Ja, ik had er ook last van. Ik dacht ik probeer het ook maar, want niet iedereen opentquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:07 schreef Suuz_ het volgende:
Hmm ik was nog bezig met het openen van een nieuw topic maar fok is erg traag
Ik vond nog iets aparts. Dunya rukt Patrick opeens weg bij één of andere zaak waar ze van zegt dat het een platenwinkel is. Zulke acties hebben we in het verleden wel meer gezien. Dunya kan juist Spaans, Patrick totaal niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Edo valt bij mij af als mol. Dunya lijkt haar gezond verstand verloren te zijn. Patrick lijkt daar gewoon in mee te gaan, die lijkt het prima te vinden. Joris molt met opzet en kondigt het ook aan. Dat is niet des mols.
1. Joris
2. Patrick
3. Dunya
4. Edo
5. Regina
6. Dennis
Door alles op jezelf af te stemmen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:15 schreef Zotheid het volgende:
Hoe kan je "als niet mol zijnde" nou zeker weten dat je de test het beste maakt.
Dan maak je m als slechtstequote:Op donderdag 31 januari 2008 21:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Door alles op jezelf af te stemmen.
Bedacht ik me net ook inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Door alles op jezelf af te stemmen.
En dat was precies de bedoeling van Joris, dus het klopt.quote:
Wacht even... de mol krijgt toch altijd een groen scherm? Hoe zou Patrick dan nog de mol kunnen zijn als 'ie net een rode krijgt?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:22 schreef Suuz_ het volgende:
Ja idd als niet mol zijnde weet je nooit of je de test heel goed of heel slecht gemaakt hebt. Alleen als de mol zijnde weet je het zeker.
Dus als ik Joris zou zijn en ik was de mol niet, had ik al mijn antwoorden ingezet op iemand die ik nog zou verdenken. Het kan hem alleen maar meezitten dan en als ie geen rood scherm had gehad had ie kunnen zeggen ja sorry ik ben toch ook niet zeker van wie de mol wel of niet is...haha
Patrick is de mol echt volgens mij!
HIj kreeg geen rood scherm hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wacht even... de mol krijgt toch altijd een groen scherm? Hoe zou Patrick dan nog de mol kunnen zijn als 'ie net een rode krijgt?
Als je, zoals hier al vermeld, alles op jezelf zet maak je hem ook slechtquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:22 schreef Suuz_ het volgende:
Ja idd als niet mol zijnde weet je nooit of je de test heel goed of heel slecht gemaakt hebt. Alleen als de mol zijnde weet je het zeker.
Dus als ik Joris zou zijn en ik was de mol niet, had ik al mijn antwoorden ingezet op iemand die ik nog zou verdenken. Het kan hem alleen maar meezitten dan en als ie geen rood scherm had gehad had ie kunnen zeggen ja sorry ik ben toch ook niet zeker van wie de mol is sorry ben er nu ook achter
Na, je hebt veel vragen die overlappen met personen dus dat helpt je iet echt met de mol te vinden mocht je een groen scherm krijgen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:22 schreef Suuz_ het volgende:
Dus als ik Joris zou zijn en ik was de mol niet, had ik al mijn antwoorden ingezet op iemand die ik nog zou verdenken. Het kan hem alleen maar meezitten dan en als ie geen rood scherm had gehad had ie kunnen zeggen ja sorry ik ben toch ook niet zeker van wie de mol wel of niet is...haha
Kan het geen soort van uitzondering zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wacht even... de mol krijgt toch altijd een groen scherm? Hoe zou Patrick dan nog de mol kunnen zijn als 'ie net een rode krijgt?
Hij kreeg een groen scherm hoor!quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kan het geen soort van uitzondering zijn?
In principe wel, maar de regie wist al dat Joris de vrijstelling zou krijgen, dus konden ze hem gewoon rood geven. Ookal is ie de Mol misschienquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wacht even... de mol krijgt toch altijd een groen scherm?
Het ging ook over Joris natuurlijk.quote:
en wie was de leider bij het spelletje poker? Dennisquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:28 schreef MrManiak het volgende:
Nog niet online, maar als je speelt met de link krijg je hem al.
Aflevering 5Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat mijn mede-kandidaten zo netjes zouden omgaan met de pot. Zouden ze goed naar vorig jaar gekeken hebben? Toen de hele pot leeg ging door die veiling?Ik had op zijn minst verwacht dat twee of drie van hen wel een avondje in een lekker hotel zouden willen liggen. Ik had er anders wel oren naar gehad...
Ik vond het wel grappig hoe de rest reageerde toen er toch een lekker bedragje uit de pot bleek te zijn. Wie o wie?
Maar dat werd de volgende dag wel duidelijk.
En er is in ieder geval niemand naar huis dit keer! Dat komt mij goed uit, want daar gaat weer 1000 euro...
En ik moet eerlijk zeggen, het is ook wel een leuke club mensen, dus voor deze ene keer kan ik als mol wel over mijn hart strijken en gaan we gezellig met z'n allen door.
Wie doet er nog een spelletje mee?
Waarom zou de mol een groen scherm krijgen? Als je mol gewoon alle vragen fout invult (terwijl hij natuurlijk alles goed KAN maken) heb je automatisch een rood scherm? Het is gewoon normaal zo dat normaal gesproken de mol alles goed invult, maar Joris zou deze keer een uitzondering kunnen maken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Regina komt binnenkort dus in de FHM...ik dacht, leuk om te vermelden.quote:Romeijn maakt zich zelf geen zorgen dat ze gezien wordt als enkel een leuke opvulling van het beeld. ‘Ik moet het niet alleen hebben van mijn uiterlijk. Ik zie mezelf ook niet als lekker wijf, maar als girl next door.’ Maar vanwege eventuele misverstanden moet ze wel even nadenken over het recente aanbod van FHM om een fotoreportage te maken. Ze stond een paar jaar terug al een keer in bikini in het mannenblad; daar kreeg ze nog enige mot over met haar toenmalige opdrachtgever, de Evangelische Omroep. ‘De EO had de tekst bij de reportage goedgekeurd, maar wist niks van ‘het soort foto’s dat erbij zou komen te staan. De arme schatten waren niet bekend met FHM. Dat was niet zo netjes van mij’, grinnikt ze.
Lekker te soppen jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:40 schreef Longmen het volgende:
Die andere dame heeft ook een goed figuur hoor
Nee, er komt geen extra uitzending hoor, er komen hooguit meerdere winnaars of meerdere verliezers.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:47 schreef borisz het volgende:
is er iig nog een week extra een uitzending
iig 1 iemandquote:MrManiak zegt:
hij krijgt áltijd groen, als hij de mol is dan. waarom niet een keertje rood? én niemand verdenkt hem omdat ze net zoals jij nu denkt, denken dat de mol nooit rood kan krijgen
MrManiak zegt:
maar omdat joris 100% safe zat, kon hij net zo goed een rood scherm krijgen
MrManiak zegt:
niemand zou hem dan gaan verdenken
Vriend zegt:
Nee
Vriend zegt:
maar ze konden hem ook verdenken, als ie vals zou spelen
Vriend zegt:
de vragen wel goed zou beatwoorden
MrManiak zegt:
dan zou hij JUIST verdacht worden
Vriend zegt:
een groen scherm
Vriend zegt:
iemand anders dr uit
Vriend zegt:
dat wil ie miss juist wel
MrManiak zegt:
want? als je de mol bent wil je dat niet, toch?
Vriend zegt:
Of het juist zo overdrijven dat het net nep lijky
MrManiak zegt:
dat is al 2 á 3 seizoenen geweest
MrManiak zegt:
't is nu weer tijd voor een ECHTE mol
Volgende week donderdag toch.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:47 schreef borisz het volgende:
Nee, zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:47 schreef borisz het volgende:
Op een gegeven moment vroeg Dennis aan Dunya: Heb jij het aanbod gekregen [voor de vrijstelling?]quote:Dagboek mol
Aflevering 5
Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat mijn mede-kandidaten zo netjes zouden omgaan met de pot. Zouden ze goed naar vorig jaar gekeken hebben? Toen de hele pot leeg ging door die veiling?
Ik had op zijn minst verwacht dat twee of drie van hen wel een avondje in een lekker hotel zouden willen liggen. Ik had er anders wel oren naar gehad...
Ik vond het wel grappig hoe de rest reageerde toen er toch een lekker bedragje uit de pot bleek te zijn. Wie o wie?
Maar dat werd de volgende dag wel duidelijk.
En er is in ieder geval niemand naar huis dit keer! Dat komt mij goed uit, want daar gaat weer 1000 euro...
En ik moet eerlijk zeggen, het is ook wel een leuke club mensen, dus voor deze ene keer kan ik als mol wel over mijn hart strijken en gaan we gezellig met z'n allen door.
Wie doet er nog een spelletje mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Jaha.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:59 schreef k_man het volgende:
Twee vragen:Waarom moesten ze nou leren pokeren? Of zou dat in een volgende aflevering terugkomen?
Niet voor ons, nee. Misschien dat dat nog wordt uitgelegd. Maar ik denk dat er te veel waarde aan zijn uitspraak wordt gehecht. Zal eerder organisatorisch belangijk zijn geweest. Of zoquote:PJ heeft bij DWDD gezegd dat hij vanaf aflevering drie wist wie de Mol is, omdat dat nodig was voor het verloop van het spel. Hoezo dan? Dat blijkt toch nergens uit?
Hij zei toen echt dat we in de uitzendingen wel zouden zien waarom hij vanaf aflevering drie moest weten wie de Mol is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
Niet voor ons, nee. Misschien dat dat nog wordt uitgelegd. Maar ik denk dat er te veel waarde aan zijn uitspraak wordt gehecht. Zal eerder organisatorisch belangijk zijn geweest. Of zo![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Ik voorspel 't maar alvast: Joris Linssen is de Mol.
Oh oké, dat heb ik toen gemist. Maar het zal niet eerder dan tijdens de ontknoping zijn dan dat we horen hoe of wat.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:12 schreef k_man het volgende:
Hij zei toen echt dat we in de uitzendingen wel zouden zien waarom hij vanaf aflevering drie moest weten wie de Mol is.
"Niet gaan staan, anders stoot je je harses".quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:15 schreef DaFrenk het volgende:
Ik vraag me trouwens af of er misschien nog iets op dat bord stond bovenaan de lifthill van de achtbaan.
Die citeer ik even, zodat ik je er volgende week mee om je oren kan slaan als Joris eruitvliegt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:10 schreef k_man het volgende:
Uiteraard is Joris de Mol. Dat is al lang duidelijk. Joris was vanaf aflevering 1 één van mijn twee verdachten, vanaf aflevering 2 ben ik ervan overtuigd dattie het is.
Ja inderdaad.. dát.. maar wie weet nog meerquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Niet gaan staan, anders stoot je je harses".
"Doe geen moeite, op dit bord staat alleen maar onzinnige troep om de fans bezig te houden"quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Niet gaan staan, anders stoot je je harses".
En mij laat je ongemoeid?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:18 schreef broer het volgende:
Die citeer ik even, zodat ik je er volgende week mee om je oren kan slaan als Joris eruitvliegt.
Fine with me...quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:18 schreef broer het volgende:
[..]
Die citeer ik even, zodat ik je er volgende week mee om je oren kan slaan als Joris eruitvliegt.
Vertel?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Fine with me...
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat als je puur analytisch naar de opdrachten kijkt, je niet anders kunt concluderen dan dat Joris de Mol moet zijn. Die verborgen aanwijzingen, je emoties en je gevoel bij de kandidaten kun je beter uitschakelen. Je moet je afvragen in welke positie jij zou willen verkeren als je de Mol was. Althans, dat is de manier waarop ik het tot nu toe steeds gedaan heb en dat was succesvol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat stond er nog niet toen ik k_man citeerde. FOK! ging nogal traag.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
En mij laat je ongemoeid?
De ironie is nu juist dat de kritiek de afgelopen jaren vooral is dat de mol te weinig streken uithaalt. (Hoe vaak hoorde je niet: "Als die-en-die de mol is, hebben we een slechte mol"?) Dus eigenlijk zou je juist alléén maar naar verborgen aanwijzingen moeten zoeken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:28 schreef k_man het volgende:
Die verborgen aanwijzingen, je emoties en je gevoel bij de kandidaten kun je beter uitschakelen.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:17 schreef broer het volgende:
Dat stond er nog niet toen ik k_man citeerde. FOK! ging nogal traag.
Dus zoek er vooral niets achter. Ik zou jou nóóit ongemoeid laten.
Nee, juist niet. Alleen de vorige serie was een uitzondering. Aan de ene kant omdat de Mol niet molde, zodat je er met analyseren niet achter kwam. Aan de andere kant doordat de 'verborgen' aanwijzing met de handgebaren zodanig begon op te vallen dat mensen het door kregen. De jaren daarvoor molde de Mol wel genoeg om er achter te kunnen komen, terwijl de aanwijzingen twijfelachtig bleven.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:20 schreef broer het volgende:
[..]
De ironie is nu juist dat de kritiek de afgelopen jaren vooral is dat de mol te weinig streken uithaalt. (Hoe vaak hoorde je niet: "Als die-en-die de mol is, hebben we een slechte mol"?) Dus eigenlijk zou je juist alléén maar naar verborgen aanwijzingen moeten zoeken.
Dan ben je reddeloos verloren. Het is een kwestie van tijd voor je nooit meer op anderen reageert. En wie laat wie dán ongemoeid, hè!?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe dan ook, ik heb mezelf de strop aangereikt door mezelf te citeren
Hm... En vorig jaar was uitgerekend de enige keer dat ik de mol-pool bij mijn voormalig werkgever heb gewonnen omdat ik het vanaf aflevering drie goed had.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:26 schreef k_man het volgende:
Nee, juist niet. Alleen de vorige serie was een uitzondering. Aan de ene kant omdat de Mol niet molde, zodat je er met analyseren niet achter kwam. Aan de andere kant doordat de 'verborgen' aanwijzing met de handgebaren zodanig begon op te vallen dat mensen het door kregen. De jaren daarvoor molde de Mol wel genoeg om er achter te kunnen komen, terwijl de aanwijzingen twijfelachtig bleven.
Sorry, maar ik begrijp er niks van.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:28 schreef broer het volgende:
Dan ben je reddeloos verloren. Het is een kwestie van tijd voor je nooit meer op anderen reageert. En wie laat wie dán ongemoeid, hè!?
Ik zal eens teruglezen of ik het zelf nog wel begrijp.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry, maar ik begrijp er niks van.
omdat dennis een actieve deelnemer is?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:34 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik vind Joris, Patrick en Dennis verdacht. Maar bij zowel Joris als Patrick ligt het er echt TE dik bovenop. En Dennis, waarom zou die Regina op tijd gaan vinden? Hij had daar later ook niets aan, ivm die vrijstelling (want hij deed geen moeite om hem te krijgen) Joris idd. met die drie vingers (M van mol?) maar ja, misschien is hij zo'n nep-mollerd die weet dat iedereen sinds Inge op de vingers letKortom, ik weet het niet..
Maar de opdracht leverde ook 2500 voor de pot op, dus voor de mol zou het gunstiger geweest zijn ze niet te vinden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog steeds Edo. Hij weet dat als hij Regina vindt dat er dan weer 1000 euro uit de pot zal gaan. En dus vindt hij Regina ook. Geldt natuurlijk ook voor Dennis. Maar dan gaan mijn verdenkingen uit naar Edo.
Dat hij Regina zou vinden was toch niet logisch? Ze moesten op een of andere manier de aandacht van Joris trekken..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog steeds Edo. Hij weet dat als hij Regina vindt dat er dan weer 1000 euro uit de pot zal gaan. En dus vindt hij Regina ook. Geldt natuurlijk ook voor Dennis. Maar dan gaan mijn verdenkingen uit naar Edo.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:22 schreef RayMania het volgende:
100% Patrick, hoe obvious wil je het hebben.
Zou niet leuk zijn als het zo isquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:59 schreef RayMania het volgende:
Waarom ik op Patrick zit; ik vond zijn reactie zó geacteerd in die auto toen iemand zei (ik meen Nicolette) dat WIDM nu al zo spannend is (ze lieten die tune horen). En zijn reactie na een groen scherm was vrij nep.
Beter als Patrickquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die wil ik ook niet ...ik heb Joris als de mol in mijn prono voorspeld.
Ik heb een keer Edo als mol in mijn prono voorspeld en daarna en voor Joris.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]ik ook. Al ligt het er wel erg dik boven op dit jaar.
Inderdaad. Aan de andere kant, ik had het verdachter gevonden als er een andere poolbal zo duidelijk in zicht was gekomen...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:04 schreef Urquhart het volgende:
Het viel me op dat duidelijk die biljartbal met "8" erop in beeld was, toen Dennis aan het woord was. En 8 = Mol.
Het zou evt. ook Patrick kunnen zijn, maar Joris heeft duidelijk meer gemold.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:31 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... En vorig jaar was uitgerekend de enige keer dat ik de mol-pool bij mijn voormalig werkgever heb gewonnen omdat ik het vanaf aflevering drie goed had.
Maar goed, ook met analyse is Joris niet de enige die molt, volgens mij.
Tjee, wie bedenkt zo'n theorie? Alsof de productie daar met een lokale provider precies die twee nummers gaat uitzoeken of zo.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:43 schreef cptmarco het volgende:
met dank aan de forummers van wieisdemol.nl:
[begin quote]
Telnr van Edo en Dennis was 55 18 77 62 93 telnr van Dunya en Patrick was 55 16 33 45 16... als je deze getallen van elkaar aftrekt krijg je het cijfer 2441777... als je dit vervolgens in T9 intikt krijg je de tekst "BIG SPR" oftewel afkorting voor BIG SPENDER !??? Iemand een idee waar dat op zou kunnen slaan ? Cashcab Big Spender Edo wellicht, of Mol Joris als big spender van de pot !??? Of gewoon een stom toeval dat de telefoonnrs zo uitkomen en zit er niks achter omdat ze bij het programme niet zo slim zijn.......
Haha goed gerekend joh,
Nou big spender is wel HET homo nummer...
Iets met patrick?
[einde quote]
mocht het bewust zo gekozen zijn, dan is het briljant...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Tjee, wie bedenkt zo'n theorie? Alsof de productie daar met een lokale provider precies die twee nummers gaat uitzoeken of zo.
Het was ook nog eens zo dat toen 'dag 8' in beeld kwam, Dennis in beeld was. Hij lag toen te slapen in dat hostel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:04 schreef Urquhart het volgende:
Het viel me op dat duidelijk die biljartbal met "8" erop in beeld was, toen Dennis aan het woord was. En 8 = Mol.
Idd, qua aanwijzingen kan het gewoon niet missenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:44 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Het was ook nog eens zo dat toen 'dag 8' in beeld kwam, Dennis in beeld was. Hij lag toen te slapen in dat hostel.
Denn-is de mol!
Meneer wilde niet met zessen op een kamer slapenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:32 schreef Strooper het volgende:
Die Patrick was wel een huillie zeg in dat Hostel
Dat zegt ieder jaar wel iemand. Bij Milouska was het ook steeds 'wat is dat kind dom, wat is zeirritant, wanneer vliegt ze er nou eens uit?' En ondertussen kon ze ongehinderd de ene na de andere streek uithalen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:01 schreef Nuna het volgende:
Hm, als Joris de mol zou zijn is het wel het absoluut dieptepunt moet ik zeggen
En? Wat zei ie?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:36 schreef Haaibaaike het volgende:
PJH nu bij Hans op Radio 2
Geen muzikale aanwijzing deze week?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:36 schreef Haaibaaike het volgende:
PJH nu bij Hans op Radio 2
Jawel klik hier http://schiffersfm.radio2.nl/page/homepagequote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen muzikale aanwijzing deze week?
Stel dat Joris de mol is, dan kan je niet zeggen dat het een baggermol is. Want eigenlijk maakt het helemaal niet uit wat de mol doet. Of hij nu openlijk molt of niet, hij heeft toch geen doel en drijfveer om mollenacties uit te voeren. Hij krijgt geen geld ofzo voor een geslaagde mollenactie. Daarom klopt eigenlijk het spel ook niet, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:00 schreef Maartel het volgende:
Oke, da's duidelijk, het is Joris...
Het 'expres een vraag goed beantwoorden om daarna de boel te kunnen verzieken' is typisch mol-voorkennis, net als vorig jaar het 'de held uithangen door af te dalen, omdat je weet dat je daarna het geld kan verspelen', en bij Milouschka het 'bewust als laatste over de brug gaan omdat je weet dat je dan als eerste bordjes om mag draaien'.
Wel een bagger-mol trouwens,als het zo is.. hij zou het zelf wel een grap vinden dat ie zo openlijk kan mollen zonder verdacht te worden (ook érg opvallend dat z'n naam deze week door niemand genoemd werd, ondanks z'n geklooi), maar ik vind het wel erg flauw...
Patrick blijft m'n 2e.. tot vorige week was hij mijn mol omdat álles wat hij doet geacteerd overkomt, maar blijkbaar is ie gewoon een beetje overdreven van zichzelf
Ging jij daar vorig jaar niet ook al ein-de-loos lang over door?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:19 schreef kassenbouwer het volgende:
Of hij nu openlijk molt of niet, hij heeft toch geen doel en drijfveer om mollenacties uit te voeren. Hij krijgt geen geld ofzo voor een geslaagde mollenactie. Daarom klopt eigenlijk het spel ook niet, maar dat terzijde.
Hij legt het het er zo dik bovenop dat je weer gaat twijfelen of hij wel echt de mol is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:36 schreef Taurus het volgende:
Ik denk echt dat het Joris is hoor? Gewoon 'n slechte mol, maar hij is gewoon de mol. Die drie vingers op de foto zijn geen toeval of nep-mollerigheid, en die posities zijn ook geen toeval. De dingen die hij verpest (zogenaamd om expres de mol uit te hangen) zijn er ook al veel te veel, een deelnemer wil helemaal niet zo veel geld verliezen![]()
Het is saai maar waar denk ik, Joris is het gewoon.
Mee eens. Sinds het met bekende Nederlanders is, heb ik ook steeds meer het idee dat echt bijna iedereen loopt te mollen, waardoor de echte mol niets meer hoeft te doen en er dus nauwelijks nog échte mollenstreken zijn. Denk maar aan Inge vorig jaar. Vroeger waren er volgens mij ook veel meer kandidaten die ontzettend fanatiek waren.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:45 schreef Meddo het volgende:
Ik hoop echt dat het volgende seizoen met onbekende mensen is.. het lijkt nu wel of niemand het belangrijk vindt hoeveel geld er verdiend is.. net of ze het niet nodig hebben![]()
Ook heb ik het gevoel dat ze die "mol acties" uithalen om aandacht te krijgen. Niet zo zeer om zichzelf verdacht te maken, gewoon om de kijkers te vermaken.
Want? Dat ontgaat me namelijk evenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:57 schreef Kinga het volgende:
Toen PJ kwam met dat pokeren wist ik het zeker. Dennis is de mol.
Nee,quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:28 schreef alwaysthebest het volgende:![]()
Joris
![]()
Speel het spel gewoon fatsoenlijk. En als het de mol is de slechtste irritantste mol van alle seizoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoog als Mol,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoog nog harder... Strontvervelend waren ze... En ze molden niet!
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Dat zal wel een rol spelen in de komende aflevering(en).quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:34 schreef nebelung het volgende:
Schiet me ineens te binnen: waarom moesten ze eigenlijk pokeren?
Inderdaad, kan me dus ook niet voorstellen dat Joris de mol is. Anders was het dit keer alles behalve een mysterie en dat hoort de mol nu juist te zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:46 schreef MevrouwLili het volgende:
Als Joris de Mol is, dan is er volgens mij geen laatste aflevering. Alles is zó overduidelijk dat ik geen samenvatting meer hoef te zien dan. Zou ik raar vinden van de regie dat ze het al die tijd zo uitzenden.
de golden earring.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel klik hier http://schiffersfm.radio2.nl/page/homepage
Maar ik vind die drie vingers zo vreemd, het is nog niet eerder voorgekomen (volgens mij) dat niet-mollen behalve in hun gedrag óók nog eens op foto's 'de mol' gaan spelen! Ik vind het net zo'n ontdekking als bij die soap-actrice was, dus volgens mij is het gewoon Joris alleen is het jammerlijk obvious. Als iedere nepmol met drie vingers op de foto mag is er toch geen zak meer aan, dan kun je de hints wel afschaffenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:46 schreef MevrouwLili het volgende:
Als Joris de Mol is, dan is er volgens mij geen laatste aflevering. Alles is zó overduidelijk dat ik geen samenvatting meer hoef te zien dan. Zou ik raar vinden van de regie dat ze het al die tijd zo uitzenden.
Je noemt precies de kwaliteiten die de Mol ogenschijnlijk moet hebben. Hij moet er alle schijn van hebben dat hij een hardwerkende kandidaat is. Een mol moet niet openbaar laten zien dat hij geld uit de pot laat verdwijnen, zoals Joris dat doet, maar juist sneaky. Kijk alle finales terug en je ziet allerlei geniepige acties zoals het op één plek blijven staan maar doen alsof je rent aan de telefoon, zeggen dat je voor een kerk staat terwijl je eigenlijk in een donker steegje staat of geld in de prullenbak gooien terwijl niemand het ziet. Terwijl iedereen dacht dat hij zo z'n best deed.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:07 schreef Konijnenjager het volgende:
Ik snap niet dat er mensen serieus op Dennis zittenVeel te gemotiveerd, te veel geld in de pot gebracht en nergens de boel verziekt. Had de lichtste rugzak van iedereen, jaagt uitgebreid op topito's, is zeer fanatiek tijdens opdrachten, heeft als enige van de kandidaten echt een 'geen geld uit de pot' houding. Daarbij denk ik dat ie als acteur te matig is om de mol te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tja, zolang Joris er in zit hoeft hij niet veel grote sommen geld te laten verdwijnen, dat gebeurd toch wel door Joris.
Overigens weet ik niet of Dennis de mol is. De hints zijn leuk, maar zo zijn er zoveel geweest de afgelopen seizoenen. Het is maar net wat je wilt zien.
Één ding vind ik wel, dat als Joris de mol is, ze dit jaar echt afgedaan hebben. Dan is het een heel slecht seizoen.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:18 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nee,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoog als Mol,Nou Inge vond ik nog wel de meest schandalige mol van allemaal, die heeft gewoon geen een echte mollenactie gedaan, ze bleef alleen maar bieden bij die veilingopdracht. Wat de uiteindelijke winnaar nog allemaal kon zien ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoog nog harder... Strontvervelend waren ze... En ze molden niet!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:18 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nee,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoog als Mol,Ik heb net seizoen 6 (de tweede bekende Nederlandsers serie) gezien en ik vond die mol helemaal niet zo slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zoog nog harder... Strontvervelend waren ze... En ze molden niet!
Ze heeft best veel fout gemaakt, als het even kon geen geld in de pot gedaan en iedereen laten denken dat ze enorm dom was. Bij seizoen 5 was het gewoon heel dom om hulpmollen in te gaan schakelen.
Wat me het meest tegenstaat is dat er altijd wat pipo's bij zitten die enorm overdreven gaan doen alsof ze de mol zijn. In eerdere series was dat ook wel een beetje soms (serie 4 had bv. Ferdy), maar dat was nog ietsje subtieler."Atb is lief, groetjes Peri."
Hoe kon ik haar vergeten... Waarschijnlijk heb ik haar verdrongen omdat ze ook zo slecht was...quote:Op zondag 3 februari 2008 13:31 schreef Julien het volgende:
[..]
Nou Inge vond ik nog wel de meest schandalige mol van allemaal, die heeft gewoon geen een echte mollenactie gedaan, ze bleef alleen maar bieden bij die veilingopdracht. Wat de uiteindelijke winnaar nog allemaal kon zien ook...
hoezo??quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:57 schreef Kinga het volgende:
Toen PJ kwam met dat pokeren wist ik het zeker. Dennis is de mol.
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:50 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
hoezo??
is het van dennis dan bekend dat hij kan pokeren?!
Maar het zou toch in een komende aflevering terugkomen?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:47 schreef DaFrenk het volgende:
Nee, er is behalve dat potje in dat hotel niks meer mee gedaan.
En gezien het feit dat er een Boer te zien is in de leader, zal dat misschien te maken hebben met het leren pokeren. Dat zal dan volgende week of daarna misschien terug komen lijkt me.
Dat is toch precies wat ik zeg?quote:Op zondag 3 februari 2008 15:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar het zou toch in een komende aflevering terugkomen?
Althans je ziet in de intro ook iets met spelkaarten.
Waarom kijk je nog naar een programma als je de afgelopen drie jaar ontzettend slecht vond?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:28 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Hoe kon ik haar vergeten... Waarschijnlijk heb ik haar verdrongen omdat ze ook zo slecht was...
Ja, ze was ook irritant en een goede mol vond ik haar ook niet echt. Maar oke, ik kan pas oordelen natuurlijk wanneer bekend wordt wat de mol voor streken uitgehaald heeft natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zegt ieder jaar wel iemand. Bij Milouska was het ook steeds 'wat is dat kind dom, wat is zeirritant, wanneer vliegt ze er nou eens uit?' En ondertussen kon ze ongehinderd de ene na de andere streek uithalen.
eeh..quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:07 schreef kevne het volgende:
Het kan Joris toch niet zijn.
De mol zou er niet uit kunnen en dus automatisch een groen scherm krijgen (bij de eliminatie), bij de laatste aflevering kreeg Joris een rood scherm maar kon hij erin blijven door de vrijstelling. Dus Joris is voor mij al uitgesloten als de Mol, ook al is hij zeer vervelend.
Neeee... maar hij had de vrijstelling toch?quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:19 schreef kevne het volgende:
laat ik even duidelijker proberen te zijn.
veel mensen denken dat Joris de mol is, ik probeerde uit te leggen dat dit niet kan
de mol zou nooit een rood scherm kunnen krijgen bij een eliminatie
Joris kreeg deze wel
(en ja hij zit er nog in, maar dat komt vanwege de vrijstelling, als hij deze niet had zou hij eruit zijn gegaan en dus kan hij de Mol niet zijn)
Ik vind dat mensen wat meer de balans moeten zoeken tussen het spel willen spelen/geld binnen willen halen en zichzelf verdacht maken zodat jij je kan focussen op de echte mol. Tot nu toe vind ik dat dat tweede element een veel te grote rol speelt. En over de fotohints, de medespelers zien zelf die foto niet eens, dus Joris zou daar met die drie vingers echt alléén maar nep-mollen voor de kijkers. Dat geloof ik dus niet, ik vind die vingers zo'n sterke hint dat het voor mij eigenlijk al duidelijk is.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:28 schreef k_man het volgende:
Hoe komen mensen erbij dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen?
Het is in het verleden nooit gebeurd, simpelweg omdat de Mol natuurlijk altijd in het spel moet blijven. Maar dat hoeft natuurlijk nog niet automatisch te betekenen dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen.
Wat echter wel een argument zou kúnnen zijn dat Joris de Mol niet is, is dat PJ pas ná het rode scherm van Joris het envelopje open maakte met zijn naam erin. Toen bleek pas dat Joris de vrijstelling had. Dat envelopje kreeg PJ van Regina. Als Regina besloten zou hebben Joris flink te naaien en een envelop met een andere naam in te leveren zou er een behoorlijk probleem geweest zijn als Joris wel de Mol is.
Ondanks dat blijf ik er trouwens bij dat Joris degene is die het meest heeft gemold. Als ie de Mol niet is, moet de echte Mol zich schamen.
Vergeet je niet even dat het winnen van de torenopdracht alleen maar geld kostte, doordat er wederom een vrijstelling voor 1000 euro uitging?quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:00 schreef widmfan7 het volgende:
Joris kreeg een rood scherm
Joris leverde zijn jokers niet in
Joris molt opvallend terwijl Pieter Jan in de intro van aflevering 5 zei dat er de mol is en iemand die de mol speelt. Joris speelt het overduidelijk.
Pieter-Jan zei op Schiffers FM dat Joris volgende week nog actiever bezig is. Zou hij dit echt zeggen over de mol?
Nee ik geloof niet dat Joris het is. Edo en Dennis hebben het geweldig gespeeld met de hoge toren opdracht. De mol zit daar ook niet bij. De mol wil volgens mij constant bij de groep zitten. Dat is wat ik geleerd heb uit vorige series. Regina is het voor mij ook niet
Patrick en Dunya hebben onwijs zitten kutten met de toren opdracht. Dunya nam de leiding en stuurde ze constant fout. Patrick zei dat Joris ze zag van bovenaf maar dat was niet zo want Joris merkte ze pas op toen ze bij het 2e cijfer waren.
Patrick of Dunya moet het zijn
Nee toch? Volgens mij bleef de 1000 euro gewoon uit de pot. En ook al was er uiteindelijk 2x ¤1000 uit de pot, er kwam ¤2500 bij, dus sowieso winst.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:14 schreef Maartel het volgende:
[..]
Vergeet je niet even dat het winnen van de torenopdracht alleen maar geld kostte, doordat er wederom een vrijstelling voor 1000 euro uitging?
De mol had er dus juist baat bij de opdracht te laten slagen!
Weet jij veel of een slimme kandidaat niet met de envelop knoeitquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zijn mensen nou echt zo dom?
Joris kreeg een rood scherm, omdat DAT DE AFSPRAAK WAS. Hij zou de vrijstelling krijgen OMDAT HIJ ALLES FOUT ZOU INVULLEN, en heel langzaam.
Zelfs de mol kan een rood scherm krijgen op deze manier, immers, dan heeft hij niks goed.
dat weet de redactie ws wel, en in dat geval had Joris (als hij de mol is) gewoon een groen scherm gekregen..quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Weet jij veel of een slimme kandidaat niet met de envelop knoeit.
Er kwam juist 2500 euro bijquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:14 schreef Maartel het volgende:
[..]
Vergeet je niet even dat het winnen van de torenopdracht alleen maar geld kostte, doordat er wederom een vrijstelling voor 1000 euro uitging?
De mol had er dus juist baat bij de opdracht te laten slagen!
Er ging in 1e instantie al 1000 euro uit door Regina, daarna kwam er 2500 bij, maar ging er weer 1000 af door Joris. Volgens mij is het gewoon subtiel van Dennis (en Edo), er is immers maar 500 euro bijgekomen. Het lijkt alsof er veel in de pot is gekomen, maar in werkelijkheid valt het tegen. Het was ook wel opvallend verdacht hoe betrokken Dennis was bij deze opdracht.quote:
Denk het wel.. we krijgen in ieder geval opdrachten met Taxi's en boten..quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:31 schreef Lov1 het volgende:
Vanavond weer! [afbeelding] ZOu het pokeren aan de orde komen? Zit echt nog steeds op Patrick als Mol [afbeelding]
Taxi's?quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Denk het wel.. we krijgen in ieder geval opdrachten met Taxi's en boten..
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb trouwens dinsdag Edo gezien in de H&M in Utrecht!
Als je alsjeblieft zegt.quote:
Hij & Molquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb trouwens dinsdag Edo gezien in de H&M in Utrecht!
H&M is een winkel johquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij & Mol
Edo is de mol! Het is een hint!![]()
![]()
Opgelost, slotjequote:Op donderdag 7 februari 2008 19:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij & Mol
Edo is de mol! Het is een hint!![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:37 schreef RayMania het volgende:
Dat Regina er maar uit mag gaan.
Bril nodig?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:39 schreef VoreG het volgende:
Ik heb trouwens gemist wat ze moeten doen.
Van 200 pesos 1000 pesos maken.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:39 schreef VoreG het volgende:
Ik heb trouwens gemist wat ze moeten doen.
Ik was in een zak chips aan het graaien en was aan de cola fles aan het lurken voor de nodige caffeinequote:
Hier klopt iets niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik was in een zak chips aan het graaien en was aan de cola fles aan het lurken voor de nodige caffeine
Dennis nam wel het initiatief om te gaan gokken, Patrick liet zich overhalen door Regina om te gokken...quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:37 schreef RayMania het volgende:
Patrick zit weer op een goeie Molplek.
Is een DJ, schatquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind die Dennis zo grappig![]()
Dacht steeds dat het een dj was of zo, maar het is een soapie?
Hij is vj bij MTV volgens mij.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Dennis is een DJ op 3fm.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Milouska was ook niet bepaald blij toen Peggy een joker jatte.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:52 schreef RayMania het volgende:
Dennis zou denk ik niet zo reageren als hij de Mol was, hij reageert nu echt als kandidaat.
Ik bedoel Patrick!quote:
Op zich molt Patrick wel maar ik vind het allemaal veel te opvallend...quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:58 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ff heel belangrijk wat Edo daar zegt en Patrick smijt hem erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |