Ik offer me op en ga het heel even proberenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:45 schreef mootie het volgende:
Er luistert echt niemand naar Brian en Amanda he?
Nou, "misschien had ik het ook wel zo gedaan"...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:45 schreef coldstar het volgende:
[..]
Hoezo Ruud, spreek je uit......wat heb ik verkeerd gedaan....![]()
Als ik het kon had ik het wel gedaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:45 schreef mootie het volgende:
Oeps Ruud, ik neem het gelijk terug....Ik probeerde te bedenken wat zo'n vader bezielt. Eerst je dochter bijna te laten zweren dat ze geen sex met Huub moest doen en nu je toe stemming geven.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En jij hebt hier uitgesproken ook in huubs valletje te hebben willen trappen.
Ik heb er wel zinquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
Brian en Amanda hebben het over het komende K1 gevecht van Brian, wie ze hopen dat er allemaal komen kijken.
Er werd hier vaak genoeg geschreven dat die verliefdheid tussen Quitin en Lieke nep was.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:23 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Dat neppe gedoe ook van Lieke . Las een stukje op vol.
Ze is nu helemaal in luv met Quintin. Waarom ben ik verbaasd. Lieke is altijd vrij snel, dat hebben we met Huub wel gezien.
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:51 schreef coldstar het volgende:
[..]
Oeps Ruud, ik neem het gelijk terug....Ik probeerde te bedenken wat zo'n vader bezielt. Eerst je dochter bijna te laten zweren dat ze geen sex met Huub moest doen en nu je toe stemming geven.
Toen dacht ik, misschien zou ik dan ook maar snel tegen me dochter zeggen, ik sta met alles achter je...
Maar ik neem het gelijk weer helemaal terug....Ik was een bneetje DOM
Ik heb je naam nog niet voorbij horen komen, maar wat niet is kan komenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb er wel zinmaar mij zullen ze wel niet bedoelen
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:45 schreef mootie het volgende:
Dateb ik ook al eens gepost. Dit was met Bart en Lesley, Dennis en Nadia en nu bij Lieke en Quinten ook weer. Vreemd genoeg zijn ze allemaal nog bij elkaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:53 schreef kybe het volgende:
[..]
Er werd hier vaak genoeg geschreven dat die verliefdheid tussen Quitin en Lieke nep was.
Lieke en Quitin hebben nu tijd gehad om elkaar buiten de kooi beter te leren kennen,waarom is dat nep?
Ik geloof eerder dat als Huub buiten was,hij niet met Claire zou zijn.
Ik moet trouwens nog zien hoe lang dat in de kooi stand zal blijven houden.
We passen ons allemaal aan aan de streamsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-t, wat zijn wij braafAllang geen modje gezien hier
Er is ook niks meer om over te schrijven.De gouden kooi speelt zich nu meer buiten dan binnen af.Morgen is Jaap de hele middag en avond en nacht op stap.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-t, wat zijn wij braafAllang geen modje gezien hier
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:05 schreef itsme het volgende:
Ja en ik zat een beetje te stangenen daar werd natuurlijk gelijk weer op gehapt.
Soms is dat wel mooi om te zien maar ik zal er mee op houden. Wel relaxed zonder die modjes.
Huub en Hedda passen bij elkaar.Weet zeker dat die na de kooi verder gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dateb ik ook al eens gepost. Dit was met Bart en Lesley, Dennis en Nadia en nu bij Lieke en Quinten ook weer. Vreemd genoeg zijn ze allemaal nog bij elkaar.
Dat de relatie Huub, Claire buiten de GK ook stand zal houden, geloof ik helemaal niets van.
Bart-Lesley : echtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:04 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dateb ik ook al eens gepost. Dit was met Bart en Lesley, Dennis en Nadia en nu bij Lieke en Quinten ook weer. Vreemd genoeg zijn ze allemaal nog bij elkaar.
Dat de relatie Huub, Claire buiten de GK ook stand zal houden, geloof ik helemaal niets van.
Zou heel goed kunnen hoor. Misschien is zij inderdaad de enige voor hemquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub en Hedda passen bij elkaar.Weet zeker dat die na de kooi verder gaan.
Hahahaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik weet het geheim van Peter R. de Vries al.
Claire is nattie halowien... met kort haar....
Gewoon een aandachtshoer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |