quote:
quote:Selène en Jaap maken een wandeling door de tuin. “Hoe gaat het vandaag met je Jaap, zit je lekker in je vel?”, vraagt ze aan de grote Miljonair. “Goed…”, antwoordt hij enigszins twijfelend. “Ik was wel trots op jou dat je tegen Claire gezegd hebt wat je vindt, gisteravond”, laat de gastspeelster hem weten. “Kijk je uit naar de cursus met Claire?”, vraagt ze door. Net als Jaap antwoord wil geven stuit hij op een hoopje van Dilana. En dat is niet het enige, ook een mes ligt er in de grote tuin. “Ik loop hier door mijn eigen tuin en ik zie drollen en messen…”, mompelt hij. In plaats van het op te ruimen lopen de twee door. Tja, zo wordt het nooit netjes…
Thnxquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:50 schreef beequeen het volgende:
Chapeau Leandra, wat een geweldige OP weer.
Is dat elk weekend?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:56 schreef miesy het volgende:
en om 9 uur vanavond gaat seleen naar huisom maandag weer terug te komen
![]()
Hoeveel dagen heeft Huub moeten wachten op zijn jaarfilmpje?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda hoopt dat haar jaarfilmpje komt vanavond... ze denkt dat het vanavond komt. Dus het komt vanavond
Nope, was het maar waarquote:
Dagen???? 6 weken dus. Het is te belachelijk voor woorden en reken maar dat dat jaarfilmpje komt vanavond.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:08 schreef Dark het volgende:
Hoeveel dagen heeft Huub moeten wachten op zijn jaarfilmpje?
Het is wel duidelijk wie de apegatjes van het hokje zijn.................
nee, laatste keer dat ze er van tussen ging was met de kerst.quote:
Okejquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope, was het maar waarNee, ze gaat nu gewoon even naar huis en komt maandag weer terug... Als het goed is dan is Brian nog lieverder als hij nu is.... zoals staat in de script.. you know
![]()
en zal wel in het teken staan van de oh zo mooie, sterke relasie van haar en brianquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dagen???? 6 weken dus. Het is te belachelijk voor woorden en reken maar dat dat jaarfilmpje komt vanavond.
Ze heeft het al tig keer gezegd vanadaag, vanaf het moment dat ze haar open ogen deed.
Wicawdo in da house, het wordt steeds gezelliger.![]()
Schandalig!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dagen???? 6 weken dus. Het is te belachelijk voor woorden en reken maar dat dat jaarfilmpje komt vanavond.
Ze heeft het al tig keer gezegd vanadaag, vanaf het moment dat ze haar open ogen deed.
Wicawdo in da house, het wordt steeds gezelliger.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |