abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56468678
ooooo, sorry hoor, ik lig hier in een deuk. Ricardo zegt van de week met Lieke uit geweest te zijn. Hij zegt dat het theel gezellig was. Lieke was samen met Quinten. Ricardo zegt, ze heeft een gehakt bal ingewisseld voor een biefstuk.....Die komt echt zo droog uit de hoek, ik vind hem leuk.....
  vrijdag 1 februari 2008 @ 22:15:58 #202
168951 STAP01
body and brain
pi_56468683
Komt dat grietje vanavond trouwens? Naad bedoel ik
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_56468694
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 22:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heel kundig en heel serieus.

Gebeurt er nog wat in die kooi?
Geen reet Cc
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_56468702
Huub en Jaap zijn vertrokken naar Kaatsheuvel

Ricardo begint gelijk tegen Claire over Huub; je weet toch wat er tussen hun gebeurd is en Lieke was nog wel een sterke vrouw.

Wat dat te gaat heb ik wel respect voor Claire, ze trekt zich niets aan wat iemand zegt en trekt echt der eigen plan.... de kans incalculerend dat ze op der bek gaat
pi_56468719
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 22:15 schreef coldstar het volgende:
ooooo, sorry hoor, ik lig hier in een deuk. Ricardo zegt van de week met Lieke uit geweest te zijn. Hij zegt dat het theel gezellig was. Lieke was samen met Quinten. Ricardo zegt, ze heeft een gehakt bal ingewisseld voor een biefstuk.....Die komt echt zo droog uit de hoek, ik vind hem leuk.....
dan ben ik toch meer een gehaktballenvrouw als biefstukkenwijf

Tja smaken verschillen
  vrijdag 1 februari 2008 @ 22:20:30 #206
168951 STAP01
body and brain
pi_56468768
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 22:15 schreef coldstar het volgende:
Ik vind Ricardo ook wel leuk.
Huub heeft trouwens ook een gehaktbal ingewisseld voor een biefstuk! Claire vind ik zoveel leuker dan Lieke!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 22:22:00 #207
187845 loisie
van die spijkerbroeken
pi_56468805
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 22:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heel kundig en heel serieus.

Gebeurt er nog wat in die kooi?
Ja, ik weet dat hij er veel van af weet maar ik krijg jeuk van die gast...........in negatieve zin dan
el relajar agradable en fuengirola
pi_56468806
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 22:02 schreef 2live het volgende:

[..]

Bij Lieke ging dat een beetje hetzelfde. Ik denk dat je als ouders je dochter noodgedwongen steunt in deze. Je gaat geen brieven schrijven om je afkeuring uit te spreken, is alleen maar voer voor haar tegenstanders.
Mee eens, ook al denk je er heel anders over. Het lijkt me ook verschrikkelijk je dochter zo op de streams te zien, in een bed op gepomt te worden en dat gekreun aan te horen.

Ik zou er daarom ook nooit achter staan, als mijn dochter met het idee kwam in zo'n TV programma deel te nemen. Ik zou er nooit achter staan never....
pi_56468834
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 22:20 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Huub heeft trouwens ook een gehaktbal ingewisseld voor een biefstuk! Claire vind ik zoveel leuker dan Lieke!

Dat neppe gedoe ook van Lieke . Las een stukje op vol.

Ze is nu helemaal in luv met Quintin. Waarom ben ik verbaasd . Lieke is altijd vrij snel, dat hebben we met Huub wel gezien.
pi_56468852
quote:

[..]

Als Huub zich meer gaat opstellen als een biefstuk inplaats van een gehaktbal dan zal ik mijn standpunt misschien nog gaan wijzigen
  † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2008 @ 22:25:28 #211
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_56468888
Ohhh...........zwijmel sop zwijmel....................
pi_56468896
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 22:17 schreef Desii het volgende:

[..]

dan ben ik toch meer een gehaktballenvrouw als biefstukkenwijf

Tja smaken verschillen
Gelukkig wel, zou een rare wereld worden als we allemaal met een gehaktbal aan ons arm lopen. En als ik dan toch tegen een gehaktbal aan zou lopen, zou hij in ieder geval wel een heel ander karakter moeten hebben als de gehaktbal uit de GK...
pi_56468934
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:12 schreef Marieke_B het volgende:
Niemand cap's gemaakt van het vertrek van Selene?
Ze is eindelijk weg..!!!
Blijft ze nu ook weg?
pi_56468985
[quote]Op vrijdag 1 februari 2008 22:27 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Blijft ze nu ook weg?
[/quote

pi_56469007
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 22:27 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Blijft ze nu ook weg?
Jammer dat ze tussen haar oortjes zo verrot is. Anders zou ik haar een toppertje vinden
pi_56469027
quote:

[..]

Nee, nu is het niet leuk meer. Dit lijkt op jij, nee jij.......
  vrijdag 1 februari 2008 @ 22:34:29 #217
168951 STAP01
body and brain
pi_56469089
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 22:32 schreef coldstar het volgende:

[..]

pi_56469090
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 22:32 schreef coldstar het volgende:

[..]

Je hebt me teleurgesteld
pi_56469092
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 22:23 schreef itsme het volgende:

[..]

Dat neppe gedoe ook van Lieke . Las een stukje op vol.

Ze is nu helemaal in luv met Quintin. Waarom ben ik verbaasd . Lieke is altijd vrij snel, dat hebben we met Huub wel gezien.
Gelukkig dat Huub het toch allemaal wat rustiger aan pakt, helemaal mee eens....
pi_56469130
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:40 schreef Desii het volgende:
Ik vind Claire een heel lief, naief meisje.... maar totaal ongeschikt voor DGK...
Ik heb een tijdje gedacht, dat zij dit speelde en dat de echte troef nog moest komen.
Die 'hoop' heb ik nu opgegeven.
Ik dacht dit, omdat ik me niet voor kon stellen, dat zo'n meisje op dit moment in de Kooi werd gezet.
pi_56469157
wat een saai gedoe op de streams.De fut is er ook echt uit.Maar ja zonder Japie en Huub is er helemaal niks aan.Je weet dan zeker dat je ook niks spannends meer moet verwachten.
pi_56469183
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 22:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje gedacht, dat zij dit speelde en dat de echte troef nog moest komen.
Die 'hoop' heb ik nu opgegeven.
Ik dacht dit, omdat ik me niet voor kon stellen, dat zo'n meisje op dit moment in de Kooi werd gezet.
Ik had ook anders verwacht.Denk ook dat Claire er alleen ingezet is als opvulling en dat het de bedoeling was om samen met Lieke te spelen.
pi_56469224
Mickey en Ricardo spreken zich uit over Huub. Mickey, zegt de villa te gunnen of aan Jaap, of aan Brain. Claire vraagt heel verbaasd, niet aan Huub?

Ze vinden Huub veel en veel te veel hoogmoed waanzin hebben. Ricardo zegt dat hij daar nog wel eens mee op zijn bek zal gaan. Mikey vind dat Huub hem zo vaak heeft beledigd.
pi_56469274
Mikey is zo vermoeiend....... hij snapt er allemaal geen ruk van. Zelf de kok zei er iets over na 3 pogingen om Mikey iets uit te leggen.
pi_56469283
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 22:41 schreef coldstar het volgende:
Mickey en Ricardo spreken zich uit over Huub. Mickey, zegt de villa te gunnen of aan Jaap, of aan Brain. Claire vraagt heel verbaasd, niet aan Huub?

Ze vinden Huub veel en veel te veel hoogmoed waanzin hebben. Ricardo zegt dat hij daar nog wel eens mee op zijn bek zal gaan. Mikey vind dat Huub hem zo vaak heeft beledigd.
En jij hebt hier uitgesproken ook in huubs valletje te hebben willen trappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')