Op vakantie toch?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:02 schreef Viking84 het volgende:
Het is lijntechnisch niet zo verantwoord hè, Ewelina, maar als je er niet teveel van eet en het niet te vaak doet, komt het goed.
En kaas is idd njum. Ik heb nog een pannenkoek liggen. Die ga ik dadelijk even opwarmen.
Waar is Saskia (Miss_S) eigenlijk? Ik heb haar al een paar dagen niet meer gezien.
Ik eet zelden pannenkoeken, dus dat zal wel meevallenquote:Op maandag 4 februari 2008 20:02 schreef Viking84 het volgende:
Het is lijntechnisch niet zo verantwoord hè, Ewelina, maar als je er niet teveel van eet en het niet te vaak doet, komt het goed.
En kaas is idd njum. Ik heb nog een pannenkoek liggen. Die ga ik dadelijk even opwarmen.
Waar is Saskia (Miss_S) eigenlijk? Ik heb haar al een paar dagen niet meer gezien.
Zo, dat ziet er idd erg slank uit jaquote:Op maandag 4 februari 2008 19:52 schreef Ewelina het volgende:
Ja, dan zul je toch moeten lessenMomenteel heb ik daar niet eens geld voor.
Ik heb 'n nieuwe galajurk gekocht in de aanbieding: van E369,- voor E99,-!Had mezelf beloofd om een nieuwe te kopen dit jaar, omdat ik al eerder veel was afgevallen, en wilde er per sé 1 met open rug. Kom ik er van de week eentje tegen terwijl ik er helemaal niet naar op zoek was
![]()
Net de foto geupload en bekeken en ik zie er toch wel slank in uit
En je beide ogen niet, dan was je stekeblindquote:Op maandag 4 februari 2008 20:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, even vergeten.
Als ik jullie toch niet had.
Zo he dat ziet er mooi en slank uit! (en wat goedkoop voor zo'n jurkquote:Op maandag 4 februari 2008 19:52 schreef Ewelina het volgende:
Ja, dan zul je toch moeten lessenMomenteel heb ik daar niet eens geld voor.
Ik heb 'n nieuwe galajurk gekocht in de aanbieding: van E369,- voor E99,-!Had mezelf beloofd om een nieuwe te kopen dit jaar, omdat ik al eerder veel was afgevallen, en wilde er per sé 1 met open rug. Kom ik er van de week eentje tegen terwijl ik er helemaal niet naar op zoek was
![]()
Net de foto geupload en bekeken en ik zie er toch wel slank in uit
Ha, nog een Italiaanse pannenkoek-liefhebber! Hier nog een. En mijn vriend inmiddels ook.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gewoon pannenkoeken met salami, kaas en Italiaanse kruiden. Echt njum. Alleen wel precisiewerk (pannenkoeken gaan snel stuk als je het niet goed doet).
Ik leg eerst de salami erin. Die trekt dan helemaal krom, dan beslag vanaf de buitenkant eromheen gieten (als je het gewoon in de pan pleurt, schuiven de plakken salami naar buiten). Als de ene kant klaar is, omdraaien en dan geraspte kaas en Italiaanse kruiden eroverheen. Echt heel lekker pikant.
Je kunt er ook nog een salade bij doen, maar dat vind ik zelf nooit zo nodig.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Veel succes vanmiddag Sylvana, ik zal voor je duimen.
Thnx en gefeliciteerd met je mooie BMIquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:11 schreef Liejannuh het volgende:
Succes vanmiddag Sylvana.
Ik heb vandaag een BMI van precies 25.
Qua school lijkt me wel dat het tactischer geweest zou zijn om te zeggen dat je je totaal niet goed voelt en dat je daarom op dit moment niet komt, maar wanneer het beter gaat je wel weer wil gaan, dan dat je zegt dat je niet meer komt maar toch ingeschreven wil blijven...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:04 schreef Sylvana het volgende:
Thnx en gefeliciteerd met je mooie BMI
Net gesprek op school gehad, en verteld hoe het er nu voor staat enzo, en wordt voorlopig nog niet uitgeschreven. Moet 4 maart terugkomen om te zeggen hoe het dan gaat, en dan gaan ze weer bekijken of ik uitgeschreven moet worden of niet. Hoop van niet natuurlijk.
Zo eerst maar eens wat eten, nog niet echt zin in gehad vanochtend, dus nog maar 1 rijstwafel gehad
Ja, zo heb ik het ook wel tegen school gezegd hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Qua school lijkt me wel dat het tactischer geweest zou zijn om te zeggen dat je je totaal niet goed voelt en dat je daarom op dit moment niet komt, maar wanneer het beter gaat je wel weer wil gaan, dan dat je zegt dat je niet meer komt maar toch ingeschreven wil blijven...
Ik sta nergens in lijstjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:49 schreef teigan het volgende:
Goed zeg Liejannuh!
Maar kan het kloppen dat je nergens meer in een lijstje staat? Ik was nl. ook wel benieuwd hoeveel je nu dan kwijt was enzo.
Thnxquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
Succes in het ziekenhuis vandaag Sylvanahopen dat ze tóch wat meer weten nu..
Mijn begeleider is een sympathieke man voor zover ik dat nu kan inschatten, dus ik zal waarschijnlijk wel officieus kunnen beginnen wanneer ik wil, als ik hem de situatie uitleg.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Ooh, je zou toch soms ook gestoord worden van de bureaucratie op universiteiten hè. Ik ken het hoor. Is er niet een docent/professor/begeleider die voor je kan bemiddelen waardoor je alvast kan beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |