Klik ? ........ Tot nu toe heeft Huub alleen zaadvragende dames achter gelaten - triest en alleen. Ze zijn allemaal vertroken !!! Huub is een unieke kabouter ..... hij stort immers in voordat hij klaarkomt !quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:32 schreef miesy het volgende:
[..]
van de 5 die daar nog zijn,bedoel ik.
of merk jij die klik tussen hen niet op?
valt het je niet op hoe vaak brian zich aan haar irriteert?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:32 schreef Yavido het volgende:
[..]
Mwa, vaak zat. Het is maar wat je wel en niet wilt zien. Nee, Huub is natuurlijk altijd gezellig! (not) met zijn vriendinnetjes.
Ik haat dat voordurend terugblikken, ook. Zeker de manier waarop.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heb ik dat nou alleen ? Huub kan alleen maar praten over 'wat in het verleden is gebeurt' en hoe hij dat 'zo verschrikkelijk leuk' heeft gevonden ! Alle verhalen in de dertiende herhaling en maar hopen dat z'n nieuwe slachtoffer onder de indruk is ..........
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub is een unieke kabouter ..... hij stort immers in voordat hij klaarkomt !
dat word een beetje oud, ja.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heb ik dat nou alleen ? Huub kan alleen maar praten over 'wat in het verleden is gebeurt' en hoe hij dat 'zo verschrikkelijk leuk' heeft gevonden ! Alle verhalen in de dertiende herhaling en maar hopen dat z'n nieuwe slachtoffer onder de indruk is ..........
In elke relatie is er wel wat, dat krijg je toch wel na verloop van tijd. Dus dat zegt verder niets!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:38 schreef miesy het volgende:
[..]
valt het je niet op hoe vaak brian zich aan haar irriteert?
dat zegt toch genoeg over de basis van hun "vriendschappelijke relatie"?
Dat laaste valt denk ik wel mee.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:40 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zijn beginperiode is te vergelijken met Calimero 'zij zijn groot....' Nu issie meer te vergelijken met iemand als Vanilla Ice![]()
Denkt nog zeer succesvol te zijn, maar iedereen lacht of kotst 'm uit... Jammer, next!
eh?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klik ? ........ Tot nu toe heeft Huub alleen zaadvragende dames achter gelaten - triest en alleen. Ze zijn allemaal vertroken !!! Huub is een unieke kabouter ..... hij stort immers in voordat hij klaarkomt !
Vanilla & Calimero, helden uit de vorige eeuwquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat laaste valt denk ik wel mee. Dat eerste ben ik met je eens. En ik kijk graag naar die toch pientere Calimero.
Vanilla Ice![]()
klopt, alleen maar door 2 mensen, maar met een slokje op,quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieve miesy, er werd nog niet veel gezegd over Huub en Claire als koppel![]()
In mijn ogen was Huub vanacht gewoon reteirritant stoer. Heeft hij zich gedragen als een zielig klein patsertje die absoluut niet meer met beide benen op deze aartkloot staat.
Dat kan zijn, maar ik denk niet echt dat het om durven gaat.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:44 schreef Yavido het volgende:
[..]
Vanilla & Calimero, helden uit de vorige eeuw![]()
Ik merk toch wel dat steeds meer mensen zich afkeren van Huub, maar nog niet helemaal hun comming out durven te maken. Op sommige forums staat daar zelfs een straf op!
awww, lieverdquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:46 schreef miesy het volgende:
[..]
klopt, alleen maar door 2 mensen, maar met een slokje op,
gecombineert met pms, neig je er meer van te maken.
huub en lieke botste al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:41 schreef Yavido het volgende:
[..]
In elke relatie is er wel wat, dat krijg je toch wel na verloop van tijd. Dus dat zegt verder niets!
Sterker nog, de irritaties zijn stukken minder dan destijds tussen Lieke & Huub. Dat was elke tijd van de dag constant geschreeuw.
hehehe, daar weet ik niets van...of misschien penopauze...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
awww, lieverd![]()
Volgens mij ben ik ook ongesteld, als man. Dat kan, toch?
Op 31-jarige leeftijd?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:53 schreef miesy het volgende:
[..]
hehehe, daar weet ik niets van...of misschien penopauze...
Luc doet me ook erg aan Vanilla Ice denkenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 03:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar ik denk niet echt dat het om durven gaat.
Het is prettig om een favoriet te hebben. Naar mijn mening zit er nog niets beters en heeft Huub ooit in een ver verleden flink wat sporen verdiend. Hoop op beterschap, zoiets.
"Ice Ice Baby", smerige jattert was het, die Vanilla![]()
kan toch?quote:
Nou mooi, dat komt dan toch maar 1 keer voor in een mensenleven?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:03 schreef miesy het volgende:
[..]
kan toch?
freaks of nature moeten er ook zijn.
niet dat daar iets mis mee is, zo hebben we allemaal wel wat
Topquote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, vond deze twee caps nog van vanavond .....
Jaap en Selene maken een wandeling in de tuin
[ afbeelding ]
Jaap en Selene in dat vreemde autotootje vande bouwvakkers
[ afbeelding ]
huub heeft zijn dieptepunt (met lieke) wel bereikt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:00 schreef Yavido het volgende:
[..]
Luc doet me ook erg aan Vanilla Ice denkennet zo nep.
Tuurlijk heeft Huub zijn sporen verdiend destijds. Maar tijden veranderen, en nu hij in een andere rol zit zie je toch een hele andere kant. Ik denk dat het voornamelijk aan die rol ligt. Ik neem het (zoals so-riri-mmigen wel doen) hem ook niet persoonlijk kwalijk. Maar voor het spel heeft ie gewoon afgedaan.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 04:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nou mooi, dat komt dan toch maar 1 keer voor in een mensenleven?
Heb ik dat alvast gehadIk ben ook altijd overal veel te vroeg bij he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |