Maakt me ook niks uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:08 schreef petraa het volgende:
hehe, ik had er ook een gemaakt, ik heb geen zin om te kijken wie eerder was, dus hier gewoon lekker verder ouwehoeren.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:10 schreef rooie3 het volgende:
Ik denk jaap.Hij is het minst agressief en zal daar geen fouten in maken.
Ik denk dat Jaap ook wel het beste met de prijs om zou kunnen gaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:10 schreef rooie3 het volgende:
Ik denk jaap.Hij is het minst agressief en zal daar geen fouten in maken.
Maar ik weet niet hoe de finale zal gaan en wat de winnaar in de toekomst moet betekenen voor ome John.quote:
Inhaken, je hebt niks gemist.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:18 schreef chufi het volgende:
Ben net thuis! Moet ik bijlezen of mag ik gewoon inhaken ?
Als ze daar iets van opsteekt spreekt dat voor haar, zo niet dan eh .. niet dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:18 schreef Lobasca het volgende:
Mike verteld aan Claire dat Huub buiten de hoer van dgk wordt genoemd!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Of het zo is gegaan weet ik natuurlijk niet, maar er is wel iets wat volgens mij niet helemaal door de beugel kan. Ik vind het ook allemaal een beetje een raar en vaag gaan. Tot nog toe kan ik ook de oprechtheid niet helemaal ondekken.
Overigens vind ik het nog steeds een blunder, van RTL om er nu nog een nieuwe miljonair in te zetten.
Het zal toch helemaal van de zotte zijn als Claire nog echt de kans zou hebben die villa te winnen? Er zitten vier mensen die er al een jaar en ruim een jaar in zitten. Iedereen heeft al boetes opgelopen in het heetst van de strijd. En dan zal er even zomaar iemand ingezet worden, nu het spel al bijna uitgespeeld is, die dan zomaar die villa kan winnen, zelfs nog zonder boetes....
Ze wist het alquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze daar iets van opsteekt spreekt dat voor haar, zo niet dan eh .. niet dus
Thx Ik weet dat Hans i s geweest, Carlos en daarna zal er wel post zijn gekomen en is er gegeten , Jaap en Huub op toernee .... Wat draait er morgen ?quote:
Hoi chufi, niks gemist. Join and place some capsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:18 schreef chufi het volgende:
Ben net thuis! Moet ik bijlezen of mag ik gewoon inhaken ?
Uitslapen.Jaap hele middag,avond en nacht weg.Idols kijken en weer naar bed.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Thx Ik weet dat Hans i s geweest, Carlos en daarna zal er wel post zijn gekomen en is er gegeten , Jaap en Huub op toernee .... Wat draait er morgen ?
En Slène is wegquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Thx Ik weet dat Hans i s geweest, Carlos en daarna zal er wel post zijn gekomen en is er gegeten , Jaap en Huub op toernee .... Wat draait er morgen ?
"quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En Slène is wegMaar komt zondag terug
Een dag later.Maandagmiddag is die lieverd er weer.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En Slène is wegMaar komt zondag terug
Kan ookquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:29 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Maandag toch? Aub. Laat dat waar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |