Ik heb ook nog een buikje/achterkant/zijkant maar wel dunne benen/armenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:35 schreef zwahiel het volgende:
zeg hier is een interessante:
Aan de voorkant en borst en zo gaat 't vet weg, maar nu zit ik met een soort halve zwemband aan de achterkant van mijn lijf. Zo halverwegen de zijkant dijt het een beetje uit en achterop heb ik nu een soort achterbumper zitten
Aan de voorkant begint eindelijk een soortement van lijnenspel zichtbaar te worden (nah entlich!) Maar de achterkant faalt nog een beetje en begint nu extra op te vallen bij mij. Dat moet natuurlijk niet, iemand nog tips?
Ik vind m'n kont wel prima op zichquote:Op dinsdag 29 januari 2008 07:50 schreef dp81 het volgende:
[..]
Dat kan je lichaamstype/bouw zijn, ik zie weleens mensen die letterlijk een kont van 1 meter dik hebben en dan een naar verhouding klein bovenlichaam.
Ik ben echt verslaafd aan kaas met tomaat en komkommerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:51 schreef Sylvana het volgende:
Het gaat idd wel hard zeg
Zal idd ook wel te maken hebben met de goede voornemens ja
Ik heb lekker brood met kaas en tomaat en kaas en komkommer
62,9quote:Op maandag 28 januari 2008 22:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik kom niet onder de 63
nou ja.. 't getaletje boeit me niet maar ik wil mn buikspieren zien![]()
Jup, ik ook dusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben echt verslaafd aan kaas met tomaat en komkommersuperlekker
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben echt verslaafd aan kaas met tomaat en komkommersuperlekker
Woeh! Succes in ieder geval!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:12 schreef Sylvana het volgende:
Jeej, ik hoef nog een dag minder te wachten op de uitslagenKreeg net brief binnen dat afspraak is verzet van woensdag 10 over 4, naar dinsdag 10 voor 2
Dus dat wordt nog minder lang in spanning zitten dus
Zoveel werk is dat nou toch ook nietquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, ik was echt pissig net, omdat ik weer een topic op slot had gegooid.
In het vervolg ga ik steeds goed opletten of ik niet de laatste ben.
Dat is waar, maar ik was al een beetje chagrijnig en ik gooi de laatste tijd wel heel vaak Slank-topics op slot.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zoveel werk is dat nou toch ook niet
Kan ik me goed voorstellen. Nou, we zullen allemaal duimen dat het een positieve uitslag is die goed te behandelen valt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:16 schreef Sylvana het volgende:
Aan ene kant zie ik er best wel tegenop, omdat ik er toh wel vanuit ga dat ze nu wel een uitslag hebben. Aan de andere kant is het ook wel ontzettend fijn om nu eindelijk een uitslag te krijgen en behandeld te kunnen worden. Dus het is een beetje dubbel.
Hehe, ja, dat is wel zo ja, dat jij vaak de laatste ben. Dan moet je idd maar gewoon niet meer posten als hij bijna vol isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik was al een beetje chagrijnig en ik gooi de laatste tijd wel heel vaak Slank-topics op slot.
Thnxquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:22 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Nou, we zullen allemaal duimen dat het een positieve uitslag is die goed te behandelen valt.
En dan ga ik nu echt internet eraf gooien en met m'n lesvoorbereidingen voor morgen bezig (m'n eerste lessen aan drie nieuwe klassen, hellup).
Dat klinkt niet echt fijn, maar wel mooi dat het nu klaar isquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bleh, gisteren bij de tandarts weer een wortelkanaalbehandeling gehad, de 3e in dezelfde kies. t Was nu wel echt de laatste, hij heeft t netjes dichtgemaakt. Ik moet alleen wel aan het idee wennen dat ik nu 2 plastic pinnen heb in mijn kies van 2,5 cm. lang! Ik heb blijkbaar lange wortelkanalen.
Ik voel em nog steeds niet echt geweldig, hoofdpijn en een drukkend gevoel in mijn kies. Maar het is stukken beter dan het geweest is gelukkig. Per vandaag dus maar weer verder met mijn afvalplan. Ik moet nu ook wel regelmatig eten want ik zit aan de antibiotica, dus dat heeft dan wel weer een voordeel.
Oeh, dat is zeker een mooi citaatquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Misschien post je te veel, Viking
Mijn idiote trek in alles wat ik maar in handen kon krijgen is weg. Ik word er een beetje pissig van dat mijn hersens blijkbaar zo gevoelig reageren op hormonen en dergelijke. Ik moest ongesteld worden en dat geef ik nu de schuld maar, want een andere reden is niet echt voorhanden. Maar goed, ik las vanmorgen een mooi citaat wat ongeveer zo ging: "Je hoeft de reden achter iets niet te kennen om ermee te stoppen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |