Dus MoBlo aka Faithy is eigenlijk Gaby!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
like I said:
lekker wraps gegeten![]()
René had ze klaar gemaakt, dus hoefde lekker niets te doen.. alleen maar eten
straks lekker filmpje kijken op de bank, en daarna vroeg slapen, want: morgen om 10 uur op de motorbeurs zijn in Utrecht
geld uitgeven![]()
Dito.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:15 schreef Miss_S het volgende:
Zometeen Wie is de mol kijken met 2 bruine pistoletjes erbij
Ben benieuwd of het vandaag een beetje leuk wordquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dito.
Minus de pistoletjes dan.
En minus Mark, want hij moet voor middernacht een opdracht van school inleveren.
als ik een quizmistress was, dan had ik nu geroepen:quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Dus MoBlo aka Faithy is eigenlijk Gaby!!
Dat heb ik 2 uur geleden al gedaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:20 schreef conleche het volgende:
Geen zin in tv vanavond: ik ga lekker in bad liggen met een stapel tijdschriften.
* omearos vult boodschappenlijstje voor het weekend aanquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:17 schreef conleche het volgende:
Ik heb net een "gezond" broodje hamburger gegeten!
Een zacht meergranen vloerkadetje, daarop wat jonge bladsla, een gegrilde Ierse magere Beefburger van Greenfields, daar weer op meegegrilde uienringetjes, tomaat, augurk en tomatenketchup! Heel fijn. Nu weet ik wel waarom ik zoiets alleen eet als ik alleen ben; zoiets kan je nl. niet netjes eten. M'n hele snoet zat onder de ketchupToetje weer vla met frambozenjam en vifit.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:31 schreef omearos het volgende:
[..]
* omearos vult boodschappenlijstje voor het weekend aan
Ik was vroeger zo gek op zulke zelfgemaakte hamburgers, lekker aan teafel alles op elkaar stapelen, yumVolgens mij heb ik dat nog niet gegeten sinds ik op mezelf woon.
Klinkt lekker! Ik eet eigenlijk nooit hamburgers, misschien binnenkort ook een keer makenquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:17 schreef conleche het volgende:
Ik heb net een "gezond" broodje hamburger gegeten!
Een zacht meergranen vloerkadetje, daarop wat jonge bladsla, een gegrilde Ierse magere Beefburger van Greenfields, daar weer op meegegrilde uienringetjes, tomaat, augurk en tomatenketchup! Heel fijn. Nu weet ik wel waarom ik zoiets alleen eet als ik alleen ben; zoiets kan je nl. niet netjes eten. M'n hele snoet zat onder de ketchupToetje weer vla met frambozenjam en vifit.
Nee, het is echt precies als een gewone maaltijd: brood ipv aardappelen, rijst of pasta. Vlees en groenten. Ik vind kaas en mayo er niet eens lekker op, dus dat scheelt ook alweer!quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ja, lekker he? En het voelt helemaal niet heel slecht als je ze zelf maakt
heerlijk bakken in olijfolie, en dan een klein plakje kaas, verse sla, tomaatjes, uitjes.. en dan een klein beetje curry en mayo![]()
ge-wel-dig!
volgende week ook maar weer eens doen
Dat wilde ik gister ook! Zelf bakken enzo, maar helaas, de frituurpan stond op de kookplaat dus ik moest hem toch maar gefrituurd eten. Maar verse hamburgers zijn ook veel lekkerder dan de diepvries, die hebben we op vakantie altijdquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:31 schreef omearos het volgende:
[..]
* omearos vult boodschappenlijstje voor het weekend aan
Ik was vroeger zo gek op zulke zelfgemaakte hamburgers, lekker aan teafel alles op elkaar stapelen, yumVolgens mij heb ik dat nog niet gegeten sinds ik op mezelf woon.
Jij wilde mij erin luizen hčquote:
Die heb ik en hij is niet slecht, maar ik heb later een "dure" van Tefal gekocht, zoeen met een groen handvat en ik moet zeggen dat die wel echt een stuk beter is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:19 schreef freecell het volgende:
Grillpan! Wil ik ook graag!
Ik zag ze gisteren bij de IKEA voor 11,- iemand ervaring met die grillpan?
Nee hoorquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij wilde mij erin luizen hč.
Anyway, WIDM is afgelopen (leuke, spannende aflevering trouwensen de computer gaat uit. Nog even tv kijken en / of lezen
.
Trusten.
Wat is nou het voordeel van zo'n pan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Die heb ik en hij is niet slecht, maar ik heb later een "dure" van Tefal gekocht, zoeen met een groen handvat en ik moet zeggen dat die wel echt een stuk beter is.
Veel plezier in bad.quote:Ben nog steeds niet in bad geweest, heb eerst m'n bedje nog even verschoond en de keuken opgeruimd. (had per ongeluk alleen de warme kraan opengezet, dus het water moet nog steeds wat afkoelen)
Je kan zonder, of met heel weinig vet vlees en groenten grillen. Ik smeer het altijd heel licht in met (olijf) olie, maar dat hoeft in principe niet persé. Het vlees of de groente krijgt er heel decoratieve grillstreepjes of ruitjes van (halverwege kwartslag draaien). Eventuele sappen lopen weg in de gleufjes, waardoor je niet het risico loopt dat je vlees gaat koken. Groenten die heel geschikt zijn zijn bv. courgetteplakjes (over de lengte gesneden), witlofblaadjes of van die dunne groene asperges.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:40 schreef omearos het volgende:
[..]
Wat is nou het voordeel van zo'n pan?
[..]
Veel plezier in bad.
Later als ik groot ben wil ik ook een bad![]()
Welk liedje? En ach.. iedereen neukt tochquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
Er zitten hier best wel wat Evy'ers, toch?
Uhm.... Ben ik de enige die zich bij vlagen stoort aan haar muziekkeuze? Sowieso is het mijn genre niet. Zoals bijvoorbeeld dat nummer van 'You're looking at my [piep]' vind ik al schijtirritant, maar vandaag, in les 14: dat eerste nummer spande wel de kroon zegIk heb helemaal geen zin in orgastisch gekreun als ik aan het rennen ben
Laat ik zeggen dat het gedetailleerder was dan de sex-praat die ik weleens met vriendinnen heb
Was je bij het lik-meisje aanbeland??quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
Uhm.... Ben ik de enige die zich bij vlagen stoort aan haar muziekkeuze? Sowieso is het mijn genre niet. Zoals bijvoorbeeld dat nummer van 'You're looking at my [piep]' vind ik al schijtirritant, maar vandaag, in les 14: dat eerste nummer spande wel de kroon zegIk heb helemaal geen zin in orgastisch gekreun als ik aan het rennen ben
Laat ik zeggen dat het gedetailleerder was dan de sex-praat die ik weleens met vriendinnen heb
Da's ook de hele reden dat ik 2 fietsen hebquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Zou vanavond sporten maar bus gemistgrrr
Ja maar 't woei zo hardquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:53 schreef omearos het volgende:
[..]
Da's ook de hele reden dat ik 2 fietsen hebheb een hekel aan met de bus gaan, omdat ik steeds vergeet hoe laat ze gaan en dan mis ik ze
Ja, dat ook!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:52 schreef ColdFeet het volgende:
@Conleche, je vergeet het lekkere grillsmaakje nog; geroosterde groente smaakt anders dan gewoon gebakken.
Nou, ik kreeg er bijna een rood hoofd vanquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Welk liedje? En ach.. iedereen neukt toch![]()
http://youtube.com/watch?v=jMCMlNyySvoquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Was je bij het lik-meisje aanbeland??![]()
Ik loop mede door haar muziekkeuze niet meer met Evy. Het ritme in haar liedjes was helemaal niet op het lopen afgestemd en dat vind ik wel zo prettig. Heb wel de 1e reeks helemaal afgemaakt en tot les 20 van de 2e, maar doe het nu op eigen muziek......
En dan heb je 2 fietsen voor het geval dat van de ene fiets de band lek is??quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:53 schreef omearos het volgende:
[..]
Da's ook de hele reden dat ik 2 fietsen hebheb een hekel aan met de bus gaan, omdat ik steeds vergeet hoe laat ze gaan en dan mis ik ze
Ja, dat dus! Ik begrijp precies wat je bedoelt! Stoorde me ook mateloos aan dat nummer. Aan die eerste die je noemde trouwens ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
Nou meer voor het geval er eentje naar de fietsenmaker moet (beide fietsen zijn ruim 10 jaar oud en gaan soms stuk)quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:56 schreef conleche het volgende:
[..]
En dan heb je 2 fietsen voor het geval dat van de ene fiets de band lek is??
Volgens mij was er in 1 van de vorige seizoenen van Idols een meisje dat met dit liedje auditeerdequote:Op donderdag 31 januari 2008 21:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=jMCMlNyySvo
dit liedje?
Behalve dat ik op mijn 9e al meer engels kende dan de meeste hierquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zie opeens miss s voor me in die reclame van
"cursus engels nodig"
hele familie, vakantie met de auto, luidkeels meegezongen:
faaaaaak mie in de asssfak mieee in de aaaas
![]()
Dat kan ik me nog herinneren jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij was er in 1 van de vorige seizoenen van Idols een meisje dat met dit liedje auditeerdeen die kon ook nog es niet zingen. Ik geloof niet dat ik de jury ooit zo verbouwereerd heb zien kijken
Veel tv kijken denk ik, anders weet ik het niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik kraak je niet af hoor.. kreeg alleen een mental image![]()
Op mn 9e had ik al cursussen in het engels, en nu jij![]()
nee grapjehoe kan het dat je zo goed engels kan/kon?
Je was vast Queen Victoria in een vorig levenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Veel tv kijken denk ik, anders weet ik het niet.
Ik moest op de basisschool ook altijd de leraar verbeteren (niet dat dat veel zegt)
Ik heb nu nog steeds vaak dat ik het word wel in het engels weet maar niet in het nederlands, heb ik ook heel erg met gevoelens
Weet niet wat het in me is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |