Ik vind dat deze schets van wat je gisteren hebt gegeten veel te weinig is. En te weinig eten komt je duur te staan; want dat ga je compenseren..hoe dan ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:26 schreef conleche het volgende:
Die zat vroeger ook bij de club. Ik heb vandaag gegeten tot nog toe:
1 kom met fruit 'n fibre en halfvolle melk.
2 geroosterde sneeen brood met dubbel rosbief (moest op vandaag)
Kom Chinese tomatensoep.
Vanavond ga ik eten: Dim Summetjes met meegestoomde aspergetips. Ik ben daar dol op, maar meneer C. vindt dat geen echt eten, maar aangezien hij er niet is vanavond..........Ik doe dat wel vaker als ik alleen ben: iets eten wat eigenlijk niet als avondeten bedoeld is, dus een boterham met gebakken ei, of een potje koude rode kool met appeltjes, dat soort werk. Doen jullie dat wel eens?
Maar dat schreef ik om half 7quote:Op zondag 3 februari 2008 12:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind dat deze schets van wat je gisteren hebt gegeten veel te weinig is. En te weinig eten komt je duur te staan; want dat ga je compenseren..hoe dan ook.
Ik eet altijd zo als ik ziek ben* SHE niet lekker voel..dus volgens mij geen goed idee om regelmatig te doen.
Die dim sums zijn goed te doen als avond maaltijd hoor; maar dan moet je er nogal wat wegwerken. Dimsum isnamelijk een lunchgerecht.
Daarnaast heeft het niet zo bijster veel energetische-en voedingswaarde.
Maar het is wel 1 van de lekkerste dingen die ik ken
Het gaat niet om ronde heupen of grote borsten. Iedereen kan zijn streefgewicht uitrekenen en voor elk persoon ligt die anders. Net als dat niet iedereen van nature een wespentaille heeft.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
@ SHE, als je dat zo stelt (en voor een aanzienlijk deel heb je gelijk, iig als het om volwassenen gaat) dan is het sterk toegenomen overgewicht natuurlijk helemaal zorgwekkend!!
Overigens: accepteren van dik zijn, nee, accepteren van ronde heupen en billen, ja graag. Die verdwijnen bij mij alleen als ik minder dan 55 kilo weeg, en daar ben ik dan weer net iets te lang voor
Ik bedoel maar te zeggen: het ene lijf is het andere niet. De een bereikt met gezond en regelmatig eten en behoorlijk sporten nooit een BMI lager dan 25, terwijl de ander daarmee op 21 komt. Geen probleem, lijkt mij.
vergeet die leuke Evy-muziek nietquote:Op zondag 3 februari 2008 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
Hardlopen is idioot: het is saai, stom, slecht voor je gewrichten, je wordt er doodmoe van, gaat ervan hijgen en krijgt er een rood hoofd en zweetplekken van.
Lekker hè, ik ga zo weer
sarcasme of echt?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik word helemaal vrolijk van je verhaal.
You lucky cowquote:Op zondag 3 februari 2008 13:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Het gaat niet om ronde heupen of grote borsten. Iedereen kan zijn streefgewicht uitrekenen en voor elk persoon ligt die anders. Net als dat niet iedereen van nature een wespentaille heeft.
Maar dik zijn hoeft niet. Mollig ook niet. Ik kan zo mager als een lat zijn, maar op mijn streefgewicht heb ik gek genoeg borsten en heupen. Godzij dank trouwens.
Nou, dat weet ik niet hoor. Ik ken het gevoel wel wat je beschrijft, maar dat gevoel is dus gedeeltelijk verdwenen toen ik lekkerder in mijn vel kwam te zitten. Was dus wel degelijk psychisch.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:10 schreef conleche het volgende:
Ik ben het niet met je eens overigens, dat het altijd maar psychisch is, overgewicht. Als je aanleg hebt om dik te worden is het heus niet zo gemakkelijk om altijd maar tegen je honger te vechten. Ik weet niet of je weleens gestopt bent met roken? Nou het gevoel dat je dan de 1e paar weken hebt, dat constante verlangen naar een sigaret, dat hebben sommige mensen ook, maar dan naar eten en niet 1 of 2 weken lang maar hun hele leven En het is misschien wel waar dat als het emotioneel even wat minder gaat, dat je dan eerder het gevecht (even) verliest. Maar het begin van het probleem was dan toch echt lichamelijk. Dat altijd maar trek hebben is gewoon een crime. Dus je moet juist wel zorgen dat je jezelf vult met gezond en niet dikmakend eten. Zodat je geen trek hebt. Dunne mensen hebben gewoon minder trek en dat is mijn mening.
I'm bloody serialquote:
Waarom denk je dat ik hier altijd zo opgewonden raak van die mensen die TOCH aan het dieten slaan?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Onderschat niet het effect van je metabolisme verneuken door bizar weinig eten: ik kwam, toen ik weer normaal ging eten, in no time 20 kilo aan...
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Zie je er mooi, gelukkig en gezond uit? Nou, dan ben je dat gewoon. Geen BMI die daar wat aan verandert.
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:18 schreef SHE het volgende:
[..]
I'm bloody serial
Serieus, ik vind het echt een verademing te lezen dat iemand zijn overgwicht niet buiten zichzelf plaatst, maar het omarmt en er iets verstandigs mee doet.
Het is zo makkelijk om het aan je metabolisme, je bouw en je zware botten te wijten. Het is moeilijker te erkennen dat je gewoon niet ok in je vel zit, en daar eens even de bezem doorheen jast.
Dus wat mij betreft ben je een voorbeeld.
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:17 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb zin in groente(ik heb nooit spontaan zin in groente
. Niet buiten het avondeten)
Ik vind groente heerlijk als avondeten, mij hoef je ook echt niet wakker te maken voor een Big Mac ofzo (Spinazie is zoveel lekkerder dan een Big Mac!), maar als tussendoortje heb ik er eigenlijk nooit trek in. Fruit welquote:Op zondag 3 februari 2008 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Ben ik echt een doos als ik zeg: ikke wel?
Als ik naar de markt ga, en daar die hoog opgetaste stapel prachtige vruchten en groentes zie, dan denk ik: is het al tijd voor het avondeten. Het kan zo simpel zijn.... Groenten hebben veel smaak, hoor. Ik vind spinazie lekkerder dan een big mac. Echt.
En nu ga ik rennen. Op het strand, met manlief.
Mijn magere periode had overigens niets te maken met een dieet; ik wist gewoon stomweg niet hoe ik voor mezelf moest zorgen
Oh ja en MoBlo: veel sex helpt ook enorm mee, dat heeft vast ook geholpen bij jou... Niet vanwege de 'sport', maar omdat je je blij & gelukkig & fijn voelt, ook over je lijf.
Mja, heb wel het een en ander geprobeerd, maar ik wil het liefst iets in mijn eentje doen. In de sportschool vermaak ik me helemaal niet, teamsporten vind ik ook niet leuk. Hardlopen zou kunnen, maar ik rook, en ben na een trap oplopen al buiten adem. Kortom, mijn conditie is dramatisch. Ga overigens wel elke dag netjes op de fiets naar mijn werk, en fiets dan ook lekker hard in een lichte versnelling, of normaal in een zware versnelling. In elk geval gaat het bij mij puur om mijn buikspieren, van boven ben ik heel smal, dus daar hoeft niks af, dat buikje moet weg, en ik heb een behoorlijke kont en benen, maar die zijn wel strak.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:53 schreef motorbloempje het volgende:
je kunt ook een andere leuke sport gaan proberen?![]()
welkom in ieder geval![]()
Ja, maar die blaar had ik stiekem alquote:Op zondag 3 februari 2008 15:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind groente heerlijk als avondeten, mij hoef je ook echt niet wakker te maken voor een Big Mac ofzo (Spinazie is zoveel lekkerder dan een Big Mac!), maar als tussendoortje heb ik er eigenlijk nooit trek in. Fruit wel. Op de markt allemaal lekkere soorten fruit kopen vind ik heerlijk, maar groente heb ik eigenlijk nooit spontaan trek in. Of het moet bijna etenstijd zijn
.
En volgende keer lekker op je eigen tempo lopen, dan lukt het wel zonder blaren
Welkomquote:Op zondag 3 februari 2008 16:00 schreef Anubis1984 het volgende:
[..]
Mja, heb wel het een en ander geprobeerd, maar ik wil het liefst iets in mijn eentje doen. In de sportschool vermaak ik me helemaal niet, teamsporten vind ik ook niet leuk. Hardlopen zou kunnen, maar ik rook, en ben na een trap oplopen al buiten adem. Kortom, mijn conditie is dramatisch. Ga overigens wel elke dag netjes op de fiets naar mijn werk, en fiets dan ook lekker hard in een lichte versnelling, of normaal in een zware versnelling. In elk geval gaat het bij mij puur om mijn buikspieren, van boven ben ik heel smal, dus daar hoeft niks af, dat buikje moet weg, en ik heb een behoorlijke kont en benen, maar die zijn wel strak.
Heel Nederland blijft binnen voor deze programma's vanavond volgens mijquote:Op zondag 3 februari 2008 16:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op tijd weer binnen zijn voor Boer zoekt Vrouw en Peter R. de Vries.
Ja sorry was ff verkeerd ingelogtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je bent heel ongezond en onverstandig bezig...
als je op deze manier doorgaat en je ideale gewicht bereikt en daarna denkt weer normaal te kunnen gaan eten kom je binnen no-time weer aan![]()
daarbij verbruik je alleen door gewoon dingen te doen op een dag al meer dan 1000 calorieën volgens mijdus sta je in de MIN, en dat is nooit gezond
ah, dit is een quote van die site! ok..
sorry, dat had ik niet begrepen
Jaloers ben ik op je ! Denk wel dat ik altijd een bil blijf houden (heupen had ik toch al niet)quote:Op zondag 3 februari 2008 13:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Het gaat niet om ronde heupen of grote borsten. Iedereen kan zijn streefgewicht uitrekenen en voor elk persoon ligt die anders. Net als dat niet iedereen van nature een wespentaille heeft.
Maar dik zijn hoeft niet. Mollig ook niet. Ik kan zo mager als een lat zijn, maar op mijn streefgewicht heb ik gek genoeg borsten en heupen. Godzij dank trouwens.
Nou ja zeg!!! Dat jij King huppeldepup nog wat was, dat wist ik dan weer helemaal nietquote:Op zondag 3 februari 2008 18:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja sorry was ff verkeerd ingelogt
ja die was ik ook maar heel evenquote:Op zondag 3 februari 2008 18:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja zeg!!! Dat jij King huppeldepup nog wat was, dat wist ik dan weer helemaal niet
quote:Op zondag 3 februari 2008 19:40 schreef motorbloempje het volgende:![]()
![]()
we zijn verliefd geworden op een koopwoning
hij is zó mooi.. zo perfect.. zó geweldig..![]()
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Staat 't op funda? (Kan ik ook even lurken)quote:Op zondag 3 februari 2008 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
we kunnen niet eens een hypotheek krijgen wrsch..maar dat moeten we deze week nog even uitzoeken...
maar het is zo'n mooi huis..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |