Neuh. Ik denk zelfs dat IK haar meer kan bieden dan die kutkabouterquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen hoor. Misschien is zij inderdaad de enige voor hem
Oude stangerdquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:05 schreef itsme het volgende:
Ja en ik zat een beetje te stangenen daar werd natuurlijk gelijk weer op gehapt.
Soms is dat wel mooi om te zien maar ik zal er mee op houden. Wel relaxed zonder die modjes.
Weet je wat ik denk... ..dat het helemaal afgelopen is met die GK. Het spel lis gewoon dood nu. Brain stemt Amanda er niet uit en anders om ook niet. Jaap stemt Huub er niet uit en anders om ook niet. De enige die er nog uitgestemd zou kunnen worden is Claire.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er is ook niks meer om over te schrijven.De gouden kooi speelt zich nu meer buiten dan binnen af.Morgen is Jaap de hele middag en avond en nacht op stap.
Ach hij heeft een manier gevonden om zijn daden goed te praten?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Brian is fysiek geweld niets vergeleken bij het verbale geweld van Huub.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Volgens Brian is fysiek geweld niets vergeleken bij het verbale geweld van Huub.
Dat die vuilak het zijn strot uit krijgtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Dat denk jij, of jij citeert Huub letterlijk?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk... ..dat het helemaal afgelopen is met die GK. Het spel lis gewoon dood nu. Brain stemt Amanda er niet uit en anders om ook niet. Jaap stemt Huub er niet uit en anders om ook niet. De enige die er nog uitgestemd zou kunnen worden is Claire.
Ik verwacht niet dat Huub haar eruit stemt. Huub heeft gisteren uitgesproken dat hij graag met z'n drieeen speelt, omdat hij daar heel veel voordeel aan zou hebben.
Als het spel niet wordt gestopt, zullen ze er in blijven zitten, tot er iemand door familie omstandig heden zijn/haar biezen pakt.....
Ik denk ook dat Claire er nog uit gaat.Die kan nooit winnen en zou ik ook niet eerlijk vinden.Als Claire eruit gaat zal de fase van de finale wel ingaan.Maar ik blijf het zonde vinden dat ze zo,n prachtig concept zo om zeep hebben geholpen.Zelfs de streamers hebben nog meer ideeen dan die zogenaamde goede programmabedenkers.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk... ..dat het helemaal afgelopen is met die GK. Het spel lis gewoon dood nu. Brain stemt Amanda er niet uit en anders om ook niet. Jaap stemt Huub er niet uit en anders om ook niet. De enige die er nog uitgestemd zou kunnen worden is Claire.
Ik verwacht niet dat Huub haar eruit stemt. Huub heeft gisteren uitgesproken dat hij graag met z'n drieeen speelt, omdat hij daar heel veel voordeel aan zou hebben.
Als het spel niet wordt gestopt, zullen ze er in blijven zitten, tot er iemand door familie omstandig heden zijn/haar biezen pakt.....
Je kijkt toch al langer?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:23 schreef blomst het volgende:
dat er mensen zijn die zich zover boven een ander voelen staan en hun eigen slechte dingen vergeten of goed praten, ik wist niet dat die bestonden.
En volgens mij geloven B&A het zelf ook nog wat ze allemaal uitkramen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:23 schreef blomst het volgende:
dat er mensen zijn die zich zover boven een ander voelen staan en hun eigen slechte dingen vergeten of goed praten, ik wist niet dat die bestonden.
Inderdaad, en daarom ligt ze er ook gelukkig eind van deze maand uit ....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
Brian vraagt aan Claire hoe ze het voor zichzelf op kan brengen als ze weet hoe makkelijk Huub met hoeren en sletjes omgaat, dat ze dan toch met Huub om kan gaan en of ze het gevoel heeft meer te zijn dan de weekend-pussy's. Claire zegt een heel apart gevoel naar Huub te hebben en hoopt dat Huub oprecht is in de dingen die hij tegen haar zegt.
Wat een naief meisje.
Op hun lijf geschreven scriptjesquote:
Beide.......sorry dat ik dat niet iets duidelijker beschreven hebt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:21 schreef Liess het volgende:
[..]
Dat denk jij, of jij citeert Huub letterlijk?
Als ze weer terug komen wordt het weer spannend, want de verhalen over de andere vrouwen en Huub zullen dan wel weer los branden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:37 schreef rooie3 het volgende:
wat een saai gedoe op de streams.De fut is er ook echt uit.Maar ja zonder Japie en Huub is er helemaal niks aan.Je weet dan zeker dat je ook niks spannends meer moet verwachten.
Dat geloof ik dus niet. Ik denk dat Huub, Claire er niet uit zet. En ikm denk ook niet dat hij dit in belang van Claire doet, alswel voor hemzelf.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, en daarom ligt ze er ook gelukkig eind van deze maand uit ....
Zit er niet op te wachten om Claire kapot te zien gaan.Ze is rustig en heeft nog niks verkeerds gedaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:27 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Als ze weer terug komen wordt het weer spannend, want de verhalen over de andere vrouwen en Huub zullen dan wel weer los branden.
Niets leukers toch om Claire kapot te zien gaan? (heeft ze aan zichzelf te danken hoor, maar het blijft zielig)
Ja, is dit script? Zet de streams net aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op hun lijf geschreven scriptjesIk begin DGK_REDACTIE meer en meer te waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |