Sorry, ik kan hem niet meer aanpassen....maar misschien is deze wel leuk:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:58 schreef Evil_Jur het volgende:
Even OP bijwerken aub!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:06 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Sorry, ik kan hem niet meer aanpassen....maar misschien is deze wel leuk:
Obama of Clinton?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:10 schreef Montov het volgende:
Super Duper Tsunami Tuesday, zoals het in de VS ook al wordt genoemd...
Super Amazing Democracy!!! Whooohoo! USA! USA!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:10 schreef Montov het volgende:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:11 schreef NJ het volgende:
tvp.
Ben bang McCain-Clintonquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:13 schreef Evil_Jur het volgende:
Het wordt al bijna tijd voor een geloofwaardige poll, wie durft een definitieve voorspelling te geven over de uiteindelijke kandidaten?
Republikeinen zal wel McCain worden. Democraten geen idee.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:13 schreef Evil_Jur het volgende:
Het wordt al bijna tijd voor een geloofwaardige poll, wie durft een definitieve voorspelling te geven over de uiteindelijke kandidaten?
Ik denk dat Hillary Clinton uiteindelijk wint bij de democraten (helaas), en ik zie Romney nog wel winnen van McCain...ik denk dat de kans groot is dat we voor het eerst een vrouwelijke US president gaan krijgen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:13 schreef Evil_Jur het volgende:
Hij heeft vier keer een interview gedaan met die Alex Jones mafkees. Dan krijg je al die lui inderdaad...blijft natuurlijk altijd de vraag of iemand verantwoordelijk is voor zijn aanhang...Hij had zich in ieder geval van die complotmalloot kunnen distantieren.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:23 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik hoop Obama VS Romney, ik verwacht Hillary VS McCain...
Ron Paul heb ik opgegeven. Ik vind zijn ideeën nog steeds het meest bij de mijne aansluiten, maar hij is te anders en trekt teveel gestoorden (zoals op dit forum blijkt) met zich mee om een kans te maken...
Ookal is een politicus niet direct verantwoordelijk voor z'n aanhang het kan hem wel compleet opbrekenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:31 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hij heeft vier keer een interview gedaan met die Alex Jones mafkees. Dan krijg je al die lui inderdaad...blijft natuurlijk altijd de vraag of iemand verantwoordelijk is voor zijn aanhang...Hij had zich in ieder geval van die complotmalloot kunnen distantieren.
Kan. Het heeft Bush geen verkeerd gedaan. Het ligt er gewoon aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ookal is een politicus niet direct verantwoordelijk voor z'n aanhang het kan hem wel compleet opbreken.
In Nederland brak het de LPF deels op maar van de PVV gleidt het af. Lastig te zeggen dus inderdaad. Maar goed als malloten met je gaan dwepen heb je wel een probleempje.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:54 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Kan. Het heeft Bush geen verkeerd gedaan. Het ligt er gewoon aan.
Ook dat ligt eraan. Zijn er meer mensen die zich zo storen aan het feit dat je met die lui flirt dat ze niet meer op je stemmen of zijn er meer mensen die zich verwant voelen met die complotten?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
In Nederland brak het de LPF deels op maar van de PVV gleidt het af. Lastig te zeggen dus inderdaad. Maar goed als malloten met je gaan dwepen heb je wel een probleempje.
Dat lijkt er meer op. Eerder werd op dit forum gemeld dat Schwarzenegger (die een halve Demcraat is) Obama zou steunen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:05 schreef Autodidact het volgende:
TVP
Arnold Schwarzenegger steunt John McCain
Karl Rove politics zijn van een andere orde dan, terecht, aanvoeren dat ervaring en competentie belangrijker zijn dan gladde praatjes.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
ik hoop op Obama maar ik ben bang dat hillary wint karl rove politics werken blijkbaar nog steeds goed.
Stiekem vastenavend oan het vieren?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
In Nederland brak het de LPF deels op maar van de PVV gleidt het af. Lastig te zeggen dus inderdaad. Maar goed als malloten met je gaan dwepen heb je wel een probleempje.
Fout.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:10 schreef Montov het volgende:
Trompquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:54 schreef Monidique het volgende:
Net bij De Leugen Regeert onder andere Tromp en Groenhuizen, of hoe je dat schrijft, over de houding van de Nederlandse media en bevolking tegenover Democraten en Republikeinen. Wel interessant. Helder en verklarend, ook.
Het is, zoals ik het zie, eerder andersom: tussen Obama en Clinton zijn echt vrij weinig inhoudelijke verschillen en dat is ook niet verkeerd. Romney en McCain verschillen wel degelijk op een paar punten: Romney zegt bijvoorbeeld dat Guantanamo Bay fantastisch is en uitgebreid moet worden, terwijl McCain, ongetwijfeld grotendeels beïnvloed door zijn krijgsgevangeneverleden, het hele martelgebeuren, wat onder Bush geïnstitutionaliseerde politiek van Amerika werd, verwerpt en wil terugdraaien. McCain is ook... uhm... "soft" wat betreft immigratie, in tegenstelling tot Romney.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:54 schreef Klopkoek het volgende:
Wat zijn eigenlijk de belangrijkste verschillen tussen Mccain en Romney? Verschil lijkt me niet zo groot als je hun standpunten ziet.
En het verschil tussen Obama en Clinton zie ik wel maar vind ik ook niet denderend.
Och ja, valt wel mee. Maar zo zijn er ook journalisten die Stalin of Mao bekritiseerden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:56 schreef Klopkoek het volgende:
TrompDie heeft 5 jaar lang een heilige kruistocht tegen Bush gevoerd vanuit New York
![]()
Treffend, inderdaad,quote:Groenhuysen was met z'n Maarten van Rossem imitatie lachwekkendSuper gewoon.
Neuh, heeft altijd wel zinnig en tegendraads commentaar.quote:Van Rossem moet je gewoon nooit meer op TV laten.
Maar tegelijkertijd wil McCain weer flink gaan oorlogvoeren, dat compenseert mijns inziens zijn laffe houding tov martelen (wat een huichelarij, iedereen weet wel dat het al eeuwen gebeurt, ook bij de CIA).quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is, zoals ik het zie, eerder andersom: tussen Obama en Clinton zijn echt vrij weinig inhoudelijke verschillen en dat is ook niet verkeerd. Romney en McCain verschillen wel degelijk op een paar punten: Romney zegt bijvoorbeeld dat Guantanamo Bay fantastisch is en uitgebreid moet worden, terwijl McCain, ongetwijfeld grotendeels beïnvloed door zijn krijgsgevangeneverleden, het hele martelgebeuren, wat onder Bush geïnstitutionaliseerde politiek van Amerika werd, verwerpt en wil terugdraaien. McCain is ook... uhm... "soft" wat betreft immigratie, in tegenstelling tot Romney.
Ja. Daarom geloof ik ook niet dat McCain president wordt. Ja, nu is hij nog favoriet bij velen, maar dat komt omdat hij nog betrekkelijk weinig aandacht heeft gekregen. Inhoudelijke aandacht althans. McCain zou Bush-44 zijn en dat beseffen veel Amerikanen nog niet. Veel mensen stemden op hem omdat ze het met de oorlog oneens zijn, de meerderheid van de Amerikanen wil binnen een jaar weg; McCain is status quo, wil daar wel honderd jaar blijven. Dat komt uiteindelijk wel meer naar de voorgrond. Dat is mijn overtuiging (en zo weer relevant met De Leugen Regeert).quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:00 schreef Klopkoek het volgende:
Maar tegelijkertijd wil McCain weer flink gaan oorlogvoeren
Je had z'n commentaar op 11 september moeten zien. Schandalig gewoon. Ik heb dat toevallig even gezien in het museum van beeld en geluid.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Och ja, valt wel mee. Maar zo zijn er ook journalisten die Stalin of Mao bekritiseerden.
[..]
Treffend, inderdaad,.
[..]
Neuh, heeft altijd wel zinnig en tegendraads commentaar.
Denk je? Hij is een tijdje behoorlijk weggezakt geweest. En de veelgehoorde verklaring daarvoor was zijn pro-oorlog retoriek. Het is voor mij nog steeds een raadsel waarom die man zo'n comeback heeft gemaakt, heel veel geld had hij niet eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Daarom geloof ik ook niet dat McCain president wordt. Ja, nu is hij nog favoriet bij velen, maar dat komt omdat hij nog betrekkelijk weinig aandacht heeft gekregen. Inhoudelijke aandacht althans. McCain zou Bush-44 zijn en dat beseffen veel Amerikanen nog niet. Veel mensen stemden op hem omdat ze het met de oorlog oneens zijn, de meerderheid van de Amerikanen wil binnen een jaar weg; McCain is status quo, wil daar wel honderd jaar blijven. Dat komt uiteindelijk wel meer naar de voorgrond. Dat is mijn overtuiging (en zo weer relevant met De Leugen Regeert).
Ik snap niet helemaal waarom jij McCain ze graag wil..... alleen omdat ie Republikein is en daardoor verdient ie automatisch de voorkeur? Die man is Bush #3, en wil in principe zowel het economisch en het militair beleid van Bush 1 op 1 overnemen, inclusief de Patriot Act.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:58 schreef Lyrebird het volgende:
Dat lijkt er meer op. Eerder werd op dit forum gemeld dat Schwarzenegger (die een halve Demcraat is) Obama zou steunen.
Er is ook weinig verschil tussen die twee. Ze zijn het ook vaker eens dan niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:54 schreef Klopkoek het volgende:
En het verschil tussen Obama en Clinton zie ik wel maar vind ik ook niet denderend.
Zijn tegenkandidaten zijn niet sterk of ronduit knettergek. En hij heeft de het voordeel dat de media hem veel aandacht geven en hem mogen. Daarnaast is het een kandidaat die geen rare dingen heeft, zegt of doet, maar dat hoort ook wat bij punt één.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:05 schreef Klopkoek het volgende:
Het is voor mij nog steeds een raadsel waarom die man zo'n comeback heeft gemaakt, heel veel geld had hij niet eens.
Dat valt mij nou ook op: tijdens debatten (die ik heb bekeken) zijn kandidaten het inhoudelijk heel vaak met elkaar eens ("I totally agree with that... [insert amendering]"). Soms is er een klein twistje, dat wordt aangedikt en nergens over gaat, maar je later 100 keer terugziet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:08 schreef maartena het volgende:
[..]
Er is ook weinig verschil tussen die twee. Ze zijn het ook vaker eens dan niet.
Hoe dan ook, geschiedenis wordt geschreven: De Democratische kandidaat wordt OF een zwarte, OF een vrouw.
Hij wacht gewoon tot op het laatste moment. Ik gok zondag of maandag.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:11 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het alleen jammer dat Edwards zich niet uitspreekt voor een kandidaat. Eén: hij wil zich er niet mee bemoeien. Onwaarschijnlijk. Twee: onderhandelingen zijn nog bezig. Mogelijk. Drie: hij wil vicepresident worden en weet nog niet op welk paard te wedden.
Nee hoor, ik heb het een aantal keer gezien en gelezen. "Officieel" natuurlijk niet, nee.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:51 schreef maartena het volgende:
[..]
Fout.
Het is "Super Duper Tuesday" OF "Tsunami Tuesday", maar desalniettemin is de topic titel leuk
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:06 schreef maartena het volgende:
Die man is Bush #3, en wil in principe zowel het economisch en het militair beleid van Bush 1 op 1 overnemen, inclusief de Patriot Act.
http://www.latimes.com/ne(...)eb01,0,7490638.storyquote:But there's a bizarre disconnect in the warm embrace between McCain and the electorate's mavericks. They hate the Iraq war, while he's willing to fight it for another century. The most pro-war presidential candidate in a decade is winning the 2008 GOP nomination thanks to the antiwar vote.
(...)
So the voters most hostile to the war are backing a potential commander in chief who makes Bush look gun-shy. More than three years before the Bush administration elucidated the radical doctrine of preemptive war, McCain unveiled a plan during his first run at the presidency called "rogue-state rollback," in which "we politically and materially support indigenous forces within and outside of rogue states" -- including Iraq, North Korea and Serbia -- "to overthrow regimes that threaten our interests and values." And if the "odious regimes" crack down on freedom fighters, the U.S. should respond with force. In that campaign, McCain was the neocons' choice against the more internationally "humble" George Bush.
Nee, ben geen fan van McCain. Dat was ik al niet in 2000. Een halve Democraat die vaak linkser is dan zijn vriend Lieberman (die ik gek genoeg wel mag). D'r is gewoon te veel nep aan McCain, en zijn houding tov illegale immigratie stuit mij zeer tegen de borst. Ik hoop nog steeds op Romney.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:06 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom jij McCain ze graag wil..... alleen omdat ie Republikein is en daardoor verdient ie automatisch de voorkeur? Die man is Bush #3, en wil in principe zowel het economisch en het militair beleid van Bush 1 op 1 overnemen, inclusief de Patriot Act.
Beetje vreemde houding voor een liberaal: dat individuen moeten leiden om aanslagen te voorkomen. Wanneer zoiets gebeurt met de sociale zekerheid (waar individuen misbruik van maken) dan piept men wel anders.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:50 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee, ben geen fan van McCain. Dat was ik al niet in 2000. Een halve Democraat die vaak linkser is dan zijn vriend Lieberman (die ik gek genoeg wel mag). D'r is gewoon te veel nep aan McCain, en zijn houding tov illegale immigratie stuit mij zeer tegen de borst. Ik hoop nog steeds op Romney.
BTW, de Patriot Act was mi een goede wet. D'r zaten wat scherpe randjes aan, en er zullen best mensen onder geleden hebben, maar het feit dat we sinds 9/11 geen nieuwe aanslagen hebben gehad gun ik voor een groot deel aan de Patriot Act.
Ten eerste; Ik ben tegen dergelijke maatregelen. Maar even los daarvan er zijn ook al aanslagen voorkomen, waarschijnlijk meer dan in het nieuws zijn geweest en zeer waarschijnlijk zijn er wat van die successen te danken aan deze maatregelen...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:49 schreef Klopkoek het volgende:
Overigens wil ik er even op wijzen dat de internationale anti-privacy maatregelen ook niet Madrid-2004 en London-2005 hebben voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |