Geen reet Ccquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel kundig en heel serieus.
Gebeurt er nog wat in die kooi?
dan ben ik toch meer een gehaktballenvrouw als biefstukkenwijfquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:15 schreef coldstar het volgende:
ooooo, sorry hoor, ik lig hier in een deuk. Ricardo zegt van de week met Lieke uit geweest te zijn. Hij zegt dat het theel gezellig was. Lieke was samen met Quinten. Ricardo zegt, ze heeft een gehakt bal ingewisseld voor een biefstuk.....Die komt echt zo droog uit de hoek, ik vind hem leuk.....
Ik vind Ricardo ook wel leuk.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:15 schreef coldstar het volgende:
ooooo, sorry hoor, ik lig hier in een deuk. Ricardo zegt van de week met Lieke uit geweest te zijn. Hij zegt dat het theel gezellig was. Lieke was samen met Quinten. Ricardo zegt, ze heeft een gehakt bal ingewisseld voor een biefstuk.....Die komt echt zo droog uit de hoek, ik vind hem leuk.....
Ja, ik weet dat hij er veel van af weet maar ik krijg jeuk van die gast...........in negatieve zin danquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel kundig en heel serieus.
Gebeurt er nog wat in die kooi?
Mee eens, ook al denk je er heel anders over. Het lijkt me ook verschrikkelijk je dochter zo op de streams te zien, in een bed op gepomt te worden en dat gekreun aan te horen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:02 schreef 2live het volgende:
[..]
Bij Lieke ging dat een beetje hetzelfde. Ik denk dat je als ouders je dochter noodgedwongen steunt in deze. Je gaat geen brieven schrijven om je afkeuring uit te spreken, is alleen maar voer voor haar tegenstanders.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:20 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind Ricardo ook wel leuk.
Huub heeft trouwens ook een gehaktbal ingewisseld voor een biefstuk! Claire vind ik zoveel leuker dan Lieke!
Als Huub zich meer gaat opstellen als een biefstuk inplaats van een gehaktbal dan zal ik mijn standpunt misschien nog gaan wijzigenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:20 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Huub heeft trouwens ook een gehaktbal ingewisseld voor een biefstuk! Claire vind ik zoveel leuker dan Lieke!
Gelukkig wel, zou een rare wereld worden als we allemaal met een gehaktbal aan ons arm lopen. En als ik dan toch tegen een gehaktbal aan zou lopen, zou hij in ieder geval wel een heel ander karakter moeten hebben als de gehaktbal uit de GK...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:17 schreef Desii het volgende:
[..]
dan ben ik toch meer een gehaktballenvrouw als biefstukkenwijf![]()
Tja smaken verschillen
Blijft ze nu ook weg?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:12 schreef Marieke_B het volgende:
Niemand cap's gemaakt van het vertrek van Selene?
Ze is eindelijk weg..!!!
Jammer dat ze tussen haar oortjes zo verrot is. Anders zou ik haar een toppertje vindenquote:
Nee, nu is het niet leuk meer. Dit lijkt op jij, nee jij.......quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:20 schreef STAP01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee, nu is het niet leuk meer. Dit lijkt op jij, nee jij.......
Je hebt me teleurgesteldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee, nu is het niet leuk meer. Dit lijkt op jij, nee jij.......
Gelukkig dat Huub het toch allemaal wat rustiger aan pakt, helemaal mee eens....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:23 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Dat neppe gedoe ook van Lieke . Las een stukje op vol.
Ze is nu helemaal in luv met Quintin. Waarom ben ik verbaasd. Lieke is altijd vrij snel, dat hebben we met Huub wel gezien.
![]()
Ik heb een tijdje gedacht, dat zij dit speelde en dat de echte troef nog moest komen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:40 schreef Desii het volgende:
Ik vind Claire een heel lief, naief meisje.... maar totaal ongeschikt voor DGK...
Ik had ook anders verwacht.Denk ook dat Claire er alleen ingezet is als opvulling en dat het de bedoeling was om samen met Lieke te spelen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gedacht, dat zij dit speelde en dat de echte troef nog moest komen.
Die 'hoop' heb ik nu opgegeven.
Ik dacht dit, omdat ik me niet voor kon stellen, dat zo'n meisje op dit moment in de Kooi werd gezet.
En jij hebt hier uitgesproken ook in huubs valletje te hebben willen trappen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:41 schreef coldstar het volgende:
Mickey en Ricardo spreken zich uit over Huub. Mickey, zegt de villa te gunnen of aan Jaap, of aan Brain. Claire vraagt heel verbaasd, niet aan Huub?
Ze vinden Huub veel en veel te veel hoogmoed waanzin hebben. Ricardo zegt dat hij daar nog wel eens mee op zijn bek zal gaan. Mikey vind dat Huub hem zo vaak heeft beledigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |