Het filmpje van Huub was korter en kwam veel te laat, maar het was wel veel positiever.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:32 schreef Marieke_B het volgende:
het was niet zo'n grappig/vrolijk filmpje...ze moesten helemaal niet veel lachen
Wat een kut-'gezin' van Amanda dat ze niet op zo'n joekeltje kunnen passen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, daar was Nicky.
[ afbeelding ]
Die vond ik juist negatief, met als dieptepunt dat laatste stukje met Katiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Het filmpje van Huub was korter en kwam veel te laat, maar het was wel veel positiever.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Het filmpje van Huub was korter en kwam veel te laat, maar het was wel veel positiever.
Hobby van Huubje, spatten, vooral met kwakjesquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:35 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
en heftiger, intenser en meeslepender..Huub kan echt van het scherm afspatten...
Ik denk niet dat Huub het zo negatief vond dat die pijp-scene erinzat... verder was het vrij realistisch.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:34 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die vond ik juist negatief, met als dieptepunt dat laatste stukje met KatiDie van Brian was weer walgelijk positief en onrealistisch.
Volgens mij gaat hij haar daar later nog over aanspreken/afzeiken.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:36 schreef 2live het volgende:
Wel leuk dat Brian even alle sexuele uitspattingen van Amanda kon terugzien.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:38 schreef Guuskeee het volgende:
gvd, die foto's van lieke op dr hyves, gadverdamme!!
[ afbeelding ]
is die rechtse dr oma of zo??
Je bent er ook lekker snel mee..... die foto's staan al vanaf het moment dat ze haar eerste stappen in de villa deed in diverse topics op FOK!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:38 schreef Guuskeee het volgende:
gvd, die foto's van lieke op dr hyves, gadverdamme!!
[ afbeelding ]
is die rechtse dr oma of zo??
blabla bla blablabla. En waarom mag ik dan niet blij zijn met iets wat voor jou al zo vorig jaar is?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent er ook lekker snel mee..... die foto's staan al vanaf het moment dat ze haar eerste stappen in de villa deed in diverse topics op FOK!
Ach, de rozenblaadjes liggen ook weer op tafel, hoe origineel.quote:
Blije mensen hebben plezierquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
blabla bla blablabla. En waarom mag ik dan niet blij zijn met iets wat voor jou al zo vorig jaar is?
Ik hoop het voor dat joekeltje, De rest van het "gezin" heeft het te druk met wifebeaters.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:48 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft een briefje van Naad ontvangen, Juicy is bij haar ( zegt ze) , ze zal heel goed voor hem zorgen.
En straks rozenblaadjes in bad en daarna nog in het bed.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, de rozenblaadjes liggen ook weer op tafel, hoe origineel.
Heeft hij weer een nest muisjes doodgestampt of een konijn in het bos achtergelaten?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:55 schreef Desii het volgende:
Claire in tranen, om een lieve brief van haar pa
Ik heb maar een klein stukje gehoord. Het ging over de inhoud van een brief, iets wat op de streams was geweest. Claire baalt dat ook haar vader dat allemaal kon zien en ermee geconfronteerd wordt. Zal wel de eerste neukbeurt met Huub zijn geweest.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
Waarom huilt Claire?
Oohhh... nou die vader kan wel tegen een stootje, oordelend naar wat ze vannacht zoal over hem vertelde. Dankjewel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb maar een klein stukje gehoord. Het ging over de inhoud van een brief, iets wat op de streams was geweest. Claire blaat dat ook haar vader dat allemaal kon zien en ermee geconfronteerd wordt. Zal wel de eerste neukbeurt met Huub zijn geweest.
Nee het ging volgens mij over het feit dat Claire uitgescholden werd en haar hoofd liet hangen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb maar een klein stukje gehoord. Het ging over de inhoud van een brief, iets wat op de streams was geweest. Claire baalt dat ook haar vader dat allemaal kon zien en ermee geconfronteerd wordt. Zal wel de eerste neukbeurt met Huub zijn geweest.
Geen idee wat ze vannacht over hem vertelde, toen zat ik nog in Milaan (geen internet in dat hotel).quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Oohhh... nou die vader kan wel tegen een stootje, oordelend naar wat ze vannacht zoal over hem vertelde. Dankjewel.
Iemand zei tegen hem (Luc?) dat hij niet dezelfde fouten moest maken als met Lieke. Maar ja, zo zit Huub in elkaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:59 schreef riri het volgende:
Als Lieke huilde gebruikt Huub dezelfde woorden....het maakt niet uit welke vrouw er tegenover hem zit...ze zijn zo inwisselbaar
hij noemt Claire ook al kleintje...gebruikt dus zelfs dezelfde koosnaampjes
Och, nou, die vader is een echte dierenvriend en hij houdt veel van zijn kinderen. Daarom brengen ze samen het konijn dat Claire zo lief vond naar het bos als ze op vakantie gaan. Daarom brengt hij een oudere kat naar het asiel als ze een hond nemen (tegen de kinderen zegt hij dat Tijger op een boerderij zit maar de broer ontdekt het dier in een asiel). En daarom drukt hij tussen zijn handen een beestje dood voor het oog van de kinderen. En stampt hij met een bezemsteel, eveneens voor het oog van de kinderen, een nest muizen dood ergens op een camping.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen idee wat ze vannacht over hem vertelde, toen zat ik nog in Milaan (geen internet in dat hotel).
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:06 schreef Marieke_B het volgende:
Huub vraagt om een asbak
Ricardo: die zit naast je..
Heu? Heeft die vader van Claire dit allemaal gedaan??quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, nou, die vader is een echte dierenvriend en hij houdt veel van zijn kinderen. Daarom brengen ze samen het konijn dat Claire zo lief vond naar het bos als ze op vakantie gaan. Daarom brengt hij een oudere kat naar het asiel als ze een hond nemen (tegen de kinderen zegt hij dat Tijger op een boerderij zit maar de broer ontdekt het dier in een asiel). En daarom drukt hij tussen zijn handen een beestje dood voor het oog van de kinderen. En stampt hij met een bezemsteel, eveneens voor het oog van de kinderen, een nest muizen dood ergens op een camping.
Best een sympathieke man, die vader.
Die was raak.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:06 schreef Marieke_B het volgende:
Huub vraagt om een asbak
Ricardo: die zit naast je..
Maar toch is ze een echt vaders- en broerskindjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:09 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Heu? Heeft die vader van Claire dit allemaal gedaan??
Dan snap ik ook, dat Claire zich gaat laten gebruiken door Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |