Ja, ik had er ook last van. Ik dacht ik probeer het ook maar, want niet iedereen opentquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:07 schreef Suuz_ het volgende:
Hmm ik was nog bezig met het openen van een nieuw topic maar fok is erg traag
Ik vond nog iets aparts. Dunya rukt Patrick opeens weg bij één of andere zaak waar ze van zegt dat het een platenwinkel is. Zulke acties hebben we in het verleden wel meer gezien. Dunya kan juist Spaans, Patrick totaal niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Edo valt bij mij af als mol. Dunya lijkt haar gezond verstand verloren te zijn. Patrick lijkt daar gewoon in mee te gaan, die lijkt het prima te vinden. Joris molt met opzet en kondigt het ook aan. Dat is niet des mols.
1. Joris
2. Patrick
3. Dunya
4. Edo
5. Regina
6. Dennis
Door alles op jezelf af te stemmen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:15 schreef Zotheid het volgende:
Hoe kan je "als niet mol zijnde" nou zeker weten dat je de test het beste maakt.
Dan maak je m als slechtstequote:Op donderdag 31 januari 2008 21:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Door alles op jezelf af te stemmen.
Bedacht ik me net ook inderdaad.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Door alles op jezelf af te stemmen.
En dat was precies de bedoeling van Joris, dus het klopt.quote:
Wacht even... de mol krijgt toch altijd een groen scherm? Hoe zou Patrick dan nog de mol kunnen zijn als 'ie net een rode krijgt?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:22 schreef Suuz_ het volgende:
Ja idd als niet mol zijnde weet je nooit of je de test heel goed of heel slecht gemaakt hebt. Alleen als de mol zijnde weet je het zeker.
Dus als ik Joris zou zijn en ik was de mol niet, had ik al mijn antwoorden ingezet op iemand die ik nog zou verdenken. Het kan hem alleen maar meezitten dan en als ie geen rood scherm had gehad had ie kunnen zeggen ja sorry ik ben toch ook niet zeker van wie de mol wel of niet is...haha
Patrick is de mol echt volgens mij!
HIj kreeg geen rood scherm hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wacht even... de mol krijgt toch altijd een groen scherm? Hoe zou Patrick dan nog de mol kunnen zijn als 'ie net een rode krijgt?
Als je, zoals hier al vermeld, alles op jezelf zet maak je hem ook slechtquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:22 schreef Suuz_ het volgende:
Ja idd als niet mol zijnde weet je nooit of je de test heel goed of heel slecht gemaakt hebt. Alleen als de mol zijnde weet je het zeker.
Dus als ik Joris zou zijn en ik was de mol niet, had ik al mijn antwoorden ingezet op iemand die ik nog zou verdenken. Het kan hem alleen maar meezitten dan en als ie geen rood scherm had gehad had ie kunnen zeggen ja sorry ik ben toch ook niet zeker van wie de mol is sorry ben er nu ook achter
Na, je hebt veel vragen die overlappen met personen dus dat helpt je iet echt met de mol te vinden mocht je een groen scherm krijgen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:22 schreef Suuz_ het volgende:
Dus als ik Joris zou zijn en ik was de mol niet, had ik al mijn antwoorden ingezet op iemand die ik nog zou verdenken. Het kan hem alleen maar meezitten dan en als ie geen rood scherm had gehad had ie kunnen zeggen ja sorry ik ben toch ook niet zeker van wie de mol wel of niet is...haha
Kan het geen soort van uitzondering zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wacht even... de mol krijgt toch altijd een groen scherm? Hoe zou Patrick dan nog de mol kunnen zijn als 'ie net een rode krijgt?
Hij kreeg een groen scherm hoor!quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kan het geen soort van uitzondering zijn?
In principe wel, maar de regie wist al dat Joris de vrijstelling zou krijgen, dus konden ze hem gewoon rood geven. Ookal is ie de Mol misschienquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wacht even... de mol krijgt toch altijd een groen scherm?
Het ging ook over Joris natuurlijk.quote:
en wie was de leider bij het spelletje poker? Dennisquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:28 schreef MrManiak het volgende:
Nog niet online, maar als je speelt met de link krijg je hem al.
Aflevering 5Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat mijn mede-kandidaten zo netjes zouden omgaan met de pot. Zouden ze goed naar vorig jaar gekeken hebben? Toen de hele pot leeg ging door die veiling?Ik had op zijn minst verwacht dat twee of drie van hen wel een avondje in een lekker hotel zouden willen liggen. Ik had er anders wel oren naar gehad...
Ik vond het wel grappig hoe de rest reageerde toen er toch een lekker bedragje uit de pot bleek te zijn. Wie o wie?
Maar dat werd de volgende dag wel duidelijk.
En er is in ieder geval niemand naar huis dit keer! Dat komt mij goed uit, want daar gaat weer 1000 euro...
En ik moet eerlijk zeggen, het is ook wel een leuke club mensen, dus voor deze ene keer kan ik als mol wel over mijn hart strijken en gaan we gezellig met z'n allen door.
Wie doet er nog een spelletje mee?
Waarom zou de mol een groen scherm krijgen? Als je mol gewoon alle vragen fout invult (terwijl hij natuurlijk alles goed KAN maken) heb je automatisch een rood scherm? Het is gewoon normaal zo dat normaal gesproken de mol alles goed invult, maar Joris zou deze keer een uitzondering kunnen maken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Regina komt binnenkort dus in de FHM...ik dacht, leuk om te vermelden.quote:Romeijn maakt zich zelf geen zorgen dat ze gezien wordt als enkel een leuke opvulling van het beeld. ‘Ik moet het niet alleen hebben van mijn uiterlijk. Ik zie mezelf ook niet als lekker wijf, maar als girl next door.’ Maar vanwege eventuele misverstanden moet ze wel even nadenken over het recente aanbod van FHM om een fotoreportage te maken. Ze stond een paar jaar terug al een keer in bikini in het mannenblad; daar kreeg ze nog enige mot over met haar toenmalige opdrachtgever, de Evangelische Omroep. ‘De EO had de tekst bij de reportage goedgekeurd, maar wist niks van ‘het soort foto’s dat erbij zou komen te staan. De arme schatten waren niet bekend met FHM. Dat was niet zo netjes van mij’, grinnikt ze.
Lekker te soppen jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:40 schreef Longmen het volgende:
Die andere dame heeft ook een goed figuur hoor
Nee, er komt geen extra uitzending hoor, er komen hooguit meerdere winnaars of meerdere verliezers.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:47 schreef borisz het volgende:
is er iig nog een week extra een uitzending
iig 1 iemandquote:MrManiak zegt:
hij krijgt áltijd groen, als hij de mol is dan. waarom niet een keertje rood? én niemand verdenkt hem omdat ze net zoals jij nu denkt, denken dat de mol nooit rood kan krijgen
MrManiak zegt:
maar omdat joris 100% safe zat, kon hij net zo goed een rood scherm krijgen
MrManiak zegt:
niemand zou hem dan gaan verdenken
Vriend zegt:
Nee
Vriend zegt:
maar ze konden hem ook verdenken, als ie vals zou spelen
Vriend zegt:
de vragen wel goed zou beatwoorden
MrManiak zegt:
dan zou hij JUIST verdacht worden
Vriend zegt:
een groen scherm
Vriend zegt:
iemand anders dr uit
Vriend zegt:
dat wil ie miss juist wel
MrManiak zegt:
want? als je de mol bent wil je dat niet, toch?
Vriend zegt:
Of het juist zo overdrijven dat het net nep lijky
MrManiak zegt:
dat is al 2 á 3 seizoenen geweest
MrManiak zegt:
't is nu weer tijd voor een ECHTE mol
Volgende week donderdag toch.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:47 schreef borisz het volgende:
Nee, zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:47 schreef borisz het volgende:
Op een gegeven moment vroeg Dennis aan Dunya: Heb jij het aanbod gekregen [voor de vrijstelling?]quote:Dagboek mol
Aflevering 5
Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat mijn mede-kandidaten zo netjes zouden omgaan met de pot. Zouden ze goed naar vorig jaar gekeken hebben? Toen de hele pot leeg ging door die veiling?
Ik had op zijn minst verwacht dat twee of drie van hen wel een avondje in een lekker hotel zouden willen liggen. Ik had er anders wel oren naar gehad...
Ik vond het wel grappig hoe de rest reageerde toen er toch een lekker bedragje uit de pot bleek te zijn. Wie o wie?
Maar dat werd de volgende dag wel duidelijk.
En er is in ieder geval niemand naar huis dit keer! Dat komt mij goed uit, want daar gaat weer 1000 euro...
En ik moet eerlijk zeggen, het is ook wel een leuke club mensen, dus voor deze ene keer kan ik als mol wel over mijn hart strijken en gaan we gezellig met z'n allen door.
Wie doet er nog een spelletje mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Jaha.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:59 schreef k_man het volgende:
Twee vragen:Waarom moesten ze nou leren pokeren? Of zou dat in een volgende aflevering terugkomen?
Niet voor ons, nee. Misschien dat dat nog wordt uitgelegd. Maar ik denk dat er te veel waarde aan zijn uitspraak wordt gehecht. Zal eerder organisatorisch belangijk zijn geweest. Of zoquote:PJ heeft bij DWDD gezegd dat hij vanaf aflevering drie wist wie de Mol is, omdat dat nodig was voor het verloop van het spel. Hoezo dan? Dat blijkt toch nergens uit?
Hij zei toen echt dat we in de uitzendingen wel zouden zien waarom hij vanaf aflevering drie moest weten wie de Mol is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
Niet voor ons, nee. Misschien dat dat nog wordt uitgelegd. Maar ik denk dat er te veel waarde aan zijn uitspraak wordt gehecht. Zal eerder organisatorisch belangijk zijn geweest. Of zo![]()
quote:Op donderdag 29 november 2007 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Ik voorspel 't maar alvast: Joris Linssen is de Mol.
Oh oké, dat heb ik toen gemist. Maar het zal niet eerder dan tijdens de ontknoping zijn dan dat we horen hoe of wat.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:12 schreef k_man het volgende:
Hij zei toen echt dat we in de uitzendingen wel zouden zien waarom hij vanaf aflevering drie moest weten wie de Mol is.
"Niet gaan staan, anders stoot je je harses".quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:15 schreef DaFrenk het volgende:
Ik vraag me trouwens af of er misschien nog iets op dat bord stond bovenaan de lifthill van de achtbaan.
Die citeer ik even, zodat ik je er volgende week mee om je oren kan slaan als Joris eruitvliegt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:10 schreef k_man het volgende:
Uiteraard is Joris de Mol. Dat is al lang duidelijk. Joris was vanaf aflevering 1 één van mijn twee verdachten, vanaf aflevering 2 ben ik ervan overtuigd dattie het is.
Ja inderdaad.. dát.. maar wie weet nog meerquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Niet gaan staan, anders stoot je je harses".
"Doe geen moeite, op dit bord staat alleen maar onzinnige troep om de fans bezig te houden"quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Niet gaan staan, anders stoot je je harses".
En mij laat je ongemoeid?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:18 schreef broer het volgende:
Die citeer ik even, zodat ik je er volgende week mee om je oren kan slaan als Joris eruitvliegt.
Fine with me...quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:18 schreef broer het volgende:
[..]
Die citeer ik even, zodat ik je er volgende week mee om je oren kan slaan als Joris eruitvliegt.
Vertel?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Fine with me...
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat als je puur analytisch naar de opdrachten kijkt, je niet anders kunt concluderen dan dat Joris de Mol moet zijn. Die verborgen aanwijzingen, je emoties en je gevoel bij de kandidaten kun je beter uitschakelen. Je moet je afvragen in welke positie jij zou willen verkeren als je de Mol was. Althans, dat is de manier waarop ik het tot nu toe steeds gedaan heb en dat was succesvol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat stond er nog niet toen ik k_man citeerde. FOK! ging nogal traag.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:23 schreef Wickedangel het volgende:
En mij laat je ongemoeid?
De ironie is nu juist dat de kritiek de afgelopen jaren vooral is dat de mol te weinig streken uithaalt. (Hoe vaak hoorde je niet: "Als die-en-die de mol is, hebben we een slechte mol"?) Dus eigenlijk zou je juist alléén maar naar verborgen aanwijzingen moeten zoeken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:28 schreef k_man het volgende:
Die verborgen aanwijzingen, je emoties en je gevoel bij de kandidaten kun je beter uitschakelen.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:17 schreef broer het volgende:
Dat stond er nog niet toen ik k_man citeerde. FOK! ging nogal traag.
Dus zoek er vooral niets achter. Ik zou jou nóóit ongemoeid laten.
Nee, juist niet. Alleen de vorige serie was een uitzondering. Aan de ene kant omdat de Mol niet molde, zodat je er met analyseren niet achter kwam. Aan de andere kant doordat de 'verborgen' aanwijzing met de handgebaren zodanig begon op te vallen dat mensen het door kregen. De jaren daarvoor molde de Mol wel genoeg om er achter te kunnen komen, terwijl de aanwijzingen twijfelachtig bleven.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:20 schreef broer het volgende:
[..]
De ironie is nu juist dat de kritiek de afgelopen jaren vooral is dat de mol te weinig streken uithaalt. (Hoe vaak hoorde je niet: "Als die-en-die de mol is, hebben we een slechte mol"?) Dus eigenlijk zou je juist alléén maar naar verborgen aanwijzingen moeten zoeken.
Dan ben je reddeloos verloren. Het is een kwestie van tijd voor je nooit meer op anderen reageert. En wie laat wie dán ongemoeid, hè!?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe dan ook, ik heb mezelf de strop aangereikt door mezelf te citeren
Hm... En vorig jaar was uitgerekend de enige keer dat ik de mol-pool bij mijn voormalig werkgever heb gewonnen omdat ik het vanaf aflevering drie goed had.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:26 schreef k_man het volgende:
Nee, juist niet. Alleen de vorige serie was een uitzondering. Aan de ene kant omdat de Mol niet molde, zodat je er met analyseren niet achter kwam. Aan de andere kant doordat de 'verborgen' aanwijzing met de handgebaren zodanig begon op te vallen dat mensen het door kregen. De jaren daarvoor molde de Mol wel genoeg om er achter te kunnen komen, terwijl de aanwijzingen twijfelachtig bleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |