Nee, wel twee seconden douche scene. En verder zijn het ook niet allemaal mooie beelden (veel schelden en de jurk-scene met Lieke).quote:
Ja dus, een klein stukje, gedurft hoor.quote:
Wel dusquote:
sch = r (rebusquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:26 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft het ook moeilijk, de schat.
[ afbeelding ]
Ik heb een schone onderbroek aan !!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gelukkig, daar ben je. Mooi op tijd, ze moeten nog eten
Het filmpje van Huub was korter en kwam veel te laat, maar het was wel veel positiever.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:32 schreef Marieke_B het volgende:
het was niet zo'n grappig/vrolijk filmpje...ze moesten helemaal niet veel lachen
Wat een kut-'gezin' van Amanda dat ze niet op zo'n joekeltje kunnen passen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, daar was Nicky.
[ afbeelding ]
Die vond ik juist negatief, met als dieptepunt dat laatste stukje met Katiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Het filmpje van Huub was korter en kwam veel te laat, maar het was wel veel positiever.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Het filmpje van Huub was korter en kwam veel te laat, maar het was wel veel positiever.
Hobby van Huubje, spatten, vooral met kwakjesquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:35 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
en heftiger, intenser en meeslepender..Huub kan echt van het scherm afspatten...
Ik denk niet dat Huub het zo negatief vond dat die pijp-scene erinzat... verder was het vrij realistisch.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:34 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die vond ik juist negatief, met als dieptepunt dat laatste stukje met KatiDie van Brian was weer walgelijk positief en onrealistisch.
Volgens mij gaat hij haar daar later nog over aanspreken/afzeiken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:36 schreef 2live het volgende:
Wel leuk dat Brian even alle sexuele uitspattingen van Amanda kon terugzien.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:38 schreef Guuskeee het volgende:
gvd, die foto's van lieke op dr hyves, gadverdamme!!
[ afbeelding ]
is die rechtse dr oma of zo??
Je bent er ook lekker snel mee..... die foto's staan al vanaf het moment dat ze haar eerste stappen in de villa deed in diverse topics op FOK!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:38 schreef Guuskeee het volgende:
gvd, die foto's van lieke op dr hyves, gadverdamme!!
[ afbeelding ]
is die rechtse dr oma of zo??
blabla bla blablabla. En waarom mag ik dan niet blij zijn met iets wat voor jou al zo vorig jaar is?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent er ook lekker snel mee..... die foto's staan al vanaf het moment dat ze haar eerste stappen in de villa deed in diverse topics op FOK!
Ach, de rozenblaadjes liggen ook weer op tafel, hoe origineel.quote:
Blije mensen hebben plezierquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
blabla bla blablabla. En waarom mag ik dan niet blij zijn met iets wat voor jou al zo vorig jaar is?
Ik hoop het voor dat joekeltje, De rest van het "gezin" heeft het te druk met wifebeaters.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:48 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft een briefje van Naad ontvangen, Juicy is bij haar ( zegt ze) , ze zal heel goed voor hem zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |