http://www.youtube.com/watch?v=MDUQW8LUMs8quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:43 schreef Hooghoudt het volgende:
De grijnzende kop van Chuck Norris achter Mike Huckabee vond ik wel hilarisch, trouwens.
(Tevens verkapte tvp.)
Is niet van mij hoor, slechts mooi gejat van PBerendsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:57 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
50 - 50 chance, maar ik denk dat er een democratische president komt in 2009. Het zal gaan tussen Obama en Hilary, een historisch feit. Schrijft Amerika toch op een positieve manier geschiedenis in 2009...
Joepie, kom maar op democraten!
Mooie OP Evil-Jur!![]()
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:03 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Is niet van mij hoor, slechts mooi gejat van PBerends
Ik zal de OP eens updaten als de meer kandidaten officieel uit de race vallen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:03 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Is niet van mij hoor, slechts mooi gejat van PBerends
Toch is dat maar zo'n 12% van de totale bevolking. Het zal zeker helpen dat ze normaal niet veel stemmen en nu misschien juist wel, maar het geeft geen garantie.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:19 schreef Dementor het volgende:
Wel grappig dat Obama het zo goed doet.
Hij trekt de zwarte stemgerechtigden naar de stembus en boort zo een hele nieuwe groep aan.
Super
Ze gaan hem zien als de messias, de Martin Luther King denk ik...
Dat handjevol zwarten in Iowa? Ik denk dat hij verfrissend is en Clinton, maar ook Edwards zijn toch meer "oude" politiek.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:19 schreef Dementor het volgende:
Hij trekt de zwarte stemgerechtigden naar de stembus en boort zo een hele nieuwe groep aan.
Super
Nu niet gelijk doen of het met Iowa al beslist is. Hillary staat volgens de peilingen landelijk gezien nog wel bovenaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:27 schreef NLweltmeister het volgende:
nou, ik had het al voorspeld dat Hillary helemaal ziet zo populair is.
Maar de NL journalistiek is wel weer volop in die doorzichtige propaganda getrapt, stelletje papagaaien
Wel mooi om te zien dat een neger, een vrouw en een 'jongeman' 97% van de stemmen krijgen, en de 5 ouwe grijze muizen amper iets krijgenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:27 schreef NLweltmeister het volgende:
nou, ik had het al voorspeld dat Hillary helemaal ziet zo populair is.
Maar de NL journalistiek is wel weer volop in die doorzichtige propaganda getrapt, stelletje papagaaien
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:19 schreef Dementor het volgende:
Super
2,5% blackquote:The racial make up of the state is 91.0% white (non-Hispanic), 3.8% Hispanic, 2.5% black, 1.6% Asian, and 0.4% American Indian. 1% of respondents report two or more races.[10]
En CNN is dan nog wel een van de meest linksige van de hele bups.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:24 schreef Monidique het volgende:
Ik zag net CNN en dan kun je zien hoe conservatief, of eerder conservatief-elitair, de Amerikaanse mainstream-media zijn. Clinton met Edwards op de tweede plaats? Grote verliezer. McCain samen met Thompson derde met beiden dertien procent van de stemmen? Grote winnaar. Terwijl Huckabee een grotere winst heeft behaald: 34%, met Romney 25% en nummer twee, drie en vier samen maar de helft van de stemmen en Obama een kleinere winst heeft: 38%, met Edwards en Clinton met respectievelijk dertig en negenentwintig procent en de nummers twee en drie zestig procent van de stemmen hebben.
Maar McCain is de grote winnaar en Clinton de grote verliezer. Goed, het was een commentator van het extreem-conservatieve politico.com, maar je zult het nog vaker gaan horen en het toont dat het meer om de wensen en ideeën van de gevestigde media gaat, dan om de wil van de bevolking.
Het is net een echt land.
+ Hillary zit op een flinke zak geld, die kan nog wel even door met haar campagne.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:28 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nu niet gelijk doen of het met Iowa al beslist is. Hillary staat volgens de peilingen landelijk gezien nog wel bovenaan.
Oppervlakkig en gewillig eerder.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En CNN is dan nog wel een van de meest linksige van de hele bups.
MSNBC is linkser denk ik..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En CNN is dan nog wel een van de meest linksige van de hele bups.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |