Klik ? ........ Tot nu toe heeft Huub alleen zaadvragende dames achter gelaten - triest en alleen. Ze zijn allemaal vertroken !!! Huub is een unieke kabouter ..... hij stort immers in voordat hij klaarkomt !quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:32 schreef miesy het volgende:
[..]
van de 5 die daar nog zijn,bedoel ik.
of merk jij die klik tussen hen niet op?
valt het je niet op hoe vaak brian zich aan haar irriteert?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:32 schreef Yavido het volgende:
[..]
Mwa, vaak zat. Het is maar wat je wel en niet wilt zien. Nee, Huub is natuurlijk altijd gezellig! (not) met zijn vriendinnetjes.
Ik haat dat voordurend terugblikken, ook. Zeker de manier waarop.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heb ik dat nou alleen ? Huub kan alleen maar praten over 'wat in het verleden is gebeurt' en hoe hij dat 'zo verschrikkelijk leuk' heeft gevonden ! Alle verhalen in de dertiende herhaling en maar hopen dat z'n nieuwe slachtoffer onder de indruk is ..........
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is een unieke kabouter ..... hij stort immers in voordat hij klaarkomt !
dat word een beetje oud, ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heb ik dat nou alleen ? Huub kan alleen maar praten over 'wat in het verleden is gebeurt' en hoe hij dat 'zo verschrikkelijk leuk' heeft gevonden ! Alle verhalen in de dertiende herhaling en maar hopen dat z'n nieuwe slachtoffer onder de indruk is ..........
In elke relatie is er wel wat, dat krijg je toch wel na verloop van tijd. Dus dat zegt verder niets!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:38 schreef miesy het volgende:
[..]
valt het je niet op hoe vaak brian zich aan haar irriteert?
dat zegt toch genoeg over de basis van hun "vriendschappelijke relatie"?
Dat laaste valt denk ik wel mee.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:40 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zijn beginperiode is te vergelijken met Calimero 'zij zijn groot....' Nu issie meer te vergelijken met iemand als Vanilla Ice![]()
Denkt nog zeer succesvol te zijn, maar iedereen lacht of kotst 'm uit... Jammer, next!
eh?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klik ? ........ Tot nu toe heeft Huub alleen zaadvragende dames achter gelaten - triest en alleen. Ze zijn allemaal vertroken !!! Huub is een unieke kabouter ..... hij stort immers in voordat hij klaarkomt !
Vanilla & Calimero, helden uit de vorige eeuwquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat laaste valt denk ik wel mee. Dat eerste ben ik met je eens. En ik kijk graag naar die toch pientere Calimero.
Vanilla Ice![]()
klopt, alleen maar door 2 mensen, maar met een slokje op,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieve miesy, er werd nog niet veel gezegd over Huub en Claire als koppel![]()
In mijn ogen was Huub vanacht gewoon reteirritant stoer. Heeft hij zich gedragen als een zielig klein patsertje die absoluut niet meer met beide benen op deze aartkloot staat.
Dat kan zijn, maar ik denk niet echt dat het om durven gaat.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:44 schreef Yavido het volgende:
[..]
Vanilla & Calimero, helden uit de vorige eeuw![]()
Ik merk toch wel dat steeds meer mensen zich afkeren van Huub, maar nog niet helemaal hun comming out durven te maken. Op sommige forums staat daar zelfs een straf op!
awww, lieverdquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:46 schreef miesy het volgende:
[..]
klopt, alleen maar door 2 mensen, maar met een slokje op,
gecombineert met pms, neig je er meer van te maken.
huub en lieke botste al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:41 schreef Yavido het volgende:
[..]
In elke relatie is er wel wat, dat krijg je toch wel na verloop van tijd. Dus dat zegt verder niets!
Sterker nog, de irritaties zijn stukken minder dan destijds tussen Lieke & Huub. Dat was elke tijd van de dag constant geschreeuw.
hehehe, daar weet ik niets van...of misschien penopauze...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
awww, lieverd![]()
Volgens mij ben ik ook ongesteld, als man. Dat kan, toch?
Op 31-jarige leeftijd?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:53 schreef miesy het volgende:
[..]
hehehe, daar weet ik niets van...of misschien penopauze...
Luc doet me ook erg aan Vanilla Ice denkenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar ik denk niet echt dat het om durven gaat.
Het is prettig om een favoriet te hebben. Naar mijn mening zit er nog niets beters en heeft Huub ooit in een ver verleden flink wat sporen verdiend. Hoop op beterschap, zoiets.
"Ice Ice Baby", smerige jattert was het, die Vanilla![]()
kan toch?quote:
Nou mooi, dat komt dan toch maar 1 keer voor in een mensenleven?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:03 schreef miesy het volgende:
[..]
kan toch?
freaks of nature moeten er ook zijn.
niet dat daar iets mis mee is, zo hebben we allemaal wel wat
Topquote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, vond deze twee caps nog van vanavond .....
Jaap en Selene maken een wandeling in de tuin
[ afbeelding ]
Jaap en Selene in dat vreemde autotootje vande bouwvakkers
[ afbeelding ]
huub heeft zijn dieptepunt (met lieke) wel bereikt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:00 schreef Yavido het volgende:
[..]
Luc doet me ook erg aan Vanilla Ice denkennet zo nep.
Tuurlijk heeft Huub zijn sporen verdiend destijds. Maar tijden veranderen, en nu hij in een andere rol zit zie je toch een hele andere kant. Ik denk dat het voornamelijk aan die rol ligt. Ik neem het (zoals so-riri-mmigen wel doen) hem ook niet persoonlijk kwalijk. Maar voor het spel heeft ie gewoon afgedaan.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou mooi, dat komt dan toch maar 1 keer voor in een mensenleven?
Heb ik dat alvast gehadIk ben ook altijd overal veel te vroeg bij he
Ik zie het niet meer gebeuren dat Huub zich nederiger zal gaan opstellen en gefatsoeneerd rustige discussies gaat voeren.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:11 schreef miesy het volgende:
[..]
huub heeft zijn dieptepunt (met lieke) wel bereikt.
hij loopt ook duidelijk tegen de muren op daar.
clair doet hem veel goed, zoals hij zelf zegt, en hopelijk kan zij zijn koppie een beetje opfrissen,
al betwijfel ik dat zelf ook.
wel als hij de respect voor clair kan opbrengen als die hij voor silvia had.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie het niet meer gebeuren dat Huub zich nederiger zal gaan opstellen en gefatsoeneerd rustige discussies gaat voeren.
Mijn hoop is gevestigd op Jaap die een uitgesproken tegenstander wordt van Brian
Hij moet er even het lef voor krijgen. Volgens mij zijn alle bewoners inlcusief de redactie bang voor de dreigende Brian. Bang voor de gevolgen als hij door het lint zal gaan, wat het einde van DGK zou kunnen betekenen (waarom dat zo zijn, is voor mij niet logisch, maar het is duidelijk gemaakt op de streams)..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:21 schreef miesy het volgende:
[..]
en dat van jaap, dat zie ik graag gebeuren!![]()
Ja, Huub dus. Wie is Claire?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:21 schreef miesy het volgende:
[..]
wel als hij de respect voor clair kan opbrengen als die hij voor silvia had.
maar ja, met silvia had hij geen sex, dus dat zou flink in de weg kunnen staan.
huub is erg stom wat dat betreft.
en dat van jaap, dat zie ik graag gebeuren!![]()
edit, je had het niet over huub en clair, maar huub in het algemeen...![]()
tijd voor mij om naar bed te gaan![]()
Luc was snel vertrokken toen hij door Jaap en Huub vóór Jaap en Huub bij het spel werd betrokkenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:00 schreef Yavido het volgende:
[..]
Luc doet me ook erg aan Vanilla Ice denkennet zo nep.
Tuurlijk heeft Huub zijn sporen verdiend destijds. Maar tijden veranderen, en nu hij in een andere rol zit zie je toch een hele andere kant. Ik denk dat het voornamelijk aan die rol ligt. Ik neem het (zoals so-riri-mmigen wel doen) hem ook niet persoonlijk kwalijk. Maar voor het spel heeft ie gewoon afgedaan.
en DAT is wat DGK heeft genekt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij moet er even het lef voor krijgen. Volgens mij zijn alle bewoners bang voor de dreigende Brian. Bang voor de gevolgen als hij door het lint zal gaan, wat het einde van DGK zou kunnen betekenen (waarom dat zo zijn, is voor mij niet logisch, maar het is duidelijk gemaakt op de streams)
Truste kanjerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:33 schreef miesy het volgende:
[..]
en DAT is wat DGK heeft genekt.
de spanning is eruit, want met "sommige bewoners" mag niet gespeeld worden.
een eeuwige zonde, want toen het nog wel mocht was het zo leuk.
weltrusten tipsch
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:52 schreef Prospera het volgende:
En over 2 maanden vraagt iedereen zich af wie Lieke/Lieske/Hieke ook alweer was/waren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier ben ik het zo mee eens.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:23 schreef miesy het volgende:
al dat negatieve gezeik steeds over huub en clair als koppel.
het zijn anders wel de enige 2 mensen die vanaf het eerste moment echt klikken,
veel me elkaar gemeen hebben en veel plezier hebben in hun ellelange gesprekken.
dat dat na de huub en erik periode nog kan in die verotte kooi had ik niet meer verwacht!
zo, is dat er ook weer uit
Maar de FEBO denkt dat de TV kijkers,graag naar die RAT en die siliconesnol kijken,ongelovelijk misselijk wordt je er vanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is ook moeilijk.Maar we kunnen er gewoon niks tegen doen en moet je accepteren.
Wedden dat ze er over een paar dagen iemand ingooien,waar Huub en Jaap op los mogen.Brian en Amanda die persoon weer helpen en Huub en Jaap verliezen weer in de ogen van de kijkers.
Oh geweldig.. als je dan 1 en 1 bij elkaar optelt dan zou de uitkomst moeten zijn dat Amanda de verrassing is??quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:49 schreef beequeen het volgende:
Ach, RTL heeft de agenda van Jaap aangepast. Stond er eerder "Jaap en Amanda" nu staat er dit.
Wel goed geschreven deze keer Cc.![]()
8 feb. Jaap & -verrassing- - 22:30 uur: Boogie Bar, Emmen
- 00:30 uur: Dancing Quatrebras, Noordbergum
Brian had vannacht ook al een kussen tussen hem en amanda ingepropt. Hij is nu aan de andere kant gaan liggen. Volgens mij meurt Amanda enorm uit haar giegeltje.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:56 schreef Leandra het volgende:
Alles in diepe rust, alleen Brian en Amanda zijn van positie gewisseld...
[ afbeelding ]
Op zich wel weer grappig. Jaap zingt "Focking niet normaal" en Amanda staat met een paal tussen haar benen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:58 schreef Leandra het volgende:
Zou de Carnavalskraker van Jaap nu ook al voorzien worden van een "paaldans-act"??![]()
Ik heb geen idee, sorry.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:19 schreef blomst het volgende:
waar is Jaap? aan het sporten?
Jaap moet om drie uur in Amsterdam optreden.En vanavond nog twee keer.Dus word weer een saaie streamdag.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:19 schreef blomst het volgende:
waar is Jaap? aan het sporten?
Mocht niet anders zou Amanda flippen en had Huub alles tegen omdat hij iets gedronken had.Ook mochten ze dan zondag maar een uurtje Peter R de Vries kijken.En Jaap wil dat zo graag zien.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 08:23 schreef Desii het volgende:
Er waren plannen voor een headbangsessie door hardrockers en het opmaken van de tv-tijd
Helaas pindakaas weer geen reuring....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |