abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56532095
Kaas is het allerlekkerste van alles!!

Wat ik me afvraag he, als jullie punten oid tellen, wegen jullie dan alles af? Qua brood en crackers enzo vertrouw ik hun puntentelling wel maar als ik pasta of muesli moet invoeren heb ik eigenlijk geen idee of ik nou de goede hoeveelheden kies. Hoe doen jullie dat?
pi_56532485
Morgen rijles... Saai saai saai.. wil mn papiertje
pi_56532569
Ja, dan zul je toch moeten lessen Momenteel heb ik daar niet eens geld voor.

Ik heb 'n nieuwe galajurk gekocht in de aanbieding: van E369,- voor E99,-! Had mezelf beloofd om een nieuwe te kopen dit jaar, omdat ik al eerder veel was afgevallen, en wilde er per sé 1 met open rug. Kom ik er van de week eentje tegen terwijl ik er helemaal niet naar op zoek was

Net de foto geupload en bekeken en ik zie er toch wel slank in uit

[ Bericht 5% gewijzigd door Ewelina op 04-02-2008 20:08:44 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 4 februari 2008 @ 20:02:22 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56532775
Het is lijntechnisch niet zo verantwoord hè, Ewelina, maar als je er niet teveel van eet en het niet te vaak doet, komt het goed .
En kaas is idd njum . Ik heb nog een pannenkoek liggen. Die ga ik dadelijk even opwarmen.

Waar is Saskia (Miss_S) eigenlijk? Ik heb haar al een paar dagen niet meer gezien.
Niet meer actief op Fok!
pi_56532803
quote:
Op maandag 4 februari 2008 20:02 schreef Viking84 het volgende:
Het is lijntechnisch niet zo verantwoord hè, Ewelina, maar als je er niet teveel van eet en het niet te vaak doet, komt het goed .
En kaas is idd njum . Ik heb nog een pannenkoek liggen. Die ga ik dadelijk even opwarmen.

Waar is Saskia (Miss_S) eigenlijk? Ik heb haar al een paar dagen niet meer gezien.
Op vakantie toch?
pi_56532873
quote:
Op maandag 4 februari 2008 20:02 schreef Viking84 het volgende:

Ik eet zelden pannenkoeken, dus dat zal wel meevallen

Miss_S is op vakantie.
  maandag 4 februari 2008 @ 20:09:50 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56532908
quote:
Op maandag 4 februari 2008 20:03 schreef freecell het volgende:

[..]

Op vakantie toch?
Oh ja, even vergeten .
Als ik jullie toch niet had .
Niet meer actief op Fok!
pi_56532996
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:52 schreef Ewelina het volgende:

Ik heb 'n nieuwe galajurk gekocht in de aanbieding: van E369,- voor E99,-! Had mezelf beloofd om een nieuwe te kopen dit jaar, omdat ik al eerder veel was afgevallen, en wilde er per sé 1 met open rug. Kom ik er van de week eentje tegen terwijl ik er helemaal niet naar op zoek was

Zo, dat ziet er idd erg slank uit ja
pi_56533015
quote:
Op maandag 4 februari 2008 20:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh ja, even vergeten .
Als ik jullie toch niet had .
En je beide ogen niet, dan was je stekeblind

zou mn moeder zeggen
pi_56533225
Dus sushi was weer goddelijk en helemaal op

Isa is weer op weg naar het Hoge Noorden, en René en ik ploffen zo op de bank voor een filmpje

Lekker dagje geweest vandaag gezellig en lekker hardgelopen.. mèn, ik dacht dat ik dood ging bij de eerste 5 minuten, maar daarna ging het wel, eigenlijk.. ben trots weer een les verder
Ja doei.
pi_56533652
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:52 schreef Ewelina het volgende:

Zo he dat ziet er mooi en slank uit! (en wat goedkoop voor zo'n jurk )

Ik zit hier steeds te kijken, maar heb eigenlijk helemaal niets te melden en zou verder moeten gaan aan mn huiswerk . Zometeen maar even energie bijtanken, het gaat wel redelijk tot nu toe .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56535842
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gewoon pannenkoeken met salami, kaas en Italiaanse kruiden. Echt njum. Alleen wel precisiewerk (pannenkoeken gaan snel stuk als je het niet goed doet).
Ik leg eerst de salami erin. Die trekt dan helemaal krom, dan beslag vanaf de buitenkant eromheen gieten (als je het gewoon in de pan pleurt, schuiven de plakken salami naar buiten). Als de ene kant klaar is, omdraaien en dan geraspte kaas en Italiaanse kruiden eroverheen. Echt heel lekker pikant .
Je kunt er ook nog een salade bij doen, maar dat vind ik zelf nooit zo nodig .
Ha, nog een Italiaanse pannenkoek-liefhebber! Hier nog een. En mijn vriend inmiddels ook.

Ik maak ze iets anders dan jij. Pannenkoek bakken aan een kant, omdraaien, salami, tomaat en geraspte kaas erover. En als ie op mn bord ligt doe ik er nog italiaanse tomatensaus over. Potje tomatenpurree met wat peper, zout italiaanse kruiden en een klein beetje water. Knoflookpoeder optioneel. En als ik nog een paprika over heb snijd ik die heel fijn en meng met het beslag. Super recept!
Spoilers!
pi_56540524
Ha! Ik ben een keer de eerste

Niet dat ik verder iets te melden heb, maar het klinkt gewoon grappig om dat te zeggen .
pi_56540700
Ik was al sinds 8 uur online, maar had ook weinig te melden, dus daarom nog niet gepost.

Enige dat ik te melden heb is dat ik vandaag gesprek heb op school en vanmiddag naar ziekenhuis moet, maar niet verwacht dat ze nu wel wat hebben gevonden, en erg benieuwd ben wat ze dan nu willen gaan onderzoeken, als het niet in mn buik zit?
pi_56540939
Succes vanmiddag Sylvana.

Ik heb vandaag een BMI van precies 25.
pi_56541032
Veel succes vanmiddag Sylvana, ik zal voor je duimen .

Verder zou ik vandaag eigenlijk heel vroeg gaan sporten, maar toen ik wakker werd om 6.30 hoosde het buiten en had ik enorme hoofdpijn. Dus maar een paracetamol genomen en me weer omgedraaid. Toen werd ik pas net om 9.00 wakker . Ik laat het sporten vandaag maar even zitten, heb teveel te doen en vanavond naar de film met een vriendin, en lekker uit eten (ik denk dat we hier heen gaan).

Maar nu eerst ontbijt: fruit fruit fruit (appel sinaasappel mango) met yoghurt en een hele grote koffie verkeerd

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2008 09:24:40 ]
pi_56541364
Brr, koud hier. Ik werd helemaal verkleumd wakker. Maar een paar uur geslapen want mn boek was te spannend. Ik ga me maar eens douchen en op weg naar college. Helemaal geen zin vandaag...
Spoilers!
pi_56541428
Goed zeg Liejannuh!

Maar kan het kloppen dat je nergens meer in een lijstje staat? Ik was nl. ook wel benieuwd hoeveel je nu dan kwijt was enzo.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56541605
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 09:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Veel succes vanmiddag Sylvana, ik zal voor je duimen .
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 09:11 schreef Liejannuh het volgende:
Succes vanmiddag Sylvana.

Ik heb vandaag een BMI van precies 25.
Thnx en gefeliciteerd met je mooie BMI

Net gesprek op school gehad, en verteld hoe het er nu voor staat enzo, en wordt voorlopig nog niet uitgeschreven. Moet 4 maart terugkomen om te zeggen hoe het dan gaat, en dan gaan ze weer bekijken of ik uitgeschreven moet worden of niet. Hoop van niet natuurlijk.

Zo eerst maar eens wat eten, nog niet echt zin in gehad vanochtend, dus nog maar 1 rijstwafel gehad
pi_56541693
Goedemorgen

Vanavond pas om 18:00 college en verder niets
pi_56542550
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 10:04 schreef Sylvana het volgende:

Thnx en gefeliciteerd met je mooie BMI

Net gesprek op school gehad, en verteld hoe het er nu voor staat enzo, en wordt voorlopig nog niet uitgeschreven. Moet 4 maart terugkomen om te zeggen hoe het dan gaat, en dan gaan ze weer bekijken of ik uitgeschreven moet worden of niet. Hoop van niet natuurlijk.

Zo eerst maar eens wat eten, nog niet echt zin in gehad vanochtend, dus nog maar 1 rijstwafel gehad
Qua school lijkt me wel dat het tactischer geweest zou zijn om te zeggen dat je je totaal niet goed voelt en dat je daarom op dit moment niet komt, maar wanneer het beter gaat je wel weer wil gaan, dan dat je zegt dat je niet meer komt maar toch ingeschreven wil blijven...

De mango is alweer op, was HEEL erg lekker
Vanmiddag ga ik lekkere broodjes met groente eten en vanavond kip met rijst en verse ananas en dingen (ook heel ). Het plan was vanochtend hardlopen, maar vanwege de regen + lege iPod is dat uitgesteld naar vanmiddag.
Nu nog wat casussen maken enzo en dan strakjes ook nog een hoop opruimen
Het mooi kotsende meisje.
pi_56542692
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Qua school lijkt me wel dat het tactischer geweest zou zijn om te zeggen dat je je totaal niet goed voelt en dat je daarom op dit moment niet komt, maar wanneer het beter gaat je wel weer wil gaan, dan dat je zegt dat je niet meer komt maar toch ingeschreven wil blijven...
Ja, zo heb ik het ook wel tegen school gezegd hoor
pi_56542860
Gefeli Liejannuh met je mooie BMI! Gezond!
pi_56543050
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 09:49 schreef teigan het volgende:
Goed zeg Liejannuh!

Maar kan het kloppen dat je nergens meer in een lijstje staat? Ik was nl. ook wel benieuwd hoeveel je nu dan kwijt was enzo.
Ik sta nergens in lijstjes. Hoeft van mij niet zo nodig enzo.
Schiet me maar aan op MSN, dan laat ik je wel weten hoe het zit.
pi_56543298
hippe shit Liejannuh!

gefelicieerd

Hier ook goedemorgen!
Succes in het ziekenhuis vandaag Sylvana hopen dat ze tóch wat meer weten nu..

hier alles lekker, net ontbeten met mn yoghurt en muesli, en stap zo op de trein naar Nijmegen om daar mijn motorjas te gaan halen! Kan ik 'm morgen voor 't eerst uitproberen naar 't werk En kan ik stiekem nog een cadeautje voor René halen.. want die is morgen jarig en wil hem nog wel ergens mee verrassen naast het cadeau wat hij al had

en, sinds vorige week dinsda is er weer 4 ons af gaat lekker!
Ja doei.
pi_56543633
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:49 schreef motorbloempje het volgende:

Succes in het ziekenhuis vandaag Sylvana hopen dat ze tóch wat meer weten nu..
Thnx Daarna iig lekker shoppen met mn moeder, op haar kosten, dus dat is sowieso goed
pi_56543919
Liejannuh, held! Fijn, zeg!
pi_56543940
[totaal offtopic]
*zucht* Wat kan het DCO toch enorm frustrerend zijn! Volgens alle contacten die ik ermee gehad heb, leek het erop dat ik binnenkort beginnen met m'n onderzoek. Waar ik zelf niet zozeer op gelet had (en tja, dat weet je zelf ook niet precies) is dat ik de echte 'verklaring starten keuze-onderzoek' nog niet gehad heb.
En waarom kreeg ik die niet? Omdat ik niet voldoe aan een regeling, die ondertussen zo is aangepast dat ik daar wel aan voldoe. Hierover heb ik meermalen contact gehad met het DCO, maar na het stupide antwoord dat ik nog niet mag beginnen omdat ik een tentamen nog niet gemaakt heb, dat ik nog helemaal niet gemaakt KAN hebben, ging ik er vanuit dat het goed zat.
Nu moet ik ze ZELF uitleggen wat de regels zijn, en hoe mijn correspondentie met hen verloopt, evenals mijn punten, terwijl ze dat juist moeten weten, en hoop ik maar dat ik zo niet dermate vertraging oploop dat ik alsnog wachttijd krijg. Want ik moest maar een emailtje sturen in plaats van naar de balie komen.
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren....
[/totaal offtopic]

Reden voor frustratie dus
Als ik nu thuis zat zou ik keihard gaan vreten. Gelukkig heb ik dat niet hier, dus doe ik dat ook niet.
pi_56544001
Jeetje, dat schiet idd niet op zo Balen hoor
pi_56544020
Ooh, je zou toch soms ook gestoord worden van de bureaucratie op universiteiten hè. Ik ken het hoor. Is er niet een docent/professor/begeleider die voor je kan bemiddelen waardoor je alvast kan beginnen?
pi_56544213
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 12:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Ooh, je zou toch soms ook gestoord worden van de bureaucratie op universiteiten hè. Ik ken het hoor. Is er niet een docent/professor/begeleider die voor je kan bemiddelen waardoor je alvast kan beginnen?
Mijn begeleider is een sympathieke man voor zover ik dat nu kan inschatten, dus ik zal waarschijnlijk wel officieus kunnen beginnen wanneer ik wil, als ik hem de situatie uitleg.
Het is alleen dat het me nu behoorlijk wat meer tijd en frustratie kost dan waar ik op gerekend heb.
pi_56544257
Pfff, vervelend veiligheidsspeldje! Soms word je helemaal moedeloos van school....

* freecell eet een ei! best lekker!
pi_56545675

mijn nieuwe jas! ok, dit is het herenmodel, de damesjas is iets getailleerder

Helaas was hij uitverkocht in deze kleur, dus is hij besteld, en kan ik hem nog eind deze week ophalen En ook nog met 15% korting Dus gewoon 195 euro betalen in plaats van 230

Dus van 't weekend even showen
Ja doei.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 17:59:19 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56546945
Zo, ik ben er ook weer.
Studies kunnen inderdaad voor nogal wat frustratie zorgen. Vooral in de laatste fase, heb ik gemerkt. Zonet naar presentaties van medestudenten geluisterd en voor iedereen lijkt wel te gelden dat het niet zo gaat zoals ze voorheen hadden gehoopt. Geldt ook voor mij. Ik heb vrijdag een gesprek met de prof. Ik heb wel een nieuw onderwerp in mijn hoofd zitten, maar dit is niet de eerste keer dat ik switch (dit is al de 5e keer ofzo, al kon ik er de vorige keren weinig aan doen en nu eigenlijk ook), dus of ik hem kan overtuigen.... Mijn huidige onderwerp is níet te doen en ik vind zelf dat ik een heel goed idee heb voor een nieuw onderwerp, dus hopelijk is hij vrijdag in een goede bui .
Nu ben ik net thuis en Mark heeft burrito's gemaakt. Die zit ik nu dus lekker op te eten .
Nu even rusten (hoofdpijn) en vanavond weer hardlopen. Ik heb nu geen last meer van mijn shin splints. Kennelijk helpt het echt om er ijs op te leggen. Maar even afwachten wat er na vanavond gebeurt en op basis daarvan bepalen of ik nog naar de fysio ga dodag.
Niet meer actief op Fok!
pi_56548265
Daar was ik ook weer. Was in Rotterdam. Heb een vriendin naar het oogziekenhuis gebracht waar ze een staaroperatie moest ondergaan (zeer exeptioneel op haar leeftijd) In een hotel overnacht en vandaag weer terug. Ik zou er niet willen wonen, maar ik vind het hartstikke leuk om te zien; die "wolkenkrabbers'!!

Gisteren gegeten: 1 snee geroosterd brood met filet Amricain
gelunched in een tentje met volkoren brood en een van dobben kroket en een kleine salade.
's avonds roomservice. Het meest gezonde wat je kon bestellen was de 100%; mager rundvlees hamburger XXL Ach het viel ook wel mee: het was weliswaar witbrood, maar daar heb ik alleen de onderste helft van opgegeten en ik heb er geen mayo opgedaan, maar alleen ketchup en van de bijgeleverde frieten heb ik er een stuk of 4 gehad. Te overzien dus.

Ik heb net een ovenschotel gemaakt van: kabeljauw op een bedje van ( ) even gewokte: ui, zoete paprika en wortel in juliennereepjes, een witlofstronkje en een half bakje groene aspergetips. Daarover een sausje van wat halfvolle melk gebonden met een beetje maizena veel peper en een brokje roquefortkaas en een scheutje slankroom. Met alu-folie in de oven. (laatste 5 minuten zonder folie onder de grill: was echt heel lekker. Ik had er verder niks bij, maar ik kan me voorstellen dat je er wat tagliatelle of gekookte kleine aardappeltjes bij kan eten.
pi_56548524
Klinkt lekker Conleche!

Bij mij gaat het niet zo goed eigenlijk. Ik heb ook een aantal problemen met mijn studie, erg irritant ook als projectleden niet goed meewerken Maar ook het afvallen gaat wat minder, vanmorgen woog ik 67,5, 1 kilo meer dan de laatste weken Terwijl ik helemaal geen rare uitspattingen heb gehad ofzo. Klinkt vreemd maar hebben jullie dat ook gehad, opeens van die wisselingen in gewicht?

[ Bericht 5% gewijzigd door shinydiscoball op 05-02-2008 22:16:01 ]
  dinsdag 5 februari 2008 @ 20:45:27 #287
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56548922
Ook hier niet zo goed, m'n vader moest opeens naar het ziekenhuis en werd geopereerd... vandaag weer teruggekomen en dat gaat volgens mij wel weer goed
Daarom niet gesport en ook wat slechter gegeten, vandaag trouwens lemper gemaakt... iemand enig idee hoeveel Kcal in een stuk zitten?
Bernie en ik zijn tof.
pi_56549553
Bij mij gaat he took niet zo goed, niet dat ik meer eet .. of erg rare uitspattingen heb, maar ik 'voel' m egewoon weer dikker.
Kan ook komen omdat ik last had van mn maag vandaag ... heb iets aan mn spijsvertering ofso, ben de naam vergeten ... de dokter zegt dat ik ermee moet leren leven en dat ik voor mezelf moet uitvogelen wat ik wel en niet kan hebben.

Klachten: heel veel last aan de bovenkant van je maag of juist aan je darmen. en de maagpijn is echt erg. Had voorheen heel veel last, nu niet zoveel meer gelukkig, maar ik zwel altijd op dan. Mijn buikomvang kan als ik last heb wel 20 cm dikker zijn dan op een normale dag ...

Heb trouwens ook niet zo'n beste ontlasting meer. Voorheen elke dag en gewoon goed, maar nu elke dag een beetje of om de dag een beetje ... kan er maar niet aan wennen. Ben ik de enige?
pi_56549711
hihihi, ik lijn dan wel niet, maar ik kijk toch altijd even achterom of ik wel de "aanbevolen dagelijkse hoeveelheid poep" heb gehad eigenlijk...k maak me toch altijd zorgen als ik een paar dagen minder ben geweest ofzo, visioen van ophopingen ofzo...
pi_56550228
mja, vraag me af of het door het lijnen komt hoor, ja voorheen at ik meer, maar ik eet nu ook neit weinig ofso:

Ontbijt: cracker et jam
Lunch: broodje kipfilet, peer, actimel, cracker kipfilet
Avond: Lasagne, 2x opgeschept
Tussendoor: ontbijtkoek, chocolade eitje, broodje kipfilet

Dit is ongv wel een normale dag, dus weinig is anders ... dus idd heb ook visioenen over ophopingen enzo :p
pi_56550370
Zo, heerlijk getraind en weer te enthousiast (nu al spierpijn). Maar wel lekker moe nu, nog even de laatste hand leggen aan een werkplan en dan douchen + slapen.

@Jeipod: ik heb juist dat ik nu veel meer naar de wc ga, omdat ik gezond en veel meer vezels eet. Misschien een ideetje? (dat lekkere slanke gevoel als je eens goed naar de wc geweest bent is ook wel prettig )

Ik heb stiekem al gewogen vanmorgen, en ik ben nu (na een paar dagen gezond eten, en het weekend totaal niet, het wilde gewoon even niet) al afgevallen . Vasthouden nu, voel me nu echt veel gelukkiger dan wanneer ik steeds loop te snoepen! (sowieso minder misselijk en opgepropt)
pi_56550436
Ja, dat is het dus, ik eet veel vezels!
Volkoren crackers, meergranen brood, cruesli, vandaag toevallig pasta ... en ik eet normaal 2 stuks fruit per dag ... lijkt mij voldoende vezels?
Of nog meer vezeltips?
pi_56552530
Meer fruit misschien? Dat wil bij mij nog wel eens helpen
Ik voel me nu nogal opgeblazen. Vanmiddag handvol winegums gehad en dat is toch echt teveel suiker voor mij, Word ik enorm opgeblazen van
Morgen gelukkig weer over
pi_56552972
Fruit is een goed idee tegen obstipatie Vooral kiwi doet het erg goed en ook de vertrouwde pruim
Maar het gaat ook om de juiste verhouding in je eten, dus denk ook aan voldoende vetten! Je krijgt ook verstopping als je veel te weinig vet binnen krijgt, iets wat vaak over het hoofd wordt gezien.

Vanavond vreselijk ongezond uit eten geweest. We hadden een soort tapasmenu met z'n allen, maar er zat werkelijk niets verantwoords bij Ook de gevulde aubergine en de salade waren vreselijk vet. Nou ja, ik wilde ook niet moeilijk doen en heb maar gewoon gegeten, maar voel me nu wel opgeblazen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56554909
én een onsje d'r af weer

net lekker ontbeten en stap zo rustig aan op de motor richting Wereldstad Renkum voor een half dagje werken

René is jarig vandaag dus daarna snel naar huis, ontbijt op bed maken (om half 2 ofzo ) en dan dingen voor de gourmet klaarmaken, want m'n schoonouders komen gourmetten, gezellig!

En oh ja.. het regent
Ja doei.
pi_56555071
Gefeliciteerd, René! Fijne verjaardag beiden En veel plezier met het gourmetten. Ik ben trouwens net in een echte ouderwetse plensbui terecht gekomen op de fiets
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56555209
nagenoeg droog overgekomen

en koffie
Doei.
pi_56555295
Faithy, gefeliciteerd met René!

Isa, wat doe je dan ook al zo vroeg op de fiets zeg!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56555379
dankjullie
Doei.
  woensdag 6 februari 2008 @ 09:39:18 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56556071
Feli met René .

Ik heb gisteravond hardgelopen. Voor het eerst 1 x 15. Ging prima . Ik merk wel dat mijn tempo niet constant is. Als ik fit ben, ga ik steeds harder lopen en als ik niet zo fit ben, ga ik angzamer lopen. Bij de warming-up heb ik vaak een gevoel van: "Nou, dat wordt niks", maar als ik dan eenmaal bezig ben aan de duurloop gaat het prima. Ik durf echter niet al te hard te lopen nu (dus 10 km/u), vanwege mijn scheenbenen. Dat is wel irritant, want nu loop ik minder hard dan ik zou kunnen (warming-up 8,5, normale looptempo ergens in de 9).
Nog 2 lessen en dan moet ik 20 mins achter elkaar. Maar dat gaat ook wel lukken als 15 mins lukt . Ik had vrijwel geen last van mijn scheenbenen. Thuis meteen ijs erop gelegd. Nu voel ik het echter wel. Ik ga sowieso even naar de fysio morgen. Die kan vast wel concrete tips geven.

Ik kwam gisteravond met knallende koppijn thuis en nu heb ik nog steeds koppijn . Maar ik ben gisteravond vergeten de verwarming uit te zetten, dus dat zal er ook mee te maken hebben. Mijn bed staat tegen de CV aan, dus kun je nagaan . Straks komt er een vriendin van mij op bezoek. Gaan we eerst even thee leuten hier en dan de stad in. Lekker broodje eten bij één of andere croissanterie en een beetje shoppen. Wel zin in . Zo eerst even douchen, eten en aankleden en dan nog een beetje opruimen. En dan ga ik haar ophalen van het CS .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')