abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56470387
Als ik zo naar Claire luister betwijfel ik of zij ooit achter de streams heeft gezeten of meer dan 10 tv afleveringen heeft gezien.
pi_56470390
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 23:23 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat Claire er nog uit gaat.Die kan nooit winnen en zou ik ook niet eerlijk vinden.Als Claire eruit gaat zal de fase van de finale wel ingaan.Maar ik blijf het zonde vinden dat ze zo,n prachtig concept zo om zeep hebben geholpen.Zelfs de streamers hebben nog meer ideeen dan die zogenaamde goede programmabedenkers.
Helemaal mee eens....
pi_56470401
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 23:29 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Zit er niet op te wachten om Claire kapot te zien gaan.Ze is rustig en heeft nog niks verkeerds gedaan.
Zie liever twee anderen kapot gaan.
Ben ik met je eens.
Kan ze nu met mijn neus aanwijzen
pi_56470405
Wat een grote schmoel.....kan Ricardo naar huis...
Hangplek voor vrije gedachten
pi_56470421
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 23:30 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ja, is dit script? Zet de streams net aan.
Mwah Lobasca, hoe langer dit duurt, hoe meer de bewoners zichzelf laten zien, script gaat een beetje op de achtergrond, maar ze proberen het nog te sturen
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  vrijdag 1 februari 2008 @ 23:34:35 #281
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_56470429
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 23:29 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Zit er niet op te wachten om Claire kapot te zien gaan.Ze is rustig en heeft nog niks
verkeerds gedaan. Zie liever twee anderen kapot gaan.
Ja, ik zie liever ook die twee paupers eerst flink kapot gaan .... Maar serieus, Claire mag
dan lief en rustig zijn, ze is toch echt geen Gouden Kooi materiaal ??? Bij lange na niet.

Nu ook in de discussie met Amanda en Brian, ze wordt toch helemaal ondergesneeuwd ?
.
pi_56470430
Kan die kutbutler ook niet eens opzouten.ook al een script gekregen dat hij Amanda en Brian te vriend moet houden.
pi_56470445
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 21:59 schreef coldstar het volgende:

[..]

Ik heb wel de indruk dat haar relatie met Huub, onder haar vriendinnen nog al eens in het belachelijke getrokken word. Haar ouders hebben de relatie inmiddels, goedgekeurt. Daar heb ik wel begrip voor. Als je wilt da tje dochter de villa wint, dan komt de relatie Huub, Claire goed uit.

Ik moet je eerlijk bekennen, misschien had ik het ook wel zo gedaan.....
staat me bij dat Claire in het begin het had over dat zijzelf en haar familie heel veel deden om reclame te maken voor hun bedrijf...vader van Claire lijkt me het type man zoals ik hem op dat filmpje zag die wel op geld uit is (een echte yup)....vandaar dat hij zich aktief met het spel gaat bemoeien en de goedkeuring geeft aan zijn dochter...hoe meer hij en zijn familie in de picture hoe beter....
die ellenlange brieven van die vader zeggen natuurlijk wel wat...en die broers zijn er ook voortdurend mee bezig...al voor ze het huis in kwam was er al helemaal een reclamecampagne opgezet door die familie

denk zelfs dat ze bewust er juist op hebben aangestuurd dat ze iets met Huub begon...ook al doen ze in dat filmpje voor komen alsof ze dat liever niet hadden...het ligt er te dik bovenop zoals ze het daar over hadden bij het afscheid van Claire...ook bij haar binnenkomst herhaalde Claire dat keer op keer dat haar familie haar daarvoor had gewaarschuwd.
Waarom het daar voortdurend steeds over hebben denk ik dan....
Zij en haar familie hebben heel veel van de Gouden Kooi kunnen zien en je maakt mij niet wijs dat ze het daar gezamenlijk niet heel veel over hebben gehad..... wat de beste strategie zou zijn
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_56470463
waarom vraagt Claire nu niet Of Brian en Amanda zo dicht bij hun gevoel bleven toen ze haar uitscholden voor pijpslet.
Goedemorgen :W
pi_56470490
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Ja, ik zie liever ook die twee paupers eerst flink kapot gaan .... Maar serieus, Claire mag
dan lief en rustig zijn, ze is toch echt geen Gouden Kooi materiaal ??? Bij lange na niet.

Nu ook in de discussie met Amanda en Brian, ze wordt toch helemaal ondergesneeuwd ?
Is ze ook niet.Maar denk dat ze via via gecast is en geen bedreiging is voor de overige miljonairs.
De finale zal echt tussen Huub,Jaap,Brian en Amanda zijn.En dan maakt Jaap de meeste kans.
pi_56470540
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 23:35 schreef riri het volgende:

[..]

staat me bij dat Claire in het begin het had over dat zijzelf en haar familie heel veel deden om reclame te maken voor hun bedrijf...vader van Claire lijkt me het type man zoals ik hem op dat filmpje zag die wel op geld uit is (een echte yup)....vandaar dat hij zich aktief met het spel gaat bemoeien en de goedkeuring geeft aan zijn dochter...hoe meer hij en zijn familie in de picture hoe beter....
die ellenlange brieven van die vader zeggen natuurlijk wel wat...en die broers zijn er ook voortdurend mee bezig...al voor ze het huis in kwam was er al helemaal een reclamecampagne opgezet door die familie

denk zelfs dat ze bewust er juist op hebben aangestuurd dat ze iets met Huub begon...ook al doen ze in dat filmpje voor komen alsof ze dat liever niet hadden...het ligt er te dik bovenop zoals ze het daar over hadden bij het afscheid van Claire...ook bij haar binnenkomst herhaalde Claire dat keer op keer dat haar familie haar daarvoor had gewaarschuwd.
Waarom het daar voortdurend steeds over hebben denk ik dan....
Zij en haar familie hebben heel veel van de Gouden Kooi kunnen zien en je maakt mij niet wijs dat ze het daar gezamenlijk niet heel veel over hebben gehad..... wat de beste strategie zou zijn
Dus ook Claire is eigenlijk een hoer???

Werd ook steeds over Lieke geroepen.

Ach, zal Huub een zorg zijn. Als hij zijn kwakkie maar kwijt kan.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 23:40:32 #287
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_56470594
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 23:36 schreef blomst het volgende:
waarom vraagt Claire nu niet Of Brian en Amanda zo dicht bij hun gevoel bleven
toen ze haar uitscholden voor pijpslet.
Omdat ze ontzettend zwak in discussies is .... Brian en Amanda hebben wederom
punten gewonnen en hun TV momentjes gescoord
.
pi_56470644
Brian wil iets nieuws in de kooi.Elke dag is hetzelfde.Verdorie hij word het meeste vermaakt van allemaal.
pi_56470649
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 23:15 schreef kybe het volgende:

[..]

Oude stangerd
Ja ,ik voel me aangesproken omdat ik op jouw post reageerde maar waarvoor modjes?Het bleef toch allemaal rustig zonder raar op elkaar te reageren?
Daarom.
Ik heb zelf ook geen zin in dat gezeik over lieke en huub maar ik begon er weer over. Steekt hand in eigen oude boezem.
pi_56470673
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 23:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:

[..]

Dus ook Claire is eigenlijk een hoer???

Werd ook steeds over Lieke geroepen.

Ach, zal Huub een zorg zijn. Als hij zijn kwakkie maar kwijt kan.
Ik denk dat Claire gewoon naief is.
pi_56470684
Ik zie Claire en Wicawdo op de streams (maar hoor ze niet). Gaat Wicawdo een slotje plaatsen op het gleufje van Claire? Zal wel niet, maar ik vond het een leuke gedachte
pi_56470723
Ruud heb jij die Polen vanmiddag daar afgeleverd ?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_56470816
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 23:42 schreef itsme het volgende:

[..]

Daarom.
Ik heb zelf ook geen zin in dat gezeik over lieke en huub maar ik begon er weer over. Steekt hand in eigen oude boezem.
Geeft toch niets,we stappen gewoon over op Huub en Claire want ook daar zijn de meningen over verdeeld.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 23:47:24 #294
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_56470825
(Nog meer gehoord over de nieuwe gast-speler op de streams?)
Amanda: Er komt een nieuwe gast-speler, maar Selene komt maandag ook weer terug.
Brian: De vriendin van Selene, Suze de paaldanseres is een goeie, heel goed gebekt.
pi_56470838
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 23:44 schreef petraa het volgende:
Ruud heb jij die Polen vanmiddag daar afgeleverd ?

Nee, die zijn van een ander uitzendbureau. Jammer wel.
pi_56470850
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 23:43 schreef kybe het volgende:

[..]

Ik denk dat Claire gewoon naief is.
Dat schreef ik al eerder, maar hier staan zoveel theorieën.
Een vader die zijn dochter voor de poen in de Kooi zet en zo.
Broers die reclame willen of what ever.

Ik denk ook, dat Claire naief is en dat ze net als Lieke voor de gladde praatjes van Huub is gevallen. Helaas.
Ook zij zal het moeilijk gaan krijgen. Heeft ze soms al. Pijnlijk om te zien, vind ik, maar ze leert er weer van
pi_56470853
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 23:35 schreef riri het volgende:

[..]

Of het zo is gegaan weet ik natuurlijk niet, maar er is wel iets wat volgens mij niet helemaal door de beugel kan. Ik vind het ook allemaal een beetje een raar en vaag gaan. Tot nog toe kan ik ook de oprechtheid niet helemaal ondekken.

Overigens vind ik het nog steeds een blunder, van RTL om er nu nog een nieuwe miljonair in te zetten.
Het zal toch helemaal van de zotte zijn als Claire nog echt de kans zou hebben die villa te winnen? Er zitten vier mensen die er al een jaar en ruim een jaar in zitten. Iedereen heeft al boetes opgelopen in het heetst van de strijd. En dan zal er even zomaar iemand ingezet worden, nu het spel al bijna uitgespeeld is, die dan zomaar die villa kan winnen, zelfs nog zonder boetes....
  vrijdag 1 februari 2008 @ 23:48:21 #298
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_56470858
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 23:42 schreef itsme het volgende:

[..]

Daarom.
Zolang je daarvoor nog niet in de buurt van je knieen moet zijn, valt dat oude best wel mee
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_56470931
Krijgen we nog ruzie A&B...????? Hope so
Hangplek voor vrije gedachten
pi_56471043
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 23:48 schreef mazaru het volgende:

[..]

Zolang je daarvoor nog niet in de buurt van je knieen moet zijn, valt dat oude best wel mee
OMG, Meisjes.... Tieten. Grote tieten , kleine tieten, hangende tieten, staande tieten... Het schatje dat aan de tieten vast zit is bepalend voor mijn toewijding, niet het formaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')