abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56448628
Ik vind Joris, Patrick en Dennis verdacht. Maar bij zowel Joris als Patrick ligt het er echt TE dik bovenop. En Dennis, waarom zou die Regina op tijd gaan vinden? Hij had daar later ook niets aan, ivm die vrijstelling (want hij deed geen moeite om hem te krijgen) Joris idd. met die drie vingers (M van mol?) maar ja, misschien is hij zo'n nep-mollerd die weet dat iedereen sinds Inge op de vingers let Kortom, ik weet het niet..
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:35:37 #102
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_56448656
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:28 schreef broer het volgende:
Dan ben je reddeloos verloren. Het is een kwestie van tijd voor je nooit meer op anderen reageert. En wie laat wie dán ongemoeid, hè!?
Sorry, maar ik begrijp er niks van.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:47:13 #103
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_56448886
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry, maar ik begrijp er niks van.
Ik zal eens teruglezen of ik het zelf nog wel begrijp.
pi_56449148
You dream it, I live it.
pi_56449560
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:34 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik vind Joris, Patrick en Dennis verdacht. Maar bij zowel Joris als Patrick ligt het er echt TE dik bovenop. En Dennis, waarom zou die Regina op tijd gaan vinden? Hij had daar later ook niets aan, ivm die vrijstelling (want hij deed geen moeite om hem te krijgen) Joris idd. met die drie vingers (M van mol?) maar ja, misschien is hij zo'n nep-mollerd die weet dat iedereen sinds Inge op de vingers let Kortom, ik weet het niet..
omdat dennis een actieve deelnemer is?

remember paul vorig jaar?
pi_56449953
Nog steeds Edo. Hij weet dat als hij Regina vindt dat er dan weer 1000 euro uit de pot zal gaan. En dus vindt hij Regina ook. Geldt natuurlijk ook voor Dennis. Maar dan gaan mijn verdenkingen uit naar Edo.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56450867
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 02:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog steeds Edo. Hij weet dat als hij Regina vindt dat er dan weer 1000 euro uit de pot zal gaan. En dus vindt hij Regina ook. Geldt natuurlijk ook voor Dennis. Maar dan gaan mijn verdenkingen uit naar Edo.
Maar de opdracht leverde ook 2500 voor de pot op, dus voor de mol zou het gunstiger geweest zijn ze niet te vinden.
pi_56451964
Ik weet niet of het al genoemd is in het vorige topic (heb alleen deze teruggelezen) maar zou de bal die op het poolbiljart lag ook een aanwijzing kunnen zijn? Daar stond het cijfer 8 op. Volgens mij waren hier al eerder theorieën over het getal 8, maar weet niet meer naar wie die verwezen?
Verder denk ik dat de mol in het dure hotel als één van de laatsten naar Pieter Jan ging, zodat hij wel op het aanbod van de hotelovernachting zou kunnen ingaan als er voor hem al meerdere mensen dat gedaan hadden. Zou hij alleen kiezen voor een hotelovernachting van 1.000 euro dan was het wel heel erg opgevallen.
pi_56452174
Edo en Dennis deden wel alle moeite voor de telefoonnummeropdracht. Terwijl dunya en Patrick dom heen en weer gingen lopen en op een dak eindigden dat totaal niet te zien was voor Joris.

Tot nu toe zeg ik: Patrick. Maar Joris is ook een kanshebber.
pi_56452235
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 02:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat hij Regina zou vinden was toch niet logisch? Ze moesten op een of andere manier de aandacht van Joris trekken..
pi_56452705
Ik vraag me trouwens af wat het doel was van 2 teams van 2 bij het vinden van Regina. Het is niet zo dat diegene die Regina vonden voordeel kregen in de vorm van topito's? Ik dacht zelfs dat alleen zij de vrijstelling mochten verdelen, maar dat was dus ook al niet zo.

Ben benieuwd hoe Joris nu uiteindelijk de test heeft gemaakt. Als hij niet de mol is en het rode scherm kreeg dan kan hij dus 2 dingen gedaan hebben, of hij heeft gewoon de test zo slecht mogelijk gemaakt of hij heeft inderdaad alles op één persoon gezet om te testen of die de mol is met als "risico" dat hij toch een groen scherm kreeg.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56452797
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:22 schreef RayMania het volgende:
100% Patrick, hoe obvious wil je het hebben .
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:59 schreef RayMania het volgende:
Waarom ik op Patrick zit; ik vond zijn reactie zó geacteerd in die auto toen iemand zei (ik meen Nicolette) dat WIDM nu al zo spannend is (ze lieten die tune horen). En zijn reactie na een groen scherm was vrij nep.
Zou niet leuk zijn als het zo is .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56453249
Ik ging ook al vanaf aflevering 1 voor hem .
pi_56453748
Het viel me op dat duidelijk die biljartbal met "8" erop in beeld was, toen Dennis aan het woord was. En 8 = Mol.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:05:59 #115
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56453773
En gelukkig zit Regina er nog in
pi_56453791
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee geen Dennis als de mol
Beter als Patrick
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:07:44 #118
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56453817
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:06 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Beter als Patrick
Die wil ik ook niet ...ik heb Joris als de mol in mijn prono voorspeld.
pi_56453845
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:07 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Die wil ik ook niet ...ik heb Joris als de mol in mijn prono voorspeld.
ik ook. Al ligt het er wel erg dik boven op dit jaar.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:10:34 #120
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56453881
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:08 schreef Urquhart het volgende:

[..]

ik ook. Al ligt het er wel erg dik boven op dit jaar.
Ik heb een keer Edo als mol in mijn prono voorspeld en daarna en voor Joris.
  FOK!fossiel vrijdag 1 februari 2008 @ 11:24:10 #121
8443 cptmarco
it's captain...
pi_56454268
Wat is Joris een lul zeg...

eerst zeggen dat hij heel bewust een opdracht gaat verstieren en daarna gaan janken dat er zo weinig geldin de pot komt...
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:28:07 #122
88233 Steve
Still the best.
pi_56454393
Joris Speel het spel gewoon fatsoenlijk. En als het de mol is de slechtste irritantste mol van alle seizoenen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  FOK!fossiel vrijdag 1 februari 2008 @ 11:43:49 #123
8443 cptmarco
it's captain...
pi_56454833
met dank aan de forummers van wieisdemol.nl:

[begin quote]
Telnr van Edo en Dennis was 55 18 77 62 93 telnr van Dunya en Patrick was 55 16 33 45 16... als je deze getallen van elkaar aftrekt krijg je het cijfer 2441777... als je dit vervolgens in T9 intikt krijg je de tekst "BIG SPR" oftewel afkorting voor BIG SPENDER !??? Iemand een idee waar dat op zou kunnen slaan ? Cashcab Big Spender Edo wellicht, of Mol Joris als big spender van de pot !??? Of gewoon een stom toeval dat de telefoonnrs zo uitkomen en zit er niks achter omdat ze bij het programme niet zo slim zijn.......

Haha goed gerekend joh,

Nou big spender is wel HET homo nummer...

Iets met patrick?
[einde quote]
pi_56455703
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:04 schreef Urquhart het volgende:
Het viel me op dat duidelijk die biljartbal met "8" erop in beeld was, toen Dennis aan het woord was. En 8 = Mol.
Inderdaad. Aan de andere kant, ik had het verdachter gevonden als er een andere poolbal zo duidelijk in zicht was gekomen...

Er was ook een shot van boven, waar duidelijk drie gebouwen oid te zien waren in de vorm van Topito's...
In Southern Sun
pi_56455810
Het probleem is wel dat ik al vanaf het begin gevoelsmatig op Joris als mol zit. En ook zijn acties bevestigen dat. Maar al die (geheime) aanwijzingen lijken naar Dennis te leiden, terwijl ik hem eigenlijk weinig tot niets verdachts zie doen. Dillemma dus
pi_56455945
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:31 schreef broer het volgende:

[..]

Hm... En vorig jaar was uitgerekend de enige keer dat ik de mol-pool bij mijn voormalig werkgever heb gewonnen omdat ik het vanaf aflevering drie goed had.

Maar goed, ook met analyse is Joris niet de enige die molt, volgens mij.
Het zou evt. ook Patrick kunnen zijn, maar Joris heeft duidelijk meer gemold.
pi_56456043
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:43 schreef cptmarco het volgende:
met dank aan de forummers van wieisdemol.nl:

[begin quote]
Telnr van Edo en Dennis was 55 18 77 62 93 telnr van Dunya en Patrick was 55 16 33 45 16... als je deze getallen van elkaar aftrekt krijg je het cijfer 2441777... als je dit vervolgens in T9 intikt krijg je de tekst "BIG SPR" oftewel afkorting voor BIG SPENDER !??? Iemand een idee waar dat op zou kunnen slaan ? Cashcab Big Spender Edo wellicht, of Mol Joris als big spender van de pot !??? Of gewoon een stom toeval dat de telefoonnrs zo uitkomen en zit er niks achter omdat ze bij het programme niet zo slim zijn.......

Haha goed gerekend joh,

Nou big spender is wel HET homo nummer...

Iets met patrick?
[einde quote]
Tjee, wie bedenkt zo'n theorie? Alsof de productie daar met een lokale provider precies die twee nummers gaat uitzoeken of zo.
pi_56456256
Ik lig in tegenstelling tot voorgaande jaren echt elke keer in een scheur van het lachen. Die Joris is zo ontzettend droog, en maar de boel frustreren elke keer. Maar Patrick die altijd zo prachtig verongelijkt reageert... Echt geweldig! Leuke mol, die Patrick!
Maak nie regtig saak nie
  FOK!fossiel vrijdag 1 februari 2008 @ 12:48:59 #129
8443 cptmarco
it's captain...
pi_56456300
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:36 schreef k_man het volgende:

[..]

Tjee, wie bedenkt zo'n theorie? Alsof de productie daar met een lokale provider precies die twee nummers gaat uitzoeken of zo.
mocht het bewust zo gekozen zijn, dan is het briljant...
pi_56458663
Die Patrick was wel een huillie zeg in dat Hostel
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_56458925
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:04 schreef Urquhart het volgende:
Het was ook nog eens zo dat toen 'dag 8' in beeld kwam, Dennis in beeld was. Hij lag toen te slapen in dat hostel.

Denn-is de mol!
pi_56459014
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 14:44 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Het was ook nog eens zo dat toen 'dag 8' in beeld kwam, Dennis in beeld was. Hij lag toen te slapen in dat hostel.

Denn-is de mol!
Idd, qua aanwijzingen kan het gewoon niet missen

Aan de andere kant: in deze serie staat de spiegelwerking ook centraal. Tijd loop vaak achteruit, vrijstellingen kunnen worden kwijtgeraakt etc. In dat geval is het spiegelbeeld van 8 op lijn 1-10 de 3, en dat zie je weer heel vaak in verband met Joris. Derde op de groepsfoto, altijd drie vingers in beeld. Het blijft lastig.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:56:58 #133
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56459207
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 14:32 schreef Strooper het volgende:
Die Patrick was wel een huillie zeg in dat Hostel
Meneer wilde niet met zessen op een kamer slapen
pi_56459308
Hm, als Joris de mol zou zijn is het wel het absoluut dieptepunt moet ik zeggen
  vrijdag 1 februari 2008 @ 15:36:58 #135
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56460463
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 15:01 schreef Nuna het volgende:
Hm, als Joris de mol zou zijn is het wel het absoluut dieptepunt moet ik zeggen
Dat zegt ieder jaar wel iemand. Bij Milouska was het ook steeds 'wat is dat kind dom, wat is zeirritant, wanneer vliegt ze er nou eens uit?' En ondertussen kon ze ongehinderd de ene na de andere streek uithalen.
pi_56460467
Ja, Joris
Nog steeds enorm irritant.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 15:54:07 #138
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_56460541
Tvp voor als ik de uitzending teruggekeken heb!
pi_56460609
Ik las allemaal dingen over Dennis met Maya tekens ofzo?
pi_56461007
Dennis. Definetly Dennis.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_56461841
duidelijk Joris:

1. in de achtbaan wist hij al dat als je alleen de antwoorden door gaat geven dat niemand ooit weet welke vraag daar bij zou kunnen horen, met dit type vragen is dat bijna niet te doen.
2. verkeerd rekenen, zo moeilijk kan het niet zijn.
3. op de toren zag hij dunya en patrick al lang dat telefoonnummer uitbeelden. maar dit was gewoon mooi gemonteerd alsof hij het pas bij het zesde nummer zag. Zogenaamd geen nummer gezien dus.
4. hij is gebaat bij veel deelnemers, dus als hij die vrijstelling heeft kan hij of de test slecht invullen of hij spreekt met PJH af dat hij een rood scherm krijgt.

En niet zeiken dat het er te dik bovenop ligt. Dat was bij Milouska ook zo en toen geloofde ook niemand het.
*verwijderd door Admin*
pi_56462300
Patrick! Denk ik. Moeilijk hoor! Of Regina. Ik vind Patrick Dennis en Regina wel de leuksten

Joris is het niet. Dat bestaat gewoon niet. Ze laten pas aan het eind alle mollenstreken zien en bij hem zenden ze alles meteen uit.

En dan nog wat: Als er géén vrijstelling was verkocht... wat deden ze dan met spel 2? Stel dat Regina hem niet had gekocht en niemand, wie had daar dan gezeten op nummer 50H?
Hmm de mol dan? Of eh ze is gewoon de mol...
Screw them.
We're going home.
pi_56462314
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 15:36 schreef Haaibaaike het volgende:
PJH nu bij Hans op Radio 2
En? Wat zei ie?
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 17:47:29 #144
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_56462890
Ik ga voor Patrick. Vind hem ook steeds zo gespeeld doen in die stukjes voor de camera.
pi_56465009
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 15:36 schreef Haaibaaike het volgende:
PJH nu bij Hans op Radio 2
Geen muzikale aanwijzing deze week?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  vrijdag 1 februari 2008 @ 19:40:09 #146
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56465172
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 19:32 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Geen muzikale aanwijzing deze week?
Jawel klik hier http://schiffersfm.radio2.nl/page/homepage
pi_56465546
Oke, da's duidelijk, het is Joris...
Het 'expres een vraag goed beantwoorden om daarna de boel te kunnen verzieken' is typisch mol-voorkennis, net als vorig jaar het 'de held uithangen door af te dalen, omdat je weet dat je daarna het geld kan verspelen', en bij Milouschka het 'bewust als laatste over de brug gaan omdat je weet dat je dan als eerste bordjes om mag draaien'.

Wel een bagger-mol trouwens,als het zo is.. hij zou het zelf wel een grap vinden dat ie zo openlijk kan mollen zonder verdacht te worden (ook érg opvallend dat z'n naam deze week door niemand genoemd werd, ondanks z'n geklooi), maar ik vind het wel erg flauw...

Patrick blijft m'n 2e.. tot vorige week was hij mijn mol omdat álles wat hij doet geacteerd overkomt, maar blijkbaar is ie gewoon een beetje overdreven van zichzelf
pi_56465740
Net zoals CarOnline al zegt, alle mol acties van Joris worden al breeduit besproken tijdens de biecht . Never nooit dat hij de mol. Anders moet het programma echt stoppen.
pi_56465897
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 20:00 schreef Maartel het volgende:
Oke, da's duidelijk, het is Joris...
Het 'expres een vraag goed beantwoorden om daarna de boel te kunnen verzieken' is typisch mol-voorkennis, net als vorig jaar het 'de held uithangen door af te dalen, omdat je weet dat je daarna het geld kan verspelen', en bij Milouschka het 'bewust als laatste over de brug gaan omdat je weet dat je dan als eerste bordjes om mag draaien'.

Wel een bagger-mol trouwens,als het zo is.. hij zou het zelf wel een grap vinden dat ie zo openlijk kan mollen zonder verdacht te worden (ook érg opvallend dat z'n naam deze week door niemand genoemd werd, ondanks z'n geklooi), maar ik vind het wel erg flauw...

Patrick blijft m'n 2e.. tot vorige week was hij mijn mol omdat álles wat hij doet geacteerd overkomt, maar blijkbaar is ie gewoon een beetje overdreven van zichzelf
Stel dat Joris de mol is, dan kan je niet zeggen dat het een baggermol is. Want eigenlijk maakt het helemaal niet uit wat de mol doet. Of hij nu openlijk molt of niet, hij heeft toch geen doel en drijfveer om mollenacties uit te voeren. Hij krijgt geen geld ofzo voor een geslaagde mollenactie. Daarom klopt eigenlijk het spel ook niet, maar dat terzijde.
Maak nie regtig saak nie
  Moderator vrijdag 1 februari 2008 @ 20:39:10 #150
42184 crew  DaMart
pi_56466361
Net de aflevering van gisteren gezien. Ik blijf bij Patrick als mol. Joris valt wel af voor mij, omdat hij enerzijds te fanatiek was, anderszijds omdat hij anders alsnog een groen scherm had gehad.

Sowieso zou de mol altijd wel voor die vrijstelling voor iemand uit de groep gaan, alleen nooit zelf die vrijstelling nemen natuurlijk. En hij haalt 1.000 euro uit de pot, en hij houdt de groep groter, wat weer een extra verdachte oplevert .
  vrijdag 1 februari 2008 @ 20:57:41 #151
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_56466807
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 20:19 schreef kassenbouwer het volgende:
Of hij nu openlijk molt of niet, hij heeft toch geen doel en drijfveer om mollenacties uit te voeren. Hij krijgt geen geld ofzo voor een geslaagde mollenactie. Daarom klopt eigenlijk het spel ook niet, maar dat terzijde.
Ging jij daar vorig jaar niet ook al ein-de-loos lang over door?
pi_56467055
Ik blijf op Dunya, die vertraagt alles zo gigantisch en aparte ideeën heeft ze soms
pi_56470459
Het spel klopt niet meer door figuren zoals Joris . Mensen moeten alles doen voor het geld, niet om maar zo'n leuk mogelijk rolletje te spelen.
pi_56472059
Ik denk echt dat het Joris is hoor? Gewoon 'n slechte mol, maar hij is gewoon de mol. Die drie vingers op de foto zijn geen toeval of nep-mollerigheid, en die posities zijn ook geen toeval. De dingen die hij verpest (zogenaamd om expres de mol uit te hangen) zijn er ook al veel te veel, een deelnemer wil helemaal niet zo veel geld verliezen

Het is saai maar waar denk ik, Joris is het gewoon.
pi_56472243
Ik hoop echt dat het volgende seizoen met onbekende mensen is.. het lijkt nu wel of niemand het belangrijk vindt hoeveel geld er verdiend is.. net of ze het niet nodig hebben
Ook heb ik het gevoel dat ze die "mol acties" uithalen om aandacht te krijgen. Niet zo zeer om zichzelf verdacht te maken, gewoon om de kijkers te vermaken.
You dream it, I live it.
pi_56474667
Het is voor het tweede jaar een pot om te janken natuurlijk.
In Southern Sun
pi_56476487
Ik gok nog steeds op Patrick, vanaf het begin aan al. Al zou het me ook niet verbazen als Joris het zou zijn, maar wát een slechte mol zou dat zijn zeg.
voyeurism is participation
pi_56477935
Dennis is wel tof
En ik vond het best een goeie oplossing die Dennis en Edo bedacht hadden!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 2 februari 2008 @ 14:03:05 #159
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56478733
Ik heb het niet helemaal helder maar hoeveel mollenstreken van de vorige jaren zaten ook daadwerkelijk in de reguliere uitzendingen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56479052
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 00:36 schreef Taurus het volgende:
Ik denk echt dat het Joris is hoor? Gewoon 'n slechte mol, maar hij is gewoon de mol. Die drie vingers op de foto zijn geen toeval of nep-mollerigheid, en die posities zijn ook geen toeval. De dingen die hij verpest (zogenaamd om expres de mol uit te hangen) zijn er ook al veel te veel, een deelnemer wil helemaal niet zo veel geld verliezen

Het is saai maar waar denk ik, Joris is het gewoon.
Hij legt het het er zo dik bovenop dat je weer gaat twijfelen of hij wel echt de mol is.
Uiteindelijk weet je het dan toch weer niet. Hij kan zich heel ook heel verdacht maken en zo iedereen op een verkeerd spoor zetten.
Toch verdenk ik hem dat hij de mol wel is.
pi_56479312
Ik denk eigenlijk dat Joris de winnaar wordt. De winnaar heeft altijd veel tv-tijd. De verliezer wordt dan Regina, denk ik

En wie de Mol is? Al sla je me dood, ik zet toch maar even in op Patrick
Variety is the spice of life
pi_56480919
ik word helemaal naar van die Joris.
wat een irritant ventje is dat zeg!!

en Dennissssss
jaaaa hij is mijn molletje
  zaterdag 2 februari 2008 @ 16:35:19 #163
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_56481189
Dennis is de mol

en Regina is gewoon lekker
  zaterdag 2 februari 2008 @ 16:57:55 #164
130755 Kinga
versier hier
pi_56481501
Toen PJ kwam met dat pokeren wist ik het zeker. Dennis is de mol.

Met Patrick op 2e plaats, Joris op 3e.
pi_56482397
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 00:45 schreef Meddo het volgende:
Ik hoop echt dat het volgende seizoen met onbekende mensen is.. het lijkt nu wel of niemand het belangrijk vindt hoeveel geld er verdiend is.. net of ze het niet nodig hebben
Ook heb ik het gevoel dat ze die "mol acties" uithalen om aandacht te krijgen. Niet zo zeer om zichzelf verdacht te maken, gewoon om de kijkers te vermaken.
Mee eens. Sinds het met bekende Nederlanders is, heb ik ook steeds meer het idee dat echt bijna iedereen loopt te mollen, waardoor de echte mol niets meer hoeft te doen en er dus nauwelijks nog échte mollenstreken zijn. Denk maar aan Inge vorig jaar. Vroeger waren er volgens mij ook veel meer kandidaten die ontzettend fanatiek waren.
Ik heb geen idee wie de mol is dit jaar, maar ik hoop op Dennis, met Regina als winnares en Patrick als verliezer.
Als Joris inderdaad de mol blijkt te zijn, zou ik dat een enorme teleurstelling vinden. De slechtste mol ooit en zo mogelijk nog opvallender dan Yvon "are you Brad Pitt?" Jaspers.

Toch vind ik het wel degelijk een leuke reeks met een leuke groep. Ik hoop echt op een mol van wie (nog) niet iedereen het verwacht in plaats van een nieuwe Yvon.
I open my eyes and it's a lovely day...
pi_56488032
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 16:57 schreef Kinga het volgende:
Want? Dat ontgaat me namelijk even
Ik heb eigenlijk ook geen idee wat Dennis doet in het dagelijks leven. Hij mag er van mij tot het eind in blijven

Ik hoop zo dat Joris het niet is, hij is echt om te huilen!
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 22:18:48 #167
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_56488741
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Joris Speel het spel gewoon fatsoenlijk. En als het de mol is de slechtste irritantste mol van alle seizoenen.
Nee,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoog als Mol,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoog nog harder... Strontvervelend waren ze... En ze molden niet !
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_56488908
Ik denk dat het Patrick is.
En dan is het een hele slechte mol.
pi_56489198
Haha, Mrmaniak, hélemaal mee eens!

Schiet me ineens te binnen: waarom moesten ze eigenlijk pokeren?
Variety is the spice of life
pi_56490981
Als Joris de Mol is, dan is er volgens mij geen laatste aflevering. Alles is zó overduidelijk dat ik geen samenvatting meer hoef te zien dan. Zou ik raar vinden van de regie dat ze het al die tijd zo uitzenden.
pi_56491152
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:34 schreef nebelung het volgende:
Schiet me ineens te binnen: waarom moesten ze eigenlijk pokeren?
Dat zal wel een rol spelen in de komende aflevering(en).
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:46 schreef MevrouwLili het volgende:
Als Joris de Mol is, dan is er volgens mij geen laatste aflevering. Alles is zó overduidelijk dat ik geen samenvatting meer hoef te zien dan. Zou ik raar vinden van de regie dat ze het al die tijd zo uitzenden.
Inderdaad, kan me dus ook niet voorstellen dat Joris de mol is. Anders was het dit keer alles behalve een mysterie en dat hoort de mol nu juist te zijn.
  zondag 3 februari 2008 @ 01:07:55 #172
160182 Konijnenjager
It ain't rigged
pi_56492693
Ik snap niet dat er mensen serieus op Dennis zitten Veel te gemotiveerd, te veel geld in de pot gebracht en nergens de boel verziekt. Had de lichtste rugzak van iedereen, jaagt uitgebreid op topito's, is zeer fanatiek tijdens opdrachten, heeft als enige van de kandidaten echt een 'geen geld uit de pot' houding. Daarbij denk ik dat ie als acteur te matig is om de mol te zijn.

Edo is het ook niet, omdat hij ook teveel geld in de pot brengt.

Die Dunya zie je nooit, dat zou echt een trauma van een mol zijn. Nog erger dan die irritante Milouska (zomfg ik had een t-shirt met een M aan, dat jullie niet doorhadden dat ik de mol had zomfg...). Daarbij moet er na zoveel jaar toch eindelijk weer eens een man de mol zijn

Regina- nog niet van mijn verdachtenlijstje af
Joris- Superverdacht, maar kan ook gewoon een goede winnaar zijn. De winnaars van de BN-er edities waren bijna allemaal kandidaten die zichzelf bewust verdacht maakten -> Marc-Marie de kluns, Frederique die bewust mollerig deed en Paul die met die kano-opdracht bewust verziekte om zich verdacht te maken. De strategie van Joris kan dus zowel voor een mol als een kandidaat goed uitpakken.
Patrick: Mijn hoofdverachte, voornamelijk omdat hij zo ontzettend slecht acteert in die dagboekbiechten. Zou wel echt een kutmol zijn imo. Een mol moet een mooi character zijn, iemand waarvan het leuk is dat hij er de hele serie inzit. Milouska was wat dat betreft bij mij al een zeer teleurstellende en Inge eigenlijk ook. Ik hoop gewoon dat de redactie dit jaar wel een leuke mol heeft, maar ondertussen wijzen zeer veel zaken op patrick...
but it ain't right either.
  zondag 3 februari 2008 @ 01:57:36 #173
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_56493420
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 19:40 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Jawel klik hier http://schiffersfm.radio2.nl/page/homepage
de golden earring.
twee opties:
1. Earring is Haags en Dennis ook
2. Earring is (bijna) een anagram van Regina. Eigenlijk is het Regina R.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_56496195
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 23:46 schreef MevrouwLili het volgende:
Maar ik vind die drie vingers zo vreemd, het is nog niet eerder voorgekomen (volgens mij) dat niet-mollen behalve in hun gedrag óók nog eens op foto's 'de mol' gaan spelen! Ik vind het net zo'n ontdekking als bij die soap-actrice was, dus volgens mij is het gewoon Joris alleen is het jammerlijk obvious. Als iedere nepmol met drie vingers op de foto mag is er toch geen zak meer aan, dan kun je de hints wel afschaffen
pi_56496565
Dan mag per direct de gehele redactie ontslagen worden als je zo'n 'hint' erin verwerkt na dat gebarentaal van de mol vorig jaar .
pi_56497523
quote:
Op zondag 3 februari 2008 01:07 schreef Konijnenjager het volgende:
Ik snap niet dat er mensen serieus op Dennis zitten Veel te gemotiveerd, te veel geld in de pot gebracht en nergens de boel verziekt. Had de lichtste rugzak van iedereen, jaagt uitgebreid op topito's, is zeer fanatiek tijdens opdrachten, heeft als enige van de kandidaten echt een 'geen geld uit de pot' houding. Daarbij denk ik dat ie als acteur te matig is om de mol te zijn.
Je noemt precies de kwaliteiten die de Mol ogenschijnlijk moet hebben. Hij moet er alle schijn van hebben dat hij een hardwerkende kandidaat is. Een mol moet niet openbaar laten zien dat hij geld uit de pot laat verdwijnen, zoals Joris dat doet, maar juist sneaky. Kijk alle finales terug en je ziet allerlei geniepige acties zoals het op één plek blijven staan maar doen alsof je rent aan de telefoon, zeggen dat je voor een kerk staat terwijl je eigenlijk in een donker steegje staat of geld in de prullenbak gooien terwijl niemand het ziet. Terwijl iedereen dacht dat hij zo z'n best deed.
SPOILER
En tja, zolang Joris er in zit hoeft hij niet veel grote sommen geld te laten verdwijnen, dat gebeurd toch wel door Joris.

Overigens weet ik niet of Dennis de mol is. De hints zijn leuk, maar zo zijn er zoveel geweest de afgelopen seizoenen. Het is maar net wat je wilt zien.

Één ding vind ik wel, dat als Joris de mol is, ze dit jaar echt afgedaan hebben. Dan is het een heel slecht seizoen.
pi_56498452
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:18 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Nee,
SPOILER
zoog als Mol,
SPOILER
Nou Inge vond ik nog wel de meest schandalige mol van allemaal, die heeft gewoon geen een echte mollenactie gedaan, ze bleef alleen maar bieden bij die veilingopdracht. Wat de uiteindelijke winnaar nog allemaal kon zien ook...
  zondag 3 februari 2008 @ 13:43:15 #178
88233 Steve
Still the best.
pi_56498772
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:18 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Nee,
SPOILER
zoog als Mol,
SPOILER
Ik heb net seizoen 6 (de tweede bekende Nederlandsers serie) gezien en ik vond die mol helemaal niet zo slecht. Ze heeft best veel fout gemaakt, als het even kon geen geld in de pot gedaan en iedereen laten denken dat ze enorm dom was. Bij seizoen 5 was het gewoon heel dom om hulpmollen in te gaan schakelen.
Wat me het meest tegenstaat is dat er altijd wat pipo's bij zitten die enorm overdreven gaan doen alsof ze de mol zijn. In eerdere series was dat ook wel een beetje soms (serie 4 had bv. Ferdy), maar dat was nog ietsje subtieler.
  zondag 3 februari 2008 @ 13:45:58 #179
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56498828
Misschien dat het me even ontgaan is, maar kwam dat pokeren nog terug afgelopen uitzending? Kan het me niet meer herinneren.

Wat ik daarbij wel min of meer verdacht vond was dat Patrick zei dat ie het nog nooit gedaan had, maar dat ie er heel erg goed in bleek te zijn. En dat kan natuurlijk toeval zijn , maar ik zit dan meteen te denken aan pokercursussen en vooral geleerde tactieken.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_56498857
Nee, er is behalve dat potje in dat hotel niks meer mee gedaan.

En gezien het feit dat er een Boer te zien is in de leader, zal dat misschien te maken hebben met het leren pokeren. Dat zal dan volgende week of daarna misschien terug komen lijkt me.
  zondag 3 februari 2008 @ 14:28:20 #181
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_56500004
quote:
Op zondag 3 februari 2008 13:31 schreef Julien het volgende:

[..]

Nou Inge vond ik nog wel de meest schandalige mol van allemaal, die heeft gewoon geen een echte mollenactie gedaan, ze bleef alleen maar bieden bij die veilingopdracht. Wat de uiteindelijke winnaar nog allemaal kon zien ook...
Hoe kon ik haar vergeten... Waarschijnlijk heb ik haar verdrongen omdat ze ook zo slecht was...
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_56500550
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 16:57 schreef Kinga het volgende:
hoezo??
is het van dennis dan bekend dat hij kan pokeren?!
  zondag 3 februari 2008 @ 15:11:08 #183
130755 Kinga
versier hier
pi_56500961
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:50 schreef Duizendpootje het volgende:

[..]

hoezo??
is het van dennis dan bekend dat hij kan pokeren?!
pi_56501178
quote:
Op zondag 3 februari 2008 13:47 schreef DaFrenk het volgende:
Nee, er is behalve dat potje in dat hotel niks meer mee gedaan.

En gezien het feit dat er een Boer te zien is in de leader, zal dat misschien te maken hebben met het leren pokeren. Dat zal dan volgende week of daarna misschien terug komen lijkt me.
Maar het zou toch in een komende aflevering terugkomen?

Althans je ziet in de intro ook iets met spelkaarten.
pi_56501247
quote:
Op zondag 3 februari 2008 15:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Maar het zou toch in een komende aflevering terugkomen?

Althans je ziet in de intro ook iets met spelkaarten.
Dat is toch precies wat ik zeg?
pi_56501271
quote:
Op zondag 3 februari 2008 15:24 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Dat is toch precies wat ik zeg?
Ja, nog niet helemaal wakker ben ik, schijnbaar
pi_56524255
quote:
Op zondag 3 februari 2008 14:28 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Hoe kon ik haar vergeten... Waarschijnlijk heb ik haar verdrongen omdat ze ook zo slecht was...
Waarom kijk je nog naar een programma als je de afgelopen drie jaar ontzettend slecht vond?
pi_56525539
Hoop.
pi_56532224
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 15:50 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat zegt ieder jaar wel iemand. Bij Milouska was het ook steeds 'wat is dat kind dom, wat is zeirritant, wanneer vliegt ze er nou eens uit?' En ondertussen kon ze ongehinderd de ene na de andere streek uithalen.
Ja, ze was ook irritant en een goede mol vond ik haar ook niet echt. Maar oke, ik kan pas oordelen natuurlijk wanneer bekend wordt wat de mol voor streken uitgehaald heeft natuurlijk.

Maar een mol waarbij het zo obvious is, is gewoon niet leuk. Dus laten we hopen dat hij het niet is.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 14:54:33 #190
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_56545089
Zo, even de aflevering gekeken... Ik vind de kandidaten dit jaar leuk, en de locatie ook! Ik zit nog steeds op Patrick als mol Ik hoop dat Joris het niet is, omdat het er té dik bovenop zou liggen...

Muzikale hint (kon hem niet uitgeschreven in dit topic vinden, dus hierbij )

Golden Earring - Future
I always knew it would take a liar
In this brave new world to survive
It's gonna happen in the future

Zou het kunnen slaan op het pokeren wat deze aflevering nog niet aan de orde is gekomen? Dus in 'de toekomst' gaat gebeuren? Zou op Dennis (goed in poker) of op Patrick (liegen dat hij niet kán pokeren) kunnen slaan? Of gewoon op de volgende aflevering zodat we nog niks aan deze hint hebben ...
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  dinsdag 5 februari 2008 @ 19:26:08 #191
88233 Steve
Still the best.
pi_56547844

widm.com

Whehe.
pi_56548174
Geweldig Vooral die meerkeuze
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:07:40 #193
183993 kevne
show me the monkey
pi_56556532
Het kan Joris toch niet zijn.
De mol zou er niet uit kunnen en dus automatisch een groen scherm krijgen (bij de eliminatie), bij de laatste aflevering kreeg Joris een rood scherm maar kon hij erin blijven door de vrijstelling. Dus Joris is voor mij al uitgesloten als de Mol, ook al is hij zeer vervelend.
pi_56556572
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:07 schreef kevne het volgende:
Het kan Joris toch niet zijn.
De mol zou er niet uit kunnen en dus automatisch een groen scherm krijgen (bij de eliminatie), bij de laatste aflevering kreeg Joris een rood scherm maar kon hij erin blijven door de vrijstelling. Dus Joris is voor mij al uitgesloten als de Mol, ook al is hij zeer vervelend.
eeh.. Hij zit er toch nog in?
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:19:41 #195
183993 kevne
show me the monkey
pi_56556710
laat ik even duidelijker proberen te zijn.
veel mensen denken dat Joris de mol is, ik probeerde uit te leggen dat dit niet kan

de mol zou nooit een rood scherm kunnen krijgen bij een eliminatie
Joris kreeg deze wel
(en ja hij zit er nog in, maar dat komt vanwege de vrijstelling, als hij deze niet had zou hij eruit zijn gegaan en dus kan hij de Mol niet zijn)
pi_56556978
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:19 schreef kevne het volgende:
laat ik even duidelijker proberen te zijn.
veel mensen denken dat Joris de mol is, ik probeerde uit te leggen dat dit niet kan

de mol zou nooit een rood scherm kunnen krijgen bij een eliminatie
Joris kreeg deze wel
(en ja hij zit er nog in, maar dat komt vanwege de vrijstelling, als hij deze niet had zou hij eruit zijn gegaan en dus kan hij de Mol niet zijn)
Neeee... maar hij had de vrijstelling toch?

Je kan het ook anders bekijken.. Als hij de mol is.. dan zou hij sowieso in het spel blijven.. het enige wat hij dan moest doen.. was de vragen zodanig slecht beantwoorden.. dat hij een rood scherm zou krijgen..

Door het pakken van de vrijstelling was hij er als mol zeker van dat niemand anders deze zou kunnen krijgen en dus de vragen helemaal zou kunnen richten op 1 persoon..

Kortom.. Joris is gewoon nog steeds een molkandidaat
pi_56558002
Hoe komen mensen erbij dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen?

Het is in het verleden nooit gebeurd, simpelweg omdat de Mol natuurlijk altijd in het spel moet blijven. Maar dat hoeft natuurlijk nog niet automatisch te betekenen dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen.

Wat echter wel een argument zou kúnnen zijn dat Joris de Mol niet is, is dat PJ pas ná het rode scherm van Joris het envelopje open maakte met zijn naam erin. Toen bleek pas dat Joris de vrijstelling had. Dat envelopje kreeg PJ van Regina. Als Regina besloten zou hebben Joris flink te naaien en een envelop met een andere naam in te leveren zou er een behoorlijk probleem geweest zijn als Joris wel de Mol is.

Ondanks dat blijf ik er trouwens bij dat Joris degene is die het meest heeft gemold. Als ie de Mol niet is, moet de echte Mol zich schamen.
pi_56558884
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:28 schreef k_man het volgende:
Hoe komen mensen erbij dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen?

Het is in het verleden nooit gebeurd, simpelweg omdat de Mol natuurlijk altijd in het spel moet blijven. Maar dat hoeft natuurlijk nog niet automatisch te betekenen dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen.

Wat echter wel een argument zou kúnnen zijn dat Joris de Mol niet is, is dat PJ pas ná het rode scherm van Joris het envelopje open maakte met zijn naam erin. Toen bleek pas dat Joris de vrijstelling had. Dat envelopje kreeg PJ van Regina. Als Regina besloten zou hebben Joris flink te naaien en een envelop met een andere naam in te leveren zou er een behoorlijk probleem geweest zijn als Joris wel de Mol is.

Ondanks dat blijf ik er trouwens bij dat Joris degene is die het meest heeft gemold. Als ie de Mol niet is, moet de echte Mol zich schamen.
Ik vind dat mensen wat meer de balans moeten zoeken tussen het spel willen spelen/geld binnen willen halen en zichzelf verdacht maken zodat jij je kan focussen op de echte mol. Tot nu toe vind ik dat dat tweede element een veel te grote rol speelt. En over de fotohints, de medespelers zien zelf die foto niet eens, dus Joris zou daar met die drie vingers echt alléén maar nep-mollen voor de kijkers. Dat geloof ik dus niet, ik vind die vingers zo'n sterke hint dat het voor mij eigenlijk al duidelijk is.
pi_56559176
Ze gaan echt niet weer iets doen met vingers en de foto's hoor, ik kan me niet voorstellen dat ze zo dom zijn. Die Joris had naar mijn mening, enorm graag gewild dat hij de mol was en vindt het prachtig om zulke dingen te doen. Waarom zou hij ons niet in de waan willen laten dat hij de mol is?
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 6 februari 2008 @ 14:35:46 #200
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_56561671
Ik vind Joris ook vrij irritant, en dat iedereen steeds meer voor de airtime gaat ipv van voor de pot dat is redelijk de doodsteek voor het programma aan het worden.

MAAR, als Joris echt de mol is, issie ook wel weer vrij geniaal. So obvious dat iedereen denkt dat het niet kan, en het dan toch zijn Beetje hide in broad daylight zeg maar
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')