Eigenlijk best een angstaanjagend plaatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT: Streams niet al te spannend begrijp ik?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eigenlijk best een angstaanjagend plaatje
Hoezoquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:24 schreef Frasier het volgende:
Ik hoop dat ze daar in de villa goed verzekerd zijn
jaaaa vind ik nou ook!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:29 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
die, in het grijs, heeft best een leuk koppie
Zelfs HBB was spannenderquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Eyyy ik heb ook nog streams....lekker en ja, het is zo saai als de cos
je kán overdrijvenquote:
quote:
quote:Selène en Jaap maken een wandeling door de tuin. “Hoe gaat het vandaag met je Jaap, zit je lekker in je vel?”, vraagt ze aan de grote Miljonair. “Goed…”, antwoordt hij enigszins twijfelend. “Ik was wel trots op jou dat je tegen Claire gezegd hebt wat je vindt, gisteravond”, laat de gastspeelster hem weten. “Kijk je uit naar de cursus met Claire?”, vraagt ze door. Net als Jaap antwoord wil geven stuit hij op een hoopje van Dilana. En dat is niet het enige, ook een mes ligt er in de grote tuin. “Ik loop hier door mijn eigen tuin en ik zie drollen en messen…”, mompelt hij. In plaats van het op te ruimen lopen de twee door. Tja, zo wordt het nooit netjes…
Thnxquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:50 schreef beequeen het volgende:
Chapeau Leandra, wat een geweldige OP weer.
Is dat elk weekend?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:56 schreef miesy het volgende:
en om 9 uur vanavond gaat seleen naar huisom maandag weer terug te komen
![]()
Hoeveel dagen heeft Huub moeten wachten op zijn jaarfilmpje?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda hoopt dat haar jaarfilmpje komt vanavond... ze denkt dat het vanavond komt. Dus het komt vanavond
Nope, was het maar waarquote:
Dagen???? 6 weken dus. Het is te belachelijk voor woorden en reken maar dat dat jaarfilmpje komt vanavond.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:08 schreef Dark het volgende:
Hoeveel dagen heeft Huub moeten wachten op zijn jaarfilmpje?
Het is wel duidelijk wie de apegatjes van het hokje zijn.................
nee, laatste keer dat ze er van tussen ging was met de kerst.quote:
Okejquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope, was het maar waarNee, ze gaat nu gewoon even naar huis en komt maandag weer terug... Als het goed is dan is Brian nog lieverder als hij nu is.... zoals staat in de script.. you know
![]()
en zal wel in het teken staan van de oh zo mooie, sterke relasie van haar en brianquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dagen???? 6 weken dus. Het is te belachelijk voor woorden en reken maar dat dat jaarfilmpje komt vanavond.
Ze heeft het al tig keer gezegd vanadaag, vanaf het moment dat ze haar open ogen deed.
Wicawdo in da house, het wordt steeds gezelliger.![]()
Schandalig!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dagen???? 6 weken dus. Het is te belachelijk voor woorden en reken maar dat dat jaarfilmpje komt vanavond.
Ze heeft het al tig keer gezegd vanadaag, vanaf het moment dat ze haar open ogen deed.
Wicawdo in da house, het wordt steeds gezelliger.![]()
Ik vind dat helemaal niet grappig, Die kuthond heeft al verschillende mensen gebeten en om hem dan ook nog op te jutten, heel onverstandig en onnodig.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:30 schreef Starlie het volgende:
Wuhahahah die Jaap: 'Dilana PAK UM, PAK UM PAK UM!!!'
Als het echt zo erg met die hond was, was ze allang weggeweest, samen met Mikey!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet grappig, Die kuthond heeft al verschillende mensen gebeten en om hem dan ook nog op te jutten, heel onverstandig en onnodig.
Alsof je het over onze hond had!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Toen ik een jaar of tien was kwam op de VARA, Boes... we hadden in die tijd een hond die heel erg op katten reageerde... Boes, boes was dan ook voor onze dobermann poes, poes
Leuk! Ik hou wel van toevallighedenquote:
Waarom denk je dat die hond sinds 2 dagen overdag in een hondenhotel zit, omdat zij zo betrouwbaar is ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:36 schreef Starlie het volgende:
Als het echt zo erg met die hond was, was ze allang weggeweest, samen met Mikey!
Zijn naam weet ik niet, maar hij is al eens eerder wezen koken, ik meen samen met zijn pa.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:00 schreef Marieke_B het volgende:
Wie is dat? Is dat de opvolger van JW?
ooowjaa was dat niet een italiaanse zingende kok?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn naam weet ik niet, maar hij is al eens eerder wezen koken, ik meen samen met zijn pa.
Dat is inderdaad een lichtbaken in deze duisternis!quote:
Dacht 't niet, zo lang is het trouwens niet geleden. Ik weet verder alleen nog dat PeterNB hier helemaal smolt bij de aanblik van deze jongemanquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:09 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ooowjaa was dat niet een italiaanse zingende kok?
Zijn vader is kok , Italiaan en zanger. De vorige keer waren ze samen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:11 schreef Disana het volgende:
Dacht 't niet, zo lang is het trouwens niet geleden. Ik weet verder alleen nog dat PeterNB hier helemaal smolt bij de aanblik van deze jongeman
Even m'n caps nagezocht: de vorige keer was hij er op 4 januari.
De vorige COS pagina voor pagina doorspittenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:16 schreef mazaru het volgende:
Mooie OP Leandra, hoe krijg je het voor elkaar terwijl er geen reet in die villa gebeurt
Ja ik zou ZO met hem trouwen !!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dacht 't niet, zo lang is het trouwens niet geleden. Ik weet verder alleen nog dat PeterNB hier helemaal smolt bij de aanblik van deze jongeman
Daar kun je ook makkelijker een filmpje voor makenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Stumperts die geen standpunten kunnen maken die krijgen wel eenjaarfilmpje op de dag
zelfs bij jaap...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:23 schreef Disana het volgende:
De waterlanders komen eraan.
[ afbeelding ]
Nee, wel twee seconden douche scene. En verder zijn het ook niet allemaal mooie beelden (veel schelden en de jurk-scene met Lieke).quote:
Ja dus, een klein stukje, gedurft hoor.quote:
Wel dusquote:
sch = r (rebusquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:26 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft het ook moeilijk, de schat.
[ afbeelding ]
Ik heb een schone onderbroek aan !!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gelukkig, daar ben je. Mooi op tijd, ze moeten nog eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |