Waarom zou de mol een groen scherm krijgen? Als je mol gewoon alle vragen fout invult (terwijl hij natuurlijk alles goed KAN maken) heb je automatisch een rood scherm? Het is gewoon normaal zo dat normaal gesproken de mol alles goed invult, maar Joris zou deze keer een uitzondering kunnen maken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wacht even... de mol krijgt toch altijd een groen scherm? Hoe zou Patrick dan nog de mol kunnen zijn als 'ie net een rode krijgt?
Regina komt binnenkort dus in de FHM...ik dacht, leuk om te vermelden.quote:Romeijn maakt zich zelf geen zorgen dat ze gezien wordt als enkel een leuke opvulling van het beeld. ‘Ik moet het niet alleen hebben van mijn uiterlijk. Ik zie mezelf ook niet als lekker wijf, maar als girl next door.’ Maar vanwege eventuele misverstanden moet ze wel even nadenken over het recente aanbod van FHM om een fotoreportage te maken. Ze stond een paar jaar terug al een keer in bikini in het mannenblad; daar kreeg ze nog enige mot over met haar toenmalige opdrachtgever, de Evangelische Omroep. ‘De EO had de tekst bij de reportage goedgekeurd, maar wist niks van ‘het soort foto’s dat erbij zou komen te staan. De arme schatten waren niet bekend met FHM. Dat was niet zo netjes van mij’, grinnikt ze.
Lekker te soppen jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:40 schreef Longmen het volgende:
Die andere dame heeft ook een goed figuur hoor
Nee, er komt geen extra uitzending hoor, er komen hooguit meerdere winnaars of meerdere verliezers.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:47 schreef borisz het volgende:
is er iig nog een week extra een uitzending
iig 1 iemandquote:MrManiak zegt:
hij krijgt áltijd groen, als hij de mol is dan. waarom niet een keertje rood? én niemand verdenkt hem omdat ze net zoals jij nu denkt, denken dat de mol nooit rood kan krijgen
MrManiak zegt:
maar omdat joris 100% safe zat, kon hij net zo goed een rood scherm krijgen
MrManiak zegt:
niemand zou hem dan gaan verdenken
Vriend zegt:
Nee
Vriend zegt:
maar ze konden hem ook verdenken, als ie vals zou spelen
Vriend zegt:
de vragen wel goed zou beatwoorden
MrManiak zegt:
dan zou hij JUIST verdacht worden
Vriend zegt:
een groen scherm
Vriend zegt:
iemand anders dr uit
Vriend zegt:
dat wil ie miss juist wel
MrManiak zegt:
want? als je de mol bent wil je dat niet, toch?
Vriend zegt:
Of het juist zo overdrijven dat het net nep lijky
MrManiak zegt:
dat is al 2 á 3 seizoenen geweest
MrManiak zegt:
't is nu weer tijd voor een ECHTE mol
Volgende week donderdag toch.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:47 schreef borisz het volgende:
Nee, zo werkt dat niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:47 schreef borisz het volgende:
Op een gegeven moment vroeg Dennis aan Dunya: Heb jij het aanbod gekregen [voor de vrijstelling?]quote:Dagboek mol
Aflevering 5
Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat mijn mede-kandidaten zo netjes zouden omgaan met de pot. Zouden ze goed naar vorig jaar gekeken hebben? Toen de hele pot leeg ging door die veiling?
Ik had op zijn minst verwacht dat twee of drie van hen wel een avondje in een lekker hotel zouden willen liggen. Ik had er anders wel oren naar gehad...
Ik vond het wel grappig hoe de rest reageerde toen er toch een lekker bedragje uit de pot bleek te zijn. Wie o wie?
Maar dat werd de volgende dag wel duidelijk.
En er is in ieder geval niemand naar huis dit keer! Dat komt mij goed uit, want daar gaat weer 1000 euro...
En ik moet eerlijk zeggen, het is ook wel een leuke club mensen, dus voor deze ene keer kan ik als mol wel over mijn hart strijken en gaan we gezellig met z'n allen door.
Wie doet er nog een spelletje mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
Jaha.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:59 schreef k_man het volgende:
Twee vragen:Waarom moesten ze nou leren pokeren? Of zou dat in een volgende aflevering terugkomen?
Niet voor ons, nee. Misschien dat dat nog wordt uitgelegd. Maar ik denk dat er te veel waarde aan zijn uitspraak wordt gehecht. Zal eerder organisatorisch belangijk zijn geweest. Of zoquote:PJ heeft bij DWDD gezegd dat hij vanaf aflevering drie wist wie de Mol is, omdat dat nodig was voor het verloop van het spel. Hoezo dan? Dat blijkt toch nergens uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |