abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56444746
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Je was vast Queen Victoria in een vorig leven
ahhh nu snap ik het
  Vis een optie? donderdag 31 januari 2008 @ 23:50:46 #52
70532 loveli
N
pi_56447581
Vanavond moest ik nog snel boodschappen doen en ik kreeg een enorme choco-craving. De pondsverpakking Guylian lag al een kwartier in mijn winkelwagen toen er 3 meiden voor me invoegden. Na de aanblik van 3 zeer volslanke achterwerken heb ik direct de chocola weer teruggelegd. 1-0 voor mij (vanaf half januari gerekend, de score t/m december 2007 was 0-17 in mijn nadeel).
crap in = crap out
pi_56448146
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:19 schreef freecell het volgende:
Grillpan! Wil ik ook graag!
Ik zag ze gisteren bij de IKEA voor 11,- iemand ervaring met die grillpan?
Freecell, ja, die had ik ook. Zou m je niet aanbevelen; het is een dun ding met een antiaanbaklaag. En dan werkt het grillen dus niet echt, want de grap van grillen is dat je de pan loeiheet maakt (dat kan met een dunne pan sowieso minder natuurlijk) en het dan een beetje 'aan laat branden' maar dat lukt natuurlijk niet met een antiaanbaklaag.

Ik zou je van harte willen aanraden om een tientje of misschien 20 euro meer uit te geven voor een gietijzeren exemplaar, zonder anti-aanbaklaag. Let er goed op of de ribbels niet te diep/ondiep zijn, of ze smal zijn en redelijk dicht op elkaar zitten!

Oh ja en conleche, een echte aanrader in combinatie met een grillpan vind ik zo'n oliespuitbus. Niet van die vieze non-fat cooking spray gewoon zo'n busje van de kookwinkel, zelf vullen met de olie die je lekker vindt, en dan lekker vernevelen. Krijg je veel minder vet binnen, en is het mooi verdeeld over het oppervlak.

* ColdFeet is verslaafd aan het kopen vaan kook-gadgets
pi_56448425
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Freecell, ja, die had ik ook. Zou m je niet aanbevelen; het is een dun ding met een antiaanbaklaag. En dan werkt het grillen dus niet echt, want de grap van grillen is dat je de pan loeiheet maakt (dat kan met een dunne pan sowieso minder natuurlijk) en het dan een beetje 'aan laat branden' maar dat lukt natuurlijk niet met een antiaanbaklaag.

Ik zou je van harte willen aanraden om een tientje of misschien 20 euro meer uit te geven voor een gietijzeren exemplaar, zonder anti-aanbaklaag. Let er goed op of de ribbels niet te diep/ondiep zijn, of ze smal zijn en redelijk dicht op elkaar zitten!

Oh ja en conleche, een echte aanrader in combinatie met een grillpan vind ik zo'n oliespuitbus. Niet van die vieze non-fat cooking spray gewoon zo'n busje van de kookwinkel, zelf vullen met de olie die je lekker vindt, en dan lekker vernevelen. Krijg je veel minder vet binnen, en is het mooi verdeeld over het oppervlak.

* ColdFeet is verslaafd aan het kopen vaan kook-gadgets
Ik herinner me ineens dat wij het al een keer over die pannen hebben gehad, omdat jij het toen ook over gietijzer had en ik over verzwikte polsen Die van tefal is ook al best zwaar en dik, maar nog wel handelbaar! Ik smeer de olie uit met zo'n siliconen kwastje, wat mij betreft de gadget van de eeuw. (nou ja dat is misschien wat overdreven) kan je gewoon in de vaatwasser doen en je hebt dan ook maar héél weinig olie nodig.... Ik heb eigenlijk maar weinig kookgadgets. M'n staafmixer die gebruik ik wel in allerlei hoedanigheden en ik heb ook goeie messen, maar voor de rest eigenlijk niet zoveel. Wat heb jij nog meer aan leukigheden?
pi_56448603
Om eens een paar topstukken te noemen: twee ijsmachines, een sapcentrifuge en een mezzalune (wiebelmes). En een caquelon en een fraaie zwarte chamotte sudderpan.

