Vergeet je niet even dat het winnen van de torenopdracht alleen maar geld kostte, doordat er wederom een vrijstelling voor 1000 euro uitging?quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:00 schreef widmfan7 het volgende:
Joris kreeg een rood scherm
Joris leverde zijn jokers niet in
Joris molt opvallend terwijl Pieter Jan in de intro van aflevering 5 zei dat er de mol is en iemand die de mol speelt. Joris speelt het overduidelijk.
Pieter-Jan zei op Schiffers FM dat Joris volgende week nog actiever bezig is. Zou hij dit echt zeggen over de mol?
Nee ik geloof niet dat Joris het is. Edo en Dennis hebben het geweldig gespeeld met de hoge toren opdracht. De mol zit daar ook niet bij. De mol wil volgens mij constant bij de groep zitten. Dat is wat ik geleerd heb uit vorige series. Regina is het voor mij ook niet
Patrick en Dunya hebben onwijs zitten kutten met de toren opdracht. Dunya nam de leiding en stuurde ze constant fout. Patrick zei dat Joris ze zag van bovenaf maar dat was niet zo want Joris merkte ze pas op toen ze bij het 2e cijfer waren.
Patrick of Dunya moet het zijn
Nee toch? Volgens mij bleef de 1000 euro gewoon uit de pot. En ook al was er uiteindelijk 2x ¤1000 uit de pot, er kwam ¤2500 bij, dus sowieso winst.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:14 schreef Maartel het volgende:
[..]
Vergeet je niet even dat het winnen van de torenopdracht alleen maar geld kostte, doordat er wederom een vrijstelling voor 1000 euro uitging?
De mol had er dus juist baat bij de opdracht te laten slagen!
Weet jij veel of een slimme kandidaat niet met de envelop knoeitquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zijn mensen nou echt zo dom?
Joris kreeg een rood scherm, omdat DAT DE AFSPRAAK WAS. Hij zou de vrijstelling krijgen OMDAT HIJ ALLES FOUT ZOU INVULLEN, en heel langzaam.
Zelfs de mol kan een rood scherm krijgen op deze manier, immers, dan heeft hij niks goed.
dat weet de redactie ws wel, en in dat geval had Joris (als hij de mol is) gewoon een groen scherm gekregen..quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Weet jij veel of een slimme kandidaat niet met de envelop knoeit.
Er kwam juist 2500 euro bijquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:14 schreef Maartel het volgende:
[..]
Vergeet je niet even dat het winnen van de torenopdracht alleen maar geld kostte, doordat er wederom een vrijstelling voor 1000 euro uitging?
De mol had er dus juist baat bij de opdracht te laten slagen!
Er ging in 1e instantie al 1000 euro uit door Regina, daarna kwam er 2500 bij, maar ging er weer 1000 af door Joris. Volgens mij is het gewoon subtiel van Dennis (en Edo), er is immers maar 500 euro bijgekomen. Het lijkt alsof er veel in de pot is gekomen, maar in werkelijkheid valt het tegen. Het was ook wel opvallend verdacht hoe betrokken Dennis was bij deze opdracht.quote:
Denk het wel.. we krijgen in ieder geval opdrachten met Taxi's en boten..quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:31 schreef Lov1 het volgende:
Vanavond weer! [afbeelding] ZOu het pokeren aan de orde komen? Zit echt nog steeds op Patrick als Mol [afbeelding]
Taxi's?quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Denk het wel.. we krijgen in ieder geval opdrachten met Taxi's en boten..
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb trouwens dinsdag Edo gezien in de H&M in Utrecht!
Als je alsjeblieft zegt.quote:
Hij & Molquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb trouwens dinsdag Edo gezien in de H&M in Utrecht!
H&M is een winkel johquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij & Mol
Edo is de mol! Het is een hint!![]()
![]()
Opgelost, slotjequote:Op donderdag 7 februari 2008 19:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij & Mol
Edo is de mol! Het is een hint!![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:37 schreef RayMania het volgende:
Dat Regina er maar uit mag gaan.
Bril nodig?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:39 schreef VoreG het volgende:
Ik heb trouwens gemist wat ze moeten doen.
Van 200 pesos 1000 pesos maken.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:39 schreef VoreG het volgende:
Ik heb trouwens gemist wat ze moeten doen.
Ik was in een zak chips aan het graaien en was aan de cola fles aan het lurken voor de nodige caffeinequote:
Hier klopt iets niet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik was in een zak chips aan het graaien en was aan de cola fles aan het lurken voor de nodige caffeine
Dennis nam wel het initiatief om te gaan gokken, Patrick liet zich overhalen door Regina om te gokken...quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:37 schreef RayMania het volgende:
Patrick zit weer op een goeie Molplek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |