abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56508607
en? Hoe ging het?
Ja doei.
pi_56509329
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
en? Hoe ging het?
Ja wel goed! Al is dit nog maar het begin, zie . mezelf niet over 9 weken een half uur non stop rennen
pi_56509391
geloof me, het gaat steeds beter
Ja doei.
pi_56509431
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:46 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:

[..]

Ja wel goed! Al is dit nog maar het begin, zie . mezelf niet over 9 weken een half uur non stop rennen
Echt wel ... daar is dat schema juist goed in, je gaat verbaast staan van jezelf

Ik ben moe, te moe om nog iets nuttigs te doen, maar ik kan niet slapen als ik in mn hoofd hou dat ik het hele weekend niets aan school gedaan heb (met over 2 weken herkansingen en inleverdatum pws) ... wiskunde here I come op zondagavond
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56519631
quote:
Op zondag 3 februari 2008 09:08 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik heb de laatste 3 jaar regelmatig last van mijn buik, heb ook ontzettend veel onderzoeken laten doen waaronder een endoscopie en uiteindelijk hebben ze wel iets kunnen ontdekken wat er niet thuishoorde, maar omdat de dokter niet wist wat het was hebben ze het maar zo gelaten

Maar ik begrijp dus wel die stress voor de uitslag. Het klinkt raar maar ik hoop wel dat ze iets bij je vinden, dan weet je tenminste wat het is (en er misschien bij jou wel iets aan willen doen).
Thnx, balen dat ze het bij jou gewoon zo hebben gelaten, lijkt me echt irritant als ze wel wat kunnen vinden, maar er niks mee doen. En een endoscopie is idd ook geen fijn onderzoek nee, heb ik ook al gehad ( en een gastoscopie, MRI en CT-scan) En ja, aan de ene kant hoop ik natuurlijk ook dat ze wat kunnen vinden en ik behandeld kan worden, aan de andere kant ben ik ook gewoon zo bang dat de uitslag echt heel erg slecht nieuws is.

Zometeen cystoscopie, hopelijk kan ik daarna nog ff slapen, want dat lukte vannacht weer niet echt. En dan zie ik wel of ik vanavond ga zwemmen, of dat ik er geen puf meer heb.

Fornuis is nog steeds niet gemaakt, waarschijnlijk krijgen we een nieuw fornuis+ afzuigkap, maar ff kijken hoe ik dat dus voorlopig met eten doe, zoveel lekkere stoommaaltijden hebbben ze niet in de winkel vind ik...
pi_56521051
Kan je niet op een campingkookstelletje koken? Zo een 2pits ding en een gastankje?
pi_56521193
Mogge!

Van het weekend niet hardgelopen, maar wel gisteren weggewaaid op het strand. Erg lang gelopen, en het was wel heel fijn, samen met lief
Wat ik vreemd vond was dat er vooral veel mensen hun auto geparkeerd hadden richting de stena line boten en daar in hun auto naar zaten te kijken Dat is toch niet leuk????

Heb ontzetttend veel dingen gehaald op de markt, waarschijnlijk wel te veel:
- ananas, appels, abrikozen, mango, vijgen
- aubergines, courgettes, paprika, sla, ui, olijven, nog meer dingen.
Ging er vanuit dat vriend ook wat mee zou nemen naar huis maar dat deed ie niet dus nu moet ik erg veel moeite doen het op te krijgen...
Zaterdag wel ontzettend lekker gegeten: sla met avocado, paprika's en tomaatjes en zelfgemaakt sausje met hele lekkere aardappeltjes en een zalmforel uit de oven
Het mooi kotsende meisje.
pi_56521209
stena line boten?
pi_56521230
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
stena line boten?
Die naar Engeland gaan... Van die grote witte boten met wat raampjes...
pi_56521319
o op die manier
ik dacht net zo iets als sail
pi_56521324
Goeiemorgen

Ik ben gister naar Palazzo geweest, een soort van dinershow met theater en eten in een, in een grote circus tent. Het staat tegenover m'n ouders dus ik heb het maanden mogen aanschouwen en nu dus echt heen geweest, was echt leuk! Ik had 's ochtends en 's middags wel alleen broog gegeten zodat er veel in kon 's avonds, maar dat bleek niet nodig want Haute Cuisine, kreeg je van die kleine rot beetjes Maar heerlijk. Ik weet niet eens meer precies wat het allemaal was, er zat wel een zalmtartaartje in en het toetje was een soort van gepofte (?) warme appel met daaronder zo'n zoete deegkorst met roomijs Show was ook heel leuk. Nu weer terug naar normaal eten, zit nu aan 2 boterhammen met kipkerrie salade
pi_56521414
Goeiemorgen

Door een gekke roosterfout lekker een ochtendje vrij, zometeen pas naar school. En ik zit weer vol energie om gezond te doen, want ik heb gewoon bijna mijn wiskunde afgekregen gister (mentale opsteker, het onderwerp was nog makkelijk ook)

En manier om magere kwark wat lekkerder te maken gevonden: 1 eetlepel roomkwark citroensmaak erbij doen. Meteen heel bakje dat naar citroen smaakte . Helaas is de pot citroenkwak nu op, dus niet voor herhaling vatbaar .
pi_56521476
wij gingen vroeger ook altijd bootjes kijken op Hoek van Holland geweldig was dat

de Stena Line, de P&O, en dan bedenken wat wij zouden doen als we nu naar Engeland gingen... Onze familie is nogal anglofiel

ik heb nog niet ontbeten, ga ik zo doen, en dan Isa van station af plukken en vis kopen voor de sushi

woog vanochtend 3 ons minder dan vorige week dinsdag dus het gaat nog steeds lekker
Ja doei.
pi_56521560
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Kan je niet op een campingkookstelletje koken? Zo een 2pits ding en een gastankje?
Die ga ik er niet speciaal voor kopen. Als het goed is krijgen we van de week een nieuw gasfornuis en afzuigkap, en het extra geld dat ik voor stoommaaltijden kwijt ben, trek ik wel van de huur af

Terug uit het ziekenhuis, waarschijnlijk gaat de soap nog wel ff door, want op cystoscopie hebben ze niks kunnen vinden, blaas en urinebuis zagen er goed uit. In urine hadden ze weer bloed gevonden, maar kunnen ze dus niet vinden waar dat dan vandaan komt, CT-scan had ze al ff vluchtig bekeken en zag er goed uit volgens haar, maar zij is geen radioloog, dus zijn verslag maar ff afwachten ( morgen uitslag) en ze hebben nieuw urine-onderzoek gedaan, wat ze gaan testen op kwaadaardige cellen in de urine, en daar krijg ik volgende week maandag uitslag van.

Maar kans is dus groot dat ze nog steeds niks kunnen vinden, en dan ben ik erg benieuwd wat ze nu weer willen gaan doen.

Zo eerst maar eens eten, best wel honger inmiddels.
pi_56521609
Hoe kook jij dan als je gaat kamperen
pi_56521631
Uhm, gewoon niet kamperen? Heb ik echt een hekel aan.
pi_56521711
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:39 schreef Sylvana het volgende:
Uhm, gewoon niet kamperen? Heb ik echt een hekel aan.
wat zij zei

al geloof ik dat we deze zomer wel gaan kamperen
Ja doei.
pi_56522086
Wat een gezellig deeltje is dit! Bijna iedereen lijkt lekker in zijn vel te zitten de laatste dagen.
Geldt ook voor mij, er is weer een halve kilo af. En het klopt voor mij ook wat er hier gezegd wordt: als ik me goed voel over mezelf, dan gaat het afvallen stukken beter.
Sylvana, ik hoop dat je uitslagen goed zijn, al is dat aan de andere kant vervelend omdat je dan nog niet weet wat er aan de hand is...
pi_56522128
quote:
Op zondag 3 februari 2008 20:31 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel eens met wat SHE zegt... nu voel ik me even wat minder en ja hoor, ik zie de weegschaal idd wat stijgen en ik heb zowaar sinds jaren weer een vreetbui gehad :} Als je je goed voelt is het veel makkelijker om gewoon 'nee' te zeggen of gewoon met mate te genieten. Een hoop dikke mensen die eten gewoon veel te veel.
Daar ben ik het niet mee eens. Denk dat dit voor iedereen anders is. Als ik me niet goed voel krijg ik bijna geen hap door me keel. Juist als ik me wel goed voel pak ik sneller een zak chips.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2008 11:05:26 ]
pi_56522238
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:04 schreef Gewas het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Denk dat dit voor iedereen anders is. Als ik me niet goed voel krijg ik bijna geen hap door me keel. Juist als ik me wel goed voel pak ik sneller een zak chips.
same!

alleen als ik het koud heb eet ik veel
pi_56522562
In het begin van de winter (als je nog moet wennen aan de temperatuur) krijg ik altijd belachelijk veel behoefte aan stampot en bonen
TARA wordt dan altijd een beetje simpel van hoevaak we dat dan eten
pi_56523791
Bleh, ik heb afgelopen week helemaal niet lekker in mijn vel gezeten. De hele week kiespijn gehad. Nu gaat het weer redelijk. Ik heb voor het eerst weer een nacht doorgeslapen, werd niet wakker om een pijnstiller te drinken.
Door die kies heb ik gewoon een hele week op de bank gehangen en achter de pc gezeten. Niet naar college, niet naar de sportschool. Weinig zin om te koken en gezond te doen omdat ik me een beetje zielig voelde.
Maar ik ben net op de weegschaal gaan staan en er was toch een halve kilo af, dat valt dus weer mee!
Spoilers!
pi_56524244
Kamperen is juist leuk! Als het mooi weer is tenminste. Lekker klooien met een pitje en daar toch hele lekkere dingen mee tevoorschijn toveren

Jammer dat er alweer niets concreets uit de onderzoeken is gekomen sylvana, het zou me niet heel erg vrolijk stemmen op deze manier...

Zo wat boterhammen eten en dan college en vanavond werken., Morgen ga ik toch weer eens hardlopen.
pi_56524314
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Wat ik vreemd vond was dat er vooral veel mensen hun auto geparkeerd hadden richting de stena line boten en daar in hun auto naar zaten te kijken Dat is toch niet leuk????

Heb ontzetttend veel dingen gehaald op de markt, waarschijnlijk wel te veel:
- ananas, appels, abrikozen, mango, vijgen
- aubergines, courgettes, paprika, sla, ui, olijven, nog meer dingen.
Was dat niet vanwege dat vastgelopen schip?

Enne, mmm, heerlijk. Wat ga je allemaal maken?
pi_56524430
quote:
Op maandag 4 februari 2008 12:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Was dat niet vanwege dat vastgelopen schip?

Enne, mmm, heerlijk. Wat ga je allemaal maken?
Van een vastgelopen schip had ik verder niets gehoord eigenlijk, maar dat zou dan natuurlijk kunnen. Is dan wel een beetje ramptoerisme hoor

Wat ik ga maken: ik had erg veel plannen, maar voor vanavond hoef ik alvast niets te koken. Fruit vind ik sowieso lekker, dus dat komt goed op, maar groente 'zomaar' eten doe ik niet zo snel, behalve paprika's dan.
Gevulde aubergine in de oven, aubergine en courgette grillen en dan op een broodje heb ik uit m'n bezoek aan rome en is best lekker icm ham/mozarella bv. zijn wel goede ideeen, maar als mensen nog meer suggesties hebben beveel ik me aan!
pi_56524680
Twee kilo aangekomen. Maar goed, dat was ook wel de bedoeling eigenlijk. En nu zorgen dat ik op dit gewicht blijf. Dus geen bockworsten meer 's avonds.
  maandag 4 februari 2008 @ 13:54:05 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56525387
quote:
Op maandag 4 februari 2008 13:18 schreef Gewas het volgende:
Twee kilo aangekomen. Maar goed, dat was ook wel de bedoeling eigenlijk. En nu zorgen dat ik op dit gewicht blijf. Dus geen bockworsten meer 's avonds.
Waarom post jij hier eigenlijk nog .
2 kg eraan, 1 kg eraf, 1 kg eraan, 2 kg eraf.
Als je echt wilt afvallen, bedenk dan eens een plan.
Niet meer actief op Fok!
pi_56525456
quote:
Op maandag 4 februari 2008 13:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waarom post jij hier eigenlijk nog .
2 kg eraan, 1 kg eraf, 1 kg eraan, 2 kg eraf.
Als je echt wilt afvallen, bedenk dan eens een plan.
Iedereen is toch vrij om hier te posten?

En hoe vaak moet ik nog vertellen dat ik mijn streefgewicht al heb gehaald?
pi_56525514
@veiligheidsspeldje: ik vind courgette en aubergine ook gegrild het lekkerst Courgettesalade met limoensap en rode peper, ofzo. MMMM.

Met de aubergine kun je ook moussaka maken (veel werk, maar zo vreselijk lekker!). Of op een pizza? Er zij veel italiaanse recepten met aubergine.
pi_56527559
Jaaah moussaka !

Tot nu toe genast:

Ontbijt: 2 plakken ontbijtkoek
Tussendoor: 1 appel, 2 soepstengels
Lunch: 1 tosti kaas, 1 boterham sandwichspread
Nu: cup a soupje

Ongeveer 10 punten bij elkaar.
pi_56527826
Goedemiddag! Vanmorgen was m'n weegmoment, en het is hetzelfde gebleven als vorige week: 75,5. Viel ook wel te verwachten, heb niet zo goed opgelet en ik moet vandaag of morgen ongesteld worden. Heb ook dikke vingers en dikke enkels, dus ik ga maar eens aan de potten thee om wat vocht weg te krijgen .

Verder weinig te melden, ben weer druk met vanalles, maar nu eerst maar eens stofzuigen en schoonmaken, want anders heb ik geen rust om te werken.
pi_56527874
net lekker hard gelopen..

leek in het begin wel een hel, maar uiteindelijk ging het wel...

1 keer 2
1 keer 3
3 keer 5

waarvan we de laatste keer 5 minuten ongeveer 6 minuten gelopen hebben

en nu douchen en dan beginnen met sushi maken
Ja doei.
pi_56528489
quote:
Op maandag 4 februari 2008 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
en nu douchen en dan beginnen met sushi maken
Jij kan sushi maken . Leer mij!

Ik ben uit school, alles ging wel redelijk vandaag, en had totaal geen honger enzo . Ik ben toch zoveel gelukkiger als ik me hou aan mijn eigen eetplannen dan wanneer ik me volvreet! Dus ik ga me eraan houden .
pi_56528682
quote:
Op maandag 4 februari 2008 16:20 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Jij kan sushi maken . Leer mij!

Ik ben uit school, alles ging wel redelijk vandaag, en had totaal geen honger enzo . Ik ben toch zoveel gelukkiger als ik me hou aan mijn eigen eetplannen dan wanneer ik me volvreet! Dus ik ga me eraan houden .
is heel makkelijk! je kan zo een starterskit kopen bij de AH XL
pi_56529706
Goedemiddag, vandaga niet zoveel gegeten ... had het erg druk:

Ontbijt: cracker met jam en optimel drink
Lunch: had gesprek met stage en school, dus binnen 2 min broodje kipfilet erin gegooid, want de kids kwamen alweer binnendruppelen
Tussendoor: ontbijtkoek en een zakje chips > het was carnaval, weinig gegeten en dat deelden ze uit
Vanavond witloftaart, vanuit het sonja bakker boek
pi_56529730
ik teveel gegegeten junkfooood
maar ja 1 dagje vet slecht eten dan schrikt mn lichaam weer toch
pi_56529967
Ik heb tch nog wat meer stoommaaltijden gevonden bij de Dirk, dus vanavond wordt het een stoommaaltijd met kip tandoori En das nog goedkoper dan wanneer ik het zelf maak.
pi_56529973
quote:
Vanavond hartige witloftaart, vanuit het sonja bakker boek
En die was echt lekker
quote:
Op maandag 4 februari 2008 16:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

is heel makkelijk! je kan zo een starterskit kopen bij de AH XL
Keukengereedschap, of kant en klaar ingredienten die jij alleen in een pakketje hoeft te vouwen? Dat laatste telt niet, ik wil het dan echt zelf maken/uitzoeken . (Recepten opzoeken, ingredienten bij elkaar sprokkelen bij de lokale toko en dan heerlijke sushi maken). Moet ik eerlijk toegeven dat ik nooit verder ben gekomen dan de sushi van een wokrestaurant, was volgens de meeste mensen geen 'echte' sushi, maar zelfs dat vond ik lekker . (Ik ben dol op Japan, moet je wel sushi lusten he )
pi_56530023
je hebt een zakje rijst nodig
wasabi blaadjes
rolmatje
soja saus
en die pittige saus

garnalen, komkommer enz moet je zelf nog kopen
dus ja, vind ik wel aardig zelf maken
pi_56530070
quote:
Op maandag 4 februari 2008 17:36 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb tch nog wat meer stoommaaltijden gevonden bij de Dirk, dus vanavond wordt het een stoommaaltijd met kip tandoori En das nog goedkoper dan wanneer ik het zelf maak.
Laat even weten of hij lekker was, ik stond er vanmiddag nog mee in handen maar toch maar niet meegenomen (beetje blut ).

Wij eten vanavond macaroni. Vriendlief gaat koken, en die kookt bijna nooit dus hij is nu allemaal hele basic gerechten aan het proberen . Af en toe hoor ik dan een kreet uit de keuken komen dat ik Nu Moet Helpen, maar meestal lukt het toch wel aardig. De spaghetti ging bijvoorbeeld supergoed, alleen op het moment dat hij vantevoren de pasta wilde gaan koken en daarna met de saus wilde beginnen heb ik maar even ingegrepen en hem het belang van timing uitgelegd .

Vandaag trouwens lekker gezond gegeten: ontbeten met yoghurt/sinaasappel/muesli, geluncht met tomaatpompoensoep. twee boterhammen met philadelphia light en sla en een beker karnemelk.
pi_56530184
quote:
Op maandag 4 februari 2008 17:42 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Laat even weten of hij lekker was, ik stond er vanmiddag nog mee in handen maar toch maar niet meegenomen (beetje blut ).
Jup, hij was erg lekker Hele lekkere gemarineerde kip, en het is ook wel erg fijn dat de groenten apart gestoomd worden. Saus is ook erg lekker En het is een erg voedzame maaltijd, als je het op heb, heb je ook genoeg gehad, wat ik bij sommige andere stoommaaltijden een beetje mis.
pi_56530341
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:04 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik ga juist snaaien als ik me niet goed voel, ook niet echt handig, want dan kom ik weer aan en word ik chagrijnig. Lekkere vicieuze cirkel

Vanaf vandaag kan ik weer fietsen, ben ik erg blij mee

Minder is dat ik zojuist voor 100 euro aan studieboeken heb moeten kopen, bijna allemaal voor 1 vak
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_56530441
Op tv nu, Oprah over afvallen
En ik vond mezelf al stoer met mijn kilo's er af Ben benieuwd hoe zij zich voelen
pi_56530486
quote:
Op maandag 4 februari 2008 17:59 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik ga juist snaaien als ik me niet goed voel, ook niet echt handig, want dan kom ik weer aan en word ik chagrijnig. Lekkere vicieuze cirkel
Die vicieuze cirkel is hier ook erg herkenbaar. Als ik goed in me vel zit, dan kan ik het toch makkelijker volhouden om nee te zeggen en zelf geen ongezonde dingen te kopen.
pi_56530574
Klopt

Vandaag gezond gegeten:

Ontbijt:
- banaan
- 2 bruine boterhammen met Schwarzwalder schinken

Lunch:
- 1/4 stokbrood met filet americain

Tussendoor:
- groot bakje magere yoghurt

Avondeten:
- zelfgemaakte nasi met 250 gram groenten
- 3 saté stokjes (dat ubergoedkope spul uit de diepvries voor 0,29)
- atjar tempoer

Later op de avond neem ik denk ik nog een kiwi en misschien nog yoghurt
  maandag 4 februari 2008 @ 18:25:12 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56530745
Bleh, wat een kutdag.

1) Ik stond net een half uur bij het spreekuur vd fysio te wachten toen ik erachter kwam dat ik me moest inschrijven. Dus nu heb ik me ingeschreven voor donderdag.
2) Ik ben gestopt met mijn onderzoekscollege (was gewoon níet te doen) en nu moet ik een nieuw onderzoeksvoorstel in elkaar draaien en de prof ervan overtuigen dat mijn nieuwe voorstel een beter idee is. En morgen mag ik fijn gaan luisteren naar presentaties van mensen die hun onderzoek al af hebben en moet ik nog met ze uit eten ook . Dat eerste: fine; dat tweede: no way! .

Als ik dit zo lees, denk ik: "Stel je niet zo aan!", maar ik ben nu eenmaal een stresskip .

Vanmiddag Italiaanse pannenkoeken gemaakt. 2 opgegeten en ik zit wel vol voor de rest vd dag. Misschien nog even toast om een uur of 20 ofzo. We'll see . Verder geen nieuws.
Niet meer actief op Fok!
pi_56530782
quote:
Op maandag 4 februari 2008 17:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik teveel gegegeten junkfooood
maar ja 1 dagje vet slecht eten dan schrikt mn lichaam weer toch
Het is zelfs beter om een keer in de week meer/slechter te eten. Dan went je lichaam niet aan die lage calorieën inname.

Anyway, vanochtend op de weegschaal 66.2 kilo. Dat is dan ook weer niet de bedoeling. Wil ik aankomen, gaat er een kilo af...
pi_56530871
Italiaanse pannenkoeken? Wat voor pannenkoeken zijn dat precies?

Kun je een receptje neerzetten?
  maandag 4 februari 2008 @ 19:02:13 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56531440
quote:
Op maandag 4 februari 2008 18:32 schreef Ewelina het volgende:
Italiaanse pannenkoeken? Wat voor pannenkoeken zijn dat precies?

Kun je een receptje neerzetten?
Gewoon pannenkoeken met salami, kaas en Italiaanse kruiden. Echt njum. Alleen wel precisiewerk (pannenkoeken gaan snel stuk als je het niet goed doet).
Ik leg eerst de salami erin. Die trekt dan helemaal krom, dan beslag vanaf de buitenkant eromheen gieten (als je het gewoon in de pan pleurt, schuiven de plakken salami naar buiten). Als de ene kant klaar is, omdraaien en dan geraspte kaas en Italiaanse kruiden eroverheen. Echt heel lekker pikant .
Je kunt er ook nog een salade bij doen, maar dat vind ik zelf nooit zo nodig .
Niet meer actief op Fok!
pi_56531647
Klinkt lekker, ga ik zeker een keer proberen

Alleen wel zonder de kaas,want dat lust ik niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')