Maakt me ook niks uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:08 schreef petraa het volgende:
hehe, ik had er ook een gemaakt, ik heb geen zin om te kijken wie eerder was, dus hier gewoon lekker verder ouwehoeren.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:10 schreef rooie3 het volgende:
Ik denk jaap.Hij is het minst agressief en zal daar geen fouten in maken.
Ik denk dat Jaap ook wel het beste met de prijs om zou kunnen gaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:10 schreef rooie3 het volgende:
Ik denk jaap.Hij is het minst agressief en zal daar geen fouten in maken.
Maar ik weet niet hoe de finale zal gaan en wat de winnaar in de toekomst moet betekenen voor ome John.quote:
Inhaken, je hebt niks gemist.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:18 schreef chufi het volgende:
Ben net thuis! Moet ik bijlezen of mag ik gewoon inhaken ?
Als ze daar iets van opsteekt spreekt dat voor haar, zo niet dan eh .. niet dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:18 schreef Lobasca het volgende:
Mike verteld aan Claire dat Huub buiten de hoer van dgk wordt genoemd!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Of het zo is gegaan weet ik natuurlijk niet, maar er is wel iets wat volgens mij niet helemaal door de beugel kan. Ik vind het ook allemaal een beetje een raar en vaag gaan. Tot nog toe kan ik ook de oprechtheid niet helemaal ondekken.
Overigens vind ik het nog steeds een blunder, van RTL om er nu nog een nieuwe miljonair in te zetten.
Het zal toch helemaal van de zotte zijn als Claire nog echt de kans zou hebben die villa te winnen? Er zitten vier mensen die er al een jaar en ruim een jaar in zitten. Iedereen heeft al boetes opgelopen in het heetst van de strijd. En dan zal er even zomaar iemand ingezet worden, nu het spel al bijna uitgespeeld is, die dan zomaar die villa kan winnen, zelfs nog zonder boetes....
Ze wist het alquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze daar iets van opsteekt spreekt dat voor haar, zo niet dan eh .. niet dus
Thx Ik weet dat Hans i s geweest, Carlos en daarna zal er wel post zijn gekomen en is er gegeten , Jaap en Huub op toernee .... Wat draait er morgen ?quote:
Hoi chufi, niks gemist. Join and place some capsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:18 schreef chufi het volgende:
Ben net thuis! Moet ik bijlezen of mag ik gewoon inhaken ?
Uitslapen.Jaap hele middag,avond en nacht weg.Idols kijken en weer naar bed.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Thx Ik weet dat Hans i s geweest, Carlos en daarna zal er wel post zijn gekomen en is er gegeten , Jaap en Huub op toernee .... Wat draait er morgen ?
En Slène is wegquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Thx Ik weet dat Hans i s geweest, Carlos en daarna zal er wel post zijn gekomen en is er gegeten , Jaap en Huub op toernee .... Wat draait er morgen ?
"quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En Slène is wegMaar komt zondag terug
Een dag later.Maandagmiddag is die lieverd er weer.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan ookquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:29 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Maandag toch? Aub. Laat dat waar zijn.
Yieppie ! Ole Ole hasta nunca jamas Ole Olequote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom ging ze eigenlijk weg? Om carnaval te vieren? Ons feestbeestquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Een dag later.Maandagmiddag is die lieverd er weer.
Als ik haar tegenkom, ergens in het zuiden tijdens carnaval...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom ging ze eigenlijk weg? Om carnaval te vieren? Ons feestbeest
Mijn Spaans is net zo klote als mijn Poolsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Yieppie ! Ole Ole hasta nunca jamas Ole Ole![]()
![]()
Ze speelt enkel wat er in het script staatquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ik haar tegenkom, ergens in het zuiden tijdens carnaval...Ga ik haar oortjes wassen. GVD, mooi om te zien, maar wat een kutwijf
Ook over het volgen van scriptjes is de persoolijke inbreng niet meer uit te vlakken. Trustequote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze speelt enkel wat er in het script staat
Trusten Ruud!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste Fok!
Het was aangenaam vertoeven.![]()
![]()
![]()
Trustels Ruud!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook over het volgen van scriptjes is de persoolijke inbreng niet meer uit te vlakken. Truste![]()
Thnxquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Neem ik toch even mijn petje af voor Leandra voor de OP van de vorige CosKan ik niet aan tippen.
![]()
Ze draaide van haar buik naar haar rug, maar haar armen liggen echt als een dooie naast haar.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Aan Amanda haar gezicht daarnet, zag je dat zij Brain wilde 'ontvangen'.![]()
![]()
hoogtepunt van de dagquote:
k zag het op de streamsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:05 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
hoogtepunt van de dag
heb je een linkje?
ik ben inmiddels al zover dat ik de streams de hele tijd op mute heb..volg alleen af en toe het nonverbale gebeuren...nog effe en ik ga echt afhaken.
misschien gaatie door de pijpgaatjes heenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:11 schreef petraa het volgende:
What the heck, Brian neukt met zijn onderbroek aan ?
Dat idee heb ik wel of zijn onderbroek op zijn knieenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:13 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
misschien gaatie door de pijpgaatjes heen![]()
jaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:56 schreef rooie3 het volgende:
Word wel een beetje moe van dat gezeik van Huub met mooie meiden.
Huub draaft teveel door.De roem stijgt hem naar de kop.Jaap blijft nuchter.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:58 schreef tipsch het volgende:
Huub had de avond van z'n leven kunnen hebben. Zoveel leuke meisjes.![]()
Jaap vind dat het in het kader van de teambuilding met Claire goed is dat er niets meer gebeurt op dat gebied.
Huub lult er zielig stoer overheen "Ik had me de hele avond gek kunnen bangen"![]()
Claire zit erbij.
Huub is op dit gebied nog altijd zo'n droeftoeter.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub draaft teveel door.De roem stijgt hem naar de kop.Jaap blijft nuchter.
Het zijn iedere keer dezelfde verhalen, niet meer leuk. Wat een saaie bedoening is DGK geworden. De afgelopen twee weken ben ik hoofdzakelijk in het buitenland geweest maar ik heb geen enkel moment -bij het nalezen- het gevoel iets gemist te hebben ......... DGK is niet dood maar wel bijna afgestorven.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:58 schreef tipsch het volgende:
Huub had de avond van z'n leven kunnen hebben. Zoveel leuke meisjes.![]()
Jaap vind dat het in het kader van de teambuilding met Claire goed is dat er niets meer gebeurt op dat gebied.
Huub lult er zielig stoer overheen "Ik had me de hele avond gek kunnen bangen"![]()
Claire zit erbij.
Hier ook, hij zou zich eens op zijn echte vijanden moeten concentreren en die eensquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:56 schreef rooie3 het volgende:
Word wel een beetje moe van dat gezeik van Huub met mooie meiden.
Japie was gisteren goed bezig.Maar hij word altijd geremd door Huub.Weet zeker dat Jaap geen gevoel heeft voor Amanda en Brian.Denk nog dat we gaan schrikken van Jaap op het einde.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hier ook, hij zou zich eens op zijn echte vijanden moeten concentreren en die eens
aanpakken .... en geen grote verhalen zoals afgelopen week, maar eindelijk eens daden !!
Toen er een indringer was, was hij ook met Amanda bezig. Ook toen had hij zjin onderbroek nog aan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:11 schreef petraa het volgende:
What the heck, Brian neukt met zijn onderbroek aan ?
Mee eens, heb ook niet veel gestreamd de laatste paar dagen ... en als ik dan al iets zie,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zijn iedere keer dezelfde verhalen, niet meer leuk. Wat een saaie bedoening is DGK geworden. De afgelopen twee weken ben ik hoofdzakelijk in het buitenland geweest maar ik heb geen enkel moment -bij het nalezen- het gevoel iets gemist te hebben ......... DGK is niet dood maar wel bijna afgestorven.
Mee eens, het is weinig geïnspireerd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zijn iedere keer dezelfde verhalen, niet meer leuk. Wat een saiie bedoening is DGK geworden. De afgelopen twee weken ben ik hoofdzekelijk in het buitenland geweest maar ik heb geen enkel momen -bij het nalezen- het gevoel iets gemist te hebben ......... DGK is niet dood maar wel bijna afgestorven.
[ afbeelding ]
Waaromquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mee eens, het is weinig geïnspireerd.
Ik raak bovendien direct geïrriteerd als we weer eens op de buitenspelpositie van Brian en Amanda worden gewezen.
Welkom terug overigens.![]()
Waar zat jequote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio krijgt weer een dikke harde plasser (als dat al kan) bij het idee dat hij waanzinnig beroemd gaat worden en heel veel plaatjes gaat verkopen. Zijn eeuwige droom na DGK rijk te kunnen worden van zijn DGK-roem.
Hé afvallige,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom(=bye) ?
- Moet ik weer weg dan ?
Nee zeg, da's een welkomstzwaaiquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom(=bye) ?
- Moet ik weer weg dan ?
Er zullen vast nog mensen ontredderd zijn over de afgelopen ontslagronde, want wat was dat een blammagequote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Programma is echt aan het doodgaan, er was zelf gisteren (vrijdag) een
17+ uurs COS .......... zegt wel iets over de afnemende interesse denk ik.
Een spontaan noodgeval in MIlaan. En dan huren ze een 'oude baas' in om het op te lossen.quote:
Precies, het meten met twee maten. Amanda is één jaar in de Kooi en krijgt meteenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:17 schreef rooie3 het volgende:
Huub wil Amanda pesaten.Maar achter heeft al gezegd dat Huub dan alles tegen heeft omdat hij wat heeft gedronken.Amanda mag dus echt niks gebeuren.Word er strontziek van,wat eerlijke kansen.Ze liggen met hun luie reet op bed en andere maar de show dragen.
Kunnen we Peter R. niet eens vragen met de verborgen camera de vergaderingen van de FEBO te filmen. Dan hebben we bewijs ! En JdM kan die filmpjes vast ook wel aan ABC verkopen !quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, het meten met twee maten. Amanda is één jaar in de Kooi en krijgt meteen
haar filmpje, Huub moet daar GVD weken op wachten ...... kindjes van God![]()
![]()
![]()
Die oneerlijkheid maakt het steeds moeilijker om te blijven streamen voor mijzelf.
Oww... dat is wel zuurquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een spontaan noodgeval in MIlaan. En dan huren ze een 'oude baas' in om het op te lossen.
Een database-beheerder van een bedrijf wist in hele korte tijd een 970 Gb database om zeep te helpen. En kennelijk waren er enige commerciele belangen bij leverancier om met bloedspoed externe assistentie in te huren om de zaak te herstellen........ Het al oude gevalletje van geen betrouwbare backup's van de laatste 3 maanden !
Is ook moeilijk.Maar we kunnen er gewoon niks tegen doen en moet je accepteren.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, het meten met twee maten. Amanda is één jaar in de Kooi en krijgt meteen
haar filmpje, Huub moet daar GVD weken op wachten ...... kindjes van God![]()
![]()
![]()
Die oneerlijkheid maakt het steeds moeilijker om te blijven streamen voor mijzelf.
Gemist. Hoe?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:18 schreef hetbabbelaartje het volgende:
OOOOOO. Hoe Huub naar Jaap keek, toen Claire hem aan het zoenen was.
Hoezo zuur ? ........ Mij hoor je niet klagen !quote:
Na de euforisch stoere verhalen van Huub volgt altijd weer dit wattige schijnheilige gegoedpraat.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:43 schreef Prospera het volgende:
Nu is Huub ook een watje
[ afbeelding ]
Is dit ontroerd ? of gewoon waanzinnig balen dat zijn (waardeloze) filmpje weken later pas kwam ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:40 schreef Prospera het volgende:
Jaarfilmpje van Amanda:
http://www.clipser.com/watch_video/84113
Huub was heel ontroerd en zelfs had Jaap had tranen in zijn ogen:
Nou euforische stoere verhalen van Huub, dacht het niet.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Na de euforisch stoere verhalen van Huub volgt altijd weer dit wattige schijnheilige gegoedpraat.
Dat noemen ze 'crybaby' .........quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ja, nu zal hij wel gaan janken, omdat hij Lieke Hedda zo mist.
Kijk het filmpje na, hij was oprecht ontroerdquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is dit ontroerd ? of gewoon waanzinnig balen dat zijn (waardeloze) filmpje weken later pas kwam ?
Die verhaaltjes vooraf over de vette optredens, z'n superbroertje, de supermuziek en zijn bitches vond ik anders euforisch stoer, niet om aan te horen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nou euforische stoere verhalen van Huub, dacht het niet.
Huub heeft alleen agressieve lijntjes, maar dit is wel weer lief.
Hou toch op. Lief?? Dit is zijn manier om Claire als zijn persoonlijke neukertje te houden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nou euforische stoere verhalen van Huub, dacht het niet.
Huub heeft alleen agressieve lijntjes, maar dit is wel weer lief.
Ja, ik had het filmpje al gezien ........ Jij denkt 'oprecht ontroerd'. En ik denk 'opgekropte woede' met een portie frustratie dat hij geen drank meer mag hebben. Bij gebrek aan alcohol wordt Huub heel snel 'narrow-minded' en vervalt hij in een soort 'woest om zich heen slaan' - zowel in emotie als in woorden als in daden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kijk het filmpje na, hij was oprecht ontroerd
Oy Roxanne, put on the red light.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Hou toch op. Lief?? Dit is zijn manier om Claire als zijn persoonlijke neukertje te houden.
Ik kan me niet voorstellen, dat dit doorzichtige gedrag van Huub niet gezien wordt.
Laat me niet lachen. Lief!!!!
Uberhaupt irritant dat ze zo vaak muziek zitten af te spelen ....... Daarvoor hebben we toch geen betaalde streams nodig ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:00 schreef Lobasca het volgende:
Rete-irritant dat ze telkens op de helft van een nr doorskippen..
Nu dan niet meer?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Volgens mij had Hondekop vroeger best een leuk snuitje
Ah, er is weer zendtijd voor crimineeltjes?quote:
nee, dat negatief gezeik over Amanda & Brian als koppel steeds.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:23 schreef miesy het volgende:
al dat negatieve gezeik steeds over huub en clair als koppel.
het zijn anders wel de enige 2 mensen die vanaf het eerste moment echt klikken,
veel me elkaar gemeen hebben en veel plezier hebben in hun ellelange gesprekken.
dat dat na de huub en erik periode nog kan in die verotte kooi had ik niet meer verwacht!
zo, is dat er ook weer uit
ze neuken, naar mijn weten, niet standaart elke nacht.quote:
Maar je praat net zo, weet jequote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:26 schreef miesy het volgende:
[..]
het zijn geen brian en zijn snol, weet je.
Heftige uitspraak, eerst nog eens een spinnenpootje met knoflooksaus eten voordat ik dat zeker weet.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:23 schreef miesy het volgende:
al dat negatieve gezeik steeds over huub en clair als koppel.
het zijn anders wel de enige 2 mensen die vanaf het eerste moment echt klikken,
veel me elkaar gemeen hebben en veel plezier hebben in hun ellelange gesprekken.
dat dat na de huub en erik periode nog kan in die verotte kooi had ik niet meer verwacht!
zo, is dat er ook weer uit
maar waneer zijn brian en amanda nou gezellig met elkaar?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:25 schreef Yavido het volgende:
[..]
nee, dat negatief gezeik over Amanda & Brian als koppel steeds.
Dat zijn anders ook mensen die al een geruime tijd bij elkaar zijn. Oke, ondanks de para momentjes, het door de douchecabine gooien van je bitch, zijn ze nog steeds bij elkaar. En van dat soort momentjes hebben velen hier ook plezier.
Zo, dat je dat ook ff weet
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heftige uitspraak, eerst nog eens een spinnenpootje met knoflooksaus eten voordat ik dat zeker weet.
van de 5 die daar nog zijn,bedoel ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heftige uitspraak, eerst nog eens een spinnenpootje met knoflooksaus eten voordat ik dat zeker weet.
Mwa, vaak zat. Het is maar wat je wel en niet wilt zien. Nee, Huub is natuurlijk altijd gezellig! (not) met zijn vriendinnetjes.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:29 schreef miesy het volgende:
[..]
maar waneer zijn brian en amanda nou gezellig met elkaar?
dan roep je die negatieve shit toch op, met dat neppe gedrag.
ik ben er iig erg gevoelig voor
Neequote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heb ik dat nou alleen ?
Nee, jij niet alleen. Huub is één en al herhaling de laatste tijd helaas.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heb ik dat nou alleen ? Huub kan alleen maar praten over 'wat in het verleden is gebeurt' en hoe hij dat 'zo verschrikkelijk leuk' heeft gevonden ! Alle verhalen in de dertiende herhaling en maar hopen dat z'n nieuwe slachtoffer onder de indruk is ..........
Lieve miesy, er werd nog niet veel gezegd over Huub en Claire als koppelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:29 schreef miesy het volgende:
[..]
maar waneer zijn brian en amanda nou gezellig met elkaar?
dan roep je die negatieve shit toch op, met dat neppe gedrag.
ik ben er iig erg gevoelig voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |