Ja, ik had er ook last van. Ik dacht ik probeer het ook maar, want niet iedereen opentquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:07 schreef Suuz_ het volgende:
Hmm ik was nog bezig met het openen van een nieuw topic maar fok is erg traag
Ik vond nog iets aparts. Dunya rukt Patrick opeens weg bij één of andere zaak waar ze van zegt dat het een platenwinkel is. Zulke acties hebben we in het verleden wel meer gezien. Dunya kan juist Spaans, Patrick totaal niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Edo valt bij mij af als mol. Dunya lijkt haar gezond verstand verloren te zijn. Patrick lijkt daar gewoon in mee te gaan, die lijkt het prima te vinden. Joris molt met opzet en kondigt het ook aan. Dat is niet des mols.
1. Joris
2. Patrick
3. Dunya
4. Edo
5. Regina
6. Dennis
Door alles op jezelf af te stemmen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:15 schreef Zotheid het volgende:
Hoe kan je "als niet mol zijnde" nou zeker weten dat je de test het beste maakt.
Dan maak je m als slechtstequote:Op donderdag 31 januari 2008 21:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Door alles op jezelf af te stemmen.
Bedacht ik me net ook inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Door alles op jezelf af te stemmen.
En dat was precies de bedoeling van Joris, dus het klopt.quote:
Wacht even... de mol krijgt toch altijd een groen scherm? Hoe zou Patrick dan nog de mol kunnen zijn als 'ie net een rode krijgt?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:22 schreef Suuz_ het volgende:
Ja idd als niet mol zijnde weet je nooit of je de test heel goed of heel slecht gemaakt hebt. Alleen als de mol zijnde weet je het zeker.
Dus als ik Joris zou zijn en ik was de mol niet, had ik al mijn antwoorden ingezet op iemand die ik nog zou verdenken. Het kan hem alleen maar meezitten dan en als ie geen rood scherm had gehad had ie kunnen zeggen ja sorry ik ben toch ook niet zeker van wie de mol wel of niet is...haha
Patrick is de mol echt volgens mij!
HIj kreeg geen rood scherm hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wacht even... de mol krijgt toch altijd een groen scherm? Hoe zou Patrick dan nog de mol kunnen zijn als 'ie net een rode krijgt?
Als je, zoals hier al vermeld, alles op jezelf zet maak je hem ook slechtquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:22 schreef Suuz_ het volgende:
Ja idd als niet mol zijnde weet je nooit of je de test heel goed of heel slecht gemaakt hebt. Alleen als de mol zijnde weet je het zeker.
Dus als ik Joris zou zijn en ik was de mol niet, had ik al mijn antwoorden ingezet op iemand die ik nog zou verdenken. Het kan hem alleen maar meezitten dan en als ie geen rood scherm had gehad had ie kunnen zeggen ja sorry ik ben toch ook niet zeker van wie de mol is sorry ben er nu ook achter
Na, je hebt veel vragen die overlappen met personen dus dat helpt je iet echt met de mol te vinden mocht je een groen scherm krijgen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:22 schreef Suuz_ het volgende:
Dus als ik Joris zou zijn en ik was de mol niet, had ik al mijn antwoorden ingezet op iemand die ik nog zou verdenken. Het kan hem alleen maar meezitten dan en als ie geen rood scherm had gehad had ie kunnen zeggen ja sorry ik ben toch ook niet zeker van wie de mol wel of niet is...haha
Kan het geen soort van uitzondering zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wacht even... de mol krijgt toch altijd een groen scherm? Hoe zou Patrick dan nog de mol kunnen zijn als 'ie net een rode krijgt?
Hij kreeg een groen scherm hoor!quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kan het geen soort van uitzondering zijn?
In principe wel, maar de regie wist al dat Joris de vrijstelling zou krijgen, dus konden ze hem gewoon rood geven. Ookal is ie de Mol misschienquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wacht even... de mol krijgt toch altijd een groen scherm?
Het ging ook over Joris natuurlijk.quote:
en wie was de leider bij het spelletje poker? Dennisquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:28 schreef MrManiak het volgende:
Nog niet online, maar als je speelt met de link krijg je hem al.
Aflevering 5Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat mijn mede-kandidaten zo netjes zouden omgaan met de pot. Zouden ze goed naar vorig jaar gekeken hebben? Toen de hele pot leeg ging door die veiling?Ik had op zijn minst verwacht dat twee of drie van hen wel een avondje in een lekker hotel zouden willen liggen. Ik had er anders wel oren naar gehad...
Ik vond het wel grappig hoe de rest reageerde toen er toch een lekker bedragje uit de pot bleek te zijn. Wie o wie?
Maar dat werd de volgende dag wel duidelijk.
En er is in ieder geval niemand naar huis dit keer! Dat komt mij goed uit, want daar gaat weer 1000 euro...
En ik moet eerlijk zeggen, het is ook wel een leuke club mensen, dus voor deze ene keer kan ik als mol wel over mijn hart strijken en gaan we gezellig met z'n allen door.
Wie doet er nog een spelletje mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |