abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56476321
Saaie bijbaantjes zijn inderdaad erg dodelijk Ik heb een keer op een begeleid wonen gewerkt waar je ongeveer 80% van de tijd op het kantoor zat te niksen
pi_56476890
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 18:58 schreef freecell het volgende:
Net tamelijk saai eten gehad; kipboomstammetjes, aardappelbolletjes uit de oven en tuinbonen.
Zelf vond ik de tuinbonen heerlijk, maar TARA vindt het saai eten. Volgens hem zijn het stiekem gewoon grote doperwten
Nuja, hij vond de kipboomstammetjes geniaal, dus dat scheelt al
Tuinbonen tuinbonenrisotto

Minilotje, volgens mij heb ik dezelfde in het roze
pi_56477164
1 sabatier met een diamandje als logo
en 1 waarbij staat lion 2, dat mes is echt fijn
pi_56477184
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 12:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
1 sabatier met een diamandje als logo
en 1 waarbij staat lion 2, dat mes is echt fijn
Goed zeg. Dan heb j eop intuitie of wat dan ook precies de twee beste sabatier-merken gekocht
pi_56477280
Gisteren dus motorbeurs:

Even op het grote broertje van mijn motor zitten: het nieuwe model GSXF van Suzuki Mijn eigen motor zit toch lekkerder!

En hier even dromen op mijn droommotor, de FZ1.. van Yamaha. hij is zooo mooi

Zodadelijk lekker boodschapjes doen voor 't eten en dan lekker hardlopen
Ja doei.
pi_56477353
Ik weet niet of het echt kan, maar volgens mij kan ik in je gezicht zien dat je bent afgevallen . Of ik zie spoken en heb bij de vorige foto niet opgelet . Je ziet er in elk geval vrolijk uit ...

Ik heb een echte brakke zaterdagochtend, gisteravond op feestje me heel netjes gehouden, maar brak geslapen en vanochtend schreeuwende honger. Werd er chagarijnig van, er maar aan toegegeven (en nu ook geen honger meer, dus gebruncht, totale hoeveelheid valt wel mee ). Maar moe! En ik moet zometeen weer een heel stuk fietsen, om experimenten te doen voor school, waar ik ook al geen zin in heb . Ik wil lekker voor de computer/tv hangen, niet fietsen en nuttig doen. Pffff
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56477493
Leuke foto's Moblo! Je staat er heel vrolijk op en die eerste motor vind ik eigenlijk toffer (en deze uitspraak van iemand die motoren echt haat )

Ik ben lekker aan het lunchen met versgebakken grieks brood, gekregen van mijn schoonmoeder gisteren, erg lekker!
pi_56478072
Leuke foto's! Is het heel erg dat ik bij de tweede gelijk aan een transformer dacht?

Vanmorgen weer gewogen, ik zat weer tussen de 66 en de 67 in, ik kom maar niet onder die 66 Ben nu bij mijn ouders, vanavond komt er wat familie en dan mosselen met aardappelkroketjes en lofsalade eten, volgens mij ga ik dat morgen ook zien op de weegschaal
pi_56478710
Wel grappig die motorbeurs ben er ook wel eens geweest
maar waarom moet elke post van jou over motoren gaan ?
pi_56480757
pardon

misschien in dit topic, maar verder gaat het hier nóóit over motoren.
En ja, misschien omdat het mijn grootste hobby is, en ik mij érg verheugde op de motorbeurs, en ik dat érg leuk vind? En ga zo maar door? Dan mag ik het daar toch ook hier wel over hebben, wat ik ga doen? Als de rest dat ook mag Ik brabbel toch niet over pk's, koppel, types en merken met jullie? Ik zeg alleen wat ik ging doen en wat ik gedaan had, zoals iedereen dat hier post als hij/zij een dagje weg is geweest.. en ja.. dat van mij heeft vaak/veel te maken met motorrijden, maar dat krijg je, als dat je passie is

Maar, de beurs is afgelopen, en ik ga dinsdag alleen nog een jas kopen, en dan zal ik het wel alleen nog maar over eten (of juist niet eten ) hebben, ok?

[ Bericht 51% gewijzigd door motorbloempje op 02-02-2008 16:11:20 ]
Ja doei.
pi_56480821
net 5 winkels afgelopen, en alles binnen aan spullen.. de hele koelkast ligt vol maar gelukkig voornamelijk met groente en gezonde dingen dat is wel fijn, gelukkig maar dat René ook van gezond eten houdt!

Wilde dus iets lekkers maken uit mijn wokbijbel, maar helaas waren de kruiden alleen in grootverpakkingen te krijgen bij onze toko, dus morgen maar simpele bami, en dan even op zoek waar ik kleinere verpakkingen cardemom en garam massala kan vinden..

Dus weer aardig wat rondgefietst, en zometeen gaan we Evy 12 lopen! Vind het zo fijn dat René meegaat! Extra motivatie
Ja doei.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 16:12:50 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56480897
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar waarom moet elke post van jou over motoren gaan ?
Overdrijf niet zo .
Niet meer actief op Fok!
pi_56480993
dank je Viking

ik had zelf ook niet het idee dat het héél erg was ofzo
Ja doei.
pi_56481186
Middag allemaal!
Zit nu wat van die Pro-Ana weblogs te bekijken. Brrr, echt eng wat die mensen zichzelf aandoen!

Hier het eetdagboek van eentje bijvoordeeld..
http://theendjustifiesthemeans.punt.nl/?gr=776623&page=3
  zaterdag 2 februari 2008 @ 17:01:22 #115
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_56481556
Ontbijt: yoghurt(150 ml=60 kcal) met lijnzaad(? kcal)
Lunch: niets
Avondeten: 100 gr minikrieltjes(85 kcal) + 100 gr spinazie a la creme AH huismerk(40 kcal)

Dus tot nu toe +/- 185 kcal(zonder die lijnzaad meegerekend) ik denk alleen dat ik straks weer een kommetje yoghurt met lijnzaad neem.. dus dan weer 60 kcal erbij, zonder lijnzaad meegerekend dus dan kom ik op totaal uit: 245 kcal
veni vidi gebanned
pi_56481577
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
dank je Viking

ik had zelf ook niet het idee dat het héél erg was ofzo
Mee eens, het valt echt wel mee . En kan het helemaal begrijpen dat iemand af en toe ergens superenthousiast over is, ik loop ook heel vaak over taekwondo te schreeuwen omdat het een passie van me is .
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 16:35 schreef Huppelei het volgende:
Middag allemaal!
Zit nu wat van die Pro-Ana weblogs te bekijken. Brrr, echt eng wat die mensen zichzelf aandoen!

Hier het eetdagboek van eentje bijvoordeeld..
http://theendjustifiesthemeans.punt.nl/?gr=776623&page=3
Dat is echt ziek ... ze praat bijna net zoals wij doen (even zin in een theelepel kwark . Dat zeg ik alleen als ik opeens een magnum of een halve zak drop op heb) ... Yes roepen bij minder dan 400 kcal ... die mensen maken zichzelf kapot, en hebben het niet eens in de gaten
  zaterdag 2 februari 2008 @ 17:28:13 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56481940
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 17:01 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Avondeten: 100 gr minikrieltjes(85 kcal) + 100 gr spinazie a la creme AH huismerk(40 kcal)

Dus tot nu toe +/- 185 kcal(zonder die lijnzaad meegerekend) ik denk alleen dat ik straks weer een kommetje yoghurt met lijnzaad neem.. dus dan weer 60 kcal erbij, zonder lijnzaad meegerekend dus dan kom ik op totaal uit: 245 kcal
Niet normaal.
Terecht dat je eerst een waarschuwing krijgt op die site. Zit nu ook te kijken.

"Theelepel kwark (had ik even zin in )" .

Je gaat je bijna afvragen of ze geen grapje maken. Ze slaan maaltijden over (vaak ontbijt, soms lunch) en zie dit dan: " k heb een vastendagje ik eet niets, ik heb wel een glas tomaten/groentesap op(38 kcal) en verder alleen thee/water " .
Niet meer actief op Fok!
pi_56482024
quote:

je bent heel ongezond en onverstandig bezig...

als je op deze manier doorgaat en je ideale gewicht bereikt en daarna denkt weer normaal te kunnen gaan eten kom je binnen no-time weer aan

daarbij verbruik je alleen door gewoon dingen te doen op een dag al meer dan 1000 calorieën volgens mij dus sta je in de MIN, en dat is nooit gezond

ah, dit is een quote van die site! ok..

sorry, dat had ik niet begrepen
Ja doei.
pi_56482087
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 17:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je bent heel ongezond en onverstandig bezig...

als je op deze manier doorgaat en je ideale gewicht bereikt en daarna denkt weer normaal te kunnen gaan eten kom je binnen no-time weer aan

daarbij verbruik je alleen door gewoon dingen te doen op een dag al meer dan 1000 calorieën volgens mij dus sta je in de MIN, en dat is nooit gezond

ah, dit is een quote van die site! ok..

sorry, dat had ik niet begrepen
Typisch
pi_56482125
Wij hebben overigens net Evy 12 gelopen

was dit keer

1 keer 1
1 keer 2
2 keer 4
1 keer 5

Ging écht héél lekker alleen ging de battarij op halverwege de laatste 5 minuten dus ja.. en nu? Hoe lang nog? Ja.. geen idee.. dus maar een punt uitgekozen en tot daar gerend.. en dat was zeker langer dan 5 minuten wel tof, nog even een sprintje getrokken toen het eindpunt in zicht was samen, en toen was ik écht dood, maar wat voelde ik me goed!

De muziekjes an sich vind ik nog niet eens zo rot overigens.. het is niet mijn smaak, maar wat ik wel vervelend vind, is dat het ALTIJD DEZELFDE MUZIEKJES zijn een keer dat hijg-mens, ok.. 2 keer.. mwah.. maar elke les maargoed --> tijdens dat laatste stukje zonder muziek, had ik wel door hoe fijn het is om MET muziek te lopen.. dus ik bijt wel door
Ja doei.
pi_56482133
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 17:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Typisch
Typisch?
Ja doei.
pi_56482192
Ik heb er niet veel verstand van maar moet je niet iets van 2000/2500 calorieen per dag binnenkrijgen?

Gister voelde ik me trouwens weer slecht. Gevolg was dat ik bijna geen hap door de keel kreeg. Sta ik vandaag op de weegschaal, ben ik weer een kilo afgevallen. Weeg nu weer 70/70,5. De bedoeling is dat ik iets van twee kilo aankom. Dus jullie kunnen wel raden wat ik vanavond ga doen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2008 17:44:11 ]
  zaterdag 2 februari 2008 @ 17:48:00 #123
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_56482250
quote:

Jeetje; waarom avondeten? Wat een loser ben je zeg als je niet eens een paar maaltijden per dag kan skippen
pi_56482350
ik gelóóf dat het een quote was.. en dat KinggKullWarriorKing dat alleen quotte zonder een quote te gebruiken..

althans, dat hoop ik
Ja doei.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 18:15:30 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56482652
Het is inderdaad een quote. Een dagboekfragment van de website .
Niet meer actief op Fok!
pi_56482699
maar wie is KKWK??
Ja doei.
pi_56482815
Die zat vroeger ook bij de club. Ik heb vandaag gegeten tot nog toe:

1 kom met fruit 'n fibre en halfvolle melk.

2 geroosterde sneeen brood met dubbel rosbief (moest op vandaag)

Kom Chinese tomatensoep.

Vanavond ga ik eten: Dim Summetjes met meegestoomde aspergetips. Ik ben daar dol op, maar meneer C. vindt dat geen echt eten, maar aangezien hij er niet is vanavond..........Ik doe dat wel vaker als ik alleen ben: iets eten wat eigenlijk niet als avondeten bedoeld is, dus een boterham met gebakken ei, of een potje koude rode kool met appeltjes, dat soort werk. Doen jullie dat wel eens?
pi_56482817
Hier nog wat 'goede voorbeelden'
quote:
ej
ik heb al 9 jaar anorexia ( kort tijdje bulimia) en andere psychische problemen. ben al heel lang onder behandeling en 2 1/2 jaar opgenomen geweest. ik zit nu eindelijk weer thuis en ben die hele gezondsheidszorg zat! mijn enige doel nu is = AFVALLEN! want dankzij oa ziekenhuisopnames ben ik behoorlijk wat aangekomen
weeg f*cking 53 kg. lengte = 1.68 m
ik loop nog wel bij een psych maar die is niet zo snugger en ik ontken alles vanaf nu tegen iedereen...
"hoe gaat t met eten ?" mijn ant: prima!
het gaat ook prima want ik ben aan t afvallen...dus volgens mijn maatstaven gaat t prima
seeyou xx mij
en
quote:
Hii.
Ik ben het beu om terug vet te zijn.
Dus ik probeer het hier opnieuw.
Ik was ooit heel zwaarlijvig, ging op dieet en kreeg anorexia.
Ik woog nog 28kg voor 1m60.
Heb 4 opname's gehad, aan n sonde en baxter gelegen.
Maar de laatste opname was een echte hel ze hebben me vol gepropt en terug zo wat in dat binge-eating geholpen.
Nu weeg ik 60kg voor 1m60 ik vind het vre-se-lijk.
Ik wil niet terugvallen, maar ik zou gewoon wat afvallen.
45 lijkt me perfect. Steun mij? Groetjes, x
word hier zo triest van
Ja doei.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 19:00:48 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56483319
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]

en
[..]

word hier zo triest van
Vooral die eerste idd.
Niet inzien hoe verkeerd je bezig bent en hulpverleners voor de mal houden, want die hebben er geen verstand van en willen je tegenwerken etc. Al herken ik dat gedrag wel. Heb het zelf ook gedaan (maar niet met eten). Zoals zij zeggen: the end justifies the means.
Niet meer actief op Fok!
pi_56483437
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]

en
[..]

word hier zo triest van
Ik ook ... (kan me herinneren dat er hier een tijd geleden ook een docu stond, over anorexia, en meiden die waren 'afgekickt'. Was echt eng eigenlijk)

Te bedenken dat veel mijn leeftijd of jonger zijn ... en niet heel veel ouder worden als ze zo doorgaan ...
pi_56485973
ik wil geen pro-ana lijken maar ik voel me een beetje schuldig over de kipkluifjes die ik op heb.. en de patat

maar ze waren zooooooooooooooo lekker heb 5 kipkluifjes op ofzo.. en een flink bord patat..
niet te vaak doen, dit soort lekkere uitspattingen morgen wordt het gelukkig gewoon mie met groenten, dus dat scheelt!

Ik vind het aan de ene kant naar, dat ik me 'schuldig' voel over eten, want lekker koken (de kruiden voor de kip waren geweldig!) is een van mijn grootste hobbies.. en ik kan er écht van genieten.. maar aan de andere kant: eindelijk let ik eens écht op wat ik eet..

Gisteravond expres op de eigen motor naar Nijmegen gegaan zodat ik niet kon drinken,en heb daar 3 chipjes en een klein handje nootjes op, en verder enkel thee, terwijl de rest aan het bier zat en hand na hand nam uit de schaaltjes. En dat vond ik voor hen niet erg (zij kunnen het wel hebben ) en ik vond het voor mezelf ook niet erg.. heb voor de smaak die handjes genomen, maar 'verlangde' niet naar meer ofzo.. dus ja.. ik kan er prima vanaf blijven, maar af en toe een bord patat met curry.. dat vind ik wel zó lekker... en dat moet ook eigenlijk kunnen, AF EN TOE.. maar waarom dan tóch denken: 'had ik maar gewoon wat groente gewokt met wat rijst'

en tóch gaat 't goed..
Ja doei.
  Vis een optie? zaterdag 2 februari 2008 @ 21:35:57 #132
70532 loveli
N
pi_56487326
Weird. Een jongen die een crush op me had (niet wederzijds) denkt dat ik lesbisch ben omdat hij een uitspraak verkeerd opgevat heeft. Ik ben er nog niet helemaal achter of ik het een probleem vind of een oplossing. De crush in in ieder geval gecrashed.
crap in = crap out
pi_56488434
Het ís een oplossing Loveli
Heb je nou niet het risico dat de hele populatie leuke jongens om je heem dat straks denkt?
  Vis een optie? zaterdag 2 februari 2008 @ 22:16:57 #134
70532 loveli
N
pi_56488690
Hm... ik ga even de schade beperken...
crap in = crap out
pi_56488784
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:16 schreef loveli het volgende:
Lijkt me niet onverstandig

Hete, suikervrije citroenlimonade is trouwens best lekker
pi_56488835
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:16 schreef loveli het volgende:
Jongens vinden dat sexy. Ze denken dan dat ze mee mogen doen

MoBlo: Niet schuldig voelen als je af en toe wat minder gezond eet. Je moet het gewoon niet vaak doen en als je het doet: gewoon genieten en weer door!!

(volg zelf ook niet altijd m'n goede raad op hoor....)
  zondag 3 februari 2008 @ 03:05:52 #137
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56494019
ok...

Brrrr, die pro anna verhalen blergh!
Mensen dachten ook dat ik zo was omdat afvallen zo'n issue was in 't dagelijkse leven. Gelukkig zit er teveel bourgondisch gen in me, eten = Je moet 't alleen in mate en proporties doen icm beweging zeg maar.

Maarrrrrrrrrrrrrr
Vandaag heb ik een wetsuit gehaald (mijn carnavalspak, icm wat zuurstofflessen en een duikbril (die ik nog zoek). Stond even in de spiegel te kijken en ineens vond ik mezelf wel erg dun.
Van de week stond ik op video en bekeek ik mezelf 's terug en schrok ik ook wel een beetje. Ben echt dun geworden. Damn. Maar wel prettig dun zeg maar.

Succes iedereen weer!

Loveli, hier is 't juist net andersom, ik ben gecrashed Gisteren wel een zak chips in recordtempo naar binnen gewerkt.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_56494547
Die pro-ana websites zijn idd erg eng, heb ze ook wel eens gezien, en ook wel eens docu's, maar brrrrr, echt scary

Hier gisteren lekker uit eten geweest, heerlijke carpaccio gehad, varkenshaasje met champignonsaus en een dame blanche toe

Alleen op de terugweg was mn lichaam weer niet lief, onderweg gestopt bij tankstation, kwam weer allemaal bloed mee, en nu is mn hoofd dus allemaal draaiboeken aan het bedenken voor de verschillende uitslagen die ik kan krijgen dinsdag. De meeste zijn niet echt slaapbevorderend kan ik zeggen. Dus nu maar ff afleiding zoeken, en zometeen nog maar ff proberen te slapen.
  zondag 3 februari 2008 @ 05:59:08 #139
84524 Morwen
I got life
pi_56494556
quote:
Op zondag 3 februari 2008 05:52 schreef Sylvana het volgende:
Die pro-ana websites zijn idd erg eng, heb ze ook wel eens gezien, en ook wel eens docu's, maar brrrrr, echt scary

Hier gisteren lekker uit eten geweest, heerlijke carpaccio gehad, varkenshaasje met champignonsaus en een dame blanche toe

Alleen op de terugweg was mn lichaam weer niet lief, onderweg gestopt bij tankstation, kwam weer allemaal bloed mee, en nu is mn hoofd dus allemaal draaiboeken aan het bedenken voor de verschillende uitslagen die ik kan krijgen dinsdag. De meeste zijn niet echt slaapbevorderend kan ik zeggen. Dus nu maar ff afleiding zoeken, en zometeen nog maar ff proberen te slapen.
Je maakt je veels te druk, hoe vaak ik dat al niet zeg, schijt aan wat iedereen denkt Bloed komt waarschijnlijk van een maagzweer, door stress vaak of een bacterie (moet je even opzoeken). Laat je toch niet zo opnaaien
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_56494569
quote:
Op zondag 3 februari 2008 05:59 schreef Morwen het volgende:

[..]

Je maakt je veels te druk, hoe vaak ik dat al niet zeg, schijt aan wat iedereen denkt Bloed komt waarschijnlijk van een maagzweer, door stress vaak of een bacterie (moet je even opzoeken). Laat je toch niet zo opnaaien
Uhm, lees mn weblog even., laatste 3 logs, dan kun je lezen dat dit niet zomaar iets is, maar dat er veel meer aan de hand is...
  zondag 3 februari 2008 @ 06:12:47 #141
84524 Morwen
I got life
pi_56494587
quote:
Op zondag 3 februari 2008 06:05 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Uhm, lees mn weblog even., laatste 3 logs, dan kun je lezen dat dit niet zomaar iets is, maar dat er veel meer aan de hand is...
En jij denkt dat ik dat niet weet? Ok, prima, ik wens je heel veel sterkte en dat meen ik
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_56494593
thnx, en het is gewoon ff de uitslagen afwachten, maar kans dat het is wat jij zegt, is wel erg klein, dat hadden ze allang kunnen vinden met de onderzoeken die ik al gehad heb Want mn maag hebben ze al onderzocht, dus als het een maagzweer is, hadden ze dat al kunnen zien op scopie, en in mn bloed hadden ze een bacterie of infectie kunnen vinden, maar dat is het ook niet volgens mn specialist.
pi_56494792
quote:
Op zondag 3 februari 2008 06:17 schreef Sylvana het volgende:
thnx, en het is gewoon ff de uitslagen afwachten, maar kans dat het is wat jij zegt, is wel erg klein, dat hadden ze allang kunnen vinden met de onderzoeken die ik al gehad heb Want mn maag hebben ze al onderzocht, dus als het een maagzweer is, hadden ze dat al kunnen zien op scopie, en in mn bloed hadden ze een bacterie of infectie kunnen vinden, maar dat is het ook niet volgens mn specialist.
Ik heb de laatste 3 jaar regelmatig last van mijn buik, heb ook ontzettend veel onderzoeken laten doen waaronder een endoscopie en uiteindelijk hebben ze wel iets kunnen ontdekken wat er niet thuishoorde, maar omdat de dokter niet wist wat het was hebben ze het maar zo gelaten

Maar ik begrijp dus wel die stress voor de uitslag. Het klinkt raar maar ik hoop wel dat ze iets bij je vinden, dan weet je tenminste wat het is (en er misschien bij jou wel iets aan willen doen).
pi_56494835
Goeiemorgen iedereen

Wat een posttijden zeg en ik maar denken dat ik vroeg ben met mijn 8 uur opstaan op zondagochtend (iedere week, je went eraan). Gister waardeloze dag wat eten betreft, had er totaal geen vat meer op, maar dat gaat vandaag weer gewoon prima .. net 2 minipistoletjes (grootte van je handpalm) met light jam en verse aarbeien gehad, heerlijk (tja, niet echt aardbeientijd, maar mijn vader had ze gehaald en ze waren wel lekker)
pi_56494855
Ik ben ook al een tijdje wakker
Eens even bedenken waarmee ik ga ontbijten. Ik heb in ieder geval al een lekkere pot thee
pi_56494865
Er is helaas een verschil in wakker zijn en opstaan

En ik had ook een pot thee . In zo'n enorm grote mok .
pi_56495145
Goedemorgen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 3 februari 2008 @ 10:28:56 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56495184
Morgen .

Gisteravond naar de film geweest. Stomme film (Gone baby gone) en mijn diner bestond uit een bak popcorn . Verder geen honger .

Straks even m'n kamer opruimen en verder lekker relaxen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56495217
Goedemorgen! Ik heb morgen weer weegdag, dus vandaag weer even mezelf voor de gek houden en wat strenger doen .

Zometeen sporten, want gisteravond filmavond gehouden met veel lekkers. Op zich niet eens zo gek, paar toastjes met filet americain gehad, en wat stokbrood met rivierkreeftjessalade, en cherrytomaatjes, maar wel flink wat wijn en dat tikt toch ook wel aan.

Nu eerst maar even een broodje voor het sporten, en de merels in de tuin de restjes oud brood geven die er nog liggen (ze zitten me haast boos aan te kijken dat er niets ligt dat krijg je als je vogels te vaak voert).
  zondag 3 februari 2008 @ 12:36:57 #150
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_56497002
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 19:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vooral die eerste idd.
Niet inzien hoe verkeerd je bezig bent en hulpverleners voor de mal houden, want die hebben er geen verstand van en willen je tegenwerken etc. Al herken ik dat gedrag wel. Heb het zelf ook gedaan (maar niet met eten). Zoals zij zeggen: the end justifies the means.
Tja, maar dit is niet anders dan het gedrag van mensen die overgewicht hebben.
Het zal voor sommigen hier wel weer vervelend klinken ( en dat bedoel ik niet zo ), maar los van de mensen die door ziekte overgewicht hebben, is het echt een feit dat overgewicht voornamelijk wordt veroorzaakt door psychische problemen/niet lekker in de vel zitten/emotionele overgevoeligheid.
Je ziet dan ook regelmatig dat molligerds en dikkerds zonder moeite hun overgewicht kwijtraken als ze hun 'ballast' kwijtraken.
Zo werkt het lichaam ook; die is onlosmakelijk verbonden met de geest.

Dit is slechts de andere zijde van de medaille, en die vind ik net zo treurig als de mensen die al jaren worstelen met overgewicht. Iemand met anorexia doet in feite niets anders dan een emotionele eter.
Ze worstelen namelijk met het verkeerde. Het is vaak niet de voeding..de meeste dikkerds die ik ken eten veel te gezond, bijna eng gezond.
En ja, tuurlijk kan je aanleg hebben om dik te worden, maar dan hoef je nog niet dik te worden. Een risico is geen voldongen feit.

Een life-coach, misschien wat therapie, of zelfs een echte hoofddokter zou volgens mij beter werken dan welk dieet dan ook. Sterker nog, ik heb gezien dat het werkt en dat die meiden ineens veel minder moeite hoefden te doen om weer op streef te komen.

Wat jullie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')