Maar goeie messen is het halve werk! Mag ik vragen welk merk?
pi_56448681
ik heb een favoriet mes van sabbatier
en verder hebben mn ouders wel alles wat er bestaat aan keukenspullen
pi_56448791
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:32 schreef ColdFeet het volgende:
Om eens een paar topstukken te noemen: twee ijsmachines, een sapcentrifuge en een mezzalune (wiebelmes). En een caquelon en een fraaie zwarte chamotte sudderpan.

Maar goeie messen is het halve werk! Mag ik vragen welk merk?
O ja ik heb ook een ijsmachine. (En ook een sapcentrifuge en een stoommachine en een broodmachine) gebruik ik allemaal nooit.
Wel een oranje sudderpan van gietijzer. Ik ben nu in het atelier van Meneer C. en ik heb hier een koksmes van 5 of 6 euro bij de Blokker gekocht dat vlijmscherp is Echt waar! Ik weet niet hoe lang het zo blijft, want hij is net nieuw, maar ik was echt verbaasd want in mijn huis en in Belgie heb ik wel dure messen, eentje van Zwilling en de andere van Sabatier en daar heb ik ook best plezier van, maar raar genoeg ook van deze van de Blokker. Niet van leChef, maar van "art of cooking"
pi_56448820
Welke sabatier, PF? Het is in principe een onbeschermde merknaam, net als bijvoorbeeld Solingen, maar er zitten heel goede tussen!
pi_56448834
gewoon van de kookhandel? staat sabbatier op?
pi_56448861
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:43 schreef ColdFeet het volgende:
Welke sabatier, PF? Het is in principe een onbeschermde merknaam, net als bijvoorbeeld Solingen, maar er zitten heel goede tussen!
Geen idee, ik kom er op terug als ik weer in dat huis ben, dan zal ik eens kijken. Heb de een cadeau gekregen van mijn vader en de ander van een ex vriendje, dus die is al heel oud want ik ben al 12 jaar met meneer C.!
pi_56448881
Conleche, om eerlijk te zijn: de ijsmachines staan hier stof te vangen... Mijn vriezer is te klein. Maar in m'n studentenhuis gebruikte ik ze echt vaak, heerlijk! Desnoods gewoon een pak magere yoghurt met rode vruchten van AH erin pleuren
Oh ja, en ik heb ook stoommandjes van de toko! En die gebruik ik weliswaar met vlagen, maar toch best vaak!

Enige apparaat dat ik NOOIT gebruik is het tosti-ijzer. ik vind tosti's uit de koekenpan veel lekkerder En het electrische fonduestel is ook geen favoriet
pi_56448938
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gewoon van de kookhandel? staat sabbatier op?
Je hebt bijv Lion Sabatier, da's een heel bekende & goeie, of Diamant Sabatier... Ik weet er ook niet heel veel van, ik heb bij de keuze van mijn messen me vooral georienteerd op de duitse (en ooit, als ik Mr ColdFeet heb overtuigd van het belang van het eten van rauwe vis, ga ik van die supergave japanse messen kopen ).
pi_56449228
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 00:47 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, om eerlijk te zijn: de ijsmachines staan hier stof te vangen... Mijn vriezer is te klein. Maar in m'n studentenhuis gebruikte ik ze echt vaak, heerlijk! Desnoods gewoon een pak magere yoghurt met rode vruchten van AH erin pleuren
Oh ja, en ik heb ook stoommandjes van de toko! En die gebruik ik weliswaar met vlagen, maar toch best vaak!

Enige apparaat dat ik NOOIT gebruik is het tosti-ijzer. ik vind tosti's uit de koekenpan veel lekkerder En het electrische fonduestel is ook geen favoriet
Stoommandjes gebruik ik ook vaak! Tosti-ijzer gebruik ik wel, vind dat samengeperste wel lekker. Ijsmachine gebruik ik niet om dezelfde reden als jij: nooit plaats over in mijn toch best ruime vriezer. Broodmachine gebruik ik niet omdat ik m'n eigengebakken brood maar zozo vind. Ik moet gaan slapen, moet morgen weer werken, maar ik heb nog niet zoveel slaap
pi_56449327
Een grote vriezer staat erg hoog op mijn verlanglijstje. Ik ben dol op grote pannen eten maken en dan bakjes invriezen, mijn kleine vriesvakje is volgepropt met porties stoofvlees en pompoensoep (en een pak wontonvelletjes ).
Op een dag koop ik zo'n grote vrieskist, lijkt me heerlijk

Afijn, slaap wel. Ik drink nog even een versgecentrifugeerd appelsapje met Stoli en dan ga ik ook!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 07:15:43 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56450520
.

Ik ben alweer wakker. Stomme studiestress ook . Normaal sta ik pas om 8:30 op, maar nu ben ik meteen maar aan het werk gegaan.
Niet meer actief op Fok!
pi_56450883
Goedemorgen
Vanmorgen gaf mijn weegschaal toch weer het juiste gewicht aan
Zometeen maar eens beginnen met alles in te pakken
pi_56450897
Goedemorgen
Ik heb een messenset van mijn moeder gekregen een tijd terug. Geen merk, maar idioot scherp
Ik heb een hele goede braadpan En verder niet zoveel boeiends eigenlijk
pi_56450956
Wij hebben zo'n enorme vrieskist ... maar geen sapcentrifuge, ijsmachine, broodbakmachine of andere keukenmachine. Ja een tosti-ijzer en een staafmixer . Maar onze vriezer zit eigenlijk altijd wel redelijk vol: allemaal groentes en vooral veel brood en ijs .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56451015
Oja een vriezer Wij hebben een tafelmodel vriezer met grote laden en een lossen grote koelkast, ook met groot vriesvak. Zo heerlijk Er is altijd wel een maaltijd in huis!
pi_56451440
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 08:42 schreef freecell het volgende:
Oja een vriezer Wij hebben een tafelmodel vriezer met grote laden en een lossen grote koelkast, ook met groot vriesvak. Zo heerlijk Er is altijd wel een maaltijd in huis!
Dat wil ik ook

Miss_S, ga je skiën?
pi_56451446
Hier hebben we ook alleen een tosti-ijzer en een sapcentrifuge
En in de vriezer zit nooit iets komt misschien omdat we elke dag boodschappen doen
pi_56451523
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat wil ik ook

Miss_S, ga je skiën?
Nee, ga nooit zo ver
pi_56452048
Nou das pech hebben!! Is het 1 februari en gisteren stond ik op 63,2 dus ik had nog stille hoop dat ik vandaag precies op de 62,9 zou zitten. (na het avondeten expres niets meer gegeten) Ben ik ongesteld geworden zeg! Weeg ik gewoon 64,1!!

Maar goed ik vier dus m'n eerste verjaardag van m'n gezonde regime en ik wil jullie allen hartelijk bedanken, want ik geloof dat ik echt veel aan deze slankclub heb!! Ik weet niet waaraan het precies ligt: de sociale controle, het van je afschrijven of jullie tips. Feit is dat ik hier met plezier kom!
pi_56452143
Mogge!

Gisteren gebakken vis op met rosti en salade. En een bakje vla en een paar langetjes. Na het werk nog een bakje biogarde met cruesli.
Van het weekend ga ik m'n best doen de ongezonde dingen te weerstaan, maar ik vrees dat het niet helemaal geweldig ga lukken (motivatie is wel dat ik natuurlijk in m'n nieuwe broek moet blijven passen. W27 , ik ben er nog steeds niet over uit dat die verkoopster stug volhield dat de maten niet groter vallen dan een tijd terug)...
Het mooi kotsende meisje.
pi_56452232
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:50 schreef conleche het volgende:

Maar goed ik vier dus m'n eerste verjaardag van m'n gezonde regime en ik wil jullie allen hartelijk bedanken, want ik geloof dat ik echt veel aan deze slankclub heb!! Ik weet niet waaraan het precies ligt: de sociale controle, het van je afschrijven of jullie tips. Feit is dat ik hier met plezier kom!
Tof dat je het hier naar je zin hebt
En als je ongesteld bent, hoor je gewoon zwaarder te zijn
pi_56452255
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:50 schreef conleche het volgende:
Nou das pech hebben!! Is het 1 februari en gisteren stond ik op 63,2 dus ik had nog stille hoop dat ik vandaag precies op de 62,9 zou zitten. (na het avondeten expres niets meer gegeten) Ben ik ongesteld geworden zeg! Weeg ik gewoon 64,1!!

Volgens mij kan ik wel namens iedereen zeggen dat wij ook heel veel aan jou gehad hebben
pi_56452541
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Volgens mij kan ik wel namens iedereen zeggen dat wij ook heel veel aan jou gehad hebben
Dank, dat is lief

@veiligheidsspeldje: maat 27!!! Dat is echt superklein!! Wat goed. Volgens mij had ik voor het laatst 27 op de middelbare school!! Mogen we een foto??
pi_56452602
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:13 schreef conleche het volgende:

[..]

Dank, dat is lief

@veiligheidsspeldje: maat 27!!! Dat is echt superklein!! Wat goed. Volgens mij had ik voor het laatst 27 op de middelbare school!! Mogen we een foto??
Ik heb trouwens hetzelfde gevoel w.b. gezonderen bij slank als jij: best nuttig en veel tips enzo. Ik was anders bv. nooit op het idee gekomen te gaan hardlopen denk ik!

En een foto komt mss. wel nog, maar nu heb ik er geen, moet studeren nu eigenlijk
Het mooi kotsende meisje.
pi_56456274
Goeiemiddag

Wat gaat het weer ontzettend hard zeg

Gisteravond stoommaaltijd met kip, aardappeltjes, sperzieboontjes en broccioli gehad, was wel lekker

Daarna al naar Peter gegaan, zit nu tosti's te eten, wat we vanavond gaan eten weet ik nog niet, moeten nog boodschappen doen. Morgen uit eten, en zondag naar carnavalsoptocht in Oldenzaal, dus nog maar ff kijken hoe we dat dan met eten doen.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:48:35 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56456289
Zo, ik ben weer klaar voor vandaag en ik ga nu eens douchen. Dan boodschappen doen en dan maar eens naar Drachten. Even kijken of mijn ouders nog leven .
Tot vanavond .
Niet meer actief op Fok!
pi_56458337
Ik moet zometeen naar de fysio, daarna gelijk door naar werk...'s avonds werken vind ik nooit zo prettig, want ze hebben daar nog nooit van een fatsoenlijke maaltijd gehoord. Ben ook ontzettend moe want ik heb vannacht tot 3 uur aan mijn project zitten werken (klaag klaag klaag )

fijne dag nog iedereen!
pi_56458850
Ooh, ik heb echt een pechdag vandaag!

1. De WC-bril is doormidden gescheurd (en nee, niet door m'n gewicht ) .Het is er één van hout en hij was net nieuw, en dan zo *krak* op de nerf doormidden. Bleh. Dus, naar het dorp voor een nieuwe WC-bril. Bij de Hubo.

2. Meneer Hubo staat te bellen met een vriend, gok ik, want het klonk erg gezellig. Ik heb verdorie 10 minuten bij de kassa staan wachten voordat ik m'n WC-bril kon afrekenen , toen hing hij pas op! Heb hem gezegd dat ik het erg klantonvriendelijk vind, en dat hij geluk had dat hij in de wijde omtrek de enige is die WC-brillen verkoopt. Hij was er niet erg van onder de indruk.

Wat doe je als je boos uit de Hubo komt? Juist - comfort shopping bij de HEMA . Mijn buit: een nieuwe joggingbroek, een lekker warm vest, wat hemdjes en dikke sokken. Fijn!! Denk je dan hè. Want...

3. ... Je rekent natuurlijk niet op mevrouw Ik Ben Heel Eenzaam En Dus Ga Ik Praatjes Maken Met Winkelpersoneel. Eén kassa open, en dan het volgende tafereel:
quote:
"Zou dit mijn maat zijn? Ik denk het wel hè. Ja. Dat denk ik wel. Wat denkt u, kassameisje? Is dit mijn maat? En mijn kleur? Gaat er ook korting af? Ik wil graag pinnen. Hè, waarom doet mijn pasje het nou niet. Wat raar. Wat een raar apparaat. Andersom? Hoezo? Ohja, nu doet hij het. Niet genoeg saldo? Wat raar! Oh, wacht, dit is het pasje van mijn oude rekening. Haha, wat grappig. Zomaar het verkeerde pasje. Nou, even de andere zoeken hoor. Wat zit er veel zooi in m'n portemonnee. Jeetje. Oh, daar is hij. Nou, weer even opnieuw. Wat duurt het lang! Oh, moet ik nog op ja drukken. Ja, dat had ik toch al gedaan? Niet? Nou, doen we het nog een keer. Raar apparaat. Zo, betaald. Kan ik het nog wel ruilen? Want ik weet nog niet zeker of dit wel m'n kleur is.
Ik was aardig rood aangelopen op dat moment, want ik wilde daarna gaan sporten, m'n sporttas was zwaar, de tas met WC-bril ook, ik moest plassen èn er ging net een andere kassa open waarvan de rij véél sneller ging. Ik ook altijd met m'n nooit-van-rij-wisselen-strategie . Na een kwartier wachten was ik dus eindelijk aan de beurt, gauw afgerekend en naar de sportschool gefietst.

4. Bij de sportschool, lekker sporten, maar er was iemand aan de waterleidingen bezig, waardoor ik m'n flesje water niet kon bijvullen. De automaat met flesjes water/sportdrank was ook stuk, dus resultaat na een uur sporten: hoofdpijn . De douches deden het logischerwijs ook niet (fijn dat ze dat soort dingen even aankondigen...), dus bezweet, vies, en met hoofdpijn naar huis.

...

5. Lekke band .

Halverwege huis, dus helemáál niet in de buurt van een fietsenwinkel, dus maar naar huis lopen heuvelop en tegen de wind en motregen in en vriendlief opbellen dat hij even een setje bandenplakspul mee naar huis moet nemen uit z'n werk.

Anyway..
Mijn positieve het-leven-is-mooi-attitude is aardig op de proef gesteld vandaag, en ik heb heel slecht geluncht met een bagel met boter en hagelslag en een mok warme chocolademelk met slagroom . (Je begrijpt natuurlijk dat het hele verhaal hierboven puur en alleen is geschreven om dit goed te praten hè..)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2008 14:42:33 ]
pi_56458936
Omg, de wet van Murphy is wel erg van toepassing op jou vandaag. Als ik zo'n dag had, dan zou ik ook gewoon ff mezelf verwennen met wat lekkers hoor
pi_56458948
Razz

Ontzettend rot voor je allemaal, maar je beschrijft het nèt iets te geestig om echt medelijden op te wekken
pi_56459243
Ja lach maar op het moment zelf was het niet echt grappig.
Nou, ik ga aan de thee en studie, maar ik moest het gewoon even kwijt. Het leek echt wel zo'n film, waarin de hoofdpersoon geteisterd wordt totdat hij/zij doordraait .
pi_56459901
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 14:41 schreef Razztwizzle het volgende:

1. De WC-bril is doormidden gescheurd (en nee, niet door m'n gewicht ) .Het is er één van hout en hij was net nieuw, en dan zo *krak* op de nerf doormidden. Bleh. Dus, naar het dorp voor een nieuwe WC-bril. Bij de Hubo.

2. Meneer Hubo staat te bellen met een vriend, gok ik, want het klonk erg gezellig. Ik heb verdorie 10 minuten bij de kassa staan wachten voordat ik m'n WC-bril kon afrekenen , toen hing hij pas op! Heb hem gezegd dat ik het erg klantonvriendelijk vind, en dat hij geluk had dat hij in de wijde omtrek de enige is die WC-brillen verkoopt. Hij was er niet erg van onder de indruk.

Wat doe je als je boos uit de Hubo komt? Juist - comfort shopping bij de HEMA . Mijn buit: een nieuwe joggingbroek, een lekker warm vest, wat hemdjes en dikke sokken. Fijn!! Denk je dan hè. Want...

3. ... Je rekent natuurlijk niet op mevrouw Ik Ben Heel Eenzaam En Dus Ga Ik Praatjes Maken Met Winkelpersoneel. Eén kassa open, en dan het volgende tafereel:
[..]

Ik was aardig rood aangelopen op dat moment, want ik wilde daarna gaan sporten, m'n sporttas was zwaar, de tas met WC-bril ook, ik moest plassen èn er ging net een andere kassa open waarvan de rij véél sneller ging. Ik ook altijd met m'n nooit-van-rij-wisselen-strategie . Na een kwartier wachten was ik dus eindelijk aan de beurt, gauw afgerekend en naar de sportschool gefietst.

4. Bij de sportschool, lekker sporten, maar er was iemand aan de waterleidingen bezig, waardoor ik m'n flesje water niet kon bijvullen. De automaat met flesjes water/sportdrank was ook stuk, dus resultaat na een uur sporten: hoofdpijn . De douches deden het logischerwijs ook niet (fijn dat ze dat soort dingen even aankondigen...), dus bezweet, vies, en met hoofdpijn naar huis.

...

5. Lekke band .

Halverwege huis, dus helemáál niet in de buurt van een fietsenwinkel, dus maar naar huis lopen heuvelop en tegen de wind en motregen in en vriendlief opbellen dat hij even een setje bandenplakspul mee naar huis moet nemen uit z'n werk.

Anyway..
Mijn positieve het-leven-is-mooi-attitude is aardig op de proef gesteld vandaag, en ik heb heel slecht geluncht met een bagel met boter en hagelslag en een mok warme chocolademelk met slagroom . (Je begrijpt natuurlijk dat het hele verhaal hierboven puur en alleen is geschreven om dit goed te praten hè..)
Woon jij soms in Tiel?? Want die vrouw bij de HEMA klinkt precies als mijn schoonmoeder, ik zweer het je!
pi_56460506
Gister weer een meetdagje gehad ... weer wat cm kwijt .. en wij hebben zo'n nieuwe ouderwetse weegschaal (lees: niet digitaal) en ik kon niet zien hoe zwaar ik precies woog want het zat tussen streepjes in dus ik weeg nu , denk ik, 77.3 kg.
Al 0,7 kilo eraf.... WAT GAAT HET LANGZAAAM

Vandaag een bakje cruesli balans met melk gehad. En dat was het ... was erg erg erg laat uit bed. Vanavond staat geloof ik pannekoeken op het menu en morgen een verjaardag, dus ik doe het heel rustig aan met eten
pi_56460676
...

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2008 17:45:21 ]
pi_56460802
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 14:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja lach maar op het moment zelf was het niet echt grappig.
Nou, ik ga aan de thee en studie, maar ik moest het gewoon even kwijt. Het leek echt wel zo'n film, waarin de hoofdpersoon geteisterd wordt totdat hij/zij doordraait .

Ik voelde wel enig medelijden toen ik het las hoor
Maar die films zijn ook niet voor niets vaak grappig
pi_56461315
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je kan het in ieder geval ook namens mij zeggen . Ik heb sowieso heel erg veel aan de mensen hier, kom hier ook met plezier en dit zorgt ervoor dat ik het niet ongezond ga proberen, maar gewoon normale hoeveelheden blijf eten ...
quote:
Op msn heb ik een *aai*-smiley, die is nu wel van toepassing. Al kan je veel te grappig schrijven, moest stiekem een beetje lachen ...

Ik ben naar de stad geweest, heb níets lekkers gekocht, alleen al omdat het niet op mn menuutje stond . Wel de halve stad doorgezocht naar een gewoon basic tshirtje in het blauw. Basics kon ik wel vinden op zich, maar in van die fantasieloze kleuren als donkergroen, grijs en wit. Ik wil felblauw, lime, knaloranje en dat soort zooi . H&M had ze alleen in het meest onmogelijke model, maar na een halve dag zoeken wel gevonden bij de New Yorker. Nu heb ik lekker 3 shirtjes voor totaal 14.90, maatje S, zelfs nu ik wat aangekomen ben .
pi_56461909
Ik heb mezelf vandaag schandelijk verwend.

De stad ingeweest en een galajurk gekocht Terwijl ik helemaal geen gala in het vooruitzicht heb
En nog lekker naar de kapper geweest, m'n haar zit weer goed nu Al is het net wel verwaaid door de wind

@Razz: Al klinkt het wel heel grappig

[ Bericht 26% gewijzigd door Ewelina op 01-02-2008 17:37:33 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 17:32:45 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56462608
quote:

[..]

...

5. Lekke band .

Anyway..
You made my day .
En: ook jij bent een aanwinst voor dit topic .

Ik zit nu bij m'n ouders. Even afleiding . Gaan straks gebakken aardappelen met sla en een hamburger eten .
Niet meer actief op Fok!
pi_56462746
Zo, net boodschappen gedaan, vandaag babi pangang, met die heerlijke komkommersalade, morgen uit eten omdat mn ouders 8 jaar getrouwd zijn en zondag bamboe sajoer boontjes Dat laatste nog nooit gehad, dus ben bekend peter had van de week bamboe ajam paniki, en die was hem goed bevallen, dus nou maar es een stel van die bamboes uitproberen
pi_56463085
Vredig wandelend door het vorige topic kwam ik dit tegen:
quote:
Maar waar ruik je nou aan minilotje? Omdat ik je zo vaak over lekker eten hoor, doet het me heel erg aan een krop sla denken . (ook groen enzo)
quote:
Zo heb ik er nog nooit naar gekeken . Ik zie een meisje met een groene trui dat haar hoofd op haar arm legt .
quote:
Ik dacht dat het een sjaal oid was Iedereen andere mening
quote:
Ik zat ertussen in: ik dacht dat ze haar gezicht begroef in een groene trui, alsof ie net uit de was kwam.
quote:
We wachten vol spanning het verlossende antwoord af .
!

Dat dan maar even eerst. Ik moest even zoeken naar het origineel:

Geen trui. Geen sjaal. Zélfs geen krop sla ( ).
Het is een..
Gebreide, groene armwarmer!

En nu ga ik eens even vlug bijlezen.
pi_56463149
Ik schoot in de lach ...

(dat hadden we toch nooit kunnen raden )
pi_56463189
Lol dat hadden we idd nooit kunnen raden

Maar het mysterie is nu dus opgelost
pi_56464280
Net tamelijk saai eten gehad; kipboomstammetjes, aardappelbolletjes uit de oven en tuinbonen.
Zelf vond ik de tuinbonen heerlijk, maar TARA vindt het saai eten. Volgens hem zijn het stiekem gewoon grote doperwten
Nuja, hij vond de kipboomstammetjes geniaal, dus dat scheelt al
pi_56465904
goedenavond

en weer terug van de beurs.. en helemaal niets gekocht

ja, wel iets, maar dat was het verjaardagscadeau voor René: een druppellader

De jas helaas niet gevonden, maar die ga ik dinsdag kopen in de winkel waar ik hem gezien heb ben verliefd! Heb geen enkele jas gevonden die mooier was of beter zat,dus dit gaat 'm worden..

we hebben de hele dag rondgelopen (van 10 tot half 5) en het eetlijstje staat op:

kom yoghurt/muesli
3 boterhammen
appel
bord pasta

en qua drinken

mok melk
3 bakken thee
flesje water

redelijk al zeg ik het zelf..

nu zo nog naar Nijmegen met de motor, om even wat te drinken bij vrienden van René, maar we gaan op de motor, dus geen drank en dus veel extra calorieën voor mij vanavond
Ja doei.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 10:44:24 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56475739
Hoi .

Waar is iedereen? .

Ik was gisteren dus bij mijn ouders. Mocht kiezen tussen aardappeltjes, sla en hamburger dus of boerenkool. Achteraf wilde ik dat ik boerenkool had gekozen. Dat eet ik al bijna nooit. En die hamburger was vies. Vroeger at ik ze heel vaak, maar het zijn van die voorgefabriceerde dingen uit de vrieskist van de Aldi. Bleh.
Ik heb trouwens ook een Aldi ontdekt bij mij in de buurt, dus binnenkort maar even kijken wat ik daar aan boodschappen zou kunnen halen. Kan een hoop geld schelen .

Dit weekend lekker relaxen. Vanmiddag even naar de stad met Mark, vanavond naar de bios (Gone baby gone) en morgen lezen, denk ik. Maandag een presentatie in elkaar draaien (ben niet tevreden over de eerste versie ) en ik heb besloten mijn onderzoek iets anders aan te pakken. Als ik op deze manier doorga ben ik, perfectionist als ik ben, na de zomer nog niet klaar en ik wil er toch echt in april een punt achter kunnen zetten. Hopelijk vindt de prof dat ook goed, maar dat zal wel .

Zometeen even douchen. Hè, ik ben meteen helemaal blij .
Niet meer actief op Fok!
pi_56476265
Ik zit me te vervelen op m'n bijbaantje bij dè bank . Gelukkig staan er dit keer geen spekkies of pepernoten of koekjes op de balie. Heb voor tussendemiddag fruit en yoghurt mee. Mijn strategie is: ik doe hier niets, dus heb ik ook niet zoveel eten nodig .

Gaap. Ik ga maar eens iets archiveren ofzo. Of mensen bij de pinautomaat aanspreken op onze geweldige nieuwe actie. Joehoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')