abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56448628
Ik vind Joris, Patrick en Dennis verdacht. Maar bij zowel Joris als Patrick ligt het er echt TE dik bovenop. En Dennis, waarom zou die Regina op tijd gaan vinden? Hij had daar later ook niets aan, ivm die vrijstelling (want hij deed geen moeite om hem te krijgen) Joris idd. met die drie vingers (M van mol?) maar ja, misschien is hij zo'n nep-mollerd die weet dat iedereen sinds Inge op de vingers let Kortom, ik weet het niet..
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:35:37 #102
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_56448656
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:28 schreef broer het volgende:
Dan ben je reddeloos verloren. Het is een kwestie van tijd voor je nooit meer op anderen reageert. En wie laat wie dán ongemoeid, hè!?
Sorry, maar ik begrijp er niks van.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  vrijdag 1 februari 2008 @ 00:47:13 #103
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_56448886
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry, maar ik begrijp er niks van.
Ik zal eens teruglezen of ik het zelf nog wel begrijp.
pi_56449148
You dream it, I live it.
pi_56449560
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:34 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik vind Joris, Patrick en Dennis verdacht. Maar bij zowel Joris als Patrick ligt het er echt TE dik bovenop. En Dennis, waarom zou die Regina op tijd gaan vinden? Hij had daar later ook niets aan, ivm die vrijstelling (want hij deed geen moeite om hem te krijgen) Joris idd. met die drie vingers (M van mol?) maar ja, misschien is hij zo'n nep-mollerd die weet dat iedereen sinds Inge op de vingers let Kortom, ik weet het niet..
omdat dennis een actieve deelnemer is?

remember paul vorig jaar?
pi_56449953
Nog steeds Edo. Hij weet dat als hij Regina vindt dat er dan weer 1000 euro uit de pot zal gaan. En dus vindt hij Regina ook. Geldt natuurlijk ook voor Dennis. Maar dan gaan mijn verdenkingen uit naar Edo.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56450867
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 02:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog steeds Edo. Hij weet dat als hij Regina vindt dat er dan weer 1000 euro uit de pot zal gaan. En dus vindt hij Regina ook. Geldt natuurlijk ook voor Dennis. Maar dan gaan mijn verdenkingen uit naar Edo.
Maar de opdracht leverde ook 2500 voor de pot op, dus voor de mol zou het gunstiger geweest zijn ze niet te vinden.
pi_56451964
Ik weet niet of het al genoemd is in het vorige topic (heb alleen deze teruggelezen) maar zou de bal die op het poolbiljart lag ook een aanwijzing kunnen zijn? Daar stond het cijfer 8 op. Volgens mij waren hier al eerder theorieën over het getal 8, maar weet niet meer naar wie die verwezen?
Verder denk ik dat de mol in het dure hotel als één van de laatsten naar Pieter Jan ging, zodat hij wel op het aanbod van de hotelovernachting zou kunnen ingaan als er voor hem al meerdere mensen dat gedaan hadden. Zou hij alleen kiezen voor een hotelovernachting van 1.000 euro dan was het wel heel erg opgevallen.
pi_56452174
Edo en Dennis deden wel alle moeite voor de telefoonnummeropdracht. Terwijl dunya en Patrick dom heen en weer gingen lopen en op een dak eindigden dat totaal niet te zien was voor Joris.

Tot nu toe zeg ik: Patrick. Maar Joris is ook een kanshebber.
pi_56452235
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 02:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat hij Regina zou vinden was toch niet logisch? Ze moesten op een of andere manier de aandacht van Joris trekken..
pi_56452705
Ik vraag me trouwens af wat het doel was van 2 teams van 2 bij het vinden van Regina. Het is niet zo dat diegene die Regina vonden voordeel kregen in de vorm van topito's? Ik dacht zelfs dat alleen zij de vrijstelling mochten verdelen, maar dat was dus ook al niet zo.

Ben benieuwd hoe Joris nu uiteindelijk de test heeft gemaakt. Als hij niet de mol is en het rode scherm kreeg dan kan hij dus 2 dingen gedaan hebben, of hij heeft gewoon de test zo slecht mogelijk gemaakt of hij heeft inderdaad alles op één persoon gezet om te testen of die de mol is met als "risico" dat hij toch een groen scherm kreeg.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_56452797
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:22 schreef RayMania het volgende:
100% Patrick, hoe obvious wil je het hebben .
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:59 schreef RayMania het volgende:
Waarom ik op Patrick zit; ik vond zijn reactie zó geacteerd in die auto toen iemand zei (ik meen Nicolette) dat WIDM nu al zo spannend is (ze lieten die tune horen). En zijn reactie na een groen scherm was vrij nep.
Zou niet leuk zijn als het zo is .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56453249
Ik ging ook al vanaf aflevering 1 voor hem .
pi_56453748
Het viel me op dat duidelijk die biljartbal met "8" erop in beeld was, toen Dennis aan het woord was. En 8 = Mol.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:05:59 #115
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56453773
En gelukkig zit Regina er nog in
pi_56453791
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee geen Dennis als de mol
Beter als Patrick
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:07:44 #118
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56453817
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:06 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Beter als Patrick
Die wil ik ook niet ...ik heb Joris als de mol in mijn prono voorspeld.
pi_56453845
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:07 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Die wil ik ook niet ...ik heb Joris als de mol in mijn prono voorspeld.
ik ook. Al ligt het er wel erg dik boven op dit jaar.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:10:34 #120
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56453881
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:08 schreef Urquhart het volgende:

[..]

ik ook. Al ligt het er wel erg dik boven op dit jaar.
Ik heb een keer Edo als mol in mijn prono voorspeld en daarna en voor Joris.
  FOK!fossiel vrijdag 1 februari 2008 @ 11:24:10 #121
8443 cptmarco
it's captain...
pi_56454268
Wat is Joris een lul zeg...

eerst zeggen dat hij heel bewust een opdracht gaat verstieren en daarna gaan janken dat er zo weinig geldin de pot komt...
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:28:07 #122
88233 Steve
Still the best.
pi_56454393
Joris Speel het spel gewoon fatsoenlijk. En als het de mol is de slechtste irritantste mol van alle seizoenen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  FOK!fossiel vrijdag 1 februari 2008 @ 11:43:49 #123
8443 cptmarco
it's captain...
pi_56454833
met dank aan de forummers van wieisdemol.nl:

[begin quote]
Telnr van Edo en Dennis was 55 18 77 62 93 telnr van Dunya en Patrick was 55 16 33 45 16... als je deze getallen van elkaar aftrekt krijg je het cijfer 2441777... als je dit vervolgens in T9 intikt krijg je de tekst "BIG SPR" oftewel afkorting voor BIG SPENDER !??? Iemand een idee waar dat op zou kunnen slaan ? Cashcab Big Spender Edo wellicht, of Mol Joris als big spender van de pot !??? Of gewoon een stom toeval dat de telefoonnrs zo uitkomen en zit er niks achter omdat ze bij het programme niet zo slim zijn.......

Haha goed gerekend joh,

Nou big spender is wel HET homo nummer...

Iets met patrick?
[einde quote]
pi_56455703
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:04 schreef Urquhart het volgende:
Het viel me op dat duidelijk die biljartbal met "8" erop in beeld was, toen Dennis aan het woord was. En 8 = Mol.
Inderdaad. Aan de andere kant, ik had het verdachter gevonden als er een andere poolbal zo duidelijk in zicht was gekomen...

Er was ook een shot van boven, waar duidelijk drie gebouwen oid te zien waren in de vorm van Topito's...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56455810
Het probleem is wel dat ik al vanaf het begin gevoelsmatig op Joris als mol zit. En ook zijn acties bevestigen dat. Maar al die (geheime) aanwijzingen lijken naar Dennis te leiden, terwijl ik hem eigenlijk weinig tot niets verdachts zie doen. Dillemma dus
pi_56455945
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:31 schreef broer het volgende:

[..]

Hm... En vorig jaar was uitgerekend de enige keer dat ik de mol-pool bij mijn voormalig werkgever heb gewonnen omdat ik het vanaf aflevering drie goed had.

Maar goed, ook met analyse is Joris niet de enige die molt, volgens mij.
Het zou evt. ook Patrick kunnen zijn, maar Joris heeft duidelijk meer gemold.
pi_56456043
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:43 schreef cptmarco het volgende:
met dank aan de forummers van wieisdemol.nl:

[begin quote]
Telnr van Edo en Dennis was 55 18 77 62 93 telnr van Dunya en Patrick was 55 16 33 45 16... als je deze getallen van elkaar aftrekt krijg je het cijfer 2441777... als je dit vervolgens in T9 intikt krijg je de tekst "BIG SPR" oftewel afkorting voor BIG SPENDER !??? Iemand een idee waar dat op zou kunnen slaan ? Cashcab Big Spender Edo wellicht, of Mol Joris als big spender van de pot !??? Of gewoon een stom toeval dat de telefoonnrs zo uitkomen en zit er niks achter omdat ze bij het programme niet zo slim zijn.......

Haha goed gerekend joh,

Nou big spender is wel HET homo nummer...

Iets met patrick?
[einde quote]
Tjee, wie bedenkt zo'n theorie? Alsof de productie daar met een lokale provider precies die twee nummers gaat uitzoeken of zo.
pi_56456256
Ik lig in tegenstelling tot voorgaande jaren echt elke keer in een scheur van het lachen. Die Joris is zo ontzettend droog, en maar de boel frustreren elke keer. Maar Patrick die altijd zo prachtig verongelijkt reageert... Echt geweldig! Leuke mol, die Patrick!
Maak nie regtig saak nie
  FOK!fossiel vrijdag 1 februari 2008 @ 12:48:59 #129
8443 cptmarco
it's captain...
pi_56456300
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:36 schreef k_man het volgende:

[..]

Tjee, wie bedenkt zo'n theorie? Alsof de productie daar met een lokale provider precies die twee nummers gaat uitzoeken of zo.
mocht het bewust zo gekozen zijn, dan is het briljant...
pi_56458663
Die Patrick was wel een huillie zeg in dat Hostel
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_56458925
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:04 schreef Urquhart het volgende:
Het was ook nog eens zo dat toen 'dag 8' in beeld kwam, Dennis in beeld was. Hij lag toen te slapen in dat hostel.

Denn-is de mol!
pi_56459014
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 14:44 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Het was ook nog eens zo dat toen 'dag 8' in beeld kwam, Dennis in beeld was. Hij lag toen te slapen in dat hostel.

Denn-is de mol!
Idd, qua aanwijzingen kan het gewoon niet missen

Aan de andere kant: in deze serie staat de spiegelwerking ook centraal. Tijd loop vaak achteruit, vrijstellingen kunnen worden kwijtgeraakt etc. In dat geval is het spiegelbeeld van 8 op lijn 1-10 de 3, en dat zie je weer heel vaak in verband met Joris. Derde op de groepsfoto, altijd drie vingers in beeld. Het blijft lastig.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:56:58 #133
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56459207
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 14:32 schreef Strooper het volgende:
Die Patrick was wel een huillie zeg in dat Hostel
Meneer wilde niet met zessen op een kamer slapen
pi_56459308
Hm, als Joris de mol zou zijn is het wel het absoluut dieptepunt moet ik zeggen
  vrijdag 1 februari 2008 @ 15:36:58 #135
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56460463
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 15:01 schreef Nuna het volgende:
Hm, als Joris de mol zou zijn is het wel het absoluut dieptepunt moet ik zeggen
Dat zegt ieder jaar wel iemand. Bij Milouska was het ook steeds 'wat is dat kind dom, wat is zeirritant, wanneer vliegt ze er nou eens uit?' En ondertussen kon ze ongehinderd de ene na de andere streek uithalen.
pi_56460467
Ja, Joris
Nog steeds enorm irritant.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 15:54:07 #138
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_56460541
Tvp voor als ik de uitzending teruggekeken heb!
pi_56460609
Ik las allemaal dingen over Dennis met Maya tekens ofzo?
pi_56461007
Dennis. Definetly Dennis.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_56461841
duidelijk Joris:

1. in de achtbaan wist hij al dat als je alleen de antwoorden door gaat geven dat niemand ooit weet welke vraag daar bij zou kunnen horen, met dit type vragen is dat bijna niet te doen.
2. verkeerd rekenen, zo moeilijk kan het niet zijn.
3. op de toren zag hij dunya en patrick al lang dat telefoonnummer uitbeelden. maar dit was gewoon mooi gemonteerd alsof hij het pas bij het zesde nummer zag. Zogenaamd geen nummer gezien dus.
4. hij is gebaat bij veel deelnemers, dus als hij die vrijstelling heeft kan hij of de test slecht invullen of hij spreekt met PJH af dat hij een rood scherm krijgt.

En niet zeiken dat het er te dik bovenop ligt. Dat was bij Milouska ook zo en toen geloofde ook niemand het.
*verwijderd door Admin*
pi_56462300
Patrick! Denk ik. Moeilijk hoor! Of Regina. Ik vind Patrick Dennis en Regina wel de leuksten

Joris is het niet. Dat bestaat gewoon niet. Ze laten pas aan het eind alle mollenstreken zien en bij hem zenden ze alles meteen uit.

En dan nog wat: Als er géén vrijstelling was verkocht... wat deden ze dan met spel 2? Stel dat Regina hem niet had gekocht en niemand, wie had daar dan gezeten op nummer 50H?
Hmm de mol dan? Of eh ze is gewoon de mol...
Screw them.
We're going home.
pi_56462314
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 15:36 schreef Haaibaaike het volgende:
PJH nu bij Hans op Radio 2
En? Wat zei ie?
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 17:47:29 #144
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_56462890
Ik ga voor Patrick. Vind hem ook steeds zo gespeeld doen in die stukjes voor de camera.
pi_56465009
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 15:36 schreef Haaibaaike het volgende:
PJH nu bij Hans op Radio 2
Geen muzikale aanwijzing deze week?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  vrijdag 1 februari 2008 @ 19:40:09 #146
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56465172
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 19:32 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Geen muzikale aanwijzing deze week?
Jawel klik hier http://schiffersfm.radio2.nl/page/homepage
pi_56465546
Oke, da's duidelijk, het is Joris...
Het 'expres een vraag goed beantwoorden om daarna de boel te kunnen verzieken' is typisch mol-voorkennis, net als vorig jaar het 'de held uithangen door af te dalen, omdat je weet dat je daarna het geld kan verspelen', en bij Milouschka het 'bewust als laatste over de brug gaan omdat je weet dat je dan als eerste bordjes om mag draaien'.

Wel een bagger-mol trouwens,als het zo is.. hij zou het zelf wel een grap vinden dat ie zo openlijk kan mollen zonder verdacht te worden (ook érg opvallend dat z'n naam deze week door niemand genoemd werd, ondanks z'n geklooi), maar ik vind het wel erg flauw...

Patrick blijft m'n 2e.. tot vorige week was hij mijn mol omdat álles wat hij doet geacteerd overkomt, maar blijkbaar is ie gewoon een beetje overdreven van zichzelf
pi_56465740
Net zoals CarOnline al zegt, alle mol acties van Joris worden al breeduit besproken tijdens de biecht . Never nooit dat hij de mol. Anders moet het programma echt stoppen.
pi_56465897
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 20:00 schreef Maartel het volgende:
Oke, da's duidelijk, het is Joris...
Het 'expres een vraag goed beantwoorden om daarna de boel te kunnen verzieken' is typisch mol-voorkennis, net als vorig jaar het 'de held uithangen door af te dalen, omdat je weet dat je daarna het geld kan verspelen', en bij Milouschka het 'bewust als laatste over de brug gaan omdat je weet dat je dan als eerste bordjes om mag draaien'.

Wel een bagger-mol trouwens,als het zo is.. hij zou het zelf wel een grap vinden dat ie zo openlijk kan mollen zonder verdacht te worden (ook érg opvallend dat z'n naam deze week door niemand genoemd werd, ondanks z'n geklooi), maar ik vind het wel erg flauw...

Patrick blijft m'n 2e.. tot vorige week was hij mijn mol omdat álles wat hij doet geacteerd overkomt, maar blijkbaar is ie gewoon een beetje overdreven van zichzelf
Stel dat Joris de mol is, dan kan je niet zeggen dat het een baggermol is. Want eigenlijk maakt het helemaal niet uit wat de mol doet. Of hij nu openlijk molt of niet, hij heeft toch geen doel en drijfveer om mollenacties uit te voeren. Hij krijgt geen geld ofzo voor een geslaagde mollenactie. Daarom klopt eigenlijk het spel ook niet, maar dat terzijde.
Maak nie regtig saak nie
  Moderator vrijdag 1 februari 2008 @ 20:39:10 #150
42184 crew  DaMart
pi_56466361
Net de aflevering van gisteren gezien. Ik blijf bij Patrick als mol. Joris valt wel af voor mij, omdat hij enerzijds te fanatiek was, anderszijds omdat hij anders alsnog een groen scherm had gehad.

Sowieso zou de mol altijd wel voor die vrijstelling voor iemand uit de groep gaan, alleen nooit zelf die vrijstelling nemen natuurlijk. En hij haalt 1.000 euro uit de pot, en hij houdt de groep groter, wat weer een extra verdachte oplevert .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')