Dus MoBlo aka Faithy is eigenlijk Gaby!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
like I said:
lekker wraps gegeten![]()
René had ze klaar gemaakt, dus hoefde lekker niets te doen.. alleen maar eten
straks lekker filmpje kijken op de bank, en daarna vroeg slapen, want: morgen om 10 uur op de motorbeurs zijn in Utrecht
geld uitgeven![]()
Dito.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
Zometeen Wie is de mol kijken met 2 bruine pistoletjes erbij
Ben benieuwd of het vandaag een beetje leuk wordquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dito.
Minus de pistoletjes dan.
En minus Mark, want hij moet voor middernacht een opdracht van school inleveren.
als ik een quizmistress was, dan had ik nu geroepen:quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Dus MoBlo aka Faithy is eigenlijk Gaby!!
Dat heb ik 2 uur geleden al gedaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:20 schreef conleche het volgende:
Geen zin in tv vanavond: ik ga lekker in bad liggen met een stapel tijdschriften.
* omearos vult boodschappenlijstje voor het weekend aanquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:17 schreef conleche het volgende:
Ik heb net een "gezond" broodje hamburger gegeten!
Een zacht meergranen vloerkadetje, daarop wat jonge bladsla, een gegrilde Ierse magere Beefburger van Greenfields, daar weer op meegegrilde uienringetjes, tomaat, augurk en tomatenketchup! Heel fijn. Nu weet ik wel waarom ik zoiets alleen eet als ik alleen ben; zoiets kan je nl. niet netjes eten. M'n hele snoet zat onder de ketchupToetje weer vla met frambozenjam en vifit.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:31 schreef omearos het volgende:
[..]
* omearos vult boodschappenlijstje voor het weekend aan
Ik was vroeger zo gek op zulke zelfgemaakte hamburgers, lekker aan teafel alles op elkaar stapelen, yumVolgens mij heb ik dat nog niet gegeten sinds ik op mezelf woon.
Klinkt lekker! Ik eet eigenlijk nooit hamburgers, misschien binnenkort ook een keer makenquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:17 schreef conleche het volgende:
Ik heb net een "gezond" broodje hamburger gegeten!
Een zacht meergranen vloerkadetje, daarop wat jonge bladsla, een gegrilde Ierse magere Beefburger van Greenfields, daar weer op meegegrilde uienringetjes, tomaat, augurk en tomatenketchup! Heel fijn. Nu weet ik wel waarom ik zoiets alleen eet als ik alleen ben; zoiets kan je nl. niet netjes eten. M'n hele snoet zat onder de ketchupToetje weer vla met frambozenjam en vifit.
Nee, het is echt precies als een gewone maaltijd: brood ipv aardappelen, rijst of pasta. Vlees en groenten. Ik vind kaas en mayo er niet eens lekker op, dus dat scheelt ook alweer!quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ja, lekker he? En het voelt helemaal niet heel slecht als je ze zelf maakt
heerlijk bakken in olijfolie, en dan een klein plakje kaas, verse sla, tomaatjes, uitjes.. en dan een klein beetje curry en mayo![]()
ge-wel-dig!
volgende week ook maar weer eens doen
Dat wilde ik gister ook! Zelf bakken enzo, maar helaas, de frituurpan stond op de kookplaat dus ik moest hem toch maar gefrituurd eten. Maar verse hamburgers zijn ook veel lekkerder dan de diepvries, die hebben we op vakantie altijdquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:31 schreef omearos het volgende:
[..]
* omearos vult boodschappenlijstje voor het weekend aan
Ik was vroeger zo gek op zulke zelfgemaakte hamburgers, lekker aan teafel alles op elkaar stapelen, yumVolgens mij heb ik dat nog niet gegeten sinds ik op mezelf woon.
Jij wilde mij erin luizen hèquote:
Die heb ik en hij is niet slecht, maar ik heb later een "dure" van Tefal gekocht, zoeen met een groen handvat en ik moet zeggen dat die wel echt een stuk beter is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:19 schreef freecell het volgende:
Grillpan! Wil ik ook graag!
Ik zag ze gisteren bij de IKEA voor 11,- iemand ervaring met die grillpan?
Nee hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij wilde mij erin luizen hè.
Anyway, WIDM is afgelopen (leuke, spannende aflevering trouwensen de computer gaat uit. Nog even tv kijken en / of lezen
.
Trusten.
Wat is nou het voordeel van zo'n pan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Die heb ik en hij is niet slecht, maar ik heb later een "dure" van Tefal gekocht, zoeen met een groen handvat en ik moet zeggen dat die wel echt een stuk beter is.
Veel plezier in bad.quote:Ben nog steeds niet in bad geweest, heb eerst m'n bedje nog even verschoond en de keuken opgeruimd. (had per ongeluk alleen de warme kraan opengezet, dus het water moet nog steeds wat afkoelen)
Je kan zonder, of met heel weinig vet vlees en groenten grillen. Ik smeer het altijd heel licht in met (olijf) olie, maar dat hoeft in principe niet persé. Het vlees of de groente krijgt er heel decoratieve grillstreepjes of ruitjes van (halverwege kwartslag draaien). Eventuele sappen lopen weg in de gleufjes, waardoor je niet het risico loopt dat je vlees gaat koken. Groenten die heel geschikt zijn zijn bv. courgetteplakjes (over de lengte gesneden), witlofblaadjes of van die dunne groene asperges.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:40 schreef omearos het volgende:
[..]
Wat is nou het voordeel van zo'n pan?
[..]
Veel plezier in bad.
Later als ik groot ben wil ik ook een bad![]()
Welk liedje? En ach.. iedereen neukt tochquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
Er zitten hier best wel wat Evy'ers, toch?
Uhm.... Ben ik de enige die zich bij vlagen stoort aan haar muziekkeuze? Sowieso is het mijn genre niet. Zoals bijvoorbeeld dat nummer van 'You're looking at my [piep]' vind ik al schijtirritant, maar vandaag, in les 14: dat eerste nummer spande wel de kroon zegIk heb helemaal geen zin in orgastisch gekreun als ik aan het rennen ben
Laat ik zeggen dat het gedetailleerder was dan de sex-praat die ik weleens met vriendinnen heb
Was je bij het lik-meisje aanbeland??quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
Uhm.... Ben ik de enige die zich bij vlagen stoort aan haar muziekkeuze? Sowieso is het mijn genre niet. Zoals bijvoorbeeld dat nummer van 'You're looking at my [piep]' vind ik al schijtirritant, maar vandaag, in les 14: dat eerste nummer spande wel de kroon zegIk heb helemaal geen zin in orgastisch gekreun als ik aan het rennen ben
Laat ik zeggen dat het gedetailleerder was dan de sex-praat die ik weleens met vriendinnen heb
Da's ook de hele reden dat ik 2 fietsen hebquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zou vanavond sporten maar bus gemistgrrr
Ja maar 't woei zo hardquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:53 schreef omearos het volgende:
[..]
Da's ook de hele reden dat ik 2 fietsen hebheb een hekel aan met de bus gaan, omdat ik steeds vergeet hoe laat ze gaan en dan mis ik ze
Ja, dat ook!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:52 schreef ColdFeet het volgende:
@Conleche, je vergeet het lekkere grillsmaakje nog; geroosterde groente smaakt anders dan gewoon gebakken.
Nou, ik kreeg er bijna een rood hoofd vanquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Welk liedje? En ach.. iedereen neukt toch![]()
http://youtube.com/watch?v=jMCMlNyySvoquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Was je bij het lik-meisje aanbeland??![]()
Ik loop mede door haar muziekkeuze niet meer met Evy. Het ritme in haar liedjes was helemaal niet op het lopen afgestemd en dat vind ik wel zo prettig. Heb wel de 1e reeks helemaal afgemaakt en tot les 20 van de 2e, maar doe het nu op eigen muziek......
En dan heb je 2 fietsen voor het geval dat van de ene fiets de band lek is??quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:53 schreef omearos het volgende:
[..]
Da's ook de hele reden dat ik 2 fietsen hebheb een hekel aan met de bus gaan, omdat ik steeds vergeet hoe laat ze gaan en dan mis ik ze
Ja, dat dus! Ik begrijp precies wat je bedoelt! Stoorde me ook mateloos aan dat nummer. Aan die eerste die je noemde trouwens ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
Nou meer voor het geval er eentje naar de fietsenmaker moet (beide fietsen zijn ruim 10 jaar oud en gaan soms stuk)quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:56 schreef conleche het volgende:
[..]
En dan heb je 2 fietsen voor het geval dat van de ene fiets de band lek is??
Volgens mij was er in 1 van de vorige seizoenen van Idols een meisje dat met dit liedje auditeerdequote:Op donderdag 31 januari 2008 21:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=jMCMlNyySvo
dit liedje?
Behalve dat ik op mijn 9e al meer engels kende dan de meeste hierquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zie opeens miss s voor me in die reclame van
"cursus engels nodig"
hele familie, vakantie met de auto, luidkeels meegezongen:
faaaaaak mie in de asssfak mieee in de aaaas
![]()
Dat kan ik me nog herinneren jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij was er in 1 van de vorige seizoenen van Idols een meisje dat met dit liedje auditeerdeen die kon ook nog es niet zingen. Ik geloof niet dat ik de jury ooit zo verbouwereerd heb zien kijken
Veel tv kijken denk ik, anders weet ik het niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik kraak je niet af hoor.. kreeg alleen een mental image![]()
Op mn 9e had ik al cursussen in het engels, en nu jij![]()
nee grapjehoe kan het dat je zo goed engels kan/kon?
Je was vast Queen Victoria in een vorig levenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Veel tv kijken denk ik, anders weet ik het niet.
Ik moest op de basisschool ook altijd de leraar verbeteren (niet dat dat veel zegt)
Ik heb nu nog steeds vaak dat ik het word wel in het engels weet maar niet in het nederlands, heb ik ook heel erg met gevoelens
Weet niet wat het in me is
ahhh nu snap ik hetquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Je was vast Queen Victoria in een vorig leven
Freecell, ja, die had ik ook. Zou m je niet aanbevelen; het is een dun ding met een antiaanbaklaag. En dan werkt het grillen dus niet echt, want de grap van grillen is dat je de pan loeiheet maakt (dat kan met een dunne pan sowieso minder natuurlijk) en het dan een beetje 'aan laat branden' maar dat lukt natuurlijk niet met een antiaanbaklaag.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:19 schreef freecell het volgende:
Grillpan! Wil ik ook graag!
Ik zag ze gisteren bij de IKEA voor 11,- iemand ervaring met die grillpan?
Ik herinner me ineens dat wij het al een keer over die pannen hebben gehad, omdat jij het toen ook over gietijzer had en ik over verzwikte polsenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Freecell, ja, die had ik ook. Zou m je niet aanbevelen; het is een dun ding met een antiaanbaklaag. En dan werkt het grillen dus niet echt, want de grap van grillen is dat je de pan loeiheet maakt (dat kan met een dunne pan sowieso minder natuurlijk) en het dan een beetje 'aan laat branden' maar dat lukt natuurlijk niet met een antiaanbaklaag.
Ik zou je van harte willen aanraden om een tientje of misschien 20 euro meer uit te geven voor een gietijzeren exemplaar, zonder anti-aanbaklaag. Let er goed op of de ribbels niet te diep/ondiep zijn, of ze smal zijn en redelijk dicht op elkaar zitten!
Oh ja en conleche, een echte aanrader in combinatie met een grillpan vind ik zo'n oliespuitbus. Niet van die vieze non-fat cooking spraygewoon zo'n busje van de kookwinkel, zelf vullen met de olie die je lekker vindt, en dan lekker vernevelen. Krijg je veel minder vet binnen, en is het mooi verdeeld over het oppervlak.
* ColdFeet is verslaafd aan het kopen vaan kook-gadgets
O ja ik heb ook een ijsmachine. (En ook een sapcentrifuge en een stoommachine en een broodmachine) gebruik ik allemaal nooit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:32 schreef ColdFeet het volgende:
Om eens een paar topstukken te noemen: twee ijsmachines, een sapcentrifugeen een mezzalune (wiebelmes). En een caquelon en een fraaie zwarte chamotte sudderpan.
Maar goeie messen is het halve werk! Mag ik vragen welk merk?
Geen idee, ik kom er op terug als ik weer in dat huis ben, dan zal ik eens kijken. Heb de een cadeau gekregen van mijn vader en de ander van een ex vriendje, dus die is al heel oud want ik ben al 12 jaar met meneer C.!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:43 schreef ColdFeet het volgende:
Welke sabatier, PF? Het is in principe een onbeschermde merknaam, net als bijvoorbeeld Solingen, maar er zitten heel goede tussen!
Je hebt bijv Lion Sabatier, da's een heel bekende & goeie, of Diamant Sabatier... Ik weet er ook niet heel veel van, ik heb bij de keuze van mijn messen me vooral georienteerd op de duitse (en ooit, als ik Mr ColdFeet heb overtuigd van het belang van het eten van rauwe vis, ga ik van die supergave japanse messen kopenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gewoon van de kookhandel? staat sabbatier op?
Stoommandjes gebruik ik ook vaak! Tosti-ijzer gebruik ik wel, vind dat samengeperste wel lekker. Ijsmachine gebruik ik niet om dezelfde reden als jij: nooit plaats over in mijn toch best ruime vriezer. Broodmachine gebruik ik niet omdat ik m'n eigengebakken brood maar zozo vind. Ik moet gaan slapen, moet morgen weer werken, maar ik heb nog niet zoveel slaapquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:47 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, om eerlijk te zijn: de ijsmachines staan hier stof te vangen... Mijn vriezer is te klein. Maar in m'n studentenhuis gebruikte ik ze echt vaak, heerlijk! Desnoods gewoon een pak magere yoghurt met rode vruchten van AH erin pleuren
Oh ja, en ik heb ook stoommandjes van de toko! En die gebruik ik weliswaar met vlagen, maar toch best vaak!
Enige apparaat dat ik NOOIT gebruik is het tosti-ijzer. ik vind tosti's uit de koekenpan veel lekkerderEn het electrische fonduestel is ook geen favoriet
Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:42 schreef freecell het volgende:
Oja een vriezerWij hebben een tafelmodel vriezer met grote laden en een lossen grote koelkast, ook met groot vriesvak. Zo heerlijk
Er is altijd wel een maaltijd in huis!
Nee, ga nooit zo verquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat wil ik ook
Miss_S, ga je skiën?
Tof dat je het hier naar je zin hebtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:50 schreef conleche het volgende:
Maar goed ik vier dus m'n eerste verjaardag van m'n gezonde regime en ik wil jullie allen hartelijk bedanken, want ik geloof dat ik echt veel aan deze slankclub heb!! Ik weet niet waaraan het precies ligt: de sociale controle, het van je afschrijven of jullie tips. Feit is dat ik hier met plezier kom!
Volgens mij kan ik wel namens iedereen zeggen dat wij ook heel veel aan jou gehad hebbenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:50 schreef conleche het volgende:
Nou das pech hebben!! Is het 1 februari en gisteren stond ik op 63,2 dus ik had nog stille hoop dat ik vandaag precies op de 62,9 zou zitten. (na het avondeten expres niets meer gegeten) Ben ik ongesteld geworden zeg! Weeg ik gewoon 64,1!!![]()
Maar goed ik vier dus m'n eerste verjaardag van m'n gezonde regime en ik wil jullie allen hartelijk bedanken, want ik geloof dat ik echt veel aan deze slankclub heb!! Ik weet niet waaraan het precies ligt: de sociale controle, het van je afschrijven of jullie tips. Feit is dat ik hier met plezier kom!
Dank, dat is liefquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik wel namens iedereen zeggen dat wij ook heel veel aan jou gehad hebben
Ik heb trouwens hetzelfde gevoel w.b. gezonderen bij slank als jij: best nuttig en veel tips enzo. Ik was anders bv. nooit op het idee gekomen te gaan hardlopen denk ik!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Dank, dat is lief![]()
@veiligheidsspeldje: maat 27!!! Dat is echt superklein!! Wat goed.Volgens mij had ik voor het laatst 27 op de middelbare school!! Mogen we een foto??
Ik was aardig rood aangelopen op dat moment, want ik wilde daarna gaan sporten, m'n sporttas was zwaar, de tas met WC-bril ook, ik moest plassen èn er ging net een andere kassa open waarvan de rij véél sneller ging. Ik ook altijd met m'n nooit-van-rij-wisselen-strategiequote:"Zou dit mijn maat zijn? Ik denk het wel hè. Ja. Dat denk ik wel. Wat denkt u, kassameisje? Is dit mijn maat? En mijn kleur? Gaat er ook korting af? Ik wil graag pinnen. Hè, waarom doet mijn pasje het nou niet. Wat raar. Wat een raar apparaat. Andersom? Hoezo? Ohja, nu doet hij het. Niet genoeg saldo? Wat raar! Oh, wacht, dit is het pasje van mijn oude rekening. Haha, wat grappig. Zomaar het verkeerde pasje. Nou, even de andere zoeken hoor. Wat zit er veel zooi in m'n portemonnee. Jeetje. Oh, daar is hij. Nou, weer even opnieuw. Wat duurt het lang! Oh, moet ik nog op ja drukken. Ja, dat had ik toch al gedaan? Niet? Nou, doen we het nog een keer. Raar apparaat. Zo, betaald. Kan ik het nog wel ruilen? Want ik weet nog niet zeker of dit wel m'n kleur is.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Ooh, ik heb echt een pechdag vandaag!
1. De WC-bril is doormidden gescheurd (en nee, niet door m'n gewicht) .Het is er één van hout en hij was net nieuw, en dan zo *krak* op de nerf doormidden. Bleh. Dus, naar het dorp voor een nieuwe WC-bril. Bij de Hubo.
2. Meneer Hubo staat te bellen met een vriend, gok ik, want het klonk erg gezellig. Ik heb verdorie 10 minuten bij de kassa staan wachten voordat ik m'n WC-bril kon afrekenen, toen hing hij pas op! Heb hem gezegd dat ik het erg klantonvriendelijk vind, en dat hij geluk had dat hij in de wijde omtrek de enige is die WC-brillen verkoopt. Hij was er niet erg van onder de indruk.
Wat doe je als je boos uit de Hubo komt? Juist - comfort shopping bij de HEMA. Mijn buit: een nieuwe joggingbroek, een lekker warm vest, wat hemdjes en dikke sokken.
Fijn!! Denk je dan hè. Want...
3. ... Je rekent natuurlijk niet op mevrouw Ik Ben Heel Eenzaam En Dus Ga Ik Praatjes Maken Met Winkelpersoneel. Eén kassa open, en dan het volgende tafereel:
[..]
Ik was aardig rood aangelopen op dat moment, want ik wilde daarna gaan sporten, m'n sporttas was zwaar, de tas met WC-bril ook, ik moest plassen èn er ging net een andere kassa open waarvan de rij véél sneller ging. Ik ook altijd met m'n nooit-van-rij-wisselen-strategie. Na een kwartier wachten was ik dus eindelijk aan de beurt, gauw afgerekend en naar de sportschool gefietst.
4. Bij de sportschool, lekker sporten, maar er was iemand aan de waterleidingen bezig, waardoor ik m'n flesje water niet kon bijvullen. De automaat met flesjes water/sportdrank was ook stuk, dus resultaat na een uur sporten: hoofdpijn. De douches deden het logischerwijs ook niet (fijn dat ze dat soort dingen even aankondigen...), dus bezweet, vies, en met hoofdpijn naar huis.
...
5. Lekke band.
Halverwege huis, dus helemáál niet in de buurt van een fietsenwinkel, dus maar naar huis lopen heuvelop en tegen de wind en motregen in en vriendlief opbellen dat hij even een setje bandenplakspul mee naar huis moet nemen uit z'n werk.
Anyway..
Mijn positieve het-leven-is-mooi-attitude is aardig op de proef gesteld vandaag, en ik heb heel slecht geluncht met een bagel met boter en hagelslag en een mok warme chocolademelk met slagroom. (Je begrijpt natuurlijk dat het hele verhaal hierboven puur en alleen is geschreven om dit goed te praten hè..)
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja lach maarop het moment zelf was het niet echt grappig.
Nou, ik ga aan de thee en studie, maar ik moest het gewoon even kwijt. Het leek echt wel zo'n film, waarin de hoofdpersoon geteisterd wordt totdat hij/zij doordraait.
Je kan het in ieder geval ook namens mij zeggenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik wel namens iedereen zeggen dat wij ook heel veel aan jou gehad hebben
Op msn heb ik een *aai*-smiley, die is nu wel van toepassing.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:41 schreef Razztwizzle het volgende:
You made my dayquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:41 schreef Razztwizzle het volgende:
1. De WC-bril is doormidden gescheurd (en nee, niet door m'n gewicht) .Het is er één van hout en hij was net nieuw, en dan zo *krak* op de nerf doormidden. Bleh. Dus, naar het dorp voor een nieuwe WC-bril. Bij de Hubo.
2. Meneer Hubo staat te bellen met een vriend, gok ik, want het klonk erg gezellig. Ik heb verdorie 10 minuten bij de kassa staan wachten voordat ik m'n WC-bril kon afrekenen, toen hing hij pas op! Heb hem gezegd dat ik het erg klantonvriendelijk vind, en dat hij geluk had dat hij in de wijde omtrek de enige is die WC-brillen verkoopt. Hij was er niet erg van onder de indruk.
Wat doe je als je boos uit de Hubo komt? Juist - comfort shopping bij de HEMA. Mijn buit: een nieuwe joggingbroek, een lekker warm vest, wat hemdjes en dikke sokken.
Fijn!! Denk je dan hè. Want...
3. ... Je rekent natuurlijk niet op mevrouw Ik Ben Heel Eenzaam En Dus Ga Ik Praatjes Maken Met Winkelpersoneel. Eén kassa open, en dan het volgende tafereel:
[..]
Ik was aardig rood aangelopen op dat moment, want ik wilde daarna gaan sporten, m'n sporttas was zwaar, de tas met WC-bril ook, ik moest plassen èn er ging net een andere kassa open waarvan de rij véél sneller ging. Ik ook altijd met m'n nooit-van-rij-wisselen-strategie. Na een kwartier wachten was ik dus eindelijk aan de beurt, gauw afgerekend en naar de sportschool gefietst.
4. Bij de sportschool, lekker sporten, maar er was iemand aan de waterleidingen bezig, waardoor ik m'n flesje water niet kon bijvullen. De automaat met flesjes water/sportdrank was ook stuk, dus resultaat na een uur sporten: hoofdpijn. De douches deden het logischerwijs ook niet (fijn dat ze dat soort dingen even aankondigen...), dus bezweet, vies, en met hoofdpijn naar huis.
...
5. Lekke band.
Halverwege huis, dus helemáál niet in de buurt van een fietsenwinkel, dus maar naar huis lopen heuvelop en tegen de wind en motregen in en vriendlief opbellen dat hij even een setje bandenplakspul mee naar huis moet nemen uit z'n werk.
Anyway..
Mijn positieve het-leven-is-mooi-attitude is aardig op de proef gesteld vandaag, en ik heb heel slecht geluncht met een bagel met boter en hagelslag en een mok warme chocolademelk met slagroom. (Je begrijpt natuurlijk dat het hele verhaal hierboven puur en alleen is geschreven om dit goed te praten hè..)
quote:Maar waar ruik je nou aan minilotje? Omdat ik je zo vaak over lekker eten hoor, doet het me heel erg aan een krop sla denken. (ook groen enzo)
quote:Zo heb ik er nog nooit naar gekeken. Ik zie een meisje met een groene trui dat haar hoofd op haar arm legt
.
quote:Ik dacht dat het een sjaal oid wasIedereen andere mening
quote:Ik zat ertussen in: ik dacht dat ze haar gezicht begroef in een groene trui, alsof ie net uit de was kwam.
quote:We wachten vol spanning het verlossende antwoord af.
Tuinbonenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:58 schreef freecell het volgende:
Net tamelijk saai eten gehad; kipboomstammetjes, aardappelbolletjes uit de oven en tuinbonen.
Zelf vond ik de tuinbonen heerlijk, maar TARA vindt het saai eten. Volgens hem zijn het stiekem gewoon grote doperwten
Nuja, hij vond de kipboomstammetjes geniaal, dus dat scheelt al
Goed zeg. Dan heb j eop intuitie of wat dan ook precies de twee beste sabatier-merken gekochtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
1 sabatier met een diamandje als logo
en 1 waarbij staat lion 2, dat mes is echt fijn
Overdrijf niet zoquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar waarom moet elke post van jou over motoren gaan?
Mee eens, het valt echt wel meequote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
dank je Viking
ik had zelf ook niet het idee dat het héél erg was ofzo
Dat is echt ziek ... ze praat bijna net zoals wij doen (even zin in een theelepel kwarkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:35 schreef Huppelei het volgende:
Middag allemaal!
Zit nu wat van die Pro-Ana weblogs te bekijken. Brrr, echt eng wat die mensen zichzelf aandoen!
Hier het eetdagboek van eentje bijvoordeeld..
http://theendjustifiesthemeans.punt.nl/?gr=776623&page=3
Niet normaal.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:01 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Ontbijt: yoghurt(150 ml=60 kcal) met lijnzaad(? kcal)
Lunch: niets
Avondeten: 100 gr minikrieltjes(85 kcal) + 100 gr spinazie a la creme AH huismerk(40 kcal)
Dus tot nu toe +/- 185 kcal(zonder die lijnzaad meegerekend) ik denk alleen dat ik straks weer een kommetje yoghurt met lijnzaad neem.. dus dan weer 60 kcal erbij, zonder lijnzaad meegerekend dus dan kom ik op totaal uit: 245 kcal
je bent heel ongezond en onverstandig bezig...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:01 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Avondeten: 100 gr minikrieltjes(85 kcal) + 100 gr spinazie a la creme AH huismerk(40 kcal)
Dus tot nu toe +/- 185 kcal(zonder die lijnzaad meegerekend) ik denk alleen dat ik straks weer een kommetje yoghurt met lijnzaad neem.. dus dan weer 60 kcal erbij, zonder lijnzaad meegerekend dus dan kom ik op totaal uit: 245 kcal
Typischquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bent heel ongezond en onverstandig bezig...
als je op deze manier doorgaat en je ideale gewicht bereikt en daarna denkt weer normaal te kunnen gaan eten kom je binnen no-time weer aan![]()
daarbij verbruik je alleen door gewoon dingen te doen op een dag al meer dan 1000 calorieën volgens mijdus sta je in de MIN, en dat is nooit gezond
ah, dit is een quote van die site! ok..
sorry, dat had ik niet begrepen
Jeetje; waarom avondeten? Wat een loser ben je zeg als je niet eens een paar maaltijden per dag kan skippenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:01 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
enquote:ej
ik heb al 9 jaar anorexia ( kort tijdje bulimia) en andere psychische problemen. ben al heel lang onder behandeling en 2 1/2 jaar opgenomen geweest. ik zit nu eindelijk weer thuis en ben die hele gezondsheidszorg zat! mijn enige doel nu is = AFVALLEN! want dankzij oa ziekenhuisopnames ben ik behoorlijk wat aangekomen
weeg f*cking 53 kg. lengte = 1.68 m
ik loop nog wel bij een psych maar die is niet zo snugger en ik ontken alles vanaf nu tegen iedereen...
"hoe gaat t met eten ?" mijn ant: prima!
het gaat ook prima want ik ben aan t afvallen...dus volgens mijn maatstaven gaat t prima
seeyou xx mij
quote:Hii.
Ik ben het beu om terug vet te zijn.
Dus ik probeer het hier opnieuw.
Ik was ooit heel zwaarlijvig, ging op dieet en kreeg anorexia.
Ik woog nog 28kg voor 1m60.
Heb 4 opname's gehad, aan n sonde en baxter gelegen.
Maar de laatste opname was een echte hel ze hebben me vol gepropt en terug zo wat in dat binge-eating geholpen.
Nu weeg ik 60kg voor 1m60 ik vind het vre-se-lijk.
Ik wil niet terugvallen, maar ik zou gewoon wat afvallen.
45 lijkt me perfect. Steun mij? Groetjes, x
Vooral die eerste idd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
Hier nog wat 'goede voorbeelden'![]()
[..]
en
[..]word hier zo triest van
Ik ookquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
Hier nog wat 'goede voorbeelden'![]()
[..]
en
[..]word hier zo triest van
Lijkt me niet onverstandigquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:16 schreef loveli het volgende:
Hm... ik ga even de schade beperken...
Jongens vinden dat sexy. Ze denken dan dat ze mee mogen doenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:16 schreef loveli het volgende:
Hm... ik ga even de schade beperken...
Je maakt je veels te druk, hoe vaak ik dat al niet zeg, schijt aan wat iedereen denktquote:Op zondag 3 februari 2008 05:52 schreef Sylvana het volgende:
Die pro-ana websites zijn idd erg eng, heb ze ook wel eens gezien, en ook wel eens docu's, maar brrrrr, echt scary
Hier gisteren lekker uit eten geweest, heerlijke carpaccio gehad, varkenshaasje met champignonsaus en een dame blanche toe
Alleen op de terugweg was mn lichaam weer niet lief, onderweg gestopt bij tankstation, kwam weer allemaal bloed mee, en nu is mn hoofd dus allemaal draaiboeken aan het bedenken voor de verschillende uitslagen die ik kan krijgen dinsdag. De meeste zijn niet echt slaapbevorderend kan ik zeggen. Dus nu maar ff afleiding zoeken, en zometeen nog maar ff proberen te slapen.
Uhm, lees mn weblog even., laatste 3 logs, dan kun je lezen dat dit niet zomaar iets is, maar dat er veel meer aan de hand is...quote:Op zondag 3 februari 2008 05:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je maakt je veels te druk, hoe vaak ik dat al niet zeg, schijt aan wat iedereen denktBloed komt waarschijnlijk van een maagzweer, door stress vaak of een bacterie (moet je even opzoeken). Laat je toch niet zo opnaaien
En jij denkt dat ik dat niet weet? Ok, prima, ik wens je heel veel sterkte en dat meen ikquote:Op zondag 3 februari 2008 06:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Uhm, lees mn weblog even., laatste 3 logs, dan kun je lezen dat dit niet zomaar iets is, maar dat er veel meer aan de hand is...
Ik heb de laatste 3 jaar regelmatig last van mijn buik, heb ook ontzettend veel onderzoeken laten doen waaronder een endoscopiequote:Op zondag 3 februari 2008 06:17 schreef Sylvana het volgende:
thnx, en het is gewoon ff de uitslagen afwachten, maar kans dat het is wat jij zegt, is wel erg klein, dat hadden ze allang kunnen vinden met de onderzoeken die ik al gehad hebWant mn maag hebben ze al onderzocht, dus als het een maagzweer is, hadden ze dat al kunnen zien op scopie, en in mn bloed hadden ze een bacterie of infectie kunnen vinden, maar dat is het ook niet volgens mn specialist.
Tja, maar dit is niet anders dan het gedrag van mensen die overgewicht hebben.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vooral die eerste idd.
Niet inzien hoe verkeerd je bezig bent en hulpverleners voor de mal houden, want die hebben er geen verstand van en willen je tegenwerken etc. Al herken ik dat gedrag wel. Heb het zelf ook gedaan (maar niet met eten). Zoals zij zeggen: the end justifies the means.
Ik vind dat deze schets van wat je gisteren hebt gegeten veel te weinig is. En te weinig eten komt je duur te staan; want dat ga je compenseren..hoe dan ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:26 schreef conleche het volgende:
Die zat vroeger ook bij de club. Ik heb vandaag gegeten tot nog toe:
1 kom met fruit 'n fibre en halfvolle melk.
2 geroosterde sneeen brood met dubbel rosbief (moest op vandaag)
Kom Chinese tomatensoep.
Vanavond ga ik eten: Dim Summetjes met meegestoomde aspergetips. Ik ben daar dol op, maar meneer C. vindt dat geen echt eten, maar aangezien hij er niet is vanavond..........Ik doe dat wel vaker als ik alleen ben: iets eten wat eigenlijk niet als avondeten bedoeld is, dus een boterham met gebakken ei, of een potje koude rode kool met appeltjes, dat soort werk. Doen jullie dat wel eens?
Maar dat schreef ik om half 7quote:Op zondag 3 februari 2008 12:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind dat deze schets van wat je gisteren hebt gegeten veel te weinig is. En te weinig eten komt je duur te staan; want dat ga je compenseren..hoe dan ook.
Ik eet altijd zo als ik ziek ben* SHE niet lekker voel..dus volgens mij geen goed idee om regelmatig te doen.
Die dim sums zijn goed te doen als avond maaltijd hoor; maar dan moet je er nogal wat wegwerken. Dimsum isnamelijk een lunchgerecht.
Daarnaast heeft het niet zo bijster veel energetische-en voedingswaarde.
Maar het is wel 1 van de lekkerste dingen die ik ken
Het gaat niet om ronde heupen of grote borsten. Iedereen kan zijn streefgewicht uitrekenen en voor elk persoon ligt die anders. Net als dat niet iedereen van nature een wespentaille heeft.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
@ SHE, als je dat zo stelt (en voor een aanzienlijk deel heb je gelijk, iig als het om volwassenen gaat) dan is het sterk toegenomen overgewicht natuurlijk helemaal zorgwekkend!!
Overigens: accepteren van dik zijn, nee, accepteren van ronde heupen en billen, ja graag. Die verdwijnen bij mij alleen als ik minder dan 55 kilo weeg, en daar ben ik dan weer net iets te lang voor
Ik bedoel maar te zeggen: het ene lijf is het andere niet. De een bereikt met gezond en regelmatig eten en behoorlijk sporten nooit een BMI lager dan 25, terwijl de ander daarmee op 21 komt. Geen probleem, lijkt mij.
vergeet die leuke Evy-muziek nietquote:Op zondag 3 februari 2008 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
Hardlopen is idioot: het is saai, stom, slecht voor je gewrichten, je wordt er doodmoe van, gaat ervan hijgen en krijgt er een rood hoofd en zweetplekken van.
Lekker hè, ik ga zo weer
sarcasme of echt?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik word helemaal vrolijk van je verhaal.
You lucky cowquote:Op zondag 3 februari 2008 13:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Het gaat niet om ronde heupen of grote borsten. Iedereen kan zijn streefgewicht uitrekenen en voor elk persoon ligt die anders. Net als dat niet iedereen van nature een wespentaille heeft.
Maar dik zijn hoeft niet. Mollig ook niet. Ik kan zo mager als een lat zijn, maar op mijn streefgewicht heb ik gek genoeg borsten en heupen. Godzij dank trouwens.
Nou, dat weet ik niet hoor. Ik ken het gevoel wel wat je beschrijft, maar dat gevoel is dus gedeeltelijk verdwenen toen ik lekkerder in mijn vel kwam te zitten. Was dus wel degelijk psychisch.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:10 schreef conleche het volgende:
Ik ben het niet met je eens overigens, dat het altijd maar psychisch is, overgewicht. Als je aanleg hebt om dik te worden is het heus niet zo gemakkelijk om altijd maar tegen je honger te vechten. Ik weet niet of je weleens gestopt bent met roken? Nou het gevoel dat je dan de 1e paar weken hebt, dat constante verlangen naar een sigaret, dat hebben sommige mensen ook, maar dan naar eten en niet 1 of 2 weken lang maar hun hele leven En het is misschien wel waar dat als het emotioneel even wat minder gaat, dat je dan eerder het gevecht (even) verliest. Maar het begin van het probleem was dan toch echt lichamelijk. Dat altijd maar trek hebben is gewoon een crime. Dus je moet juist wel zorgen dat je jezelf vult met gezond en niet dikmakend eten. Zodat je geen trek hebt. Dunne mensen hebben gewoon minder trek en dat is mijn mening.
I'm bloody serialquote:
Waarom denk je dat ik hier altijd zo opgewonden raak van die mensen die TOCH aan het dieten slaan?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Onderschat niet het effect van je metabolisme verneuken door bizar weinig eten: ik kwam, toen ik weer normaal ging eten, in no time 20 kilo aan...
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Zie je er mooi, gelukkig en gezond uit? Nou, dan ben je dat gewoon. Geen BMI die daar wat aan verandert.
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:18 schreef SHE het volgende:
[..]
I'm bloody serial
Serieus, ik vind het echt een verademing te lezen dat iemand zijn overgwicht niet buiten zichzelf plaatst, maar het omarmt en er iets verstandigs mee doet.
Het is zo makkelijk om het aan je metabolisme, je bouw en je zware botten te wijten. Het is moeilijker te erkennen dat je gewoon niet ok in je vel zit, en daar eens even de bezem doorheen jast.
Dus wat mij betreft ben je een voorbeeld.
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb zin in groente(ik heb nooit spontaan zin in groente
. Niet buiten het avondeten)
Ik vind groente heerlijk als avondeten, mij hoef je ook echt niet wakker te maken voor een Big Mac ofzo (Spinazie is zoveel lekkerder dan een Big Mac!), maar als tussendoortje heb ik er eigenlijk nooit trek in. Fruit welquote:Op zondag 3 februari 2008 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ben ik echt een doos als ik zeg: ikke wel?
Als ik naar de markt ga, en daar die hoog opgetaste stapel prachtige vruchten en groentes zie, dan denk ik: is het al tijd voor het avondeten. Het kan zo simpel zijn.... Groenten hebben veel smaak, hoor. Ik vind spinazie lekkerder dan een big mac. Echt.
En nu ga ik rennen. Op het strand, met manlief.
Mijn magere periode had overigens niets te maken met een dieet; ik wist gewoon stomweg niet hoe ik voor mezelf moest zorgen
Oh ja en MoBlo: veel sex helpt ook enorm mee, dat heeft vast ook geholpen bij jou... Niet vanwege de 'sport', maar omdat je je blij & gelukkig & fijn voelt, ook over je lijf.
Mja, heb wel het een en ander geprobeerd, maar ik wil het liefst iets in mijn eentje doen. In de sportschool vermaak ik me helemaal niet, teamsporten vind ik ook niet leuk. Hardlopen zou kunnen, maar ik rook, en ben na een trap oplopen al buiten adem. Kortom, mijn conditie is dramatisch. Ga overigens wel elke dag netjes op de fiets naar mijn werk, en fiets dan ook lekker hard in een lichte versnelling, of normaal in een zware versnelling. In elk geval gaat het bij mij puur om mijn buikspieren, van boven ben ik heel smal, dus daar hoeft niks af, dat buikje moet weg, en ik heb een behoorlijke kont en benen, maar die zijn wel strak.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
je kunt ook een andere leuke sport gaan proberen?![]()
welkom in ieder geval![]()
Ja, maar die blaar had ik stiekem alquote:Op zondag 3 februari 2008 15:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind groente heerlijk als avondeten, mij hoef je ook echt niet wakker te maken voor een Big Mac ofzo (Spinazie is zoveel lekkerder dan een Big Mac!), maar als tussendoortje heb ik er eigenlijk nooit trek in. Fruit wel. Op de markt allemaal lekkere soorten fruit kopen vind ik heerlijk, maar groente heb ik eigenlijk nooit spontaan trek in. Of het moet bijna etenstijd zijn
.
En volgende keer lekker op je eigen tempo lopen, dan lukt het wel zonder blaren
Welkomquote:Op zondag 3 februari 2008 16:00 schreef Anubis1984 het volgende:
[..]
Mja, heb wel het een en ander geprobeerd, maar ik wil het liefst iets in mijn eentje doen. In de sportschool vermaak ik me helemaal niet, teamsporten vind ik ook niet leuk. Hardlopen zou kunnen, maar ik rook, en ben na een trap oplopen al buiten adem. Kortom, mijn conditie is dramatisch. Ga overigens wel elke dag netjes op de fiets naar mijn werk, en fiets dan ook lekker hard in een lichte versnelling, of normaal in een zware versnelling. In elk geval gaat het bij mij puur om mijn buikspieren, van boven ben ik heel smal, dus daar hoeft niks af, dat buikje moet weg, en ik heb een behoorlijke kont en benen, maar die zijn wel strak.
Heel Nederland blijft binnen voor deze programma's vanavond volgens mijquote:Op zondag 3 februari 2008 16:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op tijd weer binnen zijn voor Boer zoekt Vrouw en Peter R. de Vries.
Ja sorry was ff verkeerd ingelogtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bent heel ongezond en onverstandig bezig...
als je op deze manier doorgaat en je ideale gewicht bereikt en daarna denkt weer normaal te kunnen gaan eten kom je binnen no-time weer aan![]()
daarbij verbruik je alleen door gewoon dingen te doen op een dag al meer dan 1000 calorieën volgens mijdus sta je in de MIN, en dat is nooit gezond
ah, dit is een quote van die site! ok..
sorry, dat had ik niet begrepen
Jaloers ben ik op je ! Denk wel dat ik altijd een bil blijf houden (heupen had ik toch al niet)quote:Op zondag 3 februari 2008 13:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Het gaat niet om ronde heupen of grote borsten. Iedereen kan zijn streefgewicht uitrekenen en voor elk persoon ligt die anders. Net als dat niet iedereen van nature een wespentaille heeft.
Maar dik zijn hoeft niet. Mollig ook niet. Ik kan zo mager als een lat zijn, maar op mijn streefgewicht heb ik gek genoeg borsten en heupen. Godzij dank trouwens.
Nou ja zeg!!! Dat jij King huppeldepup nog wat was, dat wist ik dan weer helemaal nietquote:Op zondag 3 februari 2008 18:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja sorry was ff verkeerd ingelogt
ja die was ik ook maar heel evenquote:Op zondag 3 februari 2008 18:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja zeg!!! Dat jij King huppeldepup nog wat was, dat wist ik dan weer helemaal niet
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:40 schreef motorbloempje het volgende:![]()
![]()
we zijn verliefd geworden op een koopwoning
hij is zó mooi.. zo perfect.. zó geweldig..![]()
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Staat 't op funda? (Kan ik ook even lurken)quote:Op zondag 3 februari 2008 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
we kunnen niet eens een hypotheek krijgen wrsch..maar dat moeten we deze week nog even uitzoeken...
maar het is zo'n mooi huis..
Ja wel goed! Al is dit nog maar het begin, zie .quote:
Echt welquote:Op zondag 3 februari 2008 21:46 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
[..]
Ja wel goed! Al is dit nog maar het begin, zie .mezelf niet over 9 weken een half uur non stop rennen
Thnx, balen dat ze het bij jou gewoon zo hebben gelaten, lijkt me echt irritant als ze wel wat kunnen vinden, maar er niks mee doen. En een endoscopie is idd ook geen fijn onderzoek nee, heb ik ook al gehad ( en een gastoscopie, MRI en CT-scan) En ja, aan de ene kant hoop ik natuurlijk ook dat ze wat kunnen vinden en ik behandeld kan worden, aan de andere kant ben ik ook gewoon zo bang dat de uitslag echt heel erg slecht nieuws is.quote:Op zondag 3 februari 2008 09:08 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 3 jaar regelmatig last van mijn buik, heb ook ontzettend veel onderzoeken laten doen waaronder een endoscopieen uiteindelijk hebben ze wel iets kunnen ontdekken wat er niet thuishoorde, maar omdat de dokter niet wist wat het was hebben ze het maar zo gelaten
![]()
Maar ik begrijp dus wel die stress voor de uitslag. Het klinkt raar maar ik hoop wel dat ze iets bij je vinden, dan weet je tenminste wat het is (en er misschien bij jou wel iets aan willen doen).
Die naar Engeland gaan... Van die grote witte boten met wat raampjes...quote:Op maandag 4 februari 2008 10:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
stena line boten?
Die ga ik er niet speciaal voor kopen. Als het goed is krijgen we van de week een nieuw gasfornuis en afzuigkap, en het extra geld dat ik voor stoommaaltijden kwijt ben, trek ik wel van de huur afquote:Op maandag 4 februari 2008 10:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Kan je niet op een campingkookstelletje koken? Zo een 2pits ding en een gastankje?
wat zij zeiquote:Op maandag 4 februari 2008 10:39 schreef Sylvana het volgende:
Uhm, gewoon niet kamperen? Heb ik echt een hekel aan.
Daar ben ik het niet mee eens. Denk dat dit voor iedereen anders is. Als ik me niet goed voel krijg ik bijna geen hap door me keel. Juist als ik me wel goed voel pak ik sneller een zak chips.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:31 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel eens met wat SHE zegt... nu voel ik me even wat minder en ja hoor, ik zie de weegschaal idd wat stijgen en ik heb zowaar sinds jaren weer een vreetbui gehad :} Als je je goed voelt is het veel makkelijker om gewoon 'nee' te zeggen of gewoon met mate te genieten. Een hoop dikke mensen die eten gewoon veel te veel.
same!quote:Op maandag 4 februari 2008 11:04 schreef Gewas het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Denk dat dit voor iedereen anders is. Als ik me niet goed voel krijg ik bijna geen hap door me keel. Juist als ik me wel goed voel pak ik sneller een zak chips.
Was dat niet vanwege dat vastgelopen schip?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wat ik vreemd vond was dat er vooral veel mensen hun auto geparkeerd hadden richting de stena line boten en daar in hun auto naar zaten te kijkenDat is toch niet leuk????
Heb ontzetttend veel dingen gehaald op de markt, waarschijnlijk wel te veel:
- ananas, appels, abrikozen, mango, vijgen
- aubergines, courgettes, paprika, sla, ui, olijven, nog meer dingen.
Van een vastgelopen schip had ik verder niets gehoord eigenlijk, maar dat zou dan natuurlijk kunnen. Is dan wel een beetje ramptoerisme hoorquote:Op maandag 4 februari 2008 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Was dat niet vanwege dat vastgelopen schip?
Enne, mmm, heerlijk. Wat ga je allemaal maken?
Waarom post jij hier eigenlijk nogquote:Op maandag 4 februari 2008 13:18 schreef Gewas het volgende:
Twee kilo aangekomen. Maar goed, dat was ook wel de bedoeling eigenlijk. En nu zorgen dat ik op dit gewicht blijf. Dus geen bockworsten meer 's avonds.
Iedereen is toch vrij om hier te posten?quote:Op maandag 4 februari 2008 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom post jij hier eigenlijk nog.
2 kg eraan, 1 kg eraf, 1 kg eraan, 2 kg eraf.
Als je echt wilt afvallen, bedenk dan eens een plan.
Jij kan sushi makenquote:Op maandag 4 februari 2008 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
en nu douchen en dan beginnen met sushi maken
is heel makkelijk! je kan zo een starterskit kopen bij de AH XLquote:Op maandag 4 februari 2008 16:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij kan sushi maken. Leer mij!
![]()
Ik ben uit school, alles ging wel redelijk vandaag, en had totaal geen honger enzo. Ik ben toch zoveel gelukkiger als ik me hou aan mijn eigen eetplannen dan wanneer ik me volvreet! Dus ik ga me eraan houden
.
En die was echt lekkerquote:Vanavond hartige witloftaart, vanuit het sonja bakker boek
Keukengereedschap, of kant en klaar ingredienten die jij alleen in een pakketje hoeft te vouwen? Dat laatste telt niet, ik wil het dan echt zelf maken/uitzoekenquote:Op maandag 4 februari 2008 16:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
is heel makkelijk! je kan zo een starterskit kopen bij de AH XL
Laat even weten of hij lekker was, ik stond er vanmiddag nog mee in handen maar toch maar niet meegenomen (beetje blutquote:Op maandag 4 februari 2008 17:36 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb tch nog wat meer stoommaaltijden gevonden bij de Dirk, dus vanavond wordt het een stoommaaltijd met kip tandooriEn das nog goedkoper dan wanneer ik het zelf maak.
Jup, hij was erg lekkerquote:Op maandag 4 februari 2008 17:42 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Laat even weten of hij lekker was, ik stond er vanmiddag nog mee in handen maar toch maar niet meegenomen (beetje blut).
Ik ga juist snaaien als ik me niet goed voel, ook niet echt handig, want dan kom ik weer aan en word ik chagrijnig. Lekkere vicieuze cirkelquote:Op maandag 4 februari 2008 11:04 schreef Gewas het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Denk dat dit voor iedereen anders is. Als ik me niet goed voel krijg ik bijna geen hap door me keel. Juist als ik me wel goed voel pak ik sneller een zak chips.
Die vicieuze cirkel is hier ook erg herkenbaar. Als ik goed in me vel zit, dan kan ik het toch makkelijker volhouden om nee te zeggen en zelf geen ongezonde dingen te kopen.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ga juist snaaien als ik me niet goed voel, ook niet echt handig, want dan kom ik weer aan en word ik chagrijnig. Lekkere vicieuze cirkel
Het is zelfs beter om een keer in de week meer/slechter te eten. Dan went je lichaam niet aan die lage calorieën inname.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik teveel gegegetenjunkfooood
maar ja 1 dagje vet slecht eten dan schrikt mn lichaam weer toch![]()
Gewoon pannenkoeken met salami, kaas en Italiaanse kruiden. Echt njum. Alleen wel precisiewerk (pannenkoeken gaan snel stuk als je het niet goed doet).quote:Op maandag 4 februari 2008 18:32 schreef Ewelina het volgende:
Italiaanse pannenkoeken? Wat voor pannenkoeken zijn dat precies?
Kun je een receptje neerzetten?
Op vakantie toch?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:02 schreef Viking84 het volgende:
Het is lijntechnisch niet zo verantwoord hè, Ewelina, maar als je er niet teveel van eet en het niet te vaak doet, komt het goed.
En kaas is idd njum. Ik heb nog een pannenkoek liggen. Die ga ik dadelijk even opwarmen.
Waar is Saskia (Miss_S) eigenlijk? Ik heb haar al een paar dagen niet meer gezien.
Ik eet zelden pannenkoeken, dus dat zal wel meevallenquote:Op maandag 4 februari 2008 20:02 schreef Viking84 het volgende:
Het is lijntechnisch niet zo verantwoord hè, Ewelina, maar als je er niet teveel van eet en het niet te vaak doet, komt het goed.
En kaas is idd njum. Ik heb nog een pannenkoek liggen. Die ga ik dadelijk even opwarmen.
Waar is Saskia (Miss_S) eigenlijk? Ik heb haar al een paar dagen niet meer gezien.
Zo, dat ziet er idd erg slank uit jaquote:Op maandag 4 februari 2008 19:52 schreef Ewelina het volgende:
Ja, dan zul je toch moeten lessenMomenteel heb ik daar niet eens geld voor.
Ik heb 'n nieuwe galajurk gekocht in de aanbieding: van E369,- voor E99,-!Had mezelf beloofd om een nieuwe te kopen dit jaar, omdat ik al eerder veel was afgevallen, en wilde er per sé 1 met open rug. Kom ik er van de week eentje tegen terwijl ik er helemaal niet naar op zoek was
![]()
Net de foto geupload en bekeken en ik zie er toch wel slank in uit
En je beide ogen niet, dan was je stekeblindquote:Op maandag 4 februari 2008 20:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, even vergeten.
Als ik jullie toch niet had.
Zo he dat ziet er mooi en slank uit! (en wat goedkoop voor zo'n jurkquote:Op maandag 4 februari 2008 19:52 schreef Ewelina het volgende:
Ja, dan zul je toch moeten lessenMomenteel heb ik daar niet eens geld voor.
Ik heb 'n nieuwe galajurk gekocht in de aanbieding: van E369,- voor E99,-!Had mezelf beloofd om een nieuwe te kopen dit jaar, omdat ik al eerder veel was afgevallen, en wilde er per sé 1 met open rug. Kom ik er van de week eentje tegen terwijl ik er helemaal niet naar op zoek was
![]()
Net de foto geupload en bekeken en ik zie er toch wel slank in uit
Ha, nog een Italiaanse pannenkoek-liefhebber! Hier nog een. En mijn vriend inmiddels ook.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gewoon pannenkoeken met salami, kaas en Italiaanse kruiden. Echt njum. Alleen wel precisiewerk (pannenkoeken gaan snel stuk als je het niet goed doet).
Ik leg eerst de salami erin. Die trekt dan helemaal krom, dan beslag vanaf de buitenkant eromheen gieten (als je het gewoon in de pan pleurt, schuiven de plakken salami naar buiten). Als de ene kant klaar is, omdraaien en dan geraspte kaas en Italiaanse kruiden eroverheen. Echt heel lekker pikant.
Je kunt er ook nog een salade bij doen, maar dat vind ik zelf nooit zo nodig.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Veel succes vanmiddag Sylvana, ik zal voor je duimen.
Thnx en gefeliciteerd met je mooie BMIquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:11 schreef Liejannuh het volgende:
Succes vanmiddag Sylvana.
Ik heb vandaag een BMI van precies 25.
Qua school lijkt me wel dat het tactischer geweest zou zijn om te zeggen dat je je totaal niet goed voelt en dat je daarom op dit moment niet komt, maar wanneer het beter gaat je wel weer wil gaan, dan dat je zegt dat je niet meer komt maar toch ingeschreven wil blijven...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:04 schreef Sylvana het volgende:
Thnx en gefeliciteerd met je mooie BMI
Net gesprek op school gehad, en verteld hoe het er nu voor staat enzo, en wordt voorlopig nog niet uitgeschreven. Moet 4 maart terugkomen om te zeggen hoe het dan gaat, en dan gaan ze weer bekijken of ik uitgeschreven moet worden of niet. Hoop van niet natuurlijk.
Zo eerst maar eens wat eten, nog niet echt zin in gehad vanochtend, dus nog maar 1 rijstwafel gehad
Ja, zo heb ik het ook wel tegen school gezegd hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Qua school lijkt me wel dat het tactischer geweest zou zijn om te zeggen dat je je totaal niet goed voelt en dat je daarom op dit moment niet komt, maar wanneer het beter gaat je wel weer wil gaan, dan dat je zegt dat je niet meer komt maar toch ingeschreven wil blijven...
Ik sta nergens in lijstjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:49 schreef teigan het volgende:
Goed zeg Liejannuh!
Maar kan het kloppen dat je nergens meer in een lijstje staat? Ik was nl. ook wel benieuwd hoeveel je nu dan kwijt was enzo.
Thnxquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
Succes in het ziekenhuis vandaag Sylvanahopen dat ze tóch wat meer weten nu..
Mijn begeleider is een sympathieke man voor zover ik dat nu kan inschatten, dus ik zal waarschijnlijk wel officieus kunnen beginnen wanneer ik wil, als ik hem de situatie uitleg.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Ooh, je zou toch soms ook gestoord worden van de bureaucratie op universiteiten hè. Ik ken het hoor. Is er niet een docent/professor/begeleider die voor je kan bemiddelen waardoor je alvast kan beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |