Eigenlijk best een angstaanjagend plaatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Streams niet al te spannend begrijp ik?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eigenlijk best een angstaanjagend plaatje
Hoezoquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:24 schreef Frasier het volgende:
Ik hoop dat ze daar in de villa goed verzekerd zijn
jaaaa vind ik nou ook!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:29 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
die, in het grijs, heeft best een leuk koppie
Zelfs HBB was spannenderquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Eyyy ik heb ook nog streams....lekker en ja, het is zo saai als de cos
je kán overdrijvenquote:
quote:
quote:Selène en Jaap maken een wandeling door de tuin. “Hoe gaat het vandaag met je Jaap, zit je lekker in je vel?”, vraagt ze aan de grote Miljonair. “Goed…”, antwoordt hij enigszins twijfelend. “Ik was wel trots op jou dat je tegen Claire gezegd hebt wat je vindt, gisteravond”, laat de gastspeelster hem weten. “Kijk je uit naar de cursus met Claire?”, vraagt ze door. Net als Jaap antwoord wil geven stuit hij op een hoopje van Dilana. En dat is niet het enige, ook een mes ligt er in de grote tuin. “Ik loop hier door mijn eigen tuin en ik zie drollen en messen…”, mompelt hij. In plaats van het op te ruimen lopen de twee door. Tja, zo wordt het nooit netjes…
Thnxquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:50 schreef beequeen het volgende:
Chapeau Leandra, wat een geweldige OP weer.
Is dat elk weekend?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:56 schreef miesy het volgende:
en om 9 uur vanavond gaat seleen naar huisom maandag weer terug te komen
![]()
Hoeveel dagen heeft Huub moeten wachten op zijn jaarfilmpje?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda hoopt dat haar jaarfilmpje komt vanavond... ze denkt dat het vanavond komt. Dus het komt vanavond
Nope, was het maar waarquote:
Dagen???? 6 weken dus. Het is te belachelijk voor woorden en reken maar dat dat jaarfilmpje komt vanavond.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:08 schreef Dark het volgende:
Hoeveel dagen heeft Huub moeten wachten op zijn jaarfilmpje?
Het is wel duidelijk wie de apegatjes van het hokje zijn.................
nee, laatste keer dat ze er van tussen ging was met de kerst.quote:
Okejquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope, was het maar waarNee, ze gaat nu gewoon even naar huis en komt maandag weer terug... Als het goed is dan is Brian nog lieverder als hij nu is.... zoals staat in de script.. you know
![]()
en zal wel in het teken staan van de oh zo mooie, sterke relasie van haar en brianquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dagen???? 6 weken dus. Het is te belachelijk voor woorden en reken maar dat dat jaarfilmpje komt vanavond.
Ze heeft het al tig keer gezegd vanadaag, vanaf het moment dat ze haar open ogen deed.
Wicawdo in da house, het wordt steeds gezelliger.![]()
Schandalig!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dagen???? 6 weken dus. Het is te belachelijk voor woorden en reken maar dat dat jaarfilmpje komt vanavond.
Ze heeft het al tig keer gezegd vanadaag, vanaf het moment dat ze haar open ogen deed.
Wicawdo in da house, het wordt steeds gezelliger.![]()
Ik vind dat helemaal niet grappig, Die kuthond heeft al verschillende mensen gebeten en om hem dan ook nog op te jutten, heel onverstandig en onnodig.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:30 schreef Starlie het volgende:
Wuhahahah die Jaap: 'Dilana PAK UM, PAK UM PAK UM!!!'
Als het echt zo erg met die hond was, was ze allang weggeweest, samen met Mikey!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet grappig, Die kuthond heeft al verschillende mensen gebeten en om hem dan ook nog op te jutten, heel onverstandig en onnodig.
Alsof je het over onze hond had!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Toen ik een jaar of tien was kwam op de VARA, Boes... we hadden in die tijd een hond die heel erg op katten reageerde... Boes, boes was dan ook voor onze dobermann poes, poes
Leuk! Ik hou wel van toevallighedenquote:
Waarom denk je dat die hond sinds 2 dagen overdag in een hondenhotel zit, omdat zij zo betrouwbaar is ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:36 schreef Starlie het volgende:
Als het echt zo erg met die hond was, was ze allang weggeweest, samen met Mikey!
Zijn naam weet ik niet, maar hij is al eens eerder wezen koken, ik meen samen met zijn pa.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:00 schreef Marieke_B het volgende:
Wie is dat? Is dat de opvolger van JW?
ooowjaa was dat niet een italiaanse zingende kok?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn naam weet ik niet, maar hij is al eens eerder wezen koken, ik meen samen met zijn pa.
Dat is inderdaad een lichtbaken in deze duisternis!quote:
Dacht 't niet, zo lang is het trouwens niet geleden. Ik weet verder alleen nog dat PeterNB hier helemaal smolt bij de aanblik van deze jongemanquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:09 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ooowjaa was dat niet een italiaanse zingende kok?
Zijn vader is kok , Italiaan en zanger. De vorige keer waren ze samen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:11 schreef Disana het volgende:
Dacht 't niet, zo lang is het trouwens niet geleden. Ik weet verder alleen nog dat PeterNB hier helemaal smolt bij de aanblik van deze jongeman
Even m'n caps nagezocht: de vorige keer was hij er op 4 januari.
De vorige COS pagina voor pagina doorspittenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:16 schreef mazaru het volgende:
Mooie OP Leandra, hoe krijg je het voor elkaar terwijl er geen reet in die villa gebeurt
Ja ik zou ZO met hem trouwen !!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dacht 't niet, zo lang is het trouwens niet geleden. Ik weet verder alleen nog dat PeterNB hier helemaal smolt bij de aanblik van deze jongeman
Daar kun je ook makkelijker een filmpje voor makenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Stumperts die geen standpunten kunnen maken die krijgen wel eenjaarfilmpje op de dag
zelfs bij jaap...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:23 schreef Disana het volgende:
De waterlanders komen eraan.
[ afbeelding ]
Nee, wel twee seconden douche scene. En verder zijn het ook niet allemaal mooie beelden (veel schelden en de jurk-scene met Lieke).quote:
Ja dus, een klein stukje, gedurft hoor.quote:
Wel dusquote:
sch = r (rebusquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:26 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft het ook moeilijk, de schat.
[ afbeelding ]
Ik heb een schone onderbroek aan !!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gelukkig, daar ben je. Mooi op tijd, ze moeten nog eten
Het filmpje van Huub was korter en kwam veel te laat, maar het was wel veel positiever.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:32 schreef Marieke_B het volgende:
het was niet zo'n grappig/vrolijk filmpje...ze moesten helemaal niet veel lachen
Wat een kut-'gezin' van Amanda dat ze niet op zo'n joekeltje kunnen passen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, daar was Nicky.
[ afbeelding ]
Die vond ik juist negatief, met als dieptepunt dat laatste stukje met Katiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Het filmpje van Huub was korter en kwam veel te laat, maar het was wel veel positiever.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Het filmpje van Huub was korter en kwam veel te laat, maar het was wel veel positiever.
Hobby van Huubje, spatten, vooral met kwakjesquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:35 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
en heftiger, intenser en meeslepender..Huub kan echt van het scherm afspatten...
Ik denk niet dat Huub het zo negatief vond dat die pijp-scene erinzat... verder was het vrij realistisch.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:34 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die vond ik juist negatief, met als dieptepunt dat laatste stukje met KatiDie van Brian was weer walgelijk positief en onrealistisch.
Volgens mij gaat hij haar daar later nog over aanspreken/afzeiken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:36 schreef 2live het volgende:
Wel leuk dat Brian even alle sexuele uitspattingen van Amanda kon terugzien.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:38 schreef Guuskeee het volgende:
gvd, die foto's van lieke op dr hyves, gadverdamme!!
[ afbeelding ]
is die rechtse dr oma of zo??
Je bent er ook lekker snel mee..... die foto's staan al vanaf het moment dat ze haar eerste stappen in de villa deed in diverse topics op FOK!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:38 schreef Guuskeee het volgende:
gvd, die foto's van lieke op dr hyves, gadverdamme!!
[ afbeelding ]
is die rechtse dr oma of zo??
blabla bla blablabla. En waarom mag ik dan niet blij zijn met iets wat voor jou al zo vorig jaar is?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent er ook lekker snel mee..... die foto's staan al vanaf het moment dat ze haar eerste stappen in de villa deed in diverse topics op FOK!
Ach, de rozenblaadjes liggen ook weer op tafel, hoe origineel.quote:
Blije mensen hebben plezierquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
blabla bla blablabla. En waarom mag ik dan niet blij zijn met iets wat voor jou al zo vorig jaar is?
Ik hoop het voor dat joekeltje, De rest van het "gezin" heeft het te druk met wifebeaters.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:48 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft een briefje van Naad ontvangen, Juicy is bij haar ( zegt ze) , ze zal heel goed voor hem zorgen.
En straks rozenblaadjes in bad en daarna nog in het bed.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, de rozenblaadjes liggen ook weer op tafel, hoe origineel.
Heeft hij weer een nest muisjes doodgestampt of een konijn in het bos achtergelaten?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:55 schreef Desii het volgende:
Claire in tranen, om een lieve brief van haar pa
Ik heb maar een klein stukje gehoord. Het ging over de inhoud van een brief, iets wat op de streams was geweest. Claire baalt dat ook haar vader dat allemaal kon zien en ermee geconfronteerd wordt. Zal wel de eerste neukbeurt met Huub zijn geweest.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
Waarom huilt Claire?
Oohhh... nou die vader kan wel tegen een stootje, oordelend naar wat ze vannacht zoal over hem vertelde. Dankjewel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb maar een klein stukje gehoord. Het ging over de inhoud van een brief, iets wat op de streams was geweest. Claire blaat dat ook haar vader dat allemaal kon zien en ermee geconfronteerd wordt. Zal wel de eerste neukbeurt met Huub zijn geweest.
Nee het ging volgens mij over het feit dat Claire uitgescholden werd en haar hoofd liet hangen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb maar een klein stukje gehoord. Het ging over de inhoud van een brief, iets wat op de streams was geweest. Claire baalt dat ook haar vader dat allemaal kon zien en ermee geconfronteerd wordt. Zal wel de eerste neukbeurt met Huub zijn geweest.
Geen idee wat ze vannacht over hem vertelde, toen zat ik nog in Milaan (geen internet in dat hotel).quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oohhh... nou die vader kan wel tegen een stootje, oordelend naar wat ze vannacht zoal over hem vertelde. Dankjewel.
Iemand zei tegen hem (Luc?) dat hij niet dezelfde fouten moest maken als met Lieke. Maar ja, zo zit Huub in elkaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:59 schreef riri het volgende:
Als Lieke huilde gebruikt Huub dezelfde woorden....het maakt niet uit welke vrouw er tegenover hem zit...ze zijn zo inwisselbaar
hij noemt Claire ook al kleintje...gebruikt dus zelfs dezelfde koosnaampjes
Och, nou, die vader is een echte dierenvriend en hij houdt veel van zijn kinderen. Daarom brengen ze samen het konijn dat Claire zo lief vond naar het bos als ze op vakantie gaan. Daarom brengt hij een oudere kat naar het asiel als ze een hond nemen (tegen de kinderen zegt hij dat Tijger op een boerderij zit maar de broer ontdekt het dier in een asiel). En daarom drukt hij tussen zijn handen een beestje dood voor het oog van de kinderen. En stampt hij met een bezemsteel, eveneens voor het oog van de kinderen, een nest muizen dood ergens op een camping.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee wat ze vannacht over hem vertelde, toen zat ik nog in Milaan (geen internet in dat hotel).
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:06 schreef Marieke_B het volgende:
Huub vraagt om een asbak
Ricardo: die zit naast je..
Heu? Heeft die vader van Claire dit allemaal gedaan??quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, nou, die vader is een echte dierenvriend en hij houdt veel van zijn kinderen. Daarom brengen ze samen het konijn dat Claire zo lief vond naar het bos als ze op vakantie gaan. Daarom brengt hij een oudere kat naar het asiel als ze een hond nemen (tegen de kinderen zegt hij dat Tijger op een boerderij zit maar de broer ontdekt het dier in een asiel). En daarom drukt hij tussen zijn handen een beestje dood voor het oog van de kinderen. En stampt hij met een bezemsteel, eveneens voor het oog van de kinderen, een nest muizen dood ergens op een camping.
Best een sympathieke man, die vader.
Die was raak.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:06 schreef Marieke_B het volgende:
Huub vraagt om een asbak
Ricardo: die zit naast je..
Maar toch is ze een echt vaders- en broerskindjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:09 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Heu? Heeft die vader van Claire dit allemaal gedaan??
Dan snap ik ook, dat Claire zich gaat laten gebruiken door Huub.
Uhhhhhhhh....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, nou, die vader is een echte dierenvriend en hij houdt veel van zijn kinderen. Daarom brengen ze samen het konijn dat Claire zo lief vond naar het bos als ze op vakantie gaan. Daarom brengt hij een oudere kat naar het asiel als ze een hond nemen (tegen de kinderen zegt hij dat Tijger op een boerderij zit maar de broer ontdekt het dier in een asiel). En daarom drukt hij tussen zijn handen een beestje dood voor het oog van de kinderen. En stampt hij met een bezemsteel, eveneens voor het oog van de kinderen, een nest muizen dood ergens op een camping.
Ik denk deze, maar heb het nog niet bekeken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:08 schreef JaapLiekefan het volgende:
heeft iemand amandas jaarfilmpje?
Zeg maar wat je d'r van vindt hoor. Ik was ook verbaasd terwijl ik het vannacht allemaal neertikte. Ik noemde Claire na al die verhalen en omdat ze er zo om zat te lachen een 'gansje'.quote:
Papalief neemt het allemaal niet zo nauw, hij ging ook vreemd maar mamalief heeft hem alles vergeven.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:10 schreef Disana het volgende:
Maar toch is ze een echt vaders- en broerskindjeZe vertelde het allemaal lachend terwijl Huub het duidelijk iets minder vond; een mannenmeisje dus.
Volgens mij is het nogal een hork. Ik ben nog aan het denken hoe ik dat in de psychologie van Claire kan inpassen, afgezien van dat ze een mannenmeisje is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Papalief neemt het allemaal niet zo nauw, hij ging ook vreemd maar mamalief heeft hem alles vergeven.
Topkerel die Ron.
De man doet me denken aan het lied Flappie van Youp van het Hekquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:17 schreef kissa het volgende:
[..]
De man doet me denken aan het lied Flappie van Youp van het Hek
Ik heb helaas de posten van vanacht niet door gelezen, vandaar mijn verbaasde reactie.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg maar wat je d'r van vindt hoor. Ik was ook verbaasd terwijl ik het vannacht allemaal neertikte. Ik noemde Claire na al die verhalen en omdat ze er zo om zat te lachen een 'gansje'.
Ik weet niet of je dit filmpje al gezien hebt maar hier is papa Ron te bewonderen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:15 schreef Disana het volgende:
Volgens mij is het nogal een hork. Ik ben nog aan het denken hoe ik dat in de psychologie van Claire kan inpassen, afgezien van dat ze een mannenmeisje is.
Een ''dom gansje''.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg maar wat je d'r van vindt hoor. Ik was ook verbaasd terwijl ik het vannacht allemaal neertikte. Ik noemde Claire na al die verhalen en omdat ze er zo om zat te lachen een 'gansje'.
En als het andersom is als Huub b.v. wint wat bestellen we dan voor alle anderen om zich te beschermen tegen Brian die helemaal para gaat worden?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:04 schreef coldstar het volgende:
Mickey laat het kaartje zien aan Huub, die hij gekregen hebt van een fan. Zij doet ook de groeten aan Brain en Amanda en schrijft dat Brain en Amanda de winnaars zullen zijn.
Huub vind dit niet leuk en zegt, ze spoort niet omdat ze denkt dat Brain en Amanda de villa zullen winnen.
Ze mogen wel een psychiater in schakelen voor Huub indien het Amanda of Brain echt die villa winnen....
Nee, had ik nog niet gezien. Beetje een clichémannetje, maar schijn bedriegt. Voor mij blijft hij de Muizenstamper.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit filmpje al gezien hebt maar hier is papa Ron te bewonderen.
Afscheid Claire.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dit filmpje al gezien hebt maar hier is papa Ron te bewonderen.
Afscheid Claire.
Ik hoop dat hij Brian helemaal kort ramt, go Yuri.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:22 schreef monique.t het volgende:
De tegenstander van Brian op 17 februari a.s. wordt Yuri Bartsits . Yuri is 24 jaar, 76kg en 0 partijen
we wensen Yuri natuurlijk veel succes en dat ie er wat moois van maakt :-) en wint natuurlijk
Zonder steun van Huub zou ze het volgens mij niet lang uithouden. Zo gekwetst als ze ook was door het plagen met 'hoer' van Jaap, zelfs toen hij zei dat het grappend was bedoeld.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:20 schreef kybe het volgende:
[..]
Een ''dom gansje''.
Raar dat je dgk instapt,anderhalf jaar de boel hebt kunnen volgen en dan nu overstuur zijn omdat je ouders zo met je geconfronteerd worden.
helaas vermeld coldstar niet dat het grappenderwijs gezegd werd...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:21 schreef trettie het volgende:
[..]
En als het andersom is als Huub b.v. wint wat bestellen we dan voor alle anderen om zich te beschermen tegen Brian die helemaal para gaat worden?
Dat laat ie niet gebeuren :-)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:24 schreef trettie het volgende:
[quote]Op vrijdag 1 februari 2008 21:22 schreef monique.t het volgende:
De tegenstander van Brian op 17 februari a.s. wordt Yuri Bartsits . Yuri is 24 jaar, 76kg en 0 partijen
we wensen Yuri natuurlijk veel succes en dat ie er wat moois van maakt :-) en wint natuurlijk
[/quote
Wat zit er in voor Yuri als hij Brian laat winnen want dat gaat gebeuren!]
Ik had meer gekeken en geluisterd naar Claire. Muizenstamper heb ik niet zo beleefd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, had ik nog niet gezien. Beetje een clichémannetje, maar schijn bedriegt. Voor mij blijft hij de Muizenstamper.
Nou, Konijnenkiller dan. Leuk uitje met de kindjes naar het bos, om samen het konijn een zekere hongerdood te bezorgenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik had meer gekeken en geluisterd naar Claire. Muizenstamper heb ik niet zo beleefd.![]()
Muizen zijn vies, kruipen door de viezigheid en daarna door je eten en zijn hier ook niet welkom en hun leven niet zeker![]()
17 februariquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij Brian helemaal kort ramt, go Yuri.![]()
Nou kijk ik geen 24 uur streams, dus kan ook niet alles horen en bij houden. Ik heb Huub al zo vaak horen zeggen dat hij de villa in brand steekt als Brain hem zou winnen. En nou is iemand weer niet goed bij haar hoofd, omdat ze denkt dat Brain en Amanda de villa gaat winnen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:21 schreef trettie het volgende:
[..]
En als het andersom is als Huub b.v. wint wat bestellen we dan voor alle anderen om zich te beschermen tegen Brian die helemaal para gaat worden?
Wel vreemd dat ze in het begin toen ze de villa in kwam niet echt over het winnen van de villa praatte. Ik weet nog dat Huub aan haar vroeg, denk jij de villa te kunnen winnen. Ze stond er toen eigenlijk bij met een mond vol tanden.quote:
En haar achterban vertelde niet met Huub de koffer in te duiken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze in het begin toen ze de villa in kwam niet echt over het winnen van de villa praatte. Ik weet nog dat Huub aan haar vroeg, denk jij de villa te kunnen winnen. Ze stond er toen eigenlijk bij met een mond vol tanden.
Terwijl ze op dit filmje behoorlijk het grootste woord heeft , dat ze de villa gaat winnen
In jouw gezin of jouw familie, om Amandiaanse spraakverwarring even te voorkomenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:50 schreef coldstar het volgende:
Amanda heeft een brief gekregen van ene Chemene. Ik heb in mijn gezin ook een lieve schat die zo heet......
hahahah ik ben er super positief over hoor denk dat er weinig te scripte valt in dezequote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Negative vibes.![]()
Niet doen Avonne
That's the spiritquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:54 schreef monique.t het volgende:
[..]
hahahah ik ben er super positief over hoor denk dat er weinig te scripte valt in deze
Yri vecht ook voor het eerst en wil neem ik aan ook hoger op
Ik heb wel de indruk dat haar relatie met Huub, onder haar vriendinnen nog al eens in het belachelijke getrokken word. Haar ouders hebben de relatie inmiddels, goedgekeurt. Daar heb ik wel begrip voor. Als je wilt da tje dochter de villa wint, dan komt de relatie Huub, Claire goed uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En haar achterban vertelde niet met Huub de koffer in te duiken.Ze doet maar, ze wordt geacht oud en wijs genoeg te zijn.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik heb wel de indruk dat haar relatie met Huub, onder haar vriendinnen nog al eens in het belachelijke getrokken word. Haar ouders hebben de relatie inmiddels, goedgekeurt. Daar heb ik wel begrip voor. Als je wilt da tje dochter de villa wint, dan komt de relatie Huub, Claire goed uit.
Ik moet je eerlijk bekennen, misschien had ik het ook wel zo gedaan.....
Bij Lieke ging dat een beetje hetzelfde. Ik denk dat je als ouders je dochter noodgedwongen steunt in deze. Je gaat geen brieven schrijven om je afkeuring uit te spreken, is alleen maar voer voor haar tegenstanders.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik heb wel de indruk dat haar relatie met Huub, onder haar vriendinnen nog al eens in het belachelijke getrokken word. Haar ouders hebben de relatie inmiddels, goedgekeurt. Daar heb ik wel begrip voor. Als je wilt da tje dochter de villa wint, dan komt de relatie Huub, Claire goed uit.
Alleen jammer dat "gewoondoorgaan" er in zitquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-t, maar SBS6 is ook leuk, een soort Idols voor dancers: "Dancing Queen"
Zit ik ook naar te kijken (ik kijk alleen naar de voorrondes) Lachen hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-t, maar SBS6 is ook leuk, een soort Idols voor dancers: "Dancing Queen"
Nee in mijn gezin....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In jouw gezin of jouw familie, om Amandiaanse spraakverwarring even te voorkomen
Tis wel een flapdrol, maar toch ter zake kundig op dit gebied imo.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:03 schreef loisie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat "gewoondoorgaan" er in zit
Heel kundig en heel serieus.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis wel een flapdrol, maar toch ter zake kundig op dit gebied imo.
Geen reet Ccquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel kundig en heel serieus.
Gebeurt er nog wat in die kooi?
dan ben ik toch meer een gehaktballenvrouw als biefstukkenwijfquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:15 schreef coldstar het volgende:
ooooo, sorry hoor, ik lig hier in een deuk. Ricardo zegt van de week met Lieke uit geweest te zijn. Hij zegt dat het theel gezellig was. Lieke was samen met Quinten. Ricardo zegt, ze heeft een gehakt bal ingewisseld voor een biefstuk.....Die komt echt zo droog uit de hoek, ik vind hem leuk.....
Ik vind Ricardo ook wel leuk.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:15 schreef coldstar het volgende:
ooooo, sorry hoor, ik lig hier in een deuk. Ricardo zegt van de week met Lieke uit geweest te zijn. Hij zegt dat het theel gezellig was. Lieke was samen met Quinten. Ricardo zegt, ze heeft een gehakt bal ingewisseld voor een biefstuk.....Die komt echt zo droog uit de hoek, ik vind hem leuk.....
Ja, ik weet dat hij er veel van af weet maar ik krijg jeuk van die gast...........in negatieve zin danquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel kundig en heel serieus.
Gebeurt er nog wat in die kooi?
Mee eens, ook al denk je er heel anders over. Het lijkt me ook verschrikkelijk je dochter zo op de streams te zien, in een bed op gepomt te worden en dat gekreun aan te horen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:02 schreef 2live het volgende:
[..]
Bij Lieke ging dat een beetje hetzelfde. Ik denk dat je als ouders je dochter noodgedwongen steunt in deze. Je gaat geen brieven schrijven om je afkeuring uit te spreken, is alleen maar voer voor haar tegenstanders.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:20 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind Ricardo ook wel leuk.
Huub heeft trouwens ook een gehaktbal ingewisseld voor een biefstuk! Claire vind ik zoveel leuker dan Lieke!
Als Huub zich meer gaat opstellen als een biefstuk inplaats van een gehaktbal dan zal ik mijn standpunt misschien nog gaan wijzigenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:20 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Huub heeft trouwens ook een gehaktbal ingewisseld voor een biefstuk! Claire vind ik zoveel leuker dan Lieke!
Gelukkig wel, zou een rare wereld worden als we allemaal met een gehaktbal aan ons arm lopen. En als ik dan toch tegen een gehaktbal aan zou lopen, zou hij in ieder geval wel een heel ander karakter moeten hebben als de gehaktbal uit de GK...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:17 schreef Desii het volgende:
[..]
dan ben ik toch meer een gehaktballenvrouw als biefstukkenwijf![]()
Tja smaken verschillen
Blijft ze nu ook weg?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:12 schreef Marieke_B het volgende:
Niemand cap's gemaakt van het vertrek van Selene?
Ze is eindelijk weg..!!!
Jammer dat ze tussen haar oortjes zo verrot is. Anders zou ik haar een toppertje vindenquote:
Nee, nu is het niet leuk meer. Dit lijkt op jij, nee jij.......quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:20 schreef STAP01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee, nu is het niet leuk meer. Dit lijkt op jij, nee jij.......
Je hebt me teleurgesteldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee, nu is het niet leuk meer. Dit lijkt op jij, nee jij.......
Gelukkig dat Huub het toch allemaal wat rustiger aan pakt, helemaal mee eens....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:23 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Dat neppe gedoe ook van Lieke . Las een stukje op vol.
Ze is nu helemaal in luv met Quintin. Waarom ben ik verbaasd. Lieke is altijd vrij snel, dat hebben we met Huub wel gezien.
![]()
Ik heb een tijdje gedacht, dat zij dit speelde en dat de echte troef nog moest komen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:40 schreef Desii het volgende:
Ik vind Claire een heel lief, naief meisje.... maar totaal ongeschikt voor DGK...
Ik had ook anders verwacht.Denk ook dat Claire er alleen ingezet is als opvulling en dat het de bedoeling was om samen met Lieke te spelen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gedacht, dat zij dit speelde en dat de echte troef nog moest komen.
Die 'hoop' heb ik nu opgegeven.
Ik dacht dit, omdat ik me niet voor kon stellen, dat zo'n meisje op dit moment in de Kooi werd gezet.
En jij hebt hier uitgesproken ook in huubs valletje te hebben willen trappen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:41 schreef coldstar het volgende:
Mickey en Ricardo spreken zich uit over Huub. Mickey, zegt de villa te gunnen of aan Jaap, of aan Brain. Claire vraagt heel verbaasd, niet aan Huub?
Ze vinden Huub veel en veel te veel hoogmoed waanzin hebben. Ricardo zegt dat hij daar nog wel eens mee op zijn bek zal gaan. Mikey vind dat Huub hem zo vaak heeft beledigd.
Ik offer me op en ga het heel even proberenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:45 schreef mootie het volgende:
Er luistert echt niemand naar Brian en Amanda he?
Nou, "misschien had ik het ook wel zo gedaan"...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:45 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo Ruud, spreek je uit......wat heb ik verkeerd gedaan....![]()
Als ik het kon had ik het wel gedaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:45 schreef mootie het volgende:
Oeps Ruud, ik neem het gelijk terug....Ik probeerde te bedenken wat zo'n vader bezielt. Eerst je dochter bijna te laten zweren dat ze geen sex met Huub moest doen en nu je toe stemming geven.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En jij hebt hier uitgesproken ook in huubs valletje te hebben willen trappen.
Ik heb er wel zinquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
Brian en Amanda hebben het over het komende K1 gevecht van Brian, wie ze hopen dat er allemaal komen kijken.
Er werd hier vaak genoeg geschreven dat die verliefdheid tussen Quitin en Lieke nep was.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:23 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Dat neppe gedoe ook van Lieke . Las een stukje op vol.
Ze is nu helemaal in luv met Quintin. Waarom ben ik verbaasd. Lieke is altijd vrij snel, dat hebben we met Huub wel gezien.
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:51 schreef coldstar het volgende:
[..]
Oeps Ruud, ik neem het gelijk terug....Ik probeerde te bedenken wat zo'n vader bezielt. Eerst je dochter bijna te laten zweren dat ze geen sex met Huub moest doen en nu je toe stemming geven.
Toen dacht ik, misschien zou ik dan ook maar snel tegen me dochter zeggen, ik sta met alles achter je...
Maar ik neem het gelijk weer helemaal terug....Ik was een bneetje DOM
Ik heb je naam nog niet voorbij horen komen, maar wat niet is kan komenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb er wel zinmaar mij zullen ze wel niet bedoelen
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:45 schreef mootie het volgende:
Dateb ik ook al eens gepost. Dit was met Bart en Lesley, Dennis en Nadia en nu bij Lieke en Quinten ook weer. Vreemd genoeg zijn ze allemaal nog bij elkaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:53 schreef kybe het volgende:
[..]
Er werd hier vaak genoeg geschreven dat die verliefdheid tussen Quitin en Lieke nep was.
Lieke en Quitin hebben nu tijd gehad om elkaar buiten de kooi beter te leren kennen,waarom is dat nep?
Ik geloof eerder dat als Huub buiten was,hij niet met Claire zou zijn.
Ik moet trouwens nog zien hoe lang dat in de kooi stand zal blijven houden.
We passen ons allemaal aan aan de streamsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-t, wat zijn wij braafAllang geen modje gezien hier
Er is ook niks meer om over te schrijven.De gouden kooi speelt zich nu meer buiten dan binnen af.Morgen is Jaap de hele middag en avond en nacht op stap.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-t, wat zijn wij braafAllang geen modje gezien hier
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:05 schreef itsme het volgende:
Ja en ik zat een beetje te stangenen daar werd natuurlijk gelijk weer op gehapt.
Soms is dat wel mooi om te zien maar ik zal er mee op houden. Wel relaxed zonder die modjes.
Huub en Hedda passen bij elkaar.Weet zeker dat die na de kooi verder gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dateb ik ook al eens gepost. Dit was met Bart en Lesley, Dennis en Nadia en nu bij Lieke en Quinten ook weer. Vreemd genoeg zijn ze allemaal nog bij elkaar.
Dat de relatie Huub, Claire buiten de GK ook stand zal houden, geloof ik helemaal niets van.
Bart-Lesley : echtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dateb ik ook al eens gepost. Dit was met Bart en Lesley, Dennis en Nadia en nu bij Lieke en Quinten ook weer. Vreemd genoeg zijn ze allemaal nog bij elkaar.
Dat de relatie Huub, Claire buiten de GK ook stand zal houden, geloof ik helemaal niets van.
Zou heel goed kunnen hoor. Misschien is zij inderdaad de enige voor hemquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub en Hedda passen bij elkaar.Weet zeker dat die na de kooi verder gaan.
Hahahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet het geheim van Peter R. de Vries al.
Claire is nattie halowien... met kort haar....
Gewoon een aandachtshoer....
Neuh. Ik denk zelfs dat IK haar meer kan bieden dan die kutkabouterquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen hoor. Misschien is zij inderdaad de enige voor hem
Oude stangerdquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:05 schreef itsme het volgende:
Ja en ik zat een beetje te stangenen daar werd natuurlijk gelijk weer op gehapt.
Soms is dat wel mooi om te zien maar ik zal er mee op houden. Wel relaxed zonder die modjes.
Weet je wat ik denk... ..dat het helemaal afgelopen is met die GK. Het spel lis gewoon dood nu. Brain stemt Amanda er niet uit en anders om ook niet. Jaap stemt Huub er niet uit en anders om ook niet. De enige die er nog uitgestemd zou kunnen worden is Claire.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er is ook niks meer om over te schrijven.De gouden kooi speelt zich nu meer buiten dan binnen af.Morgen is Jaap de hele middag en avond en nacht op stap.
Ach hij heeft een manier gevonden om zijn daden goed te praten?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Brian is fysiek geweld niets vergeleken bij het verbale geweld van Huub.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Brian is fysiek geweld niets vergeleken bij het verbale geweld van Huub.
Dat die vuilak het zijn strot uit krijgtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Dat denk jij, of jij citeert Huub letterlijk?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk... ..dat het helemaal afgelopen is met die GK. Het spel lis gewoon dood nu. Brain stemt Amanda er niet uit en anders om ook niet. Jaap stemt Huub er niet uit en anders om ook niet. De enige die er nog uitgestemd zou kunnen worden is Claire.
Ik verwacht niet dat Huub haar eruit stemt. Huub heeft gisteren uitgesproken dat hij graag met z'n drieeen speelt, omdat hij daar heel veel voordeel aan zou hebben.
Als het spel niet wordt gestopt, zullen ze er in blijven zitten, tot er iemand door familie omstandig heden zijn/haar biezen pakt.....
Ik denk ook dat Claire er nog uit gaat.Die kan nooit winnen en zou ik ook niet eerlijk vinden.Als Claire eruit gaat zal de fase van de finale wel ingaan.Maar ik blijf het zonde vinden dat ze zo,n prachtig concept zo om zeep hebben geholpen.Zelfs de streamers hebben nog meer ideeen dan die zogenaamde goede programmabedenkers.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk... ..dat het helemaal afgelopen is met die GK. Het spel lis gewoon dood nu. Brain stemt Amanda er niet uit en anders om ook niet. Jaap stemt Huub er niet uit en anders om ook niet. De enige die er nog uitgestemd zou kunnen worden is Claire.
Ik verwacht niet dat Huub haar eruit stemt. Huub heeft gisteren uitgesproken dat hij graag met z'n drieeen speelt, omdat hij daar heel veel voordeel aan zou hebben.
Als het spel niet wordt gestopt, zullen ze er in blijven zitten, tot er iemand door familie omstandig heden zijn/haar biezen pakt.....
Je kijkt toch al langer?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:23 schreef blomst het volgende:
dat er mensen zijn die zich zover boven een ander voelen staan en hun eigen slechte dingen vergeten of goed praten, ik wist niet dat die bestonden.
En volgens mij geloven B&A het zelf ook nog wat ze allemaal uitkramen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:23 schreef blomst het volgende:
dat er mensen zijn die zich zover boven een ander voelen staan en hun eigen slechte dingen vergeten of goed praten, ik wist niet dat die bestonden.
Inderdaad, en daarom ligt ze er ook gelukkig eind van deze maand uit ....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
Brian vraagt aan Claire hoe ze het voor zichzelf op kan brengen als ze weet hoe makkelijk Huub met hoeren en sletjes omgaat, dat ze dan toch met Huub om kan gaan en of ze het gevoel heeft meer te zijn dan de weekend-pussy's. Claire zegt een heel apart gevoel naar Huub te hebben en hoopt dat Huub oprecht is in de dingen die hij tegen haar zegt.
Wat een naief meisje.
Op hun lijf geschreven scriptjesquote:
Beide.......sorry dat ik dat niet iets duidelijker beschreven hebt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:21 schreef Liess het volgende:
[..]
Dat denk jij, of jij citeert Huub letterlijk?
Als ze weer terug komen wordt het weer spannend, want de verhalen over de andere vrouwen en Huub zullen dan wel weer los branden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:37 schreef rooie3 het volgende:
wat een saai gedoe op de streams.De fut is er ook echt uit.Maar ja zonder Japie en Huub is er helemaal niks aan.Je weet dan zeker dat je ook niks spannends meer moet verwachten.
Dat geloof ik dus niet. Ik denk dat Huub, Claire er niet uit zet. En ikm denk ook niet dat hij dit in belang van Claire doet, alswel voor hemzelf.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, en daarom ligt ze er ook gelukkig eind van deze maand uit ....
Zit er niet op te wachten om Claire kapot te zien gaan.Ze is rustig en heeft nog niks verkeerds gedaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:27 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Als ze weer terug komen wordt het weer spannend, want de verhalen over de andere vrouwen en Huub zullen dan wel weer los branden.
Niets leukers toch om Claire kapot te zien gaan? (heeft ze aan zichzelf te danken hoor, maar het blijft zielig)
Ja, is dit script? Zet de streams net aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op hun lijf geschreven scriptjesIk begin DGK_REDACTIE meer en meer te waarderen
Helemaal mee eens....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Claire er nog uit gaat.Die kan nooit winnen en zou ik ook niet eerlijk vinden.Als Claire eruit gaat zal de fase van de finale wel ingaan.Maar ik blijf het zonde vinden dat ze zo,n prachtig concept zo om zeep hebben geholpen.Zelfs de streamers hebben nog meer ideeen dan die zogenaamde goede programmabedenkers.
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zit er niet op te wachten om Claire kapot te zien gaan.Ze is rustig en heeft nog niks verkeerds gedaan.
Zie liever twee anderen kapot gaan.
Mwah Lobasca, hoe langer dit duurt, hoe meer de bewoners zichzelf laten zien, script gaat een beetje op de achtergrond, maar ze proberen het nog te sturenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, is dit script? Zet de streams net aan.
Ja, ik zie liever ook die twee paupers eerst flink kapot gaan .... Maar serieus, Claire magquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zit er niet op te wachten om Claire kapot te zien gaan.Ze is rustig en heeft nog niks
verkeerds gedaan. Zie liever twee anderen kapot gaan.
staat me bij dat Claire in het begin het had over dat zijzelf en haar familie heel veel deden om reclame te maken voor hun bedrijf...vader van Claire lijkt me het type man zoals ik hem op dat filmpje zag die wel op geld uit is (een echte yup)....vandaar dat hij zich aktief met het spel gaat bemoeien en de goedkeuring geeft aan zijn dochter...hoe meer hij en zijn familie in de picture hoe beter....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Is ze ook niet.Maar denk dat ze via via gecast is en geen bedreiging is voor de overige miljonairs.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik zie liever ook die twee paupers eerst flink kapot gaan .... Maar serieus, Claire mag
dan lief en rustig zijn, ze is toch echt geen Gouden Kooi materiaal ??? Bij lange na niet.
Nu ook in de discussie met Amanda en Brian, ze wordt toch helemaal ondergesneeuwd ?
Dus ook Claire is eigenlijk een hoer???quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:35 schreef riri het volgende:
[..]
staat me bij dat Claire in het begin het had over dat zijzelf en haar familie heel veel deden om reclame te maken voor hun bedrijf...vader van Claire lijkt me het type man zoals ik hem op dat filmpje zag die wel op geld uit is (een echte yup)....vandaar dat hij zich aktief met het spel gaat bemoeien en de goedkeuring geeft aan zijn dochter...hoe meer hij en zijn familie in de picture hoe beter....
die ellenlange brieven van die vader zeggen natuurlijk wel wat...en die broers zijn er ook voortdurend mee bezig...al voor ze het huis in kwam was er al helemaal een reclamecampagne opgezet door die familie
denk zelfs dat ze bewust er juist op hebben aangestuurd dat ze iets met Huub begon...ook al doen ze in dat filmpje voor komen alsof ze dat liever niet hadden...het ligt er te dik bovenop zoals ze het daar over hadden bij het afscheid van Claire...ook bij haar binnenkomst herhaalde Claire dat keer op keer dat haar familie haar daarvoor had gewaarschuwd.
Waarom het daar voortdurend steeds over hebben denk ik dan....
Zij en haar familie hebben heel veel van de Gouden Kooi kunnen zien en je maakt mij niet wijs dat ze het daar gezamenlijk niet heel veel over hebben gehad..... wat de beste strategie zou zijn
Omdat ze ontzettend zwak in discussies is .... Brian en Amanda hebben wederomquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:36 schreef blomst het volgende:
waarom vraagt Claire nu niet Of Brian en Amanda zo dicht bij hun gevoel bleven
toen ze haar uitscholden voor pijpslet.
Daarom.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:15 schreef kybe het volgende:
[..]
Oude stangerd![]()
Ja ,ik voel me aangesproken omdat ik op jouw post reageerdemaar waarvoor modjes?Het bleef toch allemaal rustig zonder raar op elkaar te reageren?
Ik denk dat Claire gewoon naief is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dus ook Claire is eigenlijk een hoer???
Werd ook steeds over Lieke geroepen.
Ach, zal Huub een zorg zijn. Als hij zijn kwakkie maar kwijt kan.
Geeft toch niets,we stappen gewoon over op Huub en Claire want ook daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Daarom.
Ik heb zelf ook geen zin in dat gezeik over lieke en huub maar ik begon er weer over. Steekt hand in eigen oudeboezem.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:44 schreef petraa het volgende:
Ruud heb jij die Polen vanmiddag daar afgeleverd ?
Dat schreef ik al eerder, maar hier staan zoveel theorieën.quote:
Of het zo is gegaan weet ik natuurlijk niet, maar er is wel iets wat volgens mij niet helemaal door de beugel kan. Ik vind het ook allemaal een beetje een raar en vaag gaan. Tot nog toe kan ik ook de oprechtheid niet helemaal ondekken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:35 schreef riri het volgende:
[..]
Zij en haar familie hebben heel veel van de Gouden Kooi kunnen zien en je maakt mij niet wijs dat ze het daar gezamenlijk niet heel veel over hebben gehad..... wat de beste strategie zou zijn
Zolang je daarvoor nog niet in de buurt van je knieen moet zijn, valt dat oude best wel meequote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Daarom.
Ik heb zelf ook geen zin in dat gezeik over lieke en huub maar ik begon er weer over. Steekt hand in eigen oudeboezem.
OMG, Meisjes.... Tieten. Grote tieten , kleine tieten, hangende tieten, staande tieten... Het schatje dat aan de tieten vast zit is bepalend voor mijn toewijding, niet het formaat.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang je daarvoor nog niet in de buurt van je knieen moet zijn, valt dat oude best wel mee
Dat moeilijk krijgen begrijp ik juist niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Dat schreef ik al eerder, maar hier staan zoveel theorieën.
Een vader die zijn dochter voor de poen in de Kooi zet en zo.
Broers die reclame willen of what ever.
Ik denk ook, dat Claire naief is en dat ze net als Lieke voor de gladde praatjes van Huub is gevallen. Helaas.
Ook zij zal het moeilijk gaan krijgen. Heeft ze soms al. Pijnlijk om te zien, vind ik, maar ze leert er weer van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |