Ik had meer gekeken en geluisterd naar Claire. Muizenstamper heb ik niet zo beleefd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, had ik nog niet gezien. Beetje een clichémannetje, maar schijn bedriegt. Voor mij blijft hij de Muizenstamper.
Nou, Konijnenkiller dan. Leuk uitje met de kindjes naar het bos, om samen het konijn een zekere hongerdood te bezorgenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik had meer gekeken en geluisterd naar Claire. Muizenstamper heb ik niet zo beleefd.![]()
Muizen zijn vies, kruipen door de viezigheid en daarna door je eten en zijn hier ook niet welkom en hun leven niet zeker![]()
17 februariquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij Brian helemaal kort ramt, go Yuri.![]()
Nou kijk ik geen 24 uur streams, dus kan ook niet alles horen en bij houden. Ik heb Huub al zo vaak horen zeggen dat hij de villa in brand steekt als Brain hem zou winnen. En nou is iemand weer niet goed bij haar hoofd, omdat ze denkt dat Brain en Amanda de villa gaat winnen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:21 schreef trettie het volgende:
[..]
En als het andersom is als Huub b.v. wint wat bestellen we dan voor alle anderen om zich te beschermen tegen Brian die helemaal para gaat worden?
Wel vreemd dat ze in het begin toen ze de villa in kwam niet echt over het winnen van de villa praatte. Ik weet nog dat Huub aan haar vroeg, denk jij de villa te kunnen winnen. Ze stond er toen eigenlijk bij met een mond vol tanden.quote:
En haar achterban vertelde niet met Huub de koffer in te duiken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:46 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wel vreemd dat ze in het begin toen ze de villa in kwam niet echt over het winnen van de villa praatte. Ik weet nog dat Huub aan haar vroeg, denk jij de villa te kunnen winnen. Ze stond er toen eigenlijk bij met een mond vol tanden.
Terwijl ze op dit filmje behoorlijk het grootste woord heeft , dat ze de villa gaat winnen
In jouw gezin of jouw familie, om Amandiaanse spraakverwarring even te voorkomenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:50 schreef coldstar het volgende:
Amanda heeft een brief gekregen van ene Chemene. Ik heb in mijn gezin ook een lieve schat die zo heet......
hahahah ik ben er super positief over hoor denk dat er weinig te scripte valt in dezequote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Negative vibes.![]()
Niet doen Avonne
That's the spiritquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:54 schreef monique.t het volgende:
[..]
hahahah ik ben er super positief over hoor denk dat er weinig te scripte valt in deze
Yri vecht ook voor het eerst en wil neem ik aan ook hoger op
Ik heb wel de indruk dat haar relatie met Huub, onder haar vriendinnen nog al eens in het belachelijke getrokken word. Haar ouders hebben de relatie inmiddels, goedgekeurt. Daar heb ik wel begrip voor. Als je wilt da tje dochter de villa wint, dan komt de relatie Huub, Claire goed uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En haar achterban vertelde niet met Huub de koffer in te duiken.Ze doet maar, ze wordt geacht oud en wijs genoeg te zijn.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik heb wel de indruk dat haar relatie met Huub, onder haar vriendinnen nog al eens in het belachelijke getrokken word. Haar ouders hebben de relatie inmiddels, goedgekeurt. Daar heb ik wel begrip voor. Als je wilt da tje dochter de villa wint, dan komt de relatie Huub, Claire goed uit.
Ik moet je eerlijk bekennen, misschien had ik het ook wel zo gedaan.....
Bij Lieke ging dat een beetje hetzelfde. Ik denk dat je als ouders je dochter noodgedwongen steunt in deze. Je gaat geen brieven schrijven om je afkeuring uit te spreken, is alleen maar voer voor haar tegenstanders.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik heb wel de indruk dat haar relatie met Huub, onder haar vriendinnen nog al eens in het belachelijke getrokken word. Haar ouders hebben de relatie inmiddels, goedgekeurt. Daar heb ik wel begrip voor. Als je wilt da tje dochter de villa wint, dan komt de relatie Huub, Claire goed uit.
Ik moet je eerlijk bekennen, misschien had ik het ook wel zo gedaan.....
Alleen jammer dat "gewoondoorgaan" er in zitquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-t, maar SBS6 is ook leuk, een soort Idols voor dancers: "Dancing Queen"
Zit ik ook naar te kijken (ik kijk alleen naar de voorrondes) Lachen hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-t, maar SBS6 is ook leuk, een soort Idols voor dancers: "Dancing Queen"
Nee in mijn gezin....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In jouw gezin of jouw familie, om Amandiaanse spraakverwarring even te voorkomen
Tis wel een flapdrol, maar toch ter zake kundig op dit gebied imo.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:03 schreef loisie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat "gewoondoorgaan" er in zit
Heel kundig en heel serieus.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis wel een flapdrol, maar toch ter zake kundig op dit gebied imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |