarig geweest.
Nu verspreekt ze zichzelf... "Als ik straks 25 ben...."
Dus de bron was echt betrouwbaar, Amanda is gewoon 24 en geen 20
Haar geestelijk vermogen zal wel liggen bij een puber van 16 en daarom hebben ze de gulden middenweg gekozen om haar 19 jaar te maken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(15 November 2008 weer jarig)
LS, ik heb het niet gehoord dat Amanda zei, als ik straks 25 ben.
Ik snap de reden niet dat zij de Benjamin van de villa moet of wil zijn.
Ze zat wel met 20 jarige Nena op school, niet in dezelfde klas, maar hoger of lager,
wordt Nena 21 in April?
Wie is Natasja?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:05 schreef beequeen het volgende:
Ik word kotsmisselijk van Charlotte en haar adoratie voor Amanda.
Het is Aman voor en na, mooi haar, mooie matten, mooie kleur, mooie huid......nog even een er volgt een slijmspoor.
Charlotte vindt Natasja ook zo'n mooie vrouw.......ik zal wat caps van die zwarte heks naar haar mailen.
De eerste keer op woensdag 21 november dat Charlotte kwam met Dr. Sanchezquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:05 schreef beequeen het volgende:
Ik word kotsmisselijk van Charlotte en haar adoratie voor Amanda.
Amanda is 15 december weer jarig en wordt dan 21, Nena wordt 22 jaar op, dacht ik, 31 maart 2008quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(15 November 2008 weer jarig)
LS, ik heb het niet gehoord dat Amanda zei, als ik straks 25 ben.
Ik snap de reden niet dat zij de Benjamin van de villa moet of wil zijn.
Ze zat wel met 20 jarige Nena op school, niet in dezelfde klas, maar hoger of lager,
wordt Nena 21 in April?
Ik ook, maar ik kom vanavond nog wel even kijken en John je hebt dit lekker verneukt voor een heleboel mensen die veel plezier beleefden aan het streamen en hier bovendien dik voor betaalden..........quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:42 schreef tipsch het volgende:
Maar niet streamen vandaag? Is het B&A verwendag #200?
Edit:Brian wéér naar die sportschool?![]()
Wéér bezoek voor Amanda?![]()
Ik ben al weer vertrokken![]()
Hier nog 1quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:42 schreef tipsch het volgende:
Maar niet streamen vandaag? Is het B&A verwendag #200?
Edit:Brian wéér naar die sportschool?![]()
Wéér bezoek voor Amanda?![]()
Ik ben al weer vertrokken![]()
Nena is van 15 maart 1987 dus wordt dit jaar 21 but who cares.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:33 schreef CHAOS_ het volgende:
Amanda is 15 december weer jarig en wordt dan 21, Nena wordt 22 jaar op, dacht ik, 31 maart 2008
40, 50 man, zelfs hier in Ede waren het er veeeel meer!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:14 schreef tuinfluiter het volgende:
(Fame Kalverstraat, Amsterdam)
Zo'n 40, 50 mensen, geluid viel weg, Jaap vond het slecht geregeld en
vroeg om een schadevergoeding die hij kreeg , voor 100 euro aan DVD's
Ze liepen in en uit, zullen er in totaal wel meer geweest zijn,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:15 schreef Liess het volgende:
40, 50 man, zelfs hier in Ede waren het er veeeel meer!!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:14 schreef tuinfluiter het volgende:
(Fame, Kalverstraat Amsterdam)
Zo'n 40 , 50 mensen,geluid viel weg, Jaap vond het slecht geregeld en
vroeg om een schadevergoeding die hij kreeg, voor 100 euro aan DVD's
Ik had hier gewoon in de gaten gehouden waar de gasten van de regie liepen, en waar de meeste mediamarktbeveiligingenzo liep, dus ben toen die aan het zingen was al bij de tafel gaan staan...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ze liepen in en uit, zullen er in totaal wel meer geweest zijn,
150 singles verkocht.........ja, ik snap het niet en vind het jammer
dat ik niet gegaan ben, voor de drukte ging ik niet, ik zag dat bij jou in Ede,
en had niet verwacht op de drukke Kalverstraat bij Fame dan foto's te kunnen maken
of even te kunnen praten met Jaap.......nou de volgende keer dan maar,
quote:za 02 feb 2008, 17:04
'Gouden Kooi' Huub belaagd door fans
door onze redactie
AMSTERDAM - Huub mocht vrijdagavond eventjes De Gouden Kooi verlaten. En dat heeft hij geweten...
Samen met zijn terrorvriend Jaap gaf de Oldenzaler voor 13.000 man een carnavalsoptreden in Kaatsheuvel. Huub werd daarna bestormd door vrouwelijke fans.
Bij thuiskomst in de miljoenenvilla waren de sterke verhalen niet van de lucht... Jaap beweerde dat hij Huub ervan heeft weerhouden een groupie mee te nemen.
Thnx BSOL.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Telegraaf :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |