Sorry, maar ik begrijp er niks van.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:28 schreef broer het volgende:
Dan ben je reddeloos verloren. Het is een kwestie van tijd voor je nooit meer op anderen reageert. En wie laat wie dán ongemoeid, hè!?
Ik zal eens teruglezen of ik het zelf nog wel begrijp.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry, maar ik begrijp er niks van.
omdat dennis een actieve deelnemer is?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:34 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik vind Joris, Patrick en Dennis verdacht. Maar bij zowel Joris als Patrick ligt het er echt TE dik bovenop. En Dennis, waarom zou die Regina op tijd gaan vinden? Hij had daar later ook niets aan, ivm die vrijstelling (want hij deed geen moeite om hem te krijgen) Joris idd. met die drie vingers (M van mol?) maar ja, misschien is hij zo'n nep-mollerd die weet dat iedereen sinds Inge op de vingers letKortom, ik weet het niet..
Maar de opdracht leverde ook 2500 voor de pot op, dus voor de mol zou het gunstiger geweest zijn ze niet te vinden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog steeds Edo. Hij weet dat als hij Regina vindt dat er dan weer 1000 euro uit de pot zal gaan. En dus vindt hij Regina ook. Geldt natuurlijk ook voor Dennis. Maar dan gaan mijn verdenkingen uit naar Edo.
Dat hij Regina zou vinden was toch niet logisch? Ze moesten op een of andere manier de aandacht van Joris trekken..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 02:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog steeds Edo. Hij weet dat als hij Regina vindt dat er dan weer 1000 euro uit de pot zal gaan. En dus vindt hij Regina ook. Geldt natuurlijk ook voor Dennis. Maar dan gaan mijn verdenkingen uit naar Edo.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:22 schreef RayMania het volgende:
100% Patrick, hoe obvious wil je het hebben.
Zou niet leuk zijn als het zo isquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:59 schreef RayMania het volgende:
Waarom ik op Patrick zit; ik vond zijn reactie zó geacteerd in die auto toen iemand zei (ik meen Nicolette) dat WIDM nu al zo spannend is (ze lieten die tune horen). En zijn reactie na een groen scherm was vrij nep.
Beter als Patrickquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die wil ik ook niet ...ik heb Joris als de mol in mijn prono voorspeld.
Ik heb een keer Edo als mol in mijn prono voorspeld en daarna en voor Joris.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]ik ook. Al ligt het er wel erg dik boven op dit jaar.
Inderdaad. Aan de andere kant, ik had het verdachter gevonden als er een andere poolbal zo duidelijk in zicht was gekomen...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:04 schreef Urquhart het volgende:
Het viel me op dat duidelijk die biljartbal met "8" erop in beeld was, toen Dennis aan het woord was. En 8 = Mol.
Het zou evt. ook Patrick kunnen zijn, maar Joris heeft duidelijk meer gemold.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:31 schreef broer het volgende:
[..]
Hm... En vorig jaar was uitgerekend de enige keer dat ik de mol-pool bij mijn voormalig werkgever heb gewonnen omdat ik het vanaf aflevering drie goed had.
Maar goed, ook met analyse is Joris niet de enige die molt, volgens mij.
Tjee, wie bedenkt zo'n theorie? Alsof de productie daar met een lokale provider precies die twee nummers gaat uitzoeken of zo.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:43 schreef cptmarco het volgende:
met dank aan de forummers van wieisdemol.nl:
[begin quote]
Telnr van Edo en Dennis was 55 18 77 62 93 telnr van Dunya en Patrick was 55 16 33 45 16... als je deze getallen van elkaar aftrekt krijg je het cijfer 2441777... als je dit vervolgens in T9 intikt krijg je de tekst "BIG SPR" oftewel afkorting voor BIG SPENDER !??? Iemand een idee waar dat op zou kunnen slaan ? Cashcab Big Spender Edo wellicht, of Mol Joris als big spender van de pot !??? Of gewoon een stom toeval dat de telefoonnrs zo uitkomen en zit er niks achter omdat ze bij het programme niet zo slim zijn.......
Haha goed gerekend joh,
Nou big spender is wel HET homo nummer...
Iets met patrick?
[einde quote]
mocht het bewust zo gekozen zijn, dan is het briljant...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Tjee, wie bedenkt zo'n theorie? Alsof de productie daar met een lokale provider precies die twee nummers gaat uitzoeken of zo.
Het was ook nog eens zo dat toen 'dag 8' in beeld kwam, Dennis in beeld was. Hij lag toen te slapen in dat hostel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:04 schreef Urquhart het volgende:
Het viel me op dat duidelijk die biljartbal met "8" erop in beeld was, toen Dennis aan het woord was. En 8 = Mol.
Idd, qua aanwijzingen kan het gewoon niet missenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:44 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Het was ook nog eens zo dat toen 'dag 8' in beeld kwam, Dennis in beeld was. Hij lag toen te slapen in dat hostel.
Denn-is de mol!
Meneer wilde niet met zessen op een kamer slapenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:32 schreef Strooper het volgende:
Die Patrick was wel een huillie zeg in dat Hostel
Dat zegt ieder jaar wel iemand. Bij Milouska was het ook steeds 'wat is dat kind dom, wat is zeirritant, wanneer vliegt ze er nou eens uit?' En ondertussen kon ze ongehinderd de ene na de andere streek uithalen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:01 schreef Nuna het volgende:
Hm, als Joris de mol zou zijn is het wel het absoluut dieptepunt moet ik zeggen
En? Wat zei ie?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:36 schreef Haaibaaike het volgende:
PJH nu bij Hans op Radio 2
Geen muzikale aanwijzing deze week?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:36 schreef Haaibaaike het volgende:
PJH nu bij Hans op Radio 2
Jawel klik hier http://schiffersfm.radio2.nl/page/homepagequote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen muzikale aanwijzing deze week?
Stel dat Joris de mol is, dan kan je niet zeggen dat het een baggermol is. Want eigenlijk maakt het helemaal niet uit wat de mol doet. Of hij nu openlijk molt of niet, hij heeft toch geen doel en drijfveer om mollenacties uit te voeren. Hij krijgt geen geld ofzo voor een geslaagde mollenactie. Daarom klopt eigenlijk het spel ook niet, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:00 schreef Maartel het volgende:
Oke, da's duidelijk, het is Joris...
Het 'expres een vraag goed beantwoorden om daarna de boel te kunnen verzieken' is typisch mol-voorkennis, net als vorig jaar het 'de held uithangen door af te dalen, omdat je weet dat je daarna het geld kan verspelen', en bij Milouschka het 'bewust als laatste over de brug gaan omdat je weet dat je dan als eerste bordjes om mag draaien'.
Wel een bagger-mol trouwens,als het zo is.. hij zou het zelf wel een grap vinden dat ie zo openlijk kan mollen zonder verdacht te worden (ook érg opvallend dat z'n naam deze week door niemand genoemd werd, ondanks z'n geklooi), maar ik vind het wel erg flauw...
Patrick blijft m'n 2e.. tot vorige week was hij mijn mol omdat álles wat hij doet geacteerd overkomt, maar blijkbaar is ie gewoon een beetje overdreven van zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |