abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56441814
game on! OP komt er zo aan!

OP

Vorige deel: Slank de lente in # 123

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

met een kleine aanvullig
Ja doei.
pi_56441886
Zometeen Wie is de mol kijken met 2 bruine pistoletjes erbij
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:15:28 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56441888
Mehehehe .
Niet meer actief op Fok!
pi_56441901
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:15 schreef Viking84 het volgende:
Mehehehe .
Het is je gelukt
pi_56441930
Ik heb net een "gezond" broodje hamburger gegeten!

Een zacht meergranen vloerkadetje, daarop wat jonge bladsla, een gegrilde Ierse magere Beefburger van Greenfields, daar weer op meegegrilde uienringetjes, tomaat, augurk en tomatenketchup! Heel fijn. Nu weet ik wel waarom ik zoiets alleen eet als ik alleen ben; zoiets kan je nl. niet netjes eten. M'n hele snoet zat onder de ketchup Toetje weer vla met frambozenjam en vifit.
pi_56441941
like I said:

lekker wraps gegeten
René had ze klaar gemaakt, dus hoefde lekker niets te doen.. alleen maar eten

straks lekker filmpje kijken op de bank, en daarna vroeg slapen, want: morgen om 10 uur op de motorbeurs zijn in Utrecht

geld uitgeven
Ja doei.
pi_56441979
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
like I said:

lekker wraps gegeten
René had ze klaar gemaakt, dus hoefde lekker niets te doen.. alleen maar eten

straks lekker filmpje kijken op de bank, en daarna vroeg slapen, want: morgen om 10 uur op de motorbeurs zijn in Utrecht

geld uitgeven
Dus MoBlo aka Faithy is eigenlijk Gaby!!
pi_56441980
Dinsdag had mijn vriendje ook wraps gemaakt
Dus eindelijk ook weer een keer wraps op
  donderdag 31 januari 2008 @ 20:19:12 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56441988
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
Zometeen Wie is de mol kijken met 2 bruine pistoletjes erbij
Dito.
Minus de pistoletjes dan.
En minus Mark, want hij moet voor middernacht een opdracht van school inleveren.
Niet meer actief op Fok!
pi_56442015
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dito.
Minus de pistoletjes dan.
En minus Mark, want hij moet voor middernacht een opdracht van school inleveren.
Ben benieuwd of het vandaag een beetje leuk word
En ik heb echt zin in die pistoletjes nu ik niet elke avond meer iets van brood eet
pi_56442025
Geen zin in tv vanavond: ik ga lekker in bad liggen met een stapel tijdschriften.
pi_56442046
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Dus MoBlo aka Faithy is eigenlijk Gaby!!
als ik een quizmistress was, dan had ik nu geroepen:

"U gaat door voor de koel-vriescombinatie!!!!!"

Ja doei.
pi_56442063
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:20 schreef conleche het volgende:
Geen zin in tv vanavond: ik ga lekker in bad liggen met een stapel tijdschriften.
Dat heb ik 2 uur geleden al gedaan
pi_56442269
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:17 schreef conleche het volgende:

Een zacht meergranen vloerkadetje, daarop wat jonge bladsla, een gegrilde Ierse magere Beefburger van Greenfields, daar weer op meegegrilde uienringetjes, tomaat, augurk en tomatenketchup! Heel fijn. Nu weet ik wel waarom ik zoiets alleen eet als ik alleen ben; zoiets kan je nl. niet netjes eten. M'n hele snoet zat onder de ketchup Toetje weer vla met frambozenjam en vifit.
* omearos vult boodschappenlijstje voor het weekend aan
Ik was vroeger zo gek op zulke zelfgemaakte hamburgers, lekker aan teafel alles op elkaar stapelen, yum Volgens mij heb ik dat nog niet gegeten sinds ik op mezelf woon.
pi_56442430
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:31 schreef omearos het volgende:

[..]

Ik was vroeger zo gek op zulke zelfgemaakte hamburgers, lekker aan teafel alles op elkaar stapelen, yum Volgens mij heb ik dat nog niet gegeten sinds ik op mezelf woon.
ja, lekker he? En het voelt helemaal niet heel slecht als je ze zelf maakt

heerlijk bakken in olijfolie, en dan een klein plakje kaas, verse sla, tomaatjes, uitjes.. en dan een klein beetje curry en mayo

ge-wel-dig!

volgende week ook maar weer eens doen
Ja doei.
pi_56442458
nu lekker Blast from the Past kijken fijne avond allemaal!

misschien met wat pelpinda's
Ja doei.
pi_56442464
Zometeen ook weer voor de tv, 'Little Britain', echt geweldige show is dat

Ik heb vanavond beef suriyaki gemaakt, als ik het goed zeg. Reepjes biefstuk in suriyaki saus met snijbonen en taugé, met rijst erbij. Was de eerste keer in hele lange tijd dat ik oosters heb gekookt, was errug lekker
pi_56442555
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:17 schreef conleche het volgende:

Klinkt lekker! Ik eet eigenlijk nooit hamburgers, misschien binnenkort ook een keer maken
pi_56442581
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, lekker he? En het voelt helemaal niet heel slecht als je ze zelf maakt

heerlijk bakken in olijfolie, en dan een klein plakje kaas, verse sla, tomaatjes, uitjes.. en dan een klein beetje curry en mayo

ge-wel-dig!

volgende week ook maar weer eens doen
Nee, het is echt precies als een gewone maaltijd: brood ipv aardappelen, rijst of pasta. Vlees en groenten. Ik vind kaas en mayo er niet eens lekker op, dus dat scheelt ook alweer!
pi_56442647
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:31 schreef omearos het volgende:

[..]

Dat wilde ik gister ook! Zelf bakken enzo, maar helaas, de frituurpan stond op de kookplaat dus ik moest hem toch maar gefrituurd eten. Maar verse hamburgers zijn ook veel lekkerder dan de diepvries, die hebben we op vakantie altijd . (en dan lekker veel rauwkost erbij) Trouwens, klopt het dat frituurvet betere vetten heeft dan bakboter? Zoiets hoorde ik (mits vet vers en schoon is).

... en mijn dagmenuutje voor morgen maar vast aangepast, helft van de producten die ik had staan zijn op .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56442797
Ik heb zo'n grillpan en dan krijg je ook nog eens van die mooie streepjes erop. Van te voren heel licht bestrijken met olie en nog wat extra peper erop
pi_56443370
Grillpan! Wil ik ook graag!
Ik zag ze gisteren bij de IKEA voor 11,- iemand ervaring met die grillpan?
pi_56443410
tvp
pi_56443503
ook nog een liga op, en nu ben ik klaar voor vandaag
  donderdag 31 januari 2008 @ 21:25:49 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56443524
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
tvp
Jij wilde mij erin luizen hč .

Anyway, WIDM is afgelopen (leuke, spannende aflevering trouwens en de computer gaat uit. Nog even tv kijken en / of lezen .

Trusten .
Niet meer actief op Fok!
pi_56443650
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:19 schreef freecell het volgende:
Grillpan! Wil ik ook graag!
Ik zag ze gisteren bij de IKEA voor 11,- iemand ervaring met die grillpan?
Die heb ik en hij is niet slecht, maar ik heb later een "dure" van Tefal gekocht, zoeen met een groen handvat en ik moet zeggen dat die wel echt een stuk beter is.

Ben nog steeds niet in bad geweest, heb eerst m'n bedje nog even verschoond en de keuken opgeruimd. (had per ongeluk alleen de warme kraan opengezet, dus het water moet nog steeds wat afkoelen)
pi_56443764
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij wilde mij erin luizen hč .

Anyway, WIDM is afgelopen (leuke, spannende aflevering trouwens en de computer gaat uit. Nog even tv kijken en / of lezen .

Trusten .
Nee hoor Slaap lekker !
pi_56443910
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Die heb ik en hij is niet slecht, maar ik heb later een "dure" van Tefal gekocht, zoeen met een groen handvat en ik moet zeggen dat die wel echt een stuk beter is.
Wat is nou het voordeel van zo'n pan?
quote:
Ben nog steeds niet in bad geweest, heb eerst m'n bedje nog even verschoond en de keuken opgeruimd. (had per ongeluk alleen de warme kraan opengezet, dus het water moet nog steeds wat afkoelen)
Veel plezier in bad.
Later als ik groot ben wil ik ook een bad
pi_56443953
Zou vanavond sporten maar bus gemist grrr
pi_56444180
Er zitten hier best wel wat Evy'ers, toch?

Uhm.... Ben ik de enige die zich bij vlagen stoort aan haar muziekkeuze? Sowieso is het mijn genre niet. Zoals bijvoorbeeld dat nummer van 'You're looking at my [piep]' vind ik al schijtirritant, maar vandaag, in les 14: dat eerste nummer spande wel de kroon zeg Ik heb helemaal geen zin in orgastisch gekreun als ik aan het rennen ben Laat ik zeggen dat het gedetailleerder was dan de sex-praat die ik weleens met vriendinnen heb
pi_56444203
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:40 schreef omearos het volgende:

[..]

Wat is nou het voordeel van zo'n pan?
[..]

Veel plezier in bad.
Later als ik groot ben wil ik ook een bad
Je kan zonder, of met heel weinig vet vlees en groenten grillen. Ik smeer het altijd heel licht in met (olijf) olie, maar dat hoeft in principe niet persé. Het vlees of de groente krijgt er heel decoratieve grillstreepjes of ruitjes van (halverwege kwartslag draaien). Eventuele sappen lopen weg in de gleufjes, waardoor je niet het risico loopt dat je vlees gaat koken. Groenten die heel geschikt zijn zijn bv. courgetteplakjes (over de lengte gesneden), witlofblaadjes of van die dunne groene asperges.
pi_56444228
@Conleche, je vergeet het lekkere grillsmaakje nog; geroosterde groente smaakt anders dan gewoon gebakken.
pi_56444240
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:50 schreef ColdFeet het volgende:

Uhm.... Ben ik de enige die zich bij vlagen stoort aan haar muziekkeuze? Sowieso is het mijn genre niet. Zoals bijvoorbeeld dat nummer van 'You're looking at my [piep]' vind ik al schijtirritant, maar vandaag, in les 14: dat eerste nummer spande wel de kroon zeg Ik heb helemaal geen zin in orgastisch gekreun als ik aan het rennen ben Laat ik zeggen dat het gedetailleerder was dan de sex-praat die ik weleens met vriendinnen heb
Welk liedje? En ach.. iedereen neukt toch
pi_56444244
quote:

Was je bij het lik-meisje aanbeland??

Ik loop mede door haar muziekkeuze niet meer met Evy. Het ritme in haar liedjes was helemaal niet op het lopen afgestemd en dat vind ik wel zo prettig. Heb wel de 1e reeks helemaal afgemaakt en tot les 20 van de 2e, maar doe het nu op eigen muziek......
pi_56444262
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zou vanavond sporten maar bus gemist grrr
Da's ook de hele reden dat ik 2 fietsen heb heb een hekel aan met de bus gaan, omdat ik steeds vergeet hoe laat ze gaan en dan mis ik ze
pi_56444279
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:53 schreef omearos het volgende:

[..]

Da's ook de hele reden dat ik 2 fietsen heb heb een hekel aan met de bus gaan, omdat ik steeds vergeet hoe laat ze gaan en dan mis ik ze
Ja maar 't woei zo hard
pi_56444280
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:52 schreef ColdFeet het volgende:
@Conleche, je vergeet het lekkere grillsmaakje nog; geroosterde groente smaakt anders dan gewoon gebakken.
Ja, dat ook!!
pi_56444326
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Welk liedje? En ach.. iedereen neukt toch
Nou, ik kreeg er bijna een rood hoofd van En niet eens van inspanning, of misschien toch
pi_56444338
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Was je bij het lik-meisje aanbeland??

Ik loop mede door haar muziekkeuze niet meer met Evy. Het ritme in haar liedjes was helemaal niet op het lopen afgestemd en dat vind ik wel zo prettig. Heb wel de 1e reeks helemaal afgemaakt en tot les 20 van de 2e, maar doe het nu op eigen muziek......
http://youtube.com/watch?v=jMCMlNyySvo

dit liedje ?
pi_56444340
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:53 schreef omearos het volgende:

[..]

En dan heb je 2 fietsen voor het geval dat van de ene fiets de band lek is??
pi_56444367
quote:

Ja, dat dus! Ik begrijp precies wat je bedoelt! Stoorde me ook mateloos aan dat nummer. Aan die eerste die je noemde trouwens ook
pi_56444371
Ik vind die foute muziekjes juist wel grappig Het is toch steeds maar voor een half uur
pi_56444411
Ik zie opeens miss s voor me in die reclame van
"cursus engels nodig"
hele familie, vakantie met de auto, luidkeels meegezongen:
faaaaaak mie in de asss fak mieee in de aaaas
pi_56444422
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:56 schreef conleche het volgende:

[..]

En dan heb je 2 fietsen voor het geval dat van de ene fiets de band lek is??
Nou meer voor het geval er eentje naar de fietsenmaker moet (beide fietsen zijn ruim 10 jaar oud en gaan soms stuk)
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik uit luiheid idd nog steeds mijn band nog niet heb geplakt
pi_56444438
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

http://youtube.com/watch?v=jMCMlNyySvo

dit liedje ?
Volgens mij was er in 1 van de vorige seizoenen van Idols een meisje dat met dit liedje auditeerde en die kon ook nog es niet zingen. Ik geloof niet dat ik de jury ooit zo verbouwereerd heb zien kijken
pi_56444462
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zie opeens miss s voor me in die reclame van
"cursus engels nodig"
hele familie, vakantie met de auto, luidkeels meegezongen:
faaaaaak mie in de asss fak mieee in de aaaas
Behalve dat ik op mijn 9e al meer engels kende dan de meeste hier
pi_56444481
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Volgens mij was er in 1 van de vorige seizoenen van Idols een meisje dat met dit liedje auditeerde en die kon ook nog es niet zingen. Ik geloof niet dat ik de jury ooit zo verbouwereerd heb zien kijken
Dat kan ik me nog herinneren ja
Kan niet begrijpen waarom je voor zo'n nummer kiest
pi_56444519
Ik kraak je niet af hoor.. kreeg alleen een mental image
Op mn 9e had ik al cursussen in het engels, en nu jij
nee grapje hoe kan het dat je zo goed engels kan/kon?
pi_56444570
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik kraak je niet af hoor.. kreeg alleen een mental image
Op mn 9e had ik al cursussen in het engels, en nu jij
nee grapje hoe kan het dat je zo goed engels kan/kon?
Veel tv kijken denk ik, anders weet ik het niet.
Ik moest op de basisschool ook altijd de leraar verbeteren (niet dat dat veel zegt)
Ik heb nu nog steeds vaak dat ik het word wel in het engels weet maar niet in het nederlands, heb ik ook heel erg met gevoelens
Weet niet wat het in me is
pi_56444600
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 22:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Veel tv kijken denk ik, anders weet ik het niet.
Ik moest op de basisschool ook altijd de leraar verbeteren (niet dat dat veel zegt)
Ik heb nu nog steeds vaak dat ik het word wel in het engels weet maar niet in het nederlands, heb ik ook heel erg met gevoelens
Weet niet wat het in me is
Je was vast Queen Victoria in een vorig leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